NP ealucin@yahoo.ro 78.96.87.221
Tot ceea ce spune „Mihai“ sunt „bălării“, elucubraţii marca „Mihai“, menite compromiterii în batjocură a blogului ioncoja.ro şi a profesorului Ion Coja. Nu s-au pierdut dovezi dacă s-a închis vreun site (precum https://www.bibliotecapleyades.net/ , unde zicea în altă postare că găsise „dovezile“ construcţiilor lui despre cum ar fi şi cum ar sta realitatea). |
Delir bolnav fără oprire.
Ce-o vrea să spună mai jos Scornicescu cu faptul că ne bagă în ochi faptul că Marilyn Monroe se numea la naştere Mortensen?
Căci asta nu o arată nici „khazară“ (cum a făcut-o el, bolnav), nici evreică. Numele Mortensen indică, cum o arată şi înfăţişarea, o origine scandinavă, din nordul Europei, căci Mortensen este un nume danez sau norvegian, ori, ca Mårtensson, suedez: „Mortensen or Mortenson (in US) is a surname of Danish and Norwegian origin, meaning son of Morten. The Swedish variant is Mårtensson. Mortensen is currently the 20th most common surname in Denmark“.
Cata grija au Platitii ca romanii sa nu fie mintiti de Mihai Scornescu !
Acum cateva zile am postat o stire mincinoasa preluata de pe un site al unui ,,Ziar’’ VANDUT, in care satanistii mint in continuare cu tupeu pentru ca s-au convins ca au pe cine. Se vorbeste despre :
‘’Oamenii de știință avertizează acum populația în privința consumului de ouă, care ar putea provoca cheaguri de sânge, accidente vasculare cerebrale și atacuri de cord.
Potrivit unui nou studiu, un nutrient care se găsește în ouă crește riscul de coagulare a sângelui.
Studiul realizat de Cleveland Clinic, a sugerat că colina, găsită în ouă, ar putea face sângele mai predispus la coagulare…’’
Stirea mincinoasa nu a fost atacata de Platiti pentru ca ei stiu ca este o mare minciuna sa justifice mortile ,,subite’’, si au lasat-o sa treaca precum o scorneala a mea pentru a se amesteca adevarul cu minciuna.
Ei au crezut ca am cazut in capcana, dar de fapt a fost o cursa pentru sobolani si desigur ca au muscat momeala.
Daca i-ar fi interesat ca cititorii sa nu fie mintiti cu scornelile lui Mihai, ar fi sarit sa ma acuze ca sunt inventiile mele asa cum ma acuza cand preiau de pe unele site-uri niste informatii care pot fi verificate, daca cineva este interesat de adevar.
Minciunile grosolane ale celor care ii platesc sa intimideze si sa-i ameninte pe cei care spun adevarul sunt de neatins, pentru ca servesc Cabalei.
Nu de acesti Platiti sunt deranjat, pentru ca ii cunosc dupa prima propozitie, ci de cei care citesc postarile si nu sunt interesati sa afle ce este adevarat si ce nu este in tot ceea ce se spune pe blog.
In postarea de miercurea trecuta am pus un link cu Clona Biden care timp de 30 de secunde nu clipeste, si v-am rugat sa faceti acest experiment simplu ca sa vedeti daca un om poate face asa ceva, dar nimeni nu a spus nimic. Despre J.F. Kennedy nu mai am pretentii ca ,,e grele’’.
Martin Edward Mortensen Marilyn Monroe (născută Norma Jeane Mortensen; n. 1 iunie 1926
Los Angeles, California, SUA; Decedata: 4 august 1962 (36 de ani); Parinti: Charles Stanley Gifford;
Gladys Monroe; Casatorita cu: James Dougherty (1942 – 1947), Joe DiMaggio (1954), Arthur Miller (1956 – 1961); Religie: iudaism, creștinism https://ro.wikipedia.org/wiki/Marilyn_MonroeSi atunci pentru ce mai este nevoie sa se spuna unele lucruri pe net ?
Probabil ca pentru unii ,,mesajul subliminal’’ este o poveste scornita de unii. Cititi, va rog :
,, Mesajele subliminale și manipularea conștiinței umane
Un mesaj subliminal este un mesaj ascuns într-un alt mesaj, pentru ca astfel să poată trece de barierele noastre conștiente. Subliminal înseamnă sub pragul conştienţei. Mesajele de felul acesta nu sunt percepute în mod conștient, dar sunt primite și procesate de creier la nivel subconștient.
Exemplul clasic este acela al unei imagini care ne este expusă pentru o durată atât de scurtă, încât nu ne dăm seama că am văzut-o, dar pe care creierul nostru o percepe (ne intră în subconștient).
Să precizăm de la început că legislaţiile actuale interzic acest gen de mesaje în publicitate,
deoarece nu este etic.
Un mesaj subliminal este un stimul, un agent susceptibil de a provoca o modificare de comportament. El se află dincolo de nivelul conştient, dar excită foarte bine simţurile. Nu se cunosc încă toate mecanismele creierului, dar se pare că, deşi efectuează fără încetare o triere a informaţiilor pe care le primeşte, acesta nu aplică acelaşi filtru la toate nivelurile, astfel încât unele informaţii ne pot influenţa emoţiile fără ca organul cognitiv să intervină.
Motivul pentru care un mesaj este transmis subliminal este că, din moment ce în mod conştient nu ne dăm seama de el, nu îl putem respinge, critica sau analiza.
Ca urmare, persoana în cauză va urma sugestia ca fiind propria-i decizie, luată în mod conștient.
Sugestiile subliminale acţionează ca cele hipnotice. Această capacitate a creierului de a ocoli judecata critică a conştientului este esenţială pentru a implanta idei noi. În mod normal, atunci când avem de făcut o alegere, hotărâm la nivelul conştient ce vom face, în funcţie de nevoile şi de dorinţele noastre.
Inconştientul nu are însă aceeaşi capacitate de analiză a informaţiei şi acţionează pe baza datelor pe care le-a primit, ca şi cum ar fi adevărate. Este un fapt psihologic recunoscut că suntem conduşi şi influenţaţi de impulsurile noastre inconştiente. Astfel, influenţând prin sugestie zona inconștientă a creierului, pot fi produse modificări puternice în comportamentul unei persoane, acesta acționând totuși natural.
Mesajele subliminale reprezintă stimuli de diverse forme – vizuali ori auditivi. Este necesar ca ele să dureze foarte scurt timp și să fie transmise în așa fel încât creierul să nu le poată înregistra la nivel conştient. Vorbim de informaţii care ajung la creier fără ca noi să ne dăm seama. Ei bine, suntem bombardaţi cu acest tip de mesaje în mod curent și ele ne influenţează deciziile. De aceea, este bine să le cunoaștem și să învățăm să ne ferim de ele.
Mesajele subliminale vizuale sunt invizibile la un timp normal de expunere.
In televiziune viteza de rulare a fotogramelor este de 30 fotograme/ secunda.
Daca intre cele 30 f/sec se insereaza 5 fotograme si in secunda urmatoare altele 5, si asa mai departe formandu-se un mesaj ascuns, Subconstientul il va receptiona fara ca telespectatorul sa-si dea seama de acest lucru. Ochiul nu le va vedea, iar telespectatorul nu se va întreba ce a fost acel lucru care a apărut pe ecran pentru foarte puţin timp, decât dacă ştie că există o imagine subliminală, pe care s-o caute şi asupra căreia să se concentreze.
Numai atunci va putea s-o întrezărească şi, chiar dacă n-a văzut-o înainte, acum, când ştie unde este, o va putea vizualiza la nivel conștient.
Un exemplu cunoscut de folosire a subliminalului vizual este cel din timpul alegerilor prezidențiale americane din anul 2000, când s-a descoperit din întâmplare o imagine subliminală strecurată în spotul publicitar al lui George W. Bush. Această imagine conţinea insulta „rat” (şobolan, gunoi) atunci când spotul făcea referire la contracandidatul său, Al Gore. Confruntați cu dovada, cei care au creat spotul au spus că a fost vorba de o eroare tehnică…
Da, dar una care, potențial, a crescut numărul părerilor nefavorabile ale alegătorilor privind candidatul vizat.
Spre deosebire de subliminalul vizual, cel auditiv nu se bazează pe durată, ci pe intensitate. O frază, de exemplu, este difuzată la un nivel prea scăzut pentru a fi percepută în mod conştient. Totuşi, creierul o înregistrează şi o decodează. Atunci când ascultăm o melodie care conţine mesaje subliminale, în general nu auzim decât melodia.
Melodiile alese sunt de obicei cele care formează pânze sonore fără rupturi evidente. În acest caz, mesajul subliminal este prezent la un nivel sub 20-30 de decibeli și folosește „efectul de mască”.
Acest procedeu împiedică recunoaşterea conştientă a mesajului ascuns în spatele muzicii.
O altă metodă este înregistrarea mesajelor subliminale sonore în zona de frecvenţă situată la limita percepţiei umane a auzului (între 14.000 şi 20.000 Hz).
O altă tehnică este codarea mesajelor sonore pe un zgomot de fond.
Multă vreme s-a crezut că ideea mesajelor subliminale transmise pe micile sau marile ecrane, care ar încerca să influențeze deciziile oamenilor spre a cumpăra anumite produse, sau a întreprinde anumite acțiuni, nu sunt decât o altă legendă urbană contemporană, sau o altă teorie a conspirației.
Dar un studiu amplu al unor cercetători britanici publicat în prestigioasa revistă „Neuron” a pus pe jar mediul academic. Experimentele acestora au demonstrat că, într-adevăr, deciziile oamenilor pot fi influențate prin intermediul mesajelor subliminale.
„Imaginați-vă un jucător profesionist de poker care decide când să renunțe la cărți sau când să meargă la cacialma. Astfel de oameni acționează ca răspuns la niște stimuli imperceptibili, trimiși de adversar, folosind o parte a creierului care nu este în relație cu gândurile conștiente.
La același nivel, o imagine care nu durează decât câteva miimi de secundă, transmisă sub forma unui șoc electric, poate determina un om să facă acțiuni pe care, în mod normal, nu le-ar fi făcut”, susține Mathias Pessiglione, conducătorul echipei de cercetare de la Colegiul Universitar din Londra.
În testul efectuat, subiecții – 11 bărbați și 9 femei cu vârste cuprinse între 18 și 39 de ani – au fost supuși unui bombardament cu imagini care nu durau mai mult de câteva milisecunde, suficient însă pentru a fi percepute de creier, fără ca oamenii să le conștientizeze.
Acestora le-au fost prezentate imagini ale mai multor simboluri. Următorul pas a fost identificarea acestor simboluri dintr-un set foarte mare, premiul constând într-o sumă de bani pe care voluntarii o puteau păstra.
Spre surprinderea oamenilor de știință, subiecții au ales simbolurile respective dintre 120 de variante, într-un procent covârșitor. Unii concurenți s-au apropiat chiar de procentajul maxim! „Chiar dacă nu suntem conștienți, creierul nostru cunoaște valoarea unei recompense și ne îndrumă deciziile.
Conform informațiilor obținute în urma testelor, putem afirma cu siguranță că mesajele subliminale, atunci când amintesc de recompense și avantaje, ne pot influența în deciziile luate”, concluzionează același Pessiglione.’’
De unde știi țu mai np, ca sine bălării, adu dovezi! Dacă nu ai, ciocu mic!
Le spui altora „ciocu mic”, doar când tu ai creierul mic. Căci am destule informaţii, indicaţii şi explicaţii pentru fiecare sustinere, care se pot verifica ca fiind adevărate de către orice persoană capabilă.
Gandire stramba. Nu se cer dovezi ale unei negatii, nu trantesti afirmatii si ceri celorlalti dovezi ca nu-i asa. Nu vii cu „2+2=5”, ca te-a plesnit pe tine subit iluminarea cum ca aritmetica minte si ceri celorlalti dovada contrariului.