Agresiunea Budapestei: M R Ungureanu, legături dubioase cu serviciile secrete ungureşti
Acasă » Accente » Circulă pe net
Datele şi informaţiile deţinute de Serviciile Secrete ale ţării noastre dovedesc penetrarea de catre Serviciile de Informaţii ale Ungariei a structurilor de decizie româneşti, la toate nivelurile. Acţiunile acestora sunt subsecvente planului de integrare treptată a Transilvaniei în Ungaria, prin acţiuni lente, dar ferme, în toate domeniile, dar în special cel economic, pe care îl consideră fundamental în realizarea ţintei vizate. Informaţiile obţinute de Serviciile Secrete româneşti în urmã cu câţiva ani, după vizita incognito efectuată în România de şeful Serviciilor Secrete maghiare de la acea dată, atestau faptul ca Ungaria, prin concernul MOL, spre exemplu, pregătea o politică agresivă, în vederea dobândirii unei poziţii dominante pe piaţa carburanţilor din România, prin înfiinţarea a peste 200 de staţii de distribuţie în principalele oraşe ale ţării şi pe traseele şi în zonele considerate strategice.
De altfel, informaţii şi date despre activitatea Serviciilor de Informaţii (de spionaj) maghiare îndreptate împotriva intereselor politice, economice şi militare româneşti s-au deţinut cu mult înainte de 1990 şi toate aveau ca punct de pornire Consulatul ungar din Cluj. Documentarea lor a necesitat o activitate intensă din partea organelor de contraspionaj româneşti, iar munca acestora s-a concretizat în cursul anului 1988, când Ceauşescu, pus în faţa unor probe indubitabile, a ordonat desfiinţarea oficinei de spionaj respective. Dupa 1990, acţiunile spionajului maghiar au fost reluate cu şi mai mare forţă şi, favorizate de inacţiunea Serviciilor Speciale româneşti, determinată de complicitatea factorului politic, au reuşit să penetreze structurile de decizie ale Statului Român, atât la nivel de Guvern, cât şi la nivel de Preşedinţie. Într-un singur caz, contraspionajul românesc şi-a mai spus cuvântul, în anul 1993, când fostul ministru de Externe în Guvernul Văcăroiu, Teodor Meleşcanu, i-a prezentat omologului său ungar, Gyula Horn, date despre activitatea de spionaj a unui cadru activ al serviciilor maghiare. De atunci, cu toate că acţiunile au luat amploare o dată cu cooptarea la guvernare a UDMR în Guvernul CDR, orice date, informaţii, acţiuni ale spionajului maghiar au fost trecute sub tăcere de către factorii politici, ceea ce a facilitat desfăşurarea de forţe ostile maghiare în toate domeniile de activitate şi de decizie ale Statului Român.
În timpul guvernarii CDR-iste, la nivelul unităţii româneşti de contraspionaj economic, începuseră să fie de notorietate acţiunile cadrelor de spionaj maghiare de la ambasadă, care acţionau pe faţă pentru culegerea de informaţii cu caracter economic care să-i ajute să obţină evidente avantaje materiale pentru ţara lor de origine, mai ales în domeniul privatizărilor. Cazul cel mai relevant a fost cel legat de vicepreşedintele FPS la acea dată, Victor Eros, evreu maghiar, care, fără nici o teamã, începuse să furnizeze date despre intenţiile de privatizare ale guvernanţilor români, atât telefonic, cât şi prin intermediul secretarei şi al şoferului său chiar direct, consilierului economic al Ambasadei Ungariei la Bucureşti. Erau folosiţi în acest timp ca „prieteni” în afaceri fraţii Andrei şi Sorin Dimitriu, stimulaţi cu diverse atenţii, inclusiv concedii şi petreceri în Ungaria, zona Lacului Balaton. Acelaşi tratament l-au aplicat şi succesorului acestuia la fotoliul de preşedinte al FPS, clujeanul Radu Sârbu, momit să intre în afaceri de Zoltan Arpad Paszkany. Acest Paszkany a devenit, într-un interval extrem de scurt, din dealer de maşini second hand, un prosper om de afaceri, care deţine reprezentanţele locale ale firmelor Opel si Chevrolet, precum si cel mai important imobil de birouri din Cluj, Sigma Center, este administratorul companiei Polus şi reprezentant în România al holdingului TriGranit Feijlesztesi RT din Budapesta. La Cluj, Paszkany este unul dintre cei mai tari jucători din domeniul imobiliar, ca urmare a asocierii dintre Consiliul Local si Polus. Afacerea POLUS a intrat în atenţia organelor speciale române încă din 1998, atunci când un teren proprietate publică a statului, de 34 hectare, aflat în imediata apropiere a Municipiului Cluj-Napoca, a intrat în posesia firmei respective prin contribuţia directă a fostului prefect de Cluj, Alexandru Farcaş, şi a lui Radu Sârbu. Afacerea POLUS a început în timpul Regimului Constantinescu, care, de altfel, a primit vizita celebrului congresman american de origine maghiaro-evreiasca Tom Lantos, anume venit în vizită pentru a uşura investiţia lui Paszkany, Polus Center. După Cluj, Firma Polus vizează pătrunderea în Bucureşti si în câteva dintre oraşele mari ale României, intenţionând implementarea a 7 mari investitii, de peste 2,5 miliarde de euro. Corporaţia pe care o reprezintă Arpad Paszkany este TriGranit, cu baza în Canada – un centru al iredentismului maghiar, care este şi o sursă de finanţare a Serviciului de Informaţii ungar AVO – şi subsidiare în Marea Britanie, Ungaria si România şi ale cărei investiţii vizează Ungaria şi ţările din jur, cu minorităţi maghiare semnificative. TriGranit are, printre acţionari, Fondul de Investiţii Immoeast, un puternic investitor pe piaţa imobiliară românească, precum şi pe Nathaniel Rothschild, copreşedinte al Fondului de Investiţii Atticus Capital, descendent al cunoscutei familii de bancheri evrei din Marea Britanie. De altfel, Paszkany şi-a creat imperiul financiar prin infuzii dubioase de capital din Ungaria şi SUA, provenite de la lobby-ul maghiar, antiromânesc prin definiţie. Este foarte interesant cum acest Paszkany, cercetat în mai multe dosare penale, între care şi unul pentru instigare la şantaj şi sprijinire a unui grup infracţional organizat, el fiind un cunoscut cadru activ al spionajului maghiar în România, este lăsat liber, să-şi desfăşoare în linişte afacerile, să-şi organizeze şi să-şi dirijeze reţeaua pe teritoriul ţării, fără măcar sa fie cât de puţin deranjat. Nimeni nu se întreabă cum de este posibil ca acesta să finanţeze, nestingherit, cu banii spionajului maghiar de la Budapesta, echipa de fotbal CFR Cluj. Potrivit apropiaţilor, el are la dispoziţie sute de milioane de euro, din care, în urmatorii ani, în CFR Cluj se vor investi aproximativ 100 milioane de euro. Fugit şi revenit în ţara atunci când i s-a promis că nu va păţi nimic, acest spion are ca sarcina să câştige Campionatul în România tocmai pentru a influenţa mai puternic zona de nord a ţării, acolo unde, în lipsa altor echipe competitive, echipa clujeană este percepută ca una fanion. Preluarea de către Zoltan Arpad Paszkany a celui mai vechi club de fotbal din România, CFR Cluj, nu a fost însa întâmplătoare. Întemeiată în anul 1907, în Cluj, echipa era perceputa ca fiind a maghiarilor, în timp ce Universitatea Cluj, întemeiata în anul 1919, era considerată a românilor. Această delimitare provine din anul 1940, cand nord-vestul Transilvaniei a fost cedat Ungariei horthyste prin Diktatul de la Viena, iar Universitatea din Cluj s-a refugiat la Sibiu şi, o dată cu ea, şi echipa de fotbal a studenţilor. CFR Cluj a rămas în oraş şi chiar s-a înscris în campionatul de fotbal al Ungariei în perioada 1940-1944, act considerat de români o trădare făţişă. Prin echipa de fotbal „ungurească” din Ardeal, Paszkany vizează un control simbolic al zonei, deoarece el controlează şi un „grup regionalist” – „Eureka”, acesta acţionând sub comanda Budapestei şi având ca obiectiv regionalizarea României. Membrii acestui grup au relaţii inclusiv în Poliţie şi în Serviciile Secrete. Liviu Man, unul dintre oamenii de încredere ai omului de afaceri maghiar, este apropiat de Vladimir Tismăneanu, ca şi de alţi membri de vârf ai GDS-ului, promotori ai tezelor Budapestei, pe filiera Soros. Grupul „Eureka” este, oficial, o organizaţie „non profit”, care se ocupă însă şi de afaceri (prin societăţile Group Eureka SRL si Eureka Media SRL) şi al cărei lider politic, la vedere, este fostul ministru al Comunicaţiilor, Zsolt Nagy. Liderul informal al grupului „Eureka” este tot Paszkany, iar organizaţia sa, conectată puternic la mediul de afaceri maghiar din Transilvania, susţine financiar UDMR-ul. Prin acelaşi Zsolt Nagy, echipa de fotbal CFR Cluj a beneficiat de un contract de publicitate cu Poşta Română, companie căreia Paszkany i-a mai vândut, fără licitaţie, 8 autoturisme, prin firma Ecomax General Investments SRL. Numitul Paszkany este şi principalul sponsor, cu sume uriaşe, al campaniei electorale din iunie 2004 a lui Emil Boc pentru câştigarea Primăriei Clujului, ca şi al Alianţei DA în judeţul Cluj. Tot el este personajul pe care şeful statului, Traian Băsescu, l-a dat ca exemplu de civism în şedinţa de bilanţ a Ministerului Public din 6 martie 2007, afirmând că a primit un memoriu de la „un om de afaceri clujean”, în care se face referire la fapte grave de corupţie ale unor oameni politici şi de afaceri. Pe Paszkany îl regăsim şi alături de premierul Tăriceanu şi de Dinu Patriciu, asociaţi, printre alţii, în selecta lojă a Clubului Vinului SRL, înfiinţat în 11 noiembrie 2004 de avocaţii Ernest Popovici, Florian Niţu şi Sorin Alazăroaie, de la Casa „Popovici&Asociaţii”. La nici o lună de la constituire, în Club au intrat 31 de noi asociaţi, printre care Tăriceanu şi Patriciu.
Un alt nume strâns legat de cel al lui Călin Popescu-Tăriceanu este Rudas Erno, fost şef al agenturii maghiare în România. Cunoscut drept spion, diplomat, dar şi om de afaceri de succes în România, Rudas Erno are legături si în Voivodina, unde se află o semnificativă minoritate maghiară, ca şi în Croaţia si în Transcarpatia, în spaţiul ucrainian. Rudas Erno a intrat în atenţia Securităţii încã din 1982, când folosea valiza diplomatică pentru a introduce în România materiale antiromâneşti pentru o revistă coordonată de Laszlo Tokes si Szocs Geza. În 1988 a fost retras de la post, pentru a nu fi expulzat. În 1989 a fost retrimis în România ca să coordoneze implicarea Ungariei în „revoluţie”, prilej perfect pentru scopurile sale revizioniste. A coordonat difuzarea de manifeste în Bucureşti, o maşină a Ambasadei Ungariei fiind reţinută de către organele de Miliţie în timp ce împrăştia pe raza Capitalei materiale cu conţinut antiromânesc. După 1990, pentru meritele sale deosebite, este repus în funcţia de ambasador al Ungariei la Bucureşti, continuându-şi activitatea de spionaj. Chiar dacă în 1993 a fost retras din funcţie ca urmare a înţelegerii dintre miniştrii de Externe român, Teodor Meleşcanu, şi cel maghiar, Gyula Horn, Rudas Erno a continuat să-şi exercite calitatea de spion, de data aceasta sub acoperire comercială. În noua postură de om de afaceri, în baza informaţiilor obţinute, Rudas Erno s-a îndreptat spre Călin Popescu-Tăriceanu, un candidat cu mari şanse la fotoliul de premier. Este posibil ca Tăriceanu să fi intrat în atenţia Serviciului de Spionaj ungar şi prin prisma faptului că tatăl său adoptiv, Dan Amedeo Lăzărescu, cunoscut mason, beneficiind de contacte la nivel internaţional, fusese angrenat de fostul DSS (Departamentul Securităţii Statului) în supravegherea activităţilor iredentiste maghiare. Ca în multe alte cazuri, a apărut suspiciunea că bătrânul ar fi putut fi „întors”, adică transformat în agent dublu, iar fiul său adoptiv n-ar face decât să-i urmeze calea. De fapt, Lăzărescu scria în 1990 în ziarul „Liberalul” că „federalismul este unicul drum pe care România trebuie sa meargă”, aceasta fiind, după cum se ştie, una dintre temele predilecte ale discursului public al UDMR. Cert este că, speculând pasiunea lui Tăriceanu pentru motociclete, în 2003 Rudas Erno i-a propus o asociere, şi astfel a luat naştere, în septembrie acelaşi an, firma H-D Clasic Motorcycles SRL. Potrivit Registrului Comerţului, obiectul de activitate este „comerţ cu motociclete, piese şi accesorii aferente; întretinerea şi repararea motocicletelor”, iar acţionari ai societăţii sunt cetăţeanul ungar Rudas Erno (50% din capitalul social) şi Automotive Trading Services SRL – ATS (50%), firma care îi aparţine lui Călin Popescu-Tăriceanu, în proporţie de 90%, conform propriei Declaraţii de Avere. Rod al „apropierii” continue a premierului Tăriceanu de Budapesta, perioada 2005-2006 a fost marcata de o efervescenţă în „colaborarea” româno-ungară la nivel guvernamental – şedinţa comună a guvernelor român şi ungar la Bucureşti, în luna octombrie 2005, consultări regulate, realizarea unor „proiecte comune”, între care deschiderea Consulatului maghiar de la Miercurea Ciuc, inaugurarea cursei aeriene directe între Târgu Mureş şi Budapesta, înfiinţarea Camerei de Comerţ româno-ungare –, susţinute şi promovate, evident, de premierul Tăriceanu şi omologul său Ferenc Gyurcsony. Folosindu-se de „bunăvoinţa” lui Tãriceanu, spionajul maghiar a reuşit să planteze în domenii-cheie ale guvernului său la agenţii aflate în subordinea acestuia personaje cu ajutorul cărora obţine informaţii de o importanţă excepţională privind siguranţa naţională a României şi dirijează, totodată, anumite decizii ale Executivului de la Bucureşti în favoarea ţării de origine.
Unul dintre acestea este Dezsi Iosif Zoltan, preşedintele Administraţiei Naţionale a Rezervelor de Stat (ANRS), organism aflat în subordinea Ministerului Internelor şi Reformei Administrative. În această instituţie se concentrează secrete de stat de o importanţă excepţională atât pe timp de pace, cât şi pe timp de război, despre rezervele de stat şi strategia cu privire la acestea, ca resursă internă de securitate, prin constituirea stocurilor de produse şi bunuri de strictă necesitate necesare intervenţiilor operative pentru protecţia populaţiei, a economiei şi siguranţei naţionale în situaţii excepţionale, determinate de calamităţi naturale, epidemii, epizootii, accidente industriale sau nucleare, fenomene sociale sau economice, conjuncturi externe sau acţiuni asimetrice nepremeditate. Prin numirea acestui evreu maghiar în fruntea ANRS s-a realizat cea mai „legală” formă de transmitere de informaţii clasificate către o putere străină. Un alt punct sensibil îl reprezintă Ministerul Comunicaţiilor şi Tehnologiei Informaţiilor, a cărui misiune este asigurarea condiţiilor de trecere la societatea informaţională, care presupune implementarea coerentă şi generalizată de sisteme informatice integrate. Faptul că organizaţiile, oricare ar fi ele, depind de reţelele de comunicaţii electronice şi de sistemele si serviciile informatice face ca acestea să fie mult mai vulnerabile la ameninţările de securitate, astfel că sunt evidente importanţa şi sensibilitatea acestui domeniu în ecuaţia siguranţei naţionale. Cu toate acestea, prin algoritm politic, el a fost atribuit UDMR-ului, astfel că lui Zsolt Nagy i-au urmat la şefia ministerului Iuliu Winkler şi apoi Borbely Karoly, fost consilier parlamentar al lui Iuliu Winkler între 2000 si 2002 şi angajat al Societăţii Ungare de Interes Public pentru Promovarea Investiţiilor şi Comerţului în intervalul 2002-2005. Un alt domeniu strategic în care s-a infiltrat agentura maghiară este cel al pădurilor, domeniu folosit pentru acumularea de resurse financiare necesare alimentării unor activităţi specifice. Cu alte cuvinte, prin politica pe care o promovează în subramura economică respectivă, din informaţiile deţinute pînă în prezent se evidenţiază faptul că secretarul de Stat din Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale Istvan Toke nu reprezintă interesele României, ci interesele unui grup economic condus de Verestoy Atilla, care acţionează la comanda Budapestei. Pentru a sprijini afacerile derulate de acest grup pe spaţiul maghiar cu lemnul exploatat din pădurile judeţelor Covasna şi Harghita este folosit Istvan Toke, care a repartizat prin HG nr.1262/2007, numai la nivelul unui singur judeţ din cele douã, 15% din volumul total de lemn pe picior aprobat spre recoltare în anul 2008, ceea ce înseamnă o suplimentare cu 30% a cantităţilor aprobate în anii precedenţi. În acest mod, după judeţul Suceava, care primeşte de drept cea mai mare cantitate de masă lemnoasă pe picior ce trebuie exploatată, calculată în funcţie de suprafaţa de teren împădurită, judeţul Harghita se situează pe locul doi la repartiţie, înaintea altor judeţe cu suprafeţe împădurite mult mai mari, cum este Caraş-Severin. În concluzie, Istvan Toke favorizează afacerile colegului său de formaţiune, care astfel va suplimenta exporturile de material lemnos pe spaţiul Ungaria, exportând, practic, venit naţional din România către Ungaria, în conformitate cu obligaţia unanim cunoscută a oricărui Serviciu Special al unei ţări de a contribui la alimentarea bugetului acesteia prin aşa-numitul aport valutar special. Se afirma, îndeobşte, că orice Minister de Externe reprezintă principala centrală de spionaj a unei ţări, fiind de la sine înţeles ce înseamnă implantarea unui cadru de informaţii al altui stat în propriul tău fief informativ. De aceea, analiştii Serviciilor Speciale române apreciază că un fapt de o gravitate excepţională, numirea cu bună-ştiinţă a unui cadru sau agent, dovedit sau suspectat, al unor Servicii de Informaţii străine în Ministerul Afacerilor Externe al ţării tale. Cu toate acestea, ascuns sub umbrela unui nume românesc, Anton Niculescu, fost purtător de cuvânt al UDMR, desfăşoară o intensă activitate informativă din poziţia de secretar de Stat în ministerul menţionat. Născut la Târgu Mureş, la 6 mai 1964, are o fişă profesională de invidiat, care-i relevă pregătirea sub auspiciile uneia dintre cele mai bune şcoli de spionaj din lume, CIA. Astfel, deşi a studiat şi a obţinut o licenţă în Chimie Industrială în 1991, el nu a profesat nici un moment în acest domeniu, îndreptându-se încă din 1990-1991 către zona mass-media, ca redactor la săptămânalul „Valosag” din Bucureşti şi corespondent al postului Europa Liberă, în 1992. De aici a intrat direct în sfera politicului, începând cu decembrie 1991, ocupând succesiv sau concomitent posturi de consilier politic (la Fundaţia „Friedrich Naumann”, Bucureşti, 1991-1993, şi la cabinetul preşedintelui UDMR 1993-1997), expert parlamentar (aprilie 1995-mai 1997) şi guvernamental (mai-iunie 1997) pentru care a fost pregătit intens printr-o serie de cursuri şi programe speciale: Seminarul „Introducere în drepturile omului”, Academia Internacional Liberdade Desenvolvimento – Lisbon Youth Meeting, Sintra, iulie/august 1992; Programul PHARE Democracy în Marea Britanie (partide politice, administraţie locală, Parlament), Belgia (NATO, Parlamentul European), Germania (Parlament), aprilie 1994; „Managementul conflictelor inter-etnice” la Centrul Berghof, Berlin, iulie/august 1994; „Administraţiile locale şi de stat” în SUA, iunie/iulie 1995, la Agenţia de Informaţii a SUA (USIA); „Administraţii publice locale”, Belgia, Spania şi Danemarca, martie 1997, în cadrul European Union Visitors Programme; Eisenhower Fellowship, SUA, februarie-mai 1999. Pregătirea i-a fost desăvârşită în intervalul mai 1999-iunie 2001 în cadrul Ambasadei SUA la Bucureşti, unde a fost încadrat ca „specialist politic”, după care a mai urmat un stagiu ca director de program pentru integrare europeană al Fundaţiei pentru o Societate Deschisă (iunie 2001-ianuarie 2002).
În paralel, începând din 1997, a fost plasat in funcţii în interiorul Executivului român, ca secretar general adjunct, aprilie 1997-mai 1998, apoi ca secretar de Stat la Departamentul pentru integrare europeană, mai 1998-februarie 1999. În intervalul 2000-2004, la intervenţia Serviciilor Speciale române, a fost ţinut în afara sferei Executivului, dar a revenit în forţă odată cu intrarea la guvernare a UDMR-ului alături de PNL, ca secretar de Stat pentru afaceri globale şi relaţii interinstituţionale în Ministerul de Externe, din iulie 2005. Dacă se mai adaugă şi faptul că actualul director al Serviciului de Informaţii Externe şi fost ministru al Afacerilor Externe, Mihai Razvan Ungureanu, a fost semnalat, la rândul lui, de contraspionajul românesc cu legături suspecte în mediul Serviciilor Speciale de la Budapesta, avem tabloul complet al penetrărilor care s-au produs la nivelul sistemului decizional românesc. Specialişti în munca de contraspionaj apreciază că asocierea în afaceri a unor politicieni cu putere de decizie cu cadre sau agenţi ai Serviciilor de Informaţii sub acoperire diplomatică sau comercială s-a dovedit a fi o cale fără întoarcere pentru cei dintâi.
Nu sunteti singurul care va aratati supararea aici ca nu se (nici cei de aici) actioneaza in vederea doleantelor; dar dvs cum actionati sa incercati? Batalia trebuie dusa pe mai multe fronturi..Am sugerat mai sus, dar nu e prima data ca e nevoie de actiune/organizare.EU fac asta de 30 de ani (mai slab in ultimul an…ca nu gasesc si pe altii)..dar cei de aici nu au nici macar o organizatie (Nici macar sa apere valorile romanesti baza comuna pt multe altele)Sunteti in Romania sau in Moldova? Aveti o organizatie sau aveti cu cine forma? Daca da, va rog intrati la web site wwww.rmanianculture.us si scrieti-ne)
Stimate confrate, român moldovean la fel ca subsemnatul.
Noi cetăţenii României, am priceput mai de mult ce ni se întâmplă, în principal din cauza celor de teapa lui MRU, fiu al unui evreu din Iaşi. Am afirmat de mai multe ori că acţiunile iudeo-bolşevicilor cominternişti, încă din anul 1918, au fost îndreptate către desfiinţarea Statului Român. După anul 1989, unii dintre indivizii cu bursie Soros, au fost şi sunt formaţi pentru a destabiliza prin orice mijloc, Statul Român.
Problema este cum ajung aceşti indivizi în funcţii importante şi cum este posibil ca aceştia să acţioneze împotriva intereselor naţionale. Răspunsul trebuie căutat în slăbiciunile Statului Român, care a tolerat acţiunile antiromâneşti ale iudeo-bolşevicilor.
Ceea a făcut și face în continuare Vladimir Tismăneanu este incitare la ură şi nu act de salubrizare, aşa după cum pretind susţinîtorii săi, parte dintre ei cu atitudini vădit antiromâneşti. Aceştia au contribuit şi contribuie la crearea uni haos politic, propice jafului economic practicat de corporaţiile multinaţionale.
Au trecu 24 ani de la anul 1989.
Sunt cunoscute acţiunile antiromâneşti ale fiilor iudeo-bolşevicilor cominternişti, cunoscători ai cabinetelor existente înainte de anul 1989 şi care, după 1989, au ocupat funcţii de conducere şi de decizie în viaţa politică şi economică a Statului Român. Confirmarea faptului că în Partidul Democrat sunt fii foştilot nomenclaturişti-comunişti, a dat-o chiar Traian Băsescu într-o intervenţie televizată. Aceşti fii de iudeo-bolşevici cominternişti, nu au făcut nimic pentru întărirea Statului Român, din contră au acţionat pe toate căile pentru al slăbi şi desfiinţa statul.
Azi vedem rezultatele. In principal s-a urmărit desfiinţarea funcţiei economice a statului, pentru ca bunurile proprietate publică să fie prăduite, jefuite şi înstrăinate. Aminiţi-vă cum Dinu Patriciu clama pe toate televiziunile că statul este cel mai prost administrator, aceasta pentru ca el şi alţii ca el să jefuiască ceia ce s-a relizat prin munca tuturor. Altfel cum ar fi fost posibil ca o parte din industria petrolieră a ţării, să fie însuşită prin fraudă de Dinu Patriciu, confirmarea frauidei este făcută de; graba cu care Dinu Patriciu a înstrăinat-o.
Aminitţivă şi faptul că Băsescu Traian, la televizor, a afirmat că România nu este un stat social. Cu alte cuvinte, pe statul lui Băsescu nu îl interesează soarta cetăţenilor săi, ba îi mai şi sfătuieşte să plece din ţară, dacă nu le convine.
Azi asistăm la teroarea statului, statul lui Băsescu şi a lui Ponta, asupra cetăţenilor din localitatea Pungeşti, cetăţeni patrioţi, care se opun vânzării către străini, a bogăţiilor subsolului, bunuri proprietae publică, bunuri care conform constituţiei sunt bunuri inalienabile, adică nu se pot înstrăina.
În loc să se ancheteze modul fraudulos cum compania americană Chevron a început lucrările de prospectare, respectiv a început o investiţie în care obiectul principal de activitate este un bun proprietate publică – gazele de şist, fără a avea fazele premergătoare începerii investiţiei; de studiu de prefezabilitate şi studii de fezabilitate, aprobate conform competenţelor stabilite de lege, statul lui Ponta şi a lui Băsescu, a trimis jandarmii să institue teroarea asupra locanicilor din Pungeşti, respectiv să păzească compania Chevron cu jandarmi plătiţi de către românii jefuiţi de companie şi de către locuitorii din Pungeşti terorizaţi şi jefuiţi de companie.
Politicile de privatizare dezastruoase, frauduloase prin care bunurile proprietatea publică, au fost înstrăinate au condus şi conduc la desfiinţarea Statului Român. Lovitura de graţie pentu desfiinţarea statului este dată prin; reducerea până la dispariţie a funcţiei economice.
Se cunoaşte din istorie şi din actualitate că Statul Ungar duce o politică antiromânească, că zi de zi şi ceas de ceas, acţionează pentru slăbirea si desfiinţarea Statului Român.
Oare politicienii noştri nu se întreabă dece Statul Ungar a renaţionalizat serviciile de utilitate publică, apă, gaze, electricitate, etc. Dece Statul Ungar se opune măsurilor dictate de Fondul Monetar Internaţional!.
În şcolile din secuime, apar manuale şi publicaţii de istorie, cu conţinut evident antiromânesc, fără ca autorităţile române să ia măsuri împotriva iredentiştilor care falsifică istoria românilor şi incită locuitorii, la ură interetnică.
Este cazul să ne trezim. Să se emită legi care să pedepsească distrugerea economiei, sabotajul economic, înstrăinarea bunurilor proprietate publică şi ofensa adusă asupra însemnelor şi istoriei Statului Romăn.
În ce ţară este posibil să vină aşa zişii investitori, ca de exemplu ruşii de la Mecel(Metal Celeabinsk) să distugă industria metalurgică a României, fără ca Statul Român să mişte un deget.
Marile corporaţii nu vor să existe industrii naţionale, care să le afecteze pieţele de desfacere. Acestea vor acţiona continuu pentru desfiinţarea industriilor naţionale. Azi aflăm că nu mai avem nici o fabrică de geamuri şi că gemurile se importă pe bani grei, din alte ţări.
Dacă Uniunea Europeană, nu ne lasă să ne dezvoltăm, trebuie să părăsim această organizaţie care ne desfiinţeză, să căutăm alţi parteneri pentru dezvoltare, precum China.
Desigur vina dezastrului economic şi social al României are cauze interne, în clasa politică, parte din clasa politică străină de interesele ţării şi trădătoare a interesului naţional.
Ponta a păcălit cetăţenii României prin trei promisiuni făcute în campanie, respectiv; stoparea acţiunii de înstrăinare a aurului de la Roşia Montană, stoparea exploarării şi exploatării gazelor de şist şi îndepărtarea de la Cotroceni a preşedintelui demis prin vot de către cetăţenii României. Toate aceste promisiuni nu au fost respectate, din contră a continuat acţiunile anticonstituţionale de înstrăinare a bunurilor proprietate publică, rezervele minerale ale ţării.
In anu 1913 a expirat durata de valabilitate a contractului de înstrăinare a petrolului ţării bun propărietate publică, inalienabil, către austriecii de la OMV.
Aţi auzit careva dintre voi cetăţenii onorabili ai României, de încetarea valabilităţii acestui contract. Din contră Ponta s-a înconjurat de consultanţi financiari dubioşi, precum D-l Ionel Blănculescu, consiler onorific plătit probabil de corporaţii de tipul OMV.
Îl sfătuiesc pe D-l Ionel Blănculescu să acţioneze împotriva înstrăinării bunurilor proprietate publică, să iniţieze o Lege a Investiţilor care să aibă prevderile din Constituţia României, articolul 135 aliniatele b), c), d) şi e), precum şi Articolul 136 aliniatele (3) şi (4) din Constituţia României, unde se precizează că statul trebuie să asigure protejarea intereselor naţionale in activitatea economică, financiară şi valutară; stimularea cercetării ştiinţifice şi tehnologice naţionale, a artei şi protecţia dreptului de autor; exploatarea resurselor naturale, în concordanţă cu interesul naţional; refacerea şi ocrotirea mediului înconjurător, precum şi menţinerea echilibrului ecologic; crearea condiţiilor necesare pentu creşterea calităţii vieţii; bogăţiile de interes public ale subsolului, spaţiul aerian, apele cu potenţial energetic valorificabil, de interes naţional, plajele, marea teritorială, resursele naturale ale zonei economice şi ale platoului continntal, precum şi alte bunuri stabilite de legea organică, fac obiectul exclusiv al proprităţii publice; bunurile proprietate publică sunt inalienabile. În condiţiile legii organice, ele pot fi date în administrare regiilor autonome ori instituţiilor publice sau pot fi concesionate ori închiriate; de asemenea, ele pot fi date în folosinţă gratuită instituţiilor de utilitate publică.
In acest scop stau la dispoziţia D-lui Ionel Blănculescu pentru consultaţii în legătură cu Legea Investiţiilor care lipseşte în România.
Sper că pe asceastă cale aude şi primul ministru Victor Ponta, al cărui consilier onorific este D-l Ionel Blănculescu. Să cunoască primul ministru, faptul că în România nu excistă o Lege a Investiţiilor şi că pe acest vid legislativ, au acţionat şi acţionează distrugătorii economiei româneşti şi ai Statului Român.
sri-ul romanesc ce pazeste?este oare posibil ca activitati ample de desintegrare a romaniei sa aiba loc chiar sub nasul lor?gm
Pentru: NEAVASILE şi, MOLDOVEANULE.
Credeţi-mă fraţilor, că cu trup şi suflet sunt de partea voastră.Am plecat din Ţară când aveam 16 ani şi atunci ca român, azi, la etatea de 83 de ani, mă consider român ROMÂN. Din 1953 am activat cu toată energia mea pentru EXILUL ROMÂNESC, iar de când EXILUL a încetat,şi marii luptători ai exilului s-au rărit, atât de mult, că atunci, cînd eram între marii luptători, eu, fiind cel mai tânăr, eu azi, un bătrân, spre apusul vieţii, am rămas singurul, neavând niciun Camarad prinprejur pe care m-asşi putea baza!!! Fac ce pot. Scriu pe unde pot, sperând că ce fac!, fac ceva!!! Dar fac ceva!!! Ce pot face când trăiesc într-un oraş care are vreo 10.000 de români
dar, nicăeri între toţi aceştia care-şi, încă mai zic români!!! nu am văzut nici-o activitate românească…
Sunt fondator al CÂMPULUI ROMÂNESC din Canada unde am fost preşedinte tei ani, în care timp, această organizaţie era cunoscută ca o FORTĂREAŢĂ A EXILULUI ROMÂNESC!!! Dar cu timpul ce trecea, noi ne răream şi, când „noua generaţie de români”
au început să invadeze EXILUL, influienţa românilor ROMÂNI scădea şi, prin „trădarea” unora care au fost odată, crezuţi, „buni români”, RENUMITUL CÂMP ROMÂNESC, a intrat pe mâna acelora care au fost trecuţi bolşevizarea prezisă de CORNELIU ZELEA CODREANU!!!. George BĂLAŞU a fost unul dintre primii trădători a-i CÂMPULUI ROMÂNESC. Ca fost „redactor al ziarului CUVÂNTUL ROMÂNESC,” aşa zişii dezidenţi care, ca „refugiaţi” se adunau în jurul lui Bălaşu şi, ce a fost odată un ziar pro legionar, acum, cu noua generaţie devenea din ce în ce mai sptre „centru” şi, eventual anti naţionalist!!!… Aşa, a dispărut activitatea exilului, odată mare naţionalist, acum, înlocuit cu elemente bolşevizate aşa cum a prezis urmaşul lui EMINESCU, CORNELIU ZELEA CODREANU…
FRAŢILOR: REÂNVIEREA ROMÂNIEI, nu poate reveni decât de la „CÂŢIVA ROMÂNI”. Nu de la intelectuali, nu de la democraţi sau ţărănişti, decât de la câţiva români ROMÂNI
care, cănd se scoală dimineaţa din pat, să-şi pună întrebarea: marea întrebare: CE POT FACE AZI PENTRU ŢARA MEA!?!?!? La care răspuns va trebuii să fie: MĂCIUCA, cu casre trebuie să se sacrifice şi să facă DREPTATE pentru ŢARĂ… EU, la etatea mea nu mai pot face nimic, decât să mai scriu ce cred că trebuie făcut… SACRIFICIUL CÂTORVA, VA DA EXEMPLU DUŞMANILOR ŞI TRĂDĂTORILOR CĂ: ROMÂNII S’AU DEŞTEPTAT…
Vasile Guian-Tamburus
ungaria ne cucereste si nimeni din elita ce conduce Romania nu i se opune. Ba o sprijina in forta. Dati o soltie! ca de materiale publicate nu ducem lipsa. Solutii! Care-i calea, metoda de a ne opune cu succes cuceririi unguresti in plin avant si desfasurandu-se la vedere, cu sprijin guvernamental si parlamentar si local romanesc. din 1989 vedem si percepem aceasta cucerire ungureasca si in afara de articole prin ziare ca Natiunea, Romania Mare, Politica, mai nou Cotidianul, blocguri gen „Ion Coja”, frontpress, noua dreapta, NapocaNews si lupte sporadice făcute de persoane diverse pe bloguri personale nu se vede ceva. Agresiunea merge mai departe…
Sunt solutii dar inseamna multa organizare/asociere/campanii/aliante/media specializata/advocacy/lobby si nu se vede ca apar cei care, in fara de a dori ceva atit de important , se si organizeaza pt acest lucru. Nu cred ca nu sunt conationali capabili de asa ceva, inclusv unii iesiti la penise si cu timp mai mult, ..doar ca nu se vad pe aici
Nu MRU a emis – primul la mod public- recomandarea ca celor care nu le place (ce face guvernul) sa plece din tara ! Cred ca a sous „sunt liberi sa plece” ..ceea ce a preluat cu nosnsalanta (srlatan cretina) pres.Basescu..Culmea, cu fata-i … „joviala” JUBILAND tipic de proprie incantare … ca si cum a gasit solutia tarii -sa plece doctorii (si la fel si altii, nu-i asa ?) ca doar sunt LIBERI? Macar Emil Constantinescu a aratat ca sunt necesare solutii ca sa fie retinuti tinerii..si si ca diasprta putea avea un rol important in a se intari tara. Mai rau a fost ca nu a avut oameni buni/pregatiti destul/daruiti destul in jur..in timp ce „securitatea m-a invins” .. si, cum il si cunoastem si am milita pt ce r=era bun la dansul si la CDR sau cu credinta ca astfel salta mai mult Romania.. nu avem motive sa nu-l credem, dimpotriva, tot mai multe..dora ca altii nu se mai sinchisesc si asytfel se poayte spune ca ROMANAI A FOST INVINSA DE SECURITATE , iart diapsra inca demai demult..doar ca dansul nu are scuza ca nu a facut mai mult sa nu fie..si asta l-ar fi salvat si pe dansul si, credem, ca si tara.. Stit ce a spus ministrul Ioan Rus cand a plecat de la MAI? V-ar ajuta..
da….sint scoliti in lupanarele occidentului….Eminescu stie mai bine….
Să nu dăm în mintea coptiiilor.
România are cam 20 de milioane, Ungaria aproape 10 milioane. Ce șanse au?
Chiar dacă-i punem pe cei 1,5 milioane de la noi, nu-i scoatem pe cei juma de milion de țigani oficiali ( se zice că ar avea 2 milioane de fapt) de la iei, da scoatem pe cei o juma de milion de țigani de la noi tot sîntem cu 7,5 mai mult.
Fără ajutor pot numai visa.
domnule,nu ai inteles nimic … razboiul modern nu se mai face k pe vremuri… o populatie demoralizata,o armata lipsita de resurse,comandamente incompetente,planurile operative cunoscute de inamic,uite tot atatea elemente pe care ar trebui sa le ai in vedere cand faci comparatii…. da , suntem mai multi dar si turcii erau mai multi cand mancau bataie de la voievozii nostri…unde mai pui ca dezmembrarea romaniei se poate face elegent,curat,cu ajutorul europei dar si al rusiei…singura chestie e ca HU nu e prea iubita in EU datorita ultimelor scandaluri cu germania+fmi…si are datorii mari HU , ceea ce conteaza daca chiar vrei sa faci un razboi. in fine,e dezastru,asta e clar…
Şi unde mai pui că vrea să fie preşedinte!!
Dar nici ceilalţi nu-s mai de soi.Nu ştiu dacă şi de această dată România mai poate scăpa de dispariţie. Noi nu suntem nici slovaci să le dăm ungurilor peste bot, nici gruzini să-l punem la punct pe observatorul UE, nici ucrainieni să ieşim cu sutele de mii în stradă. Clasa politică este plină de ticăloşi, trădători şi hoţi, care şi-au făcut legi care să le asigure continuitatea la putere. Şi puţin a lipsit să îşi asigure şi imunitate absolută. Cine să împiedice acest lucru?
Dumnezeu dă, dar nu bagă şi-n traistă!
Romanii scriu pagini pe web si comenteaza in timp ce dusmanii actioneaza si rad pe sub mustata. Dupa cum merge treaba cu rezistenta romaneasca, abia cand nu vom mai avea pentru ce, dar mai ales cu cine lupta ne vom trezi ca trebuia de fapt sa actionam cumva. Probabil ca nu-mi va fi aprobat comentariul, dar cineva mai trebuie sa si critice din interior, dur si sarcastisc anumite chestii. MRU a primit bursa Soros ca sa studieze chestiuni ebraice in Anglia, a ajuns sef peste un serviciu de informatii la nici 40 de ani, a organizat venirea B’nai Brith in Romania, este fiul unui celebru evreu din Iasi, cate fapte mai trebuie expuse pentru a pricepe ce se intampla ?