Azi, de Mărțișor, s-a deschis site-ul http://listanationala.ro/
pe acest site puteți găsi toate informațiile legate de proiectul LISTA NAȚIONALĂ
inclusiv
PRIMELE IDEI DE GUVERNARE
Adunăm sub acest titlu ideile și principiile de guvernare care, după părerea noastră, ar putea fi de folos celor care vor guverna România în viitorul cel mai apropiat. Firește, asta dacă norocul sau înțelepciunea noastră va aduce la guvernarea României niște oameni normali, capabili să-și facă datoria de români și de demnitari ai acestei Țări.
Punem aceste idei în discuția concetățenilor noștri. Sperăm ca din dezbaterea propunerilor noastre să se poată degaja în final soluția problemelor dureroase cu care ne confruntăm ca societate, ca națiune. Pe baza acestor dezbateri inițiatorii proiectului LISTA NAȚIONALĂ vor stabili obiectivele a ceea ce va fi propriu zis ACȚIUNEA NAȚIONALĂ de redresare și reconstrucție la care va fi să ne angajăm toți cei care mai credem în viitorul copiilor noștri, într-o Românie românească, a celor ce locuim pe aceste meleaguri de când ne știm, indiferent de graiul matern, de credința religioasă, de rangul social al fiecăruia.
Pentru a ușura dialogul și dezbaterea noastră, vom numerota ideile, incluzând – cu specificația cuvenită, când va fi cazul, și ideile pe care le vom prelua de la cititorii acestui site. Pornim așadar de la următoarele
Idei de guvernare
1.
Guvernanţii noştri au ascuns şi ascund mai departe realitatea, situaţia grea în care ne aflăm. Primul lucru care trebuie făcut e să evaluăm corect „starea naţiunii”, sub toate aspectele: dimensiunile datoriei publice, potenţialul economic de care mai dispunem, forţele umane pe care le putem angaja în opera de redresare a Ţării, eventualul sprijin extern la care putem apela. Abia după aceea, după ce conştientizăm bine unde ne aflăm, în ce situaţie, cu concursul specialiştilor şi mai puţin al politicienilor, vom stabili liniile mari ale evoluţiei viitoare, urmând ca guvernarea şi legiferarea să urmărească realizarea proiectului de dezvoltare elaborat de specialişti.
2.
Proiectul va avea doua componente. Prima va stabili ce dorim să se întâmple cu Ţara noastră, cu Neamul românesc. Pe scurt, trebuie să ştim cum arată „visul românesc”, România de vis, cea ideală, ţintele care trebuie urmărite, ţinte care să decurgă logic şi firesc din sentimentul respectului nostru faţă de condiţia de român, faţă de noi înşine. Prin cea de a doua componentă a Proiectului Naţional vom stabili ce putem face pentru a ne apropia de ceea ce ne-am propus. Va fi un inventar de strategii și măsuri de redresare şi creştere economică şi spirituală. Un inventar deschis, ce va fi completat și definitivat cu ajutorul cititorilor acestui site. Pe scurt, vom stabili împreună ce avem de făcut!
Nota bene: În mod firesc, vom avea o strategie pe termen scurt și alta pe termen lung. Strategia pe termen scurt urmărește pregătirea alegerilor din acest an, în primul rând a unui număr cât mai mare de candidați valabili. Strategia pe termen lung este mai complexă, mai dificilă. Ambele strategii le vom completa și definitiva din mers, văzând și făcând, prin consultarea celor care ni se vor alătura cu vorba sau cu fapta.
3.
Desigur, după ce vom constata că România şi noi, cu toţii, am fost aduşi într-o stare deplorabilă, ne vom pune şi problema răspunderii, cine se face vinovat de dezastrul naţional atât de vizibil. Pe cine tragem la răspundere? Dacă este vorba de persoane, justiţia îţi va spune cuvîntul. Dar persoanele vinovate au acţionat în cadrul unui sistem politic, care le-a permis sau chiar i-a împins la săvârşirea actelor de corupţie, sabotaj, neglijenţă etc., care au dus la prăbuşirea parametrilor naţionali socio-economici şi spirituali. De aceea va trebui mai înainte de orice să gândim la reforma sistemului. Reforma Politică, reforma Economică, reforma din Justiție, din Armată, din Școală, din Sănătate, din Sport etc.
4.
Ce avem de reproşat sistemului politic actual? Este ciudat, dar principala hibă a acestui sistem este aceeaşi pe care în 22 decembrie românii o reproşau vechiului regim, anume că împiedică promovarea competenţei, permite afirmarea pe scena politică a unor impostori, fără nici una din însuşirile care, în mod normal, fac dintr-un individ o personalitate demnă de respectul concetăţenilor săi. În principal, aceste calităţi sunt: o bună pregătire profesională, onestitate, devotament pentru binele comunitar, naţional. Majoritatea politicienilor noştri sunt deficitari sub toate cele trei aspecte. Singura lor pricepere este intriga măruntă de partid, „driblarea” legilor, ascunderea adevărului, jaful protejat de lege. Consider că pentru viitorul Neamului românesc este vital să instituim un sistem politic care să împiedice incompetenţii şi „şmecherii” să aspire ori să ajungă la demnităţi publice, la funcţii de răspundere. Indivizilor certaţi cu cinstea şi bunul simţ nu le mai putem permite ca de ei să depindă soarta altor oameni, uneori chiar a Ţării! Cine vrea să trăiască bine păcălind pe alţii trebuie ajutat să priceapă că în felul acesta se păcăleşte pe sine însuşi. Este imperios necesar ca în societatea româneacă să se pună din nou preţ pe profesioniştii şi meseriaşii autentici, pe oamenii care au dovedit devotament civic, neputinţa de a se bucura de ceea ce nu li se cuvine! Întronarea unui asemenea climat este o operă anevoioasă, de durată. Ca orice lucru pe lumea asta, opera de redresare naţională la care îi chemăm pe români are un început, iar acest început trebuie să fie alegerile din acest. Alegătorii trebuie ajutaţi să priceapă că datoria lor de cetăţeni ai acestei Ţări nu se reduce la completarea buletinului de vot prin aplicarea ştampilei. Acest gest trebuie precedat de efortul conştient al fiecărui alegător de a se informa asupra candidaţilor, pentru a alege în cunoştinţă de oferta cu care vine fiecare candidat. Nu avem voie să votăm la întâmplare, fără să ne interesăm cine sunt candidaţii şi să cumpănim bine cui îi dăm votul. Mai presus de orice se află obligația cetățenească, patriotică, de a participa la alegeri, de a nu-ți abandona calitatea de alegător.
5.
În interiorul sistemului socio-politic românesc principalul vinovat de eludarea respectului pentru competenţă, onestitate şi spirit civic, patriotic, sunt partidele politice, sistemul aşa zis pluri-partinic instaurat în decembrie 1989. E bine de ştiut că acest sistem şi-a inaugurat existenţa prin interzicerea unor partide, al căror drept la existenţă nici măcar nu a fost pus în dezbatere publică, ci numai interzis într-un mod cu totul nedemocratic: legionarii şi comuniştii. Ce a urmat, cei douăzeci de ani de degringoladă, dovedeşte un lucru clar: sistemul politic bazat pe partide politice nu este o soluţie întotdeauna şi pretutindeni valabilă. Atât pentru momentul istoric 1990, cât şi pentru 2012, când societatea românească este supusă asaltului continuu al incompetenţilor, al mediocrilor agresivi şi fără ruşine, fără Dumnezeu, fără suflet, sistemul partidelor politice se dovedeşte a fi neproductiv deoarece aceste partide nu reuşeşesc să fie reprezentative pentru poporul român. Imensa majoritate a populaţiei nu are nimic comun cu aceste partide. După 20 de ani constatăm că partidele nu au reuşit să mobilizeze forţele umane de calitate, oamenii de ispravă din această Ţară ţinându-se la distanţă de acest partide, la distanţa pe care o impune orice lucru urât mirositor! Impostura şi hoţomănia tronează în toate partidele, cu precădere în cele parlamentare. Aceste instituţii, după 20 de ani de experiment politic eşuat, şi-au pierdut dreptul la locul de frunte în care s-au instalat.
6.
Putem renunţa însă la partidele politice? La această soluţie suntem obligaţi să gândim cu toată seriozitate. După părerea noastră, ceea ce se impune și putem face relativ ușor este să diminuăm rolul partidelor în viaţa politică a Ţării, şi asta deoarece după 20 de ani de putere absolută a partidelor politice rezultatele obţinute sunt dezastruoase. Nu putem continua pe acest drum spre pierzanie numai de dragul unui sistem politic, în mod demagogic numit democrat. Democraţia poate funcţiona şi prin alte forme de asociere a celor ce doresc să se implice în destinul Ţării şi al Neamului. Considerăm că alături de partidele politice este cazul să activeze şi corporaţiile profesionale, care să preia o bună parte din atribuţiile partidelor, împărţind cu acestea puterea de a decide pentru ceilalţi. Românii s-au săturat să-i tot vadă pe cei care decid în Parlament sau în Guvern cât sunt de incompetenţi şi de necinstiţi! Aceştia au profitat de dezordinea anume provocată după căderea lui Ceauşescu pentru a institui un sistem de legi prin care puterea să aparţină mereu unei mafii politice, bine aranjată economic, impenetrabilă pentru cei din afara „caracatiţei”, legi care mimează legitimitatea şi, prin detalii aparent lipsite de importanţă, le asigură „aleșilor” noștri posibilitatea de a frauda sau manipula alegerile. Partidele politice au adus România într-un impas din care nu putem ieşi dacă lăsăm aceste partide să decidă tot ele ce este de făcut. Şi-au dovedit neputinţa şi incompetenţa, reaua credință, lipsa voinței de a face bine. Este nevoie de o gândire nouă, ataşată ideii de interes naţional, comunitar, şi înzestrată cu competenţa profesională a celor mai buni specialişti.
7.
Ce sunt Corporaţiile profesionale? Putem spune, mai pe înţelesul tuturor, că sunt un soi de bresle, sunt organizaţii naţionale în care se asociază majoritatea celor care au o anumită profesie sau lucrează într-un anumit domeniu. De exemplu, sunt corporaţii Sănătatea sau Învăţămîntul, Transporturile, Biserica, Armata etc. După cum se ştie există şi în Parlament comisii de specialitate, numai că de cele mai multe ori specialiştii din Parlament sunt contestaţi ca specialişti de colegii lor. Se ştie că de regulă un medic, de exemplu, se apucă de politică din lipsă de pacienţi… Din lipsa succesului profesional!… Nu ar fi mai normal ca specialiştii de care avem nevoie în Parlament să fie desemnaţi de colegii lor de breaslă, de cei care îi cunosc din interior pe profesioniștii respectivi? La aceste idei ni se va răspunde că în felul acesta anulăm democraţia, renunţăm la votul alegătorilor! Dimpotrivă, democraţia şi votul alegătorilor rămân de bază, numai că acestea vor fi transferate în interiorul Corporaţiei, unde cetăţeanul este chemat să voteze în chestiuni la care se pricepe, asupra unor persoane pe care le cunoaşte nemijlocit, prin exerciţiul profesiei sale! Căci, în principiu, fiecare cetăţean va face parte dintr-o corporaţie profesională.
8.
Fireşte, o asemenea reformă va fi supusă aprobării prin referendum. Ea vizează așadar (a) diminuarea rolului partidelor politice, cărora le va reveni un număr mai mic de locuri în Parlament și alte structuri de guvernare, şi, în paralel, (b) înfiinţarea Corporaţiilor Profesionale, cărora li se asigură un anumit procent de locuri în Parlament și alte structuri, corporații care vor asigura un nivel maxim de competenţă al persoanelor aflate în funcţii publice legate de un domeniu specific de activitate. Este normal ca un specialist care intră în viața politică să fie avizat sau contestat de colegii săi de profesie în primul rând, iar nu de colegii de partid… Precizez că gândirea politică românească are o tradiţie deosebit de valoroasă în analiza și teoria modelului corporatist şi nu ne va fi greu să ne orientăm după aceste principii deja elaborate, deja aplicate în alte ţări, unde falsa democraţie a produs dezastre similare.
9.
Întrebarea legitimă pe care o vor pune mulţi compatrioţi: nu cumva apartenenţa noastră la structurile Uniunii Europene ne împiedică să efectuăm asemenea reforme politice? De la această întrebare avem „reciproca”: există vreo legătură între starea de colaps economic şi politic în care se află România şi apartenenţa ei la structurile Uniunii Europene? Nu cumva incapacitatea Uniunii Europene de a-i feri pe români de un regim politic corupt, cel mai corupt din toată istoria noastră, ne îndreptăţeşte să căutăm după capul nostru soluţii adecvate, fără a ne mai pune problema acordului cu pretenţiile Uniunii Europene. Această onorabilă instituţie şi-a dat până acum binecuvîntarea şi acordul la o mulţime de acte şi politici emise la Bucureşti în dispreţul total al celor mai elementare interese naţionale. România trebuie să-şi respecte angajamentele asumate, dar nu poate renunţa la dreptul său de a negocia şi re-negocia aceste angajamnete, în măsura în care rezultatele scontate nu s-au produs.
10.
Ideea europeană, ca şi ideea de mondializare, proces de la care România nu poate lipsi, este o idee generoasă, care se impune ca o tendinţă firească în lumea de azi. Dar nu putem discuta numai ideea în sine, ca principiu abstract, mai trebuie luat seama şi la calitatea umană a celor care sunt angajaţi în implementarea ideii respective. Or, din acest punct de vedere, noi, românii, suntem derutaţi și dezamăgiți să vedem că înalţi funcţionari sau lideri europeni şi euro-atlantici nu sunt deloc deranjaţi să aibă în România ca parteneri politici persoane dubioase sau chiar dovedite că au încălcat legile Ţării şi ale moralei. România are experienţa tristă a ideii comuniste la care a fost obligată să adere de comunitatea internaţională a marilor puteri, în pofida semnelor şi dovezilor că în spatele ideii comuniste acţionau interese declarat anti-româneşti. Ca şi în cazul liderilor comunişti din România care au administrat şi guvernat România în momentul aderării la comunitatea statelor comuniste, nici liderii de după 1990 nu au avut legitimitatea morală şi politică de a reprezenta interesele româneşti în tratativele privind integrarea noastră euro-atlantică. De aceea nici nu au fost preocupaţi să reprezinte propriu zis aceste interese şi au negociat hoţeşte, fără demnitate, poziţia și interesele României în organismele respective.
1 Martie 2012
ION COJA
COMENTARII INTERESANTE din Ziarul NAȚIUNEA la articolul dlui prof.dr.ION COJA ”Primele idei de guvernare” Publicat în 3 martie 2012
http://www.ziarulnatiunea.ro/2012/03/03/primele-idei-de-guvernare/#comment-1412
Sara spune:
4 martie 2012 la 23:24
Sunt de acord cu ceea ce spuneti dvs. numai ca alegerile bat la usa si mai mult ca sigur ca vor guverna tot cei care au mai fost, si anume PDl sau USL. Si uite asa o sa mai vorbim discutii inca patru ani de aici inainte referitor la cum ar trebui sa fie. Imi doresc sa apara alte formatiuni pe scena politica macar din dorinta a nu le mai vedea pe aceiasi nemernici pe care-i votam de 22 de ani. Din pacate legea electorala a fost votata tot de ei si e favorabila actualelor partide parlamentare, mass media se imparte tot intre acealeasi grupari, finantarea de la buget este tot pentru ei si din pacate restul gruparilor care s-ar putea constitui in partide politice sunt dispersate, reduse ca numar de membrii sau simpatizanti, lipsite de mijloace financiare pentru promovarea existentei lor precum si a ideilor si programelor lor. Exista: ” Lista Nationala”, “Schimbarea Adevarata”, “Alternativa Romaniei”, “Proclamatia XXI” si altele pe care probabil nu mi le mai amintesc sau pe care nu le stiu. Toate acestea contin lucruri deosebit de interesante si curios, asemenatoare. De ce nu va constituiti intr-o formatiune politica, sau daca aveti deja infiintat un partid, de ce nu atrageti de partea dvs. si celelalte grupari care incearca sa faca ceva pentru aceasta tara ? De ce nu-l cooptati si pe dl. Geoana, care pe langa faptul ca este un politician care, din pacate a ramas independent, este o figura cunoscuta, apreciat de o importanta parte a populatiei, printre care ma numar si eu, si care are sanse sa atraga un numar considerabil de votanti, inclusiv din alte partide. Daca actionati singuri, in liniste, fara implicare, fara bani ca sa va promovati intentiile si existenta, pe cont propriu, va garantez ca nu veti avea succes. In ce ma priveste va urez succes si va asigur ca ma numar printre cei care v-au apreciat inca de la Vatra Romaneasca, si va apreciaza si pretuieste si in prezent dorindu-va din tot sufletul sa va afirmati pe scena politica.
Sara spune:
7 martie 2012 la 17:00
Vedeti dle prof.Coja, nu sunt comentarii, sunt singura care am scris si probabil printre foarte putini care v-au citit, desi ceea ce ati scris, ma refer la ideile de guvernare, este foarte interesant si important in acelasi timp pentru populatia acestei tari. E foarte greu sa te faci auzit. Mie personal mi-au placut ideile dvs. de guvernare, unele le-am gasit si in alte programe, la alte partide sau printre idei ale altor organizatii sau persoane. Gasesc foarte interesanta si benefica pentru promovarea competentei profesionale pe scena politica, ideea cu Corporatiile profesionale. Dar, revin la ideea mea. Nu puteti fi cunoscuti fara a dispune de multi bani pentru promovare, fara a avea acces la principalele posturi de televiziune, sau fara a va atasa, fuziona sau asocia cu un partid, o persoana care se bucura de notorietate sau o asociatie care dispune de aceste lucruri. (bani,tv) O spun pentruca va apreciez prea mult, pentru patriotismul, clarviziunea si lupta pe care ati purtat-o si inca o duceti in vederea promovarii valorilor nationale si pentru a putea fiecare sa traim decent si demn in aceasta tara pe care ne-a fost dat sa ne nastem.
ZALMOXUS
Sunt în deplin acord cu ideile tale. Suntem de o vârstă apropiată şi vreu să cred că îmi vei permite un asemnea apelativ, la singular neprotocolar dar nu exclude respectul pe care ţi-l datorez.
Dela dorinţă la „putilinţă” este cale lungă iar la mijloc voinţa naţiunii fără de care nu se mişcă nimic. Puterea este un concept care a făcut să curgă râuri e cerneală şi tot nu se cunoaşte suficent mecanismul utilizării ei optime.
Aşadar, exprimi deziderate. Corecte! O parte dintre cele multe ce deja sunt înscrise în legi şi cutume.
Problema este că fără puterea acordată de Măria sa Poporul, rămâne „ca-n gară”, adică, „în coadă de peşte”, adică „după cine dă mai mult”, adică ….la fel!.
Să depăşim nivelul „ce bine ar fi dacă „s”-ar face”
Problema o reprezintă calea prin care ajungi să POŢI aduce dreptatea în care se visează toţi aceia care nu pot susţine o luptă, dar nici nu au capacitatea de a discerne între cuvintele tale şi cele ale lui …..”iliescu”, pentru a face o paralelă suficent de acută şi clară pentru oricine.
Te asigur că se vor găsi sute de mii de babe idioate, ţigani puturoşi, neisprăviţi ce le arde gura după o ţigară „ş-o” bere,……… care îl vor prefera pe monstrul alogen iar pe tine te vor crucifica.
Metafora religioasă ne arată permanent calea iar Cristi & com, au făcut bătături la degete încercînd să ne explice aceasta.
Adu-ţi aminte de celebrul îndemn „Dă-i Cezarului, ce-i al Cezarului şi Domnului ce este al Domnului” Aici se află un mesaj codificat, la fel de puternic precum în celelalte pilde.
Viaţa noastră depinde în foarte mare măsură de credinţa noastră, nu neapărat exprimabilă sau cuantificabilă dar suficient de expresivă prin faptele noastre.
Nu îmi place metafizica,… dar mă simt obligat să arăt ceea ce majoritatea nu pot vedea.
Ceea ce avem acum, dar mai ales ceea ce va urma, reprezinta rezultatul acţiunii conştientului colectiv şi nu se va schimba atât timp cât nu se vor găsi căile de acces la mentalul fiecărui român zdravăn la cap şi nu vor fi neutralizaţi idioţii care parazitează societatea românească.
Ar fi bine dacă numărul celor ca tine ar fi mai mare, atunci am putea atinge o masă critică a înţelepciunii obiective şi am avea un orizont al adevăratei probleme pe care o are de rezolvat mişcarea sau concepţia naţionalistă.
Cum ajungem la puterea românilor? de ce trebuie conştientizaţi şi nu „câştigaţi” de partea noaastră, care este calea pe care se vor mişca pârghiile puterii, cine sau cui vom da puterea etc., iată întrebări esenţiale care nu pot fi tratate decât superficial în acest mediu.
pentru că am fost astupat din nou de scandalagii, m-am simțit nevoit să plubic din nou.
aștept și alte sugestii la propunerile făcute.
pentru cei care nu cunosc primele 6 propuneri zamolxus.
PROPUNEREA NUMĂRUL 1 (UNU)
membrii masoneriei nu au ce căuta pe LISTA NAȚIONALĂ.
PROPUNEREA NUMĂRUL 2 (DOI)
compoziția membrilor din conducerea legislativă, executivă și juridică precum și de securitate și armată să reprezinte compoziția etnică din România. Adică 80% să fie români și doar 20% reprezentată de minorități nu invers așa cum e acum. Cred că România e caz unic în lume unde românii la ei acasă sînt conduși de minorități.
PROPUNEREA NUMĂRUL 3 (TREI)
declararea naționalității și apartenenței religioase precum și a orientării politice să fie obligatorie pentru toți cei care fac parte din conducerea și guvernarea României. Verificarea acestor declarații să fie obligatorie iar cei care fac declarații false să fie judecați și pedepsiți.
PROPUNEREA NUMĂRUL 4 (PATRU)
să se oprească imediat vînzarea de pămînt cetățenilor străini. Aceștia au dreptul doar la închiriere așa cum procedează toate statele democratice din lume. Să se ramburseze sumele cetățenilor străini cărora li s-a vîndut pămînt ți să se oprească chiria corespunzătoare pe perioada de cînd au cumpărat pînă în prezent.
PROPUNEREA NUMĂRUL 5 (CINCI)
să se distribuie pămînturi cetățenilor români, care doresc să facă agricultură, și fonduri corespunzătoare pentru a demara activități în agricultură. România trebuie să oprească importul de alimente artificial care afectează economia în totalitate deoarece are resurse suficiente de producere de alimente prin care s-ar reduce importul inutil de alimente.
PROPUNEREA NUMĂRUL 6 (ȘASE)
învățămîntul obligatoriu în limba română așa cum e peste tot în țările democrate. Învățarea limbii materne la minoritățile conlocuitoare trebuie să se facă la nivelul unei limbi secundare, limba principală și oficială trebuie să rămînă limba română, tot așa ca în orice stat democrat din lume.
Limbile minorităților pot constitui parte din examenul de bacalaureat dar nu vor fi limbi de predare în învățămînt la nivel terțiar cu excepția sectorului pedagocic în vederea creării de profesori pentru limbile secundare ale minorităților din România.
PROPUNEREA NUMĂRUL 7 (ȘAPTE)
tot aparatul juridic trebuie puricat și eliminat pentru că e găunos și putred de corupt. Și cei din justiție trebuie să plătească pentru colaborare la distrugerea sistematică a României. Confiscate averile, dați afară și reduse pensiile sociale la minim. Nu mai avem nevoie de serviciile lor de aserviți hoției. Pensiile foștilor securiști la fel reduse și confiscat dreptul la întreprinderi și afaceri private. Au încălcat legea suficient. De asemenea averile securiștilor confiscate.
Deviza: O ROMÂNIE PENTRU ROMÂNI trebuie să devină laitmotivul acțiunii de reabilitare a României și vieții românilor.
Aștept propuneri noi.
numai bine la toți rumînii de bine!
X
Mulţumesc, X, sunt pur şi simplu deschis unei comunicări oneste fără de care nu poate exista un dialog concret, real.
O categorie socială impresionată numeric, mă refer la mdp care umpeau sălile şi legitimizau puterea politică a PCR, a fost izolată şi anihilată politic, pentru ca leprele care se mândreau că nu au fost comunişti să dea aparenţa imaculatului şi împreună cu leprele comuniste să constituie actualele partide politice trădătoare. Aţi citi bine, TRĂDĂTOARE!
Actualii membri de partid au legitimat hoţia, trădarea, distrugerile genocidul (4 mil. români au pierit la propriu)
Nu mi-am distrus carnetul de partid şi nici Statutul PCR, pe care, dacă voi avea timp îl voi scana şi prezenta oricui va dori, pentru a se vedea că aceia care aveau obligaţia să îl respecte puteau reprezenta oricând un etalon de moralitate şi responsabilitate socială.
A se înţelege foarte bine! Nu promovez comunismul ci apăr drepturile legitime ale unor oameni care nu au altă vină decât că au fost valorile cetăţeneşti reale în perioada socialistă.
Cuiva, şi şti bine cui, i-a fost teamă de forţa intelectuală şi demnitatea acelor oameni care acum, cu excepţia mea, sunt timoraţi şi marginalizaţi.
Evident că ei greşesc, nu au de ce să le fie teamă sau ruşine, atât timp cât au fost corecţi profesional şi civic.
Iar aceştia sunt foarte mulţi, sunt printre noi.
zamolxus,
cred ca programul de guvernare ar trebui elaborat, dupa ce se va constitui un grup definitoriu, nu doar de un singur om, fie el si dl. Coja (persoana mea fiind exclusa). Cu rabdare si tenacitate, sper sa apara in timp util.
Din nou te apreciez, Dem:
sunt unul dintre aceia care cu greu au reusit sa nu fie membru de partid si adesea am fost apreciat pt. detasarea mea politica, chiar de catre unii secretari BOB. E inca o moda idioata, un cliseu rasuflat cu „lupta anticomunista”, acum, in 2012!? Asta era specific leprelor imediat dupa ’89, chiar daca fusesera credincioase si supuse slugi ale comunistilor, cu atat mai anacronic e azi. (Aici, exemplul lui C. Coposu nu trebuie uitat, el ramanand etalonul politic, al intelegerii, iertarii si unirii celor cu dragoste de tara.) Mie mi s-a spus clar, ca orice ascensiune sociala si profesionala se vor opri, daca nu voi accepta, norocul meu fiind si ca nu mi-a placut sefia… Da, cu delatorii, cu pupincuristii de ocazie, cu tradatorii, n-am fost si nu voi fi de aceeasi parte, indiferent de culoarea politica.
@maximus: te contrazic – nu cred ca iudeo-americanii sunt constienti de finalul suprematiei lor, ca sa il grabeasca atacand Iranul, dar chiar acceptand sfarsitul lor iminent, nu cred ca ii ajuta o disparitie mai rapida, pt. ca ei inca au rezerve interne de consumat. Adaugand demonstratia de forta prin capturarea dronei, prin penetrarea totala a sistemului automat de control prin sateliti, ceea ce a scos temporar din priza armata americana(!), mu cred ca le mai arde de o confruntare militara…
Nu am votat niciodata, pt. ca nu am avut cu cine, pt. ca de la un nationalist aveam alte asteptari fata de alti politicieni, dar cel mai mult nu m-a convins realitatea ca Institutia „VOT ar fi ceva valabil. Ma uit la mascarada americana din anul 2000, intre Al Gore si Bush jr; pai, acolo numai „alegere” n-a fost, ci o impunere dictata de realitatile internationale! Dar NIMENI nu se gandeste la asta. Ca si testul cu nr. de cladiri prabusite la 11 sept. 2001, la care MAI TOTI raspund ca doua… Asadar, nu cred in vot, dar cred in uriasa putere de manipulare a fortelor oculte!
Am asteptat ca in 2009 sa rup aceasta practica de a nu vota, iar faptul ca ati fost impiedicat sa candidati, mi-a aratat ca intr-un fel, autoritatile se tem de vot. Sigur, daca toti am fi ca unul, ca islandezii, ori macar ca cetatenii nordici scandinavi, am fi putut invinge. Acum sper ca dezastrul Romaniei macar, sa fi trezit ceva in mintile oamenilor, dincolo de inselaciunea otv-ului. Faptul ca vestea „Avem partid!” a aparut, bine ar fi sa ne trezeasca si sa ne unim, pt. a ne apara ultimele hotare de demnitate! Ar fi singura solutie, dar tare ma tem ca romanii vor continua sa se „manance” intre ei, in ciuda vigilentei propuse de dv. Daca si in comunismul ce ne controla bine destinele, au fost posibile tradari de toate felurile, ma tem ca si aceasta singura, logica si imperioasa solutie nationalista, ar putea fi penetrata de fortele antinationale, fara sa mai amintesc de ecoul scazut in masele in care s-a cultivat ignoranta. Dar, sa zic ca sunt eu pesimist, desi ma tem ca la 65 ani, am acumulat un pic de intelepciune, macar.
Domnule Coja, ma impresioneaza tenacitatea dv., precum si intelepciunea abordarii marilor teme, toate pt. binele Neamului din care facem parte si doresc ca Dumnezeu sa va indrumeze in ceea ce faceti!
nicu
04.03.2012 la 2:23 pm
Ee, Nicu, dacă vrei poţi, te dezici de ea atunci şi tot ieşi, dacă ai sânge în tine. Dacă nu, nu ai dreptul să reprezinţi altceva sau pe altcineva. Oricum vorbeam de excepţiile care întăresc regula…
@Cristi
Ai uitat deja ca din masonerie nu poti iesi? Cica doar poti intra in adormire, adica tot a-l lor ramai.
Cristi
04.03.2012 la 10:48 am
Adăugare la cele scrise în mesajul menţionat mai sus.
Orice membri ai masoneriei sau oricărei organizaţii discrete, secrete, etc, nu vor putea fi acceptaţi în Lista Naţională decât după ce îşi exprimă public demisia din organizaţia respectivă, şi abia atunci vor fi evaluate posibilităţile ca aceştia să poată fi primiţi sau nu ptr a reprezenta poporul ca parlamentari, etc…
Scuze ptr inexactităţi
pentru SORIN LEIŢOIU
A dreptate. Îmi este ruşine uneori pentru literele lipsă, virgulele aiurea, semantica imprecisă sau chiar dezacorduri.
Dacă ar trebui să scriu ca pentru examen, m-aş lăsa păgubaş, nu mă interesează nici imaginea şi nici criticii care nu înţeleg diferenţa dintre formă şi conţinut.
Suntem aici pentru a interacţiona şi cerne idei, în folosul tuturor, de care efort vom beneficia cumva, cândva.
Mesajul dtale, este descurajant, tardiv deci inoportun. Scrisul nu este domeniul de excelenţă al majorităţii dintre noi, majoritatea citim idei şi nu vedem impreciziile gramaticale.
Maturitatea unui om se distinge şi prin prioritizarea elementelor comunicaţionale, scopul nostru este cu mult peste cel criticat.
Accept să imi dai o notă proastă la lb română, apoi să îţi dau eu una la dezvoltare intelectuală.
Te prinzi?
Ma deranjeaza enorm gramatica folosita de unii participanti. Va rog sa recititi ce ati scris si eventual sa reluati studiul gramaticii romane.[imi pare rau ca nu am diacritice pe acest calculator de imprumut].
Am o idee pentru verificarea votului exprimat de o persoana: folosind un aparat de tipul celor de la LOTO votantul poate obtine o hirtiuta cu o serie aleatoare, care nu se repeta la altcineva, si cu denumirea celor votati. Comisia electorala afiseaza seriile in ordine crescatoare si denumirile celor votati. Persoana care a votat isi poate verifica seria si denumirile. Daca buletinul de vot ar fi de dimensiune A4, o imprimanta poate inscrie seria unica si poate elibera hirtiuta.
zamolxus
04.03.2012 la 2:28 am
Bine spuse lucrurile; la obiect. Ai pus punctul pe I…Sincer să fiu însă, nu cred că vor fi luate în seamă prea mult…din păcate. Trebuie încercat însă…Mai cred că singurul mod prin care se poate face o selecţie a candidatului care să ne reprezinte este o întâlnire directă, live, sau prin internet tot în direct, o videoconferinţă în care fiecare să spună ce are de spus. Singurul criteriu de selectare la candidatură şi în acelaşi timp obligatoriu să fie ca persoana respectivă să fie verificată din punct de vedere al cazierului, anume să nu fie un infractor, să nu aibă averi nejustificabile, să nu fie agent aparţinând oricărui fel de organizaţie, nu doar masonică, ci de orice alt fel, cum ar fi securitatea. Dacă a fost agent de orice fel, chiar şi numai informator, să spună asta, iar în urma unor verificări obiective să fie aceptat sau nu la candidatură. Selecţia trebuie făcută pe principiul liderului înnăscut, pe principiul selectării celui care are capacitatea de a pune problemele în lumină şi de a coagula prin cei cu care dezbate soluţiile ce trebuie luate. Nu este suficient să ai facultatea sau să fii mare sportiv, să fii actor sau ţăran destoinic ca să fii un reprezentant al poporului care să se descurce prin iţele vieţii politice şi administrative, ci trebuie ÎN PRIMUL RÂND să ai un caracter puternic, drept, capabil să duci o discuţie complexă, să fii un bun orator, dar nu un orator orişicum, ci unul care să vorbească obiectiv, ancorat în realitate, neechivoc, cu Dragoste ptr principiile Luminii ( anume ca din Dragoste să nu ucizi, să nu preacurveşti, să nu furi, să nu comiţi sperjur împotriva altora, să nu râvneşti la ce nu-i al tău) fiind astfel garantul că instituţia condusă de atare om şi care coordonează activităţile social-economice ale ţării chiar este o pavăză ce apără şi reprezintă drepturile specialiştilor din domeniile pe care le reprezintă. Aceasta este calitatea PRIMORDIALĂ NECESARĂ ptr ca treaba să meargă bine, anume liderii înnăscuţi, drepţi, cinstiţi, inteligenţi care prin cinstea şi onoarea lor să garanteze şi să asigure funcţionarea ireproşabilă a băncii, a primăriei, a preşedinţiei, a guvernului, a fabricii, a minei, a oricărei instituţii din orice domeniu. Degeaba eşti specialist, gen Isărescu, Oprescu şi compania, dacă sufletul ţi-e vândut satanei şi-ţi trădezi ţara cum face acest mason găunos ce-i Isărescu… Nu mai vorbesc de parlamentari, miniştri, preşedinte că ne apucă plânsul de ce-i la noi, de cine ne reprezintă(alde Becali, Boc, Mazăre, Tăriceanu, Videanu, Antonescu, Băsescu, Ţiriac, Truică, Udrea, Oprescu, Vanghelie, Năstase, Iliescu, Constantinescu şi compania masonă şi filomasonă coruptă, hoaţă, trădătoare de ţară)… O revoluţie făcută prin alegeri şi miscări sociale coordonate de lideri înnăscuţi, ca-n Islanda, asta e soluţia… trebuie să fim însă mult mai diplomaţi cu străinătatea ca islandezii, căci suntem înconjuraţi de străini ce ne vor bogăţiile uriaşe pe care le avem, suntem vecini cu Ungaria, o ţară condusă practic de evreii unguri cu mari relaţii la Washington şi Ierusalim şi care caută orice cale posibilă ptr a ne fura Transilvania, şantajându-ne cu sălbăticie prin lobby-ul masonic de la Ierusalim şi Washington, în frunte cu evreul Soros, cel mai mare duşman al poporului român, care coordonează de 22 de ani toate guvernele României, inclusiv preşedinţii noştri (care de fapt sunt ai lor)…
le toată lumea
propunerile zamolxus au fost publicate la Cominicat Lista Națională:
http://www.ioncoja.ro/lista-nationala/comunicat-lista-nationala/
numai bine la toți rumînii de bine!
la toată lumea inclusiv galbenul
pentru cei care nu cunosc primele 6 propuneri zamolxus.
PROPUNEREA NUMĂRUL 1 (UNU)
membrii masoneriei nu au ce căuta pe LISTA NAȚIONALĂ.
PROPUNEREA NUMĂRUL 2 (DOI)
compoziția membrilor din conducerea legislativă, executivă și juridică precum și de securitate și armată să reprezinte compoziția etnică din România. Adică 80% să fie români și doar 20% reprezentată de minorități nu invers așa cum e acum. Cred că România e caz unic în lume unde românii la ei acasă sînt conduși de minorități.
PROPUNEREA NUMĂRUL 3 (TREI)
declararea naționalității și apartenenței religioase precum și a orientării politice să fie obligatorie pentru toți cei care fac parte din conducerea și guvernarea României. Verificarea acestor declarații să fie obligatorie iar cei care fac declarații false să fie judecați și pedepsiți.
PROPUNEREA NUMĂRUL 4 (PATRU)
să se oprească imediat vînzarea de pămînt cetățenilor străini. Aceștia au dreptul doar la închiriere așa cum procedează toate statele democratice din lume. Să se ramburseze sumele cetățenilor străini cărora li s-a vîndut pămînt ți să se oprească chiria corespunzătoare pe perioada de cînd au cumpărat pînă în prezent.
PROPUNEREA NUMĂRUL 5 (CINCI)
să se distribuie pămînturi cetățenilor români, care doresc să facă agricultură, și fonduri corespunzătoare pentru a demara activități în agricultură. România trebuie să oprească importul de alimente artificial care afectează economia în totalitate deoarece are resurse suficiente de producere de alimente prin care s-ar reduce importul inutil de alimente.
PROPUNEREA NUMĂRUL 6 (ȘASE)
învățămîntul obligatoriu în limba română așa cum e peste tot în țările democrate. Învățarea limbii materne la minoritățile conlocuitoare trebuie să se facă la nivelul unei limbi secundare, limba principală și oficială trebuie să rămînă limba română, tot așa ca în orice stat democrat din lume.
Limbile minorităților pot constitui parte din examenul de bacalaureat dar nu vor fi limbi de predare în învățămînt la nivel terțiar cu excepția sectorului pedagocic în vederea creării de profesori pentru limbile secundare ale minorităților din România.
numai bine la toți rumînii de bine!
punctul numărul 7 la propunerile zamolxus este:
tot aparatul juridic trebuie puricat și eliminat pentru că e găunos și putred de corupt. Și cei din justiție trebuie să plătească pentru colaborare la distrugerea sistematică a României. Confiscate averile, dați afară și reduse pensiile sociale la minim. Nu mai avem nevoie de serviciile lor de aserviți hoției. Pensiile foștilor securiști la fel reduse și confiscat dreptul la întreprinderi și afaceri private. Au încălcat legea suficient. De asemenea averile securiștilor confiscate.
Domnule Coja,
nu e nevoie de nici-un împrumut. Banii din taxe ajung cu vîrf și-ndesat. Înainte nu ajungeau pentru că erau furați de bandiți. Micro hoți împreună cu Macro hoți.
în plus taxele sînt foarte mari. Mai mult se pot reduce pentru că tot vor fi bani suficienți. A semnalat-o și dl Cojocaru. În general nu sînt de acord cu toate propunerile dlui Cojocaru dar la acest capitol are perfectă dreptate.
trebuiesc rezolvate dosarele corupției. Hoții trebuie să plătească prin confiscarea averilor.
Ajunge cu fandoseala de domnișoară democrată. E timpul ca cei responsabili să fie trași la răspundere și să plătească pagubele măcar pe cele materiale pentru că cele morale aduse aduse poporului român oricum sînt ireparabile.
Ce e aia toleranță și reconciliere? Cu cine? Cu hoții? Trebuie scărmănați nu iertați.
Așa că vor fi bani bani suficienți pentru un demaraj onorabil fără împrumuturi. Galbenul are perfectă dreptate.
Despre socializarea cu organe de securitate pe net de genul Facebook mă scuzați dar nu sînt de acord sub nici-o formă. Trebuie scoasă această unealtă de control din Lista Națională.
numai bine și sănătate!
galbenul de supărare
așa este ai perfectă dreptate și mă bucur că mai e cineva care gîndește ca și mine. Citește anexa la un articol aici dl Coja:
http://www.ioncoja.ro/publicistica-varia/micro-intreprinzator-sau-mega-escroc/
numai bine rumîne!
adrian romanu
mulțumesc! bănuiam și eu că pentru asta, dar tot nu sînt de acord.
NU SÎNT DE ACORD CU NICI-UN SITE DE DE SOCIALIZARE SECURIST. NU ARE CE CĂUTA AȘA CEVA DELOC ÎN ACEASTĂ ACȚIUNE.
Nu te supăra dar cred că nu ști cu ce se ocupă acest site. Cu controlul în primul rînd. Eu nu sînt de acord și nici nu voi fi de acord cu o expunere directă la organele de control și mai ales de a expune prietenii, cunoștințele și rudele. ÎN NICI-UN CAZ. DACĂ VOR SĂ AFLE SĂ-I LĂSĂM SĂ SAPE NU SĂ LE OFERIM PE TAVĂ MURĂ-N GURĂ TOATE INFORMAȚIILE DESPRE NOI.
Profilele celor propuși pot fi trimise unei redacții care să se îngrijească de cine sînt cei propuși. NU TREBUIE EXPUS NIMIC NIMĂNUI.
DACA NU AVETI SINGE IN VOI SA SCOATETI TARA DIN UE, DE SUB INFLUENTA MASONERIEI SI A ORGANISMELOR SALE FINANCIARE GEN FMI SI BANCA MONDIALA, NU VETI FACE NIMIC CU TOATE PROGRAMELE VOASTRE DE GUVERNARE, SI O SA VA INVARTITI CA SI CEI DE PANA ACUM CA UN COI INTR-O CALDARE CE-O CAUATA PE BABA CLOANTA PRIN PADUREA ADORMITA…..
@zamolxus
Din cate stiu, a fost propusa si acceptata idea de a avea site-ul LISTA NATIONALA cumva vizibil si acesibil pe site-uri de socializare cu scopul de a fi observat de multimea de tineri care frecventeaza aceste site-uri.
Nu stim cat face de bine sau de rau, dar e in conformitate cu procedeul de a face experimente si a le masura efcicitatea in timp, a le continua sau opri.
In acest caz, a fost emisa ideea de a accesa pe calea internetului cat mai mare public.
Observatia ta este foarte utila. Cautam modalitati de accesare a publicului si pe internet, desigur fara a compromite miscarea. Nu ne vom opri din a experimenta. Continuu pana gasim formulele optime si eficace. Orice propunere este studiata cu seriozitate maxima. Propuneti, va rugam.
Si pentru toti cititorii:
Propuneti candidati inclusiv pe dumneavoastra. Aveti pentru prima dat oportunitatea de a stabili persoanele de onducere, nu numai ca elector dar ca si … candidat sau in spijinul unui candidat propus de dumnevoastra. Asta e o miscare nationala, nu a unei gasti.
Natiunea TREBUIE sa isi propuna candidatii. Cine este natiunea? Asa cum a spus nimeni mai clar ca Tudor Vladimirescu: “Dar cum nu socotiti dumneavoastra ca patria se cheama poporul, iar nu tagma jefuitorilor.” Va propuneti candidati, dumneavoastra sau altii, vor fi inscrisi pe listele PNDC, ii veti sustine, veti supraveghea votarea si numaratoarea. Voi sunteti NATIUNEA, voi trebuie sa preluati controlul nominalizarii si votarii din mainile ticalosilor. NIMENI NU MAI POATE SPUNE CA NU VOTEAZA PENTRUC A NU ARE CU CINE. CAND VA VETI PROPUNE PROPRIUL CANDIDAT, VETI AVEA CU CINE VOTA.
Re: Adevărul Creaţiei, Alternativă la religii…
Dem
02.03.2012 la 11:37 am
@ Dem,
În toate intervenţiile tale se observă preţiozitatea-ţi, caracteristică jidanilor. Eu nu am studiant teorii, în general, şi cu atât mai puţin teorii cu privire la caracterele oamenilor, sociologie. Eu îi judec pe oameni cu mintea mea, nu mă mulţumesc cu judecata altora, prezentată ca bibliografie.
Tu-ţi dai cu părerea şi „rişti să greşeşti”, considerându-ţi părerea ca fiind adevăr, ai pretenţia să fii crezut.
Ai pus întrebarea: „De ce un grup strâns în jurul unei valori se divide uşor?”
Nu-mi fac iluzii că mă vei ajuta, răspunzându-mi.
De altfel nu mi-am făcut iluzii nici în privinţa, profesorului că mă va ajuta cu răspunsuri la întrebările mele.
Deviza: O ROMÂNIE PENTRU ROMÂNI trebuie să devină laitmotivul acțiunii de reabilitare a României și vieții românilor.
1. pe ce criteri se va face verificarea masonilor care încearcă să se strecoare pe lista națională. Există listele cu masoni pentru a putea fi divulgați?
2. cum se va stabili naționalitatea celor care vor fi propuși pentru Lista Națională, deoarece mulți au nume românești?
3. cum se va verifica apartenența actuală religioasă, politică, juridică, socială și militară, a celor care vor fi numiți pe Lista Națională?
4. ce platformă stabilește oprirea de vînzări de pămînturi la cetățeni străini și recuperarea pămînturilor însușite ilegal după 1990 pînă-n prezent? Naționalizarea pămînturilor vîndute străinilor și rambursarea diferenței dintre suma plătită și chiria care trebuia plătită pentru folosirea terenurilor respective de la data cumpărării pînă la data naționalizării terenurilor.
5. ce platformă există de redistribuire a pămînturilor? pe ce criteri și ce programe vor perfecta această redistribuire de pămînturi?
6. ce platformă a fost elaborată cu privire la învățămîntul obligatoriu în limba română? Limbile naționalităților conlocuitoare să devină limbi secundare iar învățămîntul terțiar să fie obligatoriu în limba română așa cum are loc în orice stat occidental dezvoltat.
nu am văzut nici-un fel de răspunsuri și nici-un fel de comentarii serioase la astfel de propuneri serioase. Țn plus așteptam să primesc cît mai multe recomandări în completarea listei începută de mine.
regret că trebuie să afirm dar nu există nici-o platformă politică care să prezinte o ideologie naționalistă așa cum se vrea.
mai întîi acest partid trebuie să prezinte ce anume va propune concret în campania electorală. Cum poate cineva să facă propuneri atîta timp cît nu se cunoaște această platformă politică?
ce rol vor juca țăranii și reabilitarea lor și a pămînturilor în această campanie electorală?
domnule Coja,
adresa dvs de e-mail e temporar inaccesibilă. Folosesc acest articol apărut acum pentru a pune cîteva întrebări de urgență.
1. Unde este Circulara nr.4 pe site aici la dvs?
2. Două articole cu subtitlul Convorbiri lămuritoare 2 sînt numerotate la fel deși sînt articole diferite. De ce?
3. Pe site-ul deschis special pentru Lista Națională a apărut Circulara nr.6, care pe site la dvs nu există. De ce nu a fost publicat la dvs?
4. Pe site-ul Lista Națională nu sînt prezentate toate articolele referitoare la Lista Națională. De ce nu există o corelare consecventă între cele două site-uri?
5. Interviul cu dl Oprea Niță, președintele fondator al PNCD nu există pe site-ul dvs. De ce?
6. Nu vă supărați dar de ce trebuie implicat Facebook?! Care e rolul acestui site de control global în toată povestea asta cu alegerile din România? În cunoștințele mele stfel de asociații care măsoară mărimea la chiloți, culoarea ochilor, dezvăluie prietenii, ce citești, ce asculți, etc sînt site-uri pentru alte organizații care îndeobște se numesc de securitate. Eu nu le folosesc deloc deoarece nu vreau să-mi pun prietenii, cunoștințele și neamurile în situația de a fi expuse global și la discreția tuturor.
7. Menora, nu mai știu ce să cred și acum am devenit suspicios cu tot ce se întîmplă. Nu-mi doream deloc să intru în astfel de hore politice, pentru că politica nu-mi place oricum. Chiar o detest. Dar logica nu-mi permite să nu atrag atenția asupra unor detalii de genul acesta, care nu denotă în nici-un caz o bază solidă de pornire.
Să-mi fie cu iertare dar nu pot accepta așa ceva din start!
Eu v-aș ruga să corelați cele două site-uri și să puneți la punct numerotarea articolelor pe ambele site-uri. Și Binențeles dacă se poate să eliminați implicarea lui Facebook de orice natură. Nu e nevoie de observatori de această natură în nici-un caz în situația de față. Eu o consider ca o dezvăluire plănuită din start.
numai bine și sănătate!
@Dem
Corporatismul nu este o idee noua, ci chiar foarte veche. Ideea corporatismului la noi in Romania a avut-o Mihail Manoilescu si a fost propusa Miscarii Legionare. E posibil sa fie o idee foarte buna si de aceia ar fi indicat un studiu asupra ideilor lui Manoilescu.
Revin sa dau dreptate si sa sprijin demersul permanent al Dl. COJA in incercarea de a mobiliza tot ce are mai valoros tara pentru a shimba spre bine mersul natiunii Române.
Trebuie rabdare , nu multă, dar si intelepciune pentru a se inchega aceste forte chiar si corporatiste. Ca bine a mai zis si Dl. DEM, da 4,milioane si ceva membrii de partid, „aieştia” trebuie inmultiti apoi si cu o medie de 3-4 pers. din familie. Ia sa vedem ce iese. Dar sa tinem cont si de cca 3-3,5 mil. lucratori in DIASPORA nouă.
Sa vedem chiar prin cele multe forte corporatiste cum conving ei lumea din tara si chiar de dinafara la a urma acest demers?
E bine sa pornim sa facem cat putem si apoi dupa ce se realizeaza o masa critica viabila sa se ia hotararea de rferendum, de schimbare constitutie ş.a.m.d.
De facut trebuie facut, schimbarea asisderea.
Cu Doamne ajuta-ne!
D-le Coja,
mai functioneaza adresa d-voastra de mail !?
Am incercat sa va trimit un text, mi-a returnat cu ,,failure ….” !
Cu stima
George Marmara
Domnule, „ai dat cu mămăliga-n geam” sau „mucii-n fasole” sau „ai luat-o pe arătură” şi multe asemenea, care se spun celor care vorbesc prostii.
Îmi păreai om serios, mai ales că vârsta este apropiată cu a Prof Coja. Oare să mă fi înşelat?
Ce vorbă este asta „feriti-va oameni buni de elemente comuniste caci dela ei nu ne putem astepta la nimic bun”.
Uite un exemplu concret. Imediat ce am împlinit 18 ani, pentru că eram un elev apreciat am fost propus şi am devenit membru de partid. Pentru mine acest „onor” nu a reprezentat decât multe, foarte multe sacrificii, renunţări, răspunderi, muncă şi scârbă faţă de ipocrizia javrelor roşii, a propagandiştilor şi elitelor comuniste. Am fost unul dintre cei patru milioane şi ceva de membri ai PCR şi nu am nimic de reproşat nimănui. Dar, nu accept ca idioţii care îmi ofereau „mită” pentru a-i „recomanda” să fie primiţi în partid, pentru că altfel nu aveau acces la funcţii sau cariere, să se exprime astfel în legătură cu membrii de partid.
Acum, vi dumneata şi arunci cu noroi în obrazul meu şi al încă nişte milioane de oameni cinstiţi, pentru că în urmă cu nişte ani am fost onoraţi cu calitatea de membru de partid.
Vorbele mele de acum, dincolo de amărăciunea pe care mi-ai provocat-o, sunt pentru apărarea celor care au trăit şi muncit onest, care s-au sacrificat la propriu pentru un crez absolut moral.
Este inadmisibil ca orice idiot, care nu a fost capabil să fie primit în partid (Atenţie, dacă erai om serios aveai chiar probleme în cazul în care refuzai să semnezi cererea de primire), din varii motive: incapabil, neserios, beţiv, curvar, hoţ, escroc, lichea etc., vine acum să facă „recomandări” privind calitatea unor oameni care în majoritatea lor nu au altă vină decât de fi fost cetăţeni oneşti şi capabili.
Eşti o ruşine naţională, un exemplu viu al categoriei de idioţi care au contribuit la dezbinarea scietăţii româneşti.
Te voi cunoaşte personal cât de curând, mă vei cunoaşte şi te asigur de pe acum că îţi vei înghiţi spurcatele cuvinte.
Corporații profesionale ? De ce? Corporațiile profesionale sunt sindicatele (la noi și-au pierdut menirea fiind manipulate, în mod primitiv și hidos, de mafia națională și transnațională) Ideologia, doctrina politică, pot emite judecăți de valoare socială, de perspectivă. Corporațiile profesionale, cu un efectiv mai numeros, și-ar asigura definitiv și irevocabil poziția cea mai profitabilă. Pluripartidismul este soluția, dar problema care se pune la noi este că partidele politice au fost încăpușate la vârf de alogeni și de interese străine sau de unele grupuri autohtone organizate mafiot. Lumea trebuie să aibă acces la biografia adevărată (la noi: cea secretă) a liderilor iar dreptul la vot trebuie să-l aibă persoanele care muncesc cu adevărat nu scursura urbană și rurală ușor manipulabilă, fără conștiință civică. Legea electorală trebuie să fie a doua lege după constituție, stabilă, de neschimbat pentru perioade mari și nu modelată la vrerea fiecărei grupări golănești ajunsă la putere.Toate sancțiunile pentru călcare acestei legi trebuie să fie cu privare de libertate, fiindcă din cauza fluctuații și nerespectării celor mai elementare norme de bună conviețuire politică suntem aici, în acest hău rușinos și degradant din punct de vedere național.Această lege trebuie să limiteze la minimum cheltuielile electorale, să interzică coruperea electorilor (faptă asimilată cu criminalitatea politică) să oblige candidații la detaliere al oricărui amănunt biografic, sau de economie personală și orice faptă de simplă omitere, de sperjur să-i atragă consecințele și ca atare oprobriul public.
sunt multe ,prea multe de facut pentru a aseza romania pe baze sanatoase.ideile noi sa fie binvenite.totodata este necesara o participare activa a tineretului.tineretul va veni cu mult elan si idei noi.feriti-va oameni buni de elemente comuniste caci dela ei nu ne putem astepta la nimic bun.tratati pe cei de alte origini etnice cu respect si prietenie caci si ei pot contribui la o tara noua siprospera.gm
un proiect frumos.Din pacate,f multi romani cu drept de vot sunt oameni inj varsta,disperati de saracie,lipsiti de acces la internet,incapabili sa citeasca cele de mai sus da capo a fine,nicidecum sa inteleaga ce scrie acolo.Imi amintesc de o faza dementiala de prin 1995,cand o baba spunea unui reporter despre emil constantinescu[nu intamplator i-am scris numele cu litere mici!]pe atunci marea speranta a romanilor la alegerile din ’96: intai sa iasa presedinte,apoi o sa-l votez!iata ca vorba spusa regelui Carol 1 de catre un sef de partid politic pe la 1890: ”majestate,dati-mi guvernul si eu va voi da parlamentul”ramane adecvata realitatii romanesti.In tara noastra intai trebuie sa pui mana pe putere[cum au facut criminalii in ’89]apoi sa faci program de guvernare,nu sa faci program de guvernare si apoi sa pui mana pe putere.Isi imagineaza dl Coja[Dumnezeu sa-i lungeasca zilele in pace si onor]ca daca votul romanului e de vanzare pe o galeata de zahar+ulei+faina poate sa duca o lista NATIONALA in parlament…Cinste Dvs ca faceti ceea ce face,dar solutia va veni pe o cu totul alta cale.Iranul va fi atacat cat de curand,pretul la petrol va exploda,inflatia va atinge cote apocaliptice iar poporul turbat de foame va matura parlament, presedentie,guvern, jandarmi.Ganditi-va,e logic,e previzibil,e atat de simplu: va fi prapad.Apoi…o sa fie un haos total,un moment bun pt vecini sa-si regleze conturile cu romania,nu credeti?iar ce va veni DUPA aceea va fi ceva de neinchipuit.
@ Dem,
şi toţi ceilalţi Români care credeţi că sunteţi deştepţi, adică aleşi de dumnezeu, priviţi în jurul vostru pentru a vedea unde a ajuns omenirea datorită îngâmfării şi flatării celor care se cred aleşi.
Corpororaţiile profesionale, reprezintă o idee nouă. Din păcate nu este viabilă în forma aceasta, mai ales a „specificului românesc” prin care unicitatea individuală este mai puternică decât nevoia de polarizare.
Ideea în sine este valoroasă cu condiţia de a găsi formula de a coagula microgrupurile ce se pot forma relativ uşor în jurul unor nevoi sociale.
Un grup se formeză greu şi se divide uşor dacă nu există o valoare comună şi determinantă, necesară, indivizilor acelui grup.
Avem exemplul ONG care funcţionează 1 din 10, pentru a fi….generos, statistic. Motivul? Lipsa de determinare socială şi economică, în condiţiile lipsei de educaţie civică.