Comunicatul AUR
„Alianţa pentru Unirea Românilor atrage atenţia asupra faptului că, în ultimii ani, se constată o acţiune sistematică de subminare a calităţii învăţământului din România prin ridicarea la rangul de „materii” a unor teme minore sau care pot face obiectul unor simple lecţii în cadrul materiilor existente (ex. educaţie sexuală, istoria Holocaustului, etc.), în paralel cu reducerea importanţei acordate materiilor fundamentale pentru formarea noilor generaţii: ştiinţele exacte, Limba şi literatura română, Istoria naţională. Experimentele ideologice asupra copiilor din România trebuie să înceteze! Adevărata educaţie este educaţia clasică, cea care formează cetăţeni conştienţi de drepturile şi responsabilităţile lor, de cultura, istoria şi originile lor”, se arată în comunicatul partidului AUR.
Ce mama dracului e de discutat aici?!! Cat de vandut sa fii, ca sa sustii contrariul si cat de sigur poti sa fii ca nu ti se va cere odata socotela??
https://www.dcnews.ro/augustin-zegrean-dupa-dosarul-deschis-pentru-aur-atunci-va-fi-dizolvat-va-fi-radiat-conteaza-scopul_852857.html
Tema aholocaustului se incadreaza in grozaviile = genocidurile petrecute dealungul secolelor.Este bine de trecut in revista in cadrul materiei de istorie universala aceste evenimente care au marcat omenirea = genocidul spaniolilor conchistadori impotriva bastinasilor indigeni din America Latina, genocidul din Cambogia sub Pol Pot, lagarele de exterminare din Rusia si din alte tari, genocidul din Ucraina (1933) csub conducerea lui Stalin, genocidul comunist din Romania si din alte tari comuniste, etc,etc. In acest context universal al genocidelor, va reiesi in mod relativ amploarea fiecaruia. Fiecare din acestea trebuiesc analizate cat mai obiectiv pentru a se evidentia cat mai bine motivatia fiecaruia. La o prima analiza se poate observa ca holocaustul pentru care promotorii evrei/sionisti au pus embargou pe titulatura fenomenului si au tot umflat progresiv cifrele victimilor fara a se face nici o precizare a motivatiei si conditiilor obiective in care s-a produs acest eveniment. Tot acestia se tot mira inocent de reactiile anti-semite la nivel global.
„SCANDALUL HOLOCAUSTULUI – DE CE ARE AUR DREPTATE: PENTRU CA ”ROMANIA EDUCATA” A DEVENIT ”ROMANIA SUFOCATA”
„(…) România a adoptat cu ani în urmă o legislație de reducere a numărului de materii din programa școlară, dar politicienii nu par impresionați.
Nu e prea mult de cînd Federația de șah bătea palma cu ministerul Educației pentru introducerea studierii șahului în școli.
Raed Arafat cere de mai multă vreme introducerea ca materie obligatorie în programa școlară a cursurilor de prim-ajutor.
Se mai propune, de asemenea, introducerea în școli a educației pentru mediu după ce, în noiembrie, au fost introduse educația financiară și educația juridică.
Mai avem și mult discutata introducere a orelor de educație sexuală în programa școlară obligatorie.
Un lider marcant al PNL, Marilen Pîrțea, deputat și rector universitar, a depus proiectul de lege privind introducerea în programa școlară a „Istoriei Revoluției de la Timișoara din 1989 și a schimbării de regim din Decembrie 1989 în România”.
Deputata USR Cristina Iurişniţi reclamă introducerea disciplinei şcolare „Educaţie pentru sănătate” menită să atragă atenția românilor asupra diverselor pericole la adresa sănătății.
”A introduce Mindfulness în programa școlară este o modalitate de a dezvolta abilitățile relaționale și de rezilienta la viitori adulți” cerea și Valerie Cioloș Villemin, soția liderului USR Dacian Cioloș, acum doi ani, pe Facebook.
Anul trecut, ministerul Educației analiza serios introducerea în programă a materiei ”educația cinematografică”.
Se pregătește introducerea studierii încălzirii globale, urmare a eforturilor președintelui.
Toate aceste materii, de la Holocaust la prim-ajutor, mindfulness, cinematografie sau șah sunt benefice pentru tineri, de acord.
Dar pot fi ele îndesate într-o singură programă școlară? Într-un singur ghiozdan?
Răspunsul e categoric negativ.
”România educată” a lui Iohannis tinde să devină ”România sufocată”, cel puțin la nivelul programei școlare.
Mulți politicieni au propus pînă acum introducerea de noi și noi materii, dar niciunul nu se înghesuie să ceară eliminarea altora.
Sunt și voci lucide, precum a deputatului PSD Nicolae Radu, care atrăgea atenția acum doi ani că s-a ajuns ca un elev de gimnaziu din generaţia actuală să aibă în clasa a V-a 17 materii. ”Ce poate reţine un copil de 10-11 ani din 17 materii diferite? Cu ce rămâne după un an de şcoală în afară de oboseala cronică?” se întreba, retoric, deputatul.
Care făcea, pe bună dreptate, un apel, în acest sens, către clasa politică să elaboreze ”Un sistem care să ia în considerare nevoile elevului, să îl ajute să îşi dezvolte abilităţile în domeniile spre care are înclinaţie, şi nu capacitatea de a susţine pe umeri, la 11 ani, un ghiozdan cu întreaga paletă de cunoştinţe a lumii”.
”Se întreabă părinţii pentru ce sunt necesare la o materie 3 manuale, de ce nu poate fi cuprinsă materia de studiu într-una singură” afirma într-o declarație politică și deputatul Vasile Nagy.
În Egipt a făcut valuri uriașe, toamna trecută, decizia guvernului de a introduce în programa școlară studierea performanțelor fotbalistului Mo Salah.
Să introducem și noi materii despre Nadia Comăneci, Ilie Năstase, Simona Halep, ori Gică Hagi?
Vestea ”bună” e că se mai și taie din materie: s-a eliminat latina, s-au redus orele alocate științelor, iar România a ajuns în ultimii ani singura țară din Europa care are în programă, în medie, doar o oră de istorie săptămînal, la gimnaziu și liceu, în timp ce Ungaria, Germania sau Mare Britanie au patru ore.
Ceea ce înseamnă că, de aici înainte, pentru studiul (repetăm, extrem de necesar) al Holocaustului s-ar putea aloca un spațiu de învățătură egal cu al întregii istorii a românilor!”
https://inpolitics.ro/scandalul-holocaustului-de-ce-are-aur-dreptate-pentru-ca-romania-educata-a-devenit-romania-sufocata_1815224895.html
–AICI,CUNOSCUTUL ȘI APRECIATUL DOMN ZEGREAN,ÎL INVOCĂ,PE ĂL CU COARNE.
MAI BINE SE PRONUNȚA,PE ȘLEAU,PE DE-ALE DREPTULUI.S-AU VINE CU O ERATĂ.???
_ (Q-?): …- Oare (?!), …cumva, …întreaga omenire, …sau „numai Romanii (din Romania și de pe întregul Pămînt)”, …
ar trebui să înțelegă că: …- Cei asemenea lui Hitler și Întregul Popor German, …
#(într-un anumit context al Evoluției HIstoriei Umanității)#, …
care, …s-a(u) crezut rasa „Ariană” / „Poporul Ales”, …
„sînt, …sau pot fi numiți -Fasciști ?!!!”
…
= Cu stimă. -Mesia.