Marian A
266 aprobate
marian123@gmail.com
Apoteoza prostului gust, culmea blasfemiei si abdicarea de la spiritul olimpic.
Ca aceasta Barbara e „”grasă, evreică, queer, lesbiană și este cu adevărat mândră de asta!” pot sa inteleg ca doar e jidoavca. Dar noi condensam toate aceste atribute intr-un singur cuvint : scroafa.
Desi e jignitor pentru nobilul si utilul animal.
Si inteleg foarte bine de ce e lesbiana : ce barbat normal s-ar putea uita la o asemenea aratare?
Ce nu inteleg este : ce cauta ea acolo in centrul unei ceremonii de importanta mondiala.?
Cine a pus-o acolo, cine a ales-o, cine i-a dat voie, cine a asistat la repetitii, cine a regizat, cine a scris scenariul si mai ales cine a aprobat ?
Eu cred ca e vorba de complicitatea guvernului Frantei, a primariei Parisului, a Comitetului Olimpic Francez si a Comitetului Olimpic International. Nu poate fi o scapare, exclus.
Toti sint complici la blasfemie, toti au avut cunostiinta si au aprobat.
Oare nu a fost pe acolo in toate acele comitii si comitete niciun crestin: catolic, protestant sau altceva ?
Am convingerea intima ca nu. Numai jidani, evident.
Si nici musulmanii nu pot fi banuiti de mizeria asta. N-ar fi indraznit.
In alta ordine de idei: am urmarit si eu festivitatea de deschidere a JO de la Paris.
A fost apoteoza prostului gust, o blasfemie si abdicarea de la spiritul olimpic.
De ce prost gust si blasfemie?
Nu comentez tinuta artistilor si coregrafia indoielnica. Chestie de (prost) gust. Parisul nu mai este de mult arbitrul elegantei mondiale.
Inteleg si dorinta organizatorilor de a reduce cheltuielile la minimum apelind la cit mai multa butaforie. Deh au saracit, nu pot atinge stralucirea asiatica in niciun domeniu.
Dar nu pot intelege scenariul si regia.
Francezii au o muzica minunata care cuprinde toate genurile de la muzica simfonica, opera si opereta pina la chansoneta
In mod particular apreciez piesa „Danse macabre” a lui Camille Saint Saens. Dar se potrivea ca nuca-n perete la defilarea vaporaselor pe Sena (vapoare care puteau fi amenajate ieftin ca niste care alegorice plutitoare) Chiar titlul compozitiei spune totul. Ce este vesel in aceasta compozitie scrisa intr-o gama minora?
Scena, absolut dezgustatoate prim macabrul ei a fost exibata de la ferestrele vechiului castel regal si fosta inchisoare : La Consciergerie.
Niste actori mimind imaginea Mariei Antoaneta in momentul decapitarii, cu singele siroind din git, se jucau in miini cu capul acesteia impodabit cu peruca.
Organizatorii au justificat, pueril, scena ca fiind un simbol al libertatii lor. Este prima data cind aud o asemenea ineptie
A urmat apoi deja cunoscuta blasfemie cu „Cina cea de taina” care va ramine in istorie minjind imaginea JO pentru totdeauna.
Imediat mi-am dat seama ca e o facatura, ca nu poate fi etichetata cu atribute simbolice. Cunoscuta fresca a lui Da Vinci nu apartine Frantei precum Gioconda, nu a parasit niciodata zidul minastirii din Milano unde a fost pictata, nu avea de ce sa fie evocata in context.
Singurul scop a fost blasfemia gratuita; o injuratura grosiera adusa celebrului geniu renascentist si Crestinismului.
De ce este o abdicare de la spiritul olimpic?
Orice copil invata in clasele primare, la istorie, ce au fost Jocurile Olimpice in Grecia antica, care era semnificatia si mai ales scopul lor.
Polisurile grecesti aflate in conflict armat incetau orice beligeranta pe perioada intrecerilor sportive, soldatii care se infruntau pe cimpul de lupta aveau acum ocazia sa se infrunte in arena sportiva si istoria mentioneaza multe situatii in care acestia incetau confruntarea armata si incheiau pacea.
Asta era realul scop al JO antice.
Pierre de Coubertain a vrut sa reinoade aceasta traditie, sa reinvie spiritul olimpic antic grecesc. Si in buna masura a reusit.
Dar actualul Comitet Olimpic International a hotarit sa puna capat aceste frumoase si foarte importante traditii.
Ne reamintim ce zguduit a fost acest Comitet de scandaluri majore de coruptie. Am crezut ca s-au rezolvat. M-am inselat.
Cedind santajului si tentatie mitei consistente, acest IOC a hotarit sa interzica Rusiei, aflata intr-un conflict major cu Ukraina, participarea la JO de la Paris permitind sportivilor rusi numai participarea in nume personal si interzicindu-le sa-si reprezinte tara.
Evident, sportivii rusi au considerat asta ca un afront major si, in marea lor majoritate, au refuzat sa participe la competitii lipsind intrecerile sportive de stralucirea universalitatii.
Sigur e greu de crezut ca sportivii ar fi avut un cuvint important in incetarea acestui conflict dar, cel putin doua saptamini, cele doua tari nu ar fi luptat si nu ar fi curs singe.
Era o mare realizare pe care IOC a vrut cu orice pret, la comanda, sa o evite.
Au reusit sa distruga si aceasta importanta dimensiune a spiritului olimpic
Pacat.
Observati ca m-am ferit sa fac speculatii asupra compozitiei etnice a acestui Comitet Olimpic International – IOC
Calul Alb si-a facut bine treaba !
Inainte de deschiderea jocurilor olimpice din Franta Satanista, cineva vorbea despre spectacolul satanist care ca si in 2012 la Londra si in 1992 la Barcelona, va prezice intentia satanistilor de a continua GENOCIDUL planetar si instaurarea sclavagismului modern la care viseaza de mii de ani spurcaciunile.
Dupa mascarada satanista de la Paris, toata Mass-media neplatita, platita prost sau din OPOZITIA CONTROLATA, a vorbit doar de batjocura jidanilor poponari asupra ORTODOXIEI, pentru ca ORTODOXIA este adevarata religie a Mantuitorului Iisus Cristos, restul fiind doar secte create de satanisti, secte care isi spun crestine. Mass-media nu a spus nimic despre spectacopul predictiv desfasurat in fata OILOR. Dar nici OILE nu au fost deranjate, si ca atare nu au discutat despre planul satanistilor pus in scena cu mult tupeu, desi de aceasta data existau doua precedente deslusite care au ajutat la descifrarea noului mesaj al spurcatilor : Ritual ocult satanist și programare predictivă: blob:https://www.facebook.com/7ac9faeb-1132-472d-ae96-7c76e83d51d7 Paris 2024 ; Ceremonie de deschidere a Jocurilor Olimpice cu rol predictiv a fost cea din 1992, de la Barcelona: Barcelona 1992 blob:https://www.facebook.com/d7b31590-1675-4bd3-abbe-48126f0020b7 „Mascota acestor jocuri a fost numită COBI. Iar Jocurile au avut loc în 1992. Adică COBI 19-92 ; si Ceremonia de deschidere a Jocurilor Olimpice din 2012, de la Londra, care anunța, cu o acuratețe frapantă, plandemia Covid: https://youtu.be/gDvjxm9xPQE Londra 2012
Pe timpul lui Ceausescu, ca sa poata spune unele lucruri care direct sau tangential erau asociate de public cu realitatea imputzit-socialist-bolshevica din Romania comunist-sclavagista, unii regizori mai inteligenti introduceau un ,,Cal Alb’’, adica un moment care sa atraga atentia celor care faceau vizionarea politica a spectacolului. Mascaricii care erau trimisi sa faca cenzura spectacolul, retardati fiind asa cum le sta bine pulitrucilor din orice timpuri si din orice sisteme, vedeau imediat ,,Calul Alb’’ si, plini de sine si de ,,putere’’, ordonau sa nu apara acel moment in spectacol, lucru care se executa intocmai si la timp.
Adevaratele mesaje subtile pe care publicul le gusta ramaneau neatinse, si astfel spectacolul era de succes fara ca tovarasii idioti de la PCR sa stie adevarul, ei fiind convinsi ca spectacolul este ,,curat’’ iar Cizmarul si Lenuta Codoi nu au ce sa-i reproseze cenzorului.
Scena cu ,,Cina cea de Taina’’ a fost un Cal Alb care a distras atentia de la adevaratul mesaj periculos transmis de jidanii paduchiosi. Revedeti si deslusiti spectacolul si veti intelege ca déjà se intampla, insa este bine sa fie asa pentru ca mai sunt multe mizerii ascunse sub presh pe care Dumnezeu ni le va scoate la suprafata sa le vedem, sa invatam din ele daca ne duce capul, si apoi sa le distruga.
Pana la sfarsitul lui 2026 cand se implinesc cei 7 ani de razboi biologic si anti Cristos, mai avem multe de vazut si de indurat, dar cei cu credinta nestramutata in Dumnezeu si in Mantuitorul Iisus Cristos nu au de ce se teme, pentru ca ei stiu ca asa trebuie sa se intample si asa se va intampla.
,,… oameni fără chip, aflați în scaune cu rotile, îmbrăcați în negru și cu măști negre pe fețe, și efectuează un semn masonic cu mâna – formarea unei piramide cu degetele (piramida fiind un simbol cunoscut al Illuminati, care devine si mai puternic atunci cand ia forma unui ochi)… posedați își acoperă cu mâinile gura, urechile și ochii, după care continuă mecanic gesturile bizare… El nu își mai permite să vadă, să audă sau să spună altceva decât ceea ce i se dictează și devine un executant perfect și irațional a ceea ce i se ordonă și i se inculcă, chiar dacă efectul inevitabil este depersonalizarea și dezumanizarea omului, la un nivel fără precedent… Omul țintuit în scaunul cu rotile este îngrădit, nu are libertate, se află sub controlul cuiva din afară, nu se poate ridica – se simte captiv, izolat, incapabil de mișcare… scaunul cu rotile este un simbol al neputinței fizice, dar și psihice, emoționale, intelectuale, un simbol al robiei totale și al anulării omului, al lipsirii lui de coloană vertebrală și transformării lui într-un robot… în mod simultan, automat, acest semn de mai multe ori ( X ), simbol al negației, o anulare a umanității noastre, simbol ocult al lui Satan și a magiei negre sau vrăjitoriei satanismului… Ritualul ocult satanist din clip se încheie cu același semn masonic cu mâinile (piranida/ochiul) cu care a fost început… O trecere de la dictatura antiumană Covid către totalitarismul transumanist, o tiranie tehnocratică globală, fără precedent): instaurarea unei distopii antihristice, în care va fi decretată nu doar moartea omului, dar și depăsirea lui monstruoasă, către „supraom”, și renegarea pecetei chipului lui Dumnezeu… o formă de condiționare psihologică cunoscută sub numele de programare predictivă, realizată prin intermediul mass-media „pentru a familiariza publicul cu schimbările sociale care se planifică a fi puse în aplicare de către liderii noștri. Dacă și [atunci] când aceste modificări sunt puse în aplicare, publicul va fi deja familiarizat cu ele și le va accepta ca pe transformări naturale, diminuându-se astfel tulburările și o posibilă rezistență publică…’’