„Premiul Nobel pentru pace lui Adolf Hitler”? Lobbyul holocaustului este pus la grea încercare. Documente noi care atestă / confirmă că Hitler i-a cerut pacea lui Churchill
Articol rezumat de CAROLINA
Prezentam pe scurt o carte bomba aparuta de curand in Marea Britanie si in Izrael, tainuita inca in restul Europei: autorul, Peter Padfield, specialist in istorie marina, se afla in posesia documentelor secrete care cer negru pe alb secretizarea ofertei de pace scrise a lui Hitler , catre Churchill!!!
Stirile provin din servicul de stiri ” Israels Ynet-Internet” precum si din cotidianele englezesti „The Daily Telegraph” si „The Daily Mail” .
Perversul Churchill a secretizat in fata poporului sau, a coroanei regale si a lumii intregi, oferta de pace dictata de Hitler in persoana si inmanata lui Rudolf Hess, cu o traducere in englezeste. Rudolf Hess fiind cel care, printr-un complot al serviciilor secrete britanice, a fost atras intr-o capcana (britanicii au in istoria lor aceasta practica recurenta) cu oferta falsa , in Scotia, si arestat in loc sa fie dus la masa de tratative , asa cum ii promisese Churchill lui Hitler care i-a facut o mult generoasa oferta de pace pe baza de neutralitate pentru ambele tabere.
Pana acum in TOATA ISTORIA OFICIALA s-a scris- FALS!!!- ca Hess era nebun, ca oferta lui de pace era facuta de el in secret si ca ea constituia o proprie concoctie si ca Hitler nu stia nimic despre ea .
Aceasta formidabil de oficializata minciuna este demascata in noua carte bomba, pe baza de documente cheie: Padfield se afla in posesia documentului tinut pana recent sub cheie, care cere secretizarea ofertei de pace a lui Hitler catre Churchill(ceva ce revizionistii stiau de ani de zile si fara aceasta confirmare prin documente istorice)! Arhivele britanice au fost jefuite de acest document(precum si si de altele care atestau acest detaliu istoric, ca mai toate arhivele cheie care deranjau doctrina oficiala , servita noua, tuturor, de aproape un secol intreg.
Churchill vroia razboi contra lui Hitler cu orice pret , si vroia cu orice pret sa traga dupa el (ca Izraelul azi)in acest razboi si America dupa sine, deoarece era santajat de niste finantatori evrei care doreau neaparat ca acest razboi sa aiba loc , finantatori ce i-au rascumparat o casa parinteasca pe care o pierduse Churchill impreuna cu alte averi, manevra criminala facuta ca sa-l aibe la mana si sa-l manipuleze.
Daca afla poporul englez si familia regala acest lucru la timp, nu ar mai fi fost posibil razboiul 2 mondial, caci atat unii cat si ceilalti erau impotriva razboiului care pana la urma le-a insangerat si propria tara.
Desi a stat in inchisoare tot timpul razboiului, Rudolf Hess a fost condamnat la Nurnberg drept criminal de razboi si cu scurt timp inainte de eliberarea din inchisoarea Spandau, el a fost suprimat de killerii serviciilor secrete ca sa nu spuna adevarul gol.
Conchide articolul: Hitler, candidat la Premiul Nobel pentru pace?
http://globalfire.tv/nj/14de/zeitgeschichte/01nja_friedensnobelpreis_fuer_hitler.htm
******
******
Nota redacției: Mulțumim, Carolina! Să fie oare Churchill mai mare criminal decât Hitler?! Și toate astea pentru „o casă părintească”? Trebuie să mai fie și alte cauze / explicații. Nu e ușor de crezut că nu au știut nimic ceilalți, casa regală în primul rând! Despre Rudolf Hess existau bănuieli care acum s-au confirmat. Oricum, deseori actele ciminale de care sunt acuzați evreii, unii evrei, se dovedesc a fi săvârșite de Perfidul Albion! Adică de (unii) britanici. Inclusiv în Rusia, în 1917… Nu mai zic de Paris, 1789!
Ba chiar și la București, ianuarie 1941, când cu așa zisa rebeliune legionară!… Unii istorici adaugă și asasinarea lui Nicolae Iorga!…
Intr-adevar Hitler dorea pace cu britanicii pentru a avea mana libera impotriva lui Stalin.Argumente sunt mai multe,nu am spatiu sa le enumar,dar mentionez unul logic:fara „binecuvantarea” Fuhrerului misiunea de pace a lui Hess nu avea nici un succes, chiar daca acceptau englezii pacea.Iar despre Churchill chiar tatal sau nota in jurnalul personal ca este „un copil prost”!Si criminal de razboi ar mai adauga cei ce cunosc istorie.
Zborul lui Hess in Anglia este cunoscut de multa vreme. El a fost legendat de germani ca fiind o initiativa privata a lui Hess, pentru a nu afecta imaginea de invingatoare a armatei germane. Nevoia lui Hitler era evidenta, de a nu lupta pe doua fronturi, el stiind ca razboiul cu rusii necesita toate resursele disponibile.
pentru cei ce cunosc engleza, iata aici: http://www.ihr.org/jhr/v03/v03p291_Anon.html
Discursul lui Paul Gottfried , american de origine evreiasca la Iasi:
In final, ţara dumneavoastră poate avea doar doua tipuri de viitor: să fie o America de mana a doua, proslăvind „deschiderea”, „diversitatea”, si „drepturile omului”, sau sa fiţi urmaşii strămoşilor dumneavoastră. A fi român nu trebuie să vă oprească de la a asculta politicos predicile americane despre democraţia globală, dar ar trebui sa va împiedice de la a le lua prea in serios. Si dacă sunteţi îndreptăţiţi sa reconstruiţi infrastructura materiala după deceniile devastatoare ale dictaturii comuniste, aceste preocupări economice nu ar trebui sa fie exclusive. Nu ar trebui să vă facă să uitaţi cine sunteţi. Moralitatea publica si cultura naţională va definesc ca naţiune istorică, si aveţi o datorie colectiva de a controla aceste forte in interiorul graniţelor dumneavoastră.
Poate că toate acestea vă sună straniu venind de la un oaspete american vorbind in engleza, dar tocmai datorita modului meu american de a gândi îndrăznesc sa va dau aceste sfaturi. Veţi face mai multe pentru dumneavoastră rămânând naţiunea lui Eminescu si a lui Vasile Alecsandri decât daca urmaţi ca nişte sclavi directivele multiculturale ale UE sau devenind ceea ce decid ca trebuie sa fiţi experţii in politica externa de la Washington. Ca distinsă universitate românească reprezentând continuitatea poporului roman, dumneavoastră, aici, la Iaşi, puteţi sa va aduceţi cea mai importanta contribuţie la istoria umanităţii si a ţării dumneavoastră fiind mai deplin romani”.
Intreg discursul aici : http://www.ziuaonline.ro/eveniment/romania-profunda/3924-paul-gottfried-ce-se-intampla-cu-natiunile-istorice-ale-europei.html
Nu am reușit să deschid. Vă rog să trimiteți tot textul ca să-l pun pe pagina I. E un text minunat!
Paul Gottfried: Ce se întâmplă cu naţiunile istorice ale Europei
De Oana Rotaru pe 5 iunie 2010 1:10 pm în Romania profunda / 0 Comments
http://www.ziuaonline.ro/eveniment/romania-profunda/paul-gottfried-ce-se-intampla-cu-natiunile-istorice-ale-europei.html
Universitatea “Alexandru Ioan Cuza” din Iaşi a găzduit marţi, 1 iunie 2010, conferinţa “Worrying about Europe’s historic nations” susţinuta de Paul Gottfried. Gottfried este profesor universitar doctor la Departamentul de Ştiinţe Politice, Elisabethtown College, Statele Unite şi cel mai cunoscut critic american al neoconservatorismului, multiculturalismului şi elitelor manageriale ale statului. Este autor a numeroase cărţi, articole şi studii despre istoria intelectualităţii, paleoconservatorism, istoriografie veche şi teorie politică, publicate în mai multe limbi.
Descendent al unei familii evreieşti de cultură germană din Budapesta, educat la Yale şi la Yeshiva University, Paul Gottfried e un reputat istoric al mişcării conservatoare, bucurându-se de-a lungul vieţii de prietenia lui Richard Nixon, Pat Buchanan, John Lukacs, Christopher Lasch şi Murray Rothbard. Beneficiar al unei burse Guggenheim, profesorul Gottfried a publicat zece cărţi şi sute de articole, în reviste de specialitate şi în presă americană şi din Europa. Prof. Paul Gottfried este autorul lucrării “Mişcarea conservatoare”, apărută în toamna anului trecut la Editura Logos, în traducerea lui Dragoş Moldoveanu şi sub îngrijirea lui Mircea Platon.
Pe lângă multe alte observaţii şi întrebări esenţiale şi urgente, Paul Gottfried ne aminteşte că nu trebuie să-i permitem perspectivei economice să devină dominantă. Spre deosebire însă de alţi pretinşi conservatori, care ne spun, aşa cum o face Roger Scruton de pildă, că “bunurile spirituale sunt corupte sau distruse de încercarea de a le cumpăra, iar dacă ele au un preţ, acesta este măsurat de jertfă şi abnegaţie, pe Gottfried îl putem lua în serios. Nu pentru că ar spune mai bine aceleaşi lucruri, ci pentru că, spre deosebire de un Scruton, Gottfried nu a participat la parcelarea şi brandificarea nici unei culturi (Scruton, după cum se ştie, este membru al Consiliului Academic al Institutului de Studii Populare, sprijinind, din această poziţie, proiectul neoconservator/neoliberal de purificare identitară a românilor”, arată Gheorghe Fedorovici pe blog-ul personal.
Prezentăm mai jos textul integral al conferinţei susţinute de Paul Gottfried, în traducerea lui Mircea Platon.
“E o onoare deosebită pentru mine să mă adresez astăzi dumneavoastră cu ocazia sărbătoririi a 150 de ani de la întemeierea universităţii dumneavoastră. Universitate care, am aflat, e cel mai vechi centru de învăţământ superior din România. Mărimea si facilităţile impresionante ale Universităţii “Al. I. Cuza” precum si distinşii profesori si membri ai administraţiei universitare pe care i-am întâlnit mi-au dat o idee despre rolul pe care îl jucaţi in propăşirea educaţională si culturală a României. Ca atâtea alte centre europene de educaţie care au devenit proeminente in secolul al nouăsprezecelea, Iaşul a reflectat si a promovat in acelaşi timp renaşterea naţionala care avea loc in acea epoca. Nu era, si nici nu e încă, nicio incompatibilitate intre a fi unul din punctele focale ale gândirii si cercetării si redescoperirea tradiţiei naţionale. Aceste procese au mers mana in mana in Europa Centrala si de Est, si din acest punct de vedere Iaşul si România nu sunt excepţii.
Un fenomen mai nou e insa încercarea deliberata de a slabi conexiunea care exista intre naţiuni si trecutul lor istoric, diminuarea relaţiei dintre învăţământ sau alte activităţi culturale si contextul specific naţional. Aceasta moda a implicat tratarea politicii, a educaţiei si a “valorilor” ca exerciţii de antrenare a conştiinţei globale. Desigur ca nimeni nu neaga standardele de decenta umana sau impulsurile conştiinţei care ne fac sa tratam alte fiinţe omeneşti cu respectul cuvenit. Nu voi nega nici faptul ca încleştările si conflictele etnice si naţionale si ura la care au dat naştere au avut, in special in aceasta parte a Europei, consecinţe nefericite. S-a vărsat mult sânge nevinovat din cauza ca naţiunile europene nu au putut sa îşi rezolve in mod paşnic disputele etnice si teritoriale. Ca descendent al unor oameni care au suferit mult in ambele războaie mondiale, declanşate din cauza unor răni naţionale lăsate sa se infecteze, pot sa înţeleg refuzul unor europeni de a se întoarce in acel punct. De ce sa trezeşti monstrul care doarme si care ar putea sa ne rănească dacă-l sculam din somn?
Dar astăzi nu aceasta e principala noastră problema. Problema noastră e diferită şi cel puţin la fel de gravă. Ameninţările la adresa libertăţilor individuale si colective vin din Occident, dintr-o civilizaţie cu care România are legături lingvistice, culturale si religioase. Ameninţările la care mă refer vin de la cei care, in numele luptei împotriva inamicului “fascist”, vor să niveleze si să omogenizeze omenirea, începând cu cei care ţin prea mult la trecutul lor. Statul universal omogenizant care nivelează până la anihilare naţiuni, sexe si comunitati e acum pericolul care i-a luat locul lui Hitler, Stalin, Ceauşescu si altor tirani recenţi. Daca vechii tirani mărşăluiau împotriva duşmanilor naţionali sau mobilizau masele împotriva aşa-ziselor “clase duşmănoase”, noul inamic îmbrăţişează întreaga omenire pentru a o reeduca. Nu ştiu ce e mai periculos, tiranul care ne lipseşte de viaţă sau cel care ne lipseşte de identitate, de tradiţie. As prefera, in orice caz, sa nu am de-a face cu niciunul.
Părţile centrale si de vest ale continentului european s-au depărtat atât de tare de idealul lui Charles de Gaulle, al unei “Europe a naţiunilor”, ca ne vine greu sa credem ca nu mai târziu de anii ’50 cei din Europa Centrala si de Vest se considerau o confederaţie de comunităţi naţionale. Uniunea Europeana reglementează acum pana si cele mai mici aspecte ale comportamentului social in numele tolerantei. E intr-adevăr imposibil pentru orice naţiune membra a UE sa încerce sa se conducă după propriile standarde naţionale sau religioase fara sa fie învinuita ca incalca vreunul din “drepturile omului” confecţionate birocratic. Aceleaşi autoritati internaţionale ne dictează si ce putem sau ce nu putem sa spunem despre propria noastră istorie, si ce trebuie sa credem si sa predam in scoli pentru a nu fi consideraţi “intoleranţi”.
Lucrând la cartea mea despre stânga europeana post-marxista, adică multiculturala, am fost şocat sa descopăr dezrădăcinarea planificata a europenilor, un proces controlat si încurajat de administratorii guvernamentali, si care se petrece deja de multa vreme in tari receptive la asemenea tratament precum Spania, Germania, Suedia si Anglia. Printre vecinii dumneavoastră occidentali, corectitudinea politica se afla la loc de cinste si orice abatere de la criteriile ei e considerata, din ce in ce mai des, o crima.
“Hate speech” e pedepsit ca ofensa împotriva oricărui grup, cu excepţia creştinilor europeni albi, iar populaţiile majoritare au fost reeducate conform modelului cultural-politic propus de marxistul cultural Jürgen Habermas, printre alţii. Europenii ar trebui sa se vadă pe sine nu ca membri ai unor naţiuni etnice sau istorice, ci ca cetăţeni ai unei democraţii generice. Aceasta democraţie rezista sau cade odată cu ceea ce s-au declarat a fi nişte drepturi ale omului universal aplicabile, deşi in acest sistem grupurile imigrante sunt uneori considerate “mai egale” decât populaţia indigena. Din acest punct de vedere, asocierea cu o tara e relevanta doar din raţiuni de convenienta lingvistica. Totuşi, Habermas insista ca germanii au o raţiune speciala de a ramane germani, de a se perpetua ca si entitate colectiva, si anume pentru a ispasi la infinit trecutul lor de o răutate ieşita din comun.
Recent, un politician creştin-democrat german s-a plâns ca imigranţii turci din tara lui nu devin cu adevărat germani. Identitatea germana la care se gândea creştin-democratul respectiv implica si obligatoria acceptare a vinovatiei pentru Holocaust si pentru tot felul de nenumărate alte atrocitati puse astăzi in cârca unor germani morţi demult. In forma ei teutonica, aceasta pervertire a identitatii naţionale presupune acte de autoînjosire – sau ceea ce germanii numesc “Sündenstolz”, adică sa fii mândru ca iti mărturiseşti vina de a fi membru al unei naţiuni mandre de a-si mărturisi vina.
Dar eurocratul Jacques Attali, romancierul Umberto Eco, si teoreticianul social Antonio Negri au plăsmuit o imagine mult mai senina a viitoarei ordini globaliste. Aceasta ordine va fi caracterizata prin nomadism, mai specific, prin năvala popoarelor din Lumea a Treia în Occident. Problema pe care si-o pun asemenea veseli profeţi ai unei Europe reeducate, falsificate din temelii, nu e dacă europenii ar trebui sa fie lăsaţi să-şi decidă singuri viitorul. Europenii pur si simplu nu au nimic de spus in această privinţă. Problema lor e, mai degrabă, după cum se întreba in 1991 un fost ministru italian al imigraţiei, Margherita Boniver, cum vom construi mai repede acest tip ideal de societate. Se va petrece prin socializarea indivizilor, sau prin “integrare”, adică prin incorporarea comunitatilor etnice străine in ceea ce erau cândva naţiuni europene recognoscibile ca atare?
Deşi sociologul francez, si consilier al fostului preşedinte Mitterand, Edgar Morin a celebrat in paginile ziarului Le Monde “haosul care devine Europa”, obiectul celebrării sale nu e rezultatul unei evoluţii organice si nici un simplu răspuns la nevoia de forţa de munca ieftina. “Haosul care devine Europa” e rezultatul unui plan pentru reconstrucţia radicala susţinut de factori de decizie cândva naţionali si acum supranaţionali. In urma cu doua luni, un consilier al lui Tony Blair a dezvăluit ca Blair, ca prim-ministru, a încurajat ideologia multiculturala, protejata de legi împotriva lui “hate speech” si de preferinţa acordata minoritatilor, nu din raţiuni economice, ci pentru a distruge Anglia conservatoare si electoratul Partidului Conservator. Blair a inventat sau a exagerat nevoile economiei pentru asemenea forţa de munca ieftina pentru a-si justifica planurile de transformare culturala a Marii Britanii. Blair nu si-a cerut scuze pentru nobila sa minciuna. Abaterea sa de la adevăr a servit avansării unei cauze nobile, adică transformării ţării sale in ceva mai puţin englez dar mai la modă.
Să reţinem că acest plan pentru o ordine democratica globala de un fel sau altul nu e deloc străin culturii politice americane. Faptul ca sunt cunoscut ca un critic al acestei idei specific americane a transformării democratice globale a dus la încercarea de a mă izola si de a mă distruge profesional. A dus la strania situaţie ca mai degrabă mă citesc polonezii, romanii si ruşii decât universitarii si jurnaliştii americani. Pe scurt, am devenit un fel de non-persoana la mine in tara, deoarece am exprimat sentimente ne-americane. Ideile mele deviaţioniste au avut in vedere de obicei misiunea noastră de a impune, fie si prin forţa armelor, drepturile omului in alte tari, aparent mai puţin dezvoltate. Mai recent am atras atenţia asupra indiferentei falşilor “conservatori” americani in privinţa asaltului asupra libertăţilor civile si a identitatilor naţionale care se petrece in Canada si in Europa. Cenzurarea limbajului incorect politic e in general privita de mass-media noastră, inclusiv de presa Republicana, drept un lucru necesar pentru ajutorarea fostelor societati autoritare in drumul lor spre democraţie. Central-europenii care protestează împotriva acestui aranjament sunt trataţi in presa americana ca “extremişti de dreapta”.
Dar dezavantajele acestui tip de control multicultural sunt prea evidente pentru a putea fi ignorate. Ele merg de la întemniţarea celor care neaga versiunea istorica impusa de stat in privinţa anumitor evenimente istorice, cum ar fi Holocaustul sau masacrul armenilor din Turcia (deşi cei care neaga crimele comise de tirania sovietica nu patesc nimic), pana la persecuţia creştinilor care susţin deschis morala biblica. In Anglia, luna trecuta, un pastor baptist de 42 de ani a fost arestat pentru ofensa adusa ordinii publice si drepturilor omului pentru ca a spus intr-o predica cum ca “homosexualitatea e un păcat in ochii lui Dumnezeu”. Dat fiind sensul cat se poate de clar al textului pe care acest pastor si pana de curând întreaga lume occidentala îl considera ca fiind de inspiraţie divina, e greu de văzut cum anume ar fi putut pastorul cu pricina sa spună altceva. In Canada si in Suedia, li s-au intentat procese penale preoţilor creştini care au îndrăznit sa citească cu voce tare in biserica parti ale textului biblic care condamna stilurile de viata alternative.
Dar lasă-i pe germani sa le impună tuturor cu forţa o educaţie politic corecta. Creştinii germani care vor sa-si educe copiii acasă sunt acum aruncaţi in închisoare fără prea multe discuţii. Câtă vreme inamicii libertăţii fac uz de limbajul drepturilor omului sau de antifascismul bun la toate, nu lipsesc oportunităţile de suprimare a celor care sunt consideraţi necorespunzători.
Există desigur posibilităţi sporite de control atunci când acesta se face in numele democraţiei. Exista anumite criterii, general acceptate, conform cărora o tara e considerata “democratica”. De exemplu, o tara e “democratica” atunci când partidele privilegiate pot organiza alegeri pe baza de subvenţii de la stat, când sistemul de educaţie publica obligatorie se ocupa cu reeducarea si resocializarea cetăţenilor, când opinia publica e modelata cu ajutorul mass-media favorabile acestui proiect transformaţional, si când totul e supus presiunilor unei economii din ce in ce mai globalizate. Paradoxal, rezultatele acestei aparente democratizări s-au dovedit a fi opuse libertăţii, sistemelor de credinţă tradiţionale si identităţii naţionale.
Dar cei care avansează noua ordine dau din bagheta magica a drepturilor universale si nimic nu li se poate opune. Deja acest termen a ajuns sa ilustreze “pericolul doctrinei înarmate”, termen pe care Edmund Burke l-a inventat pentru a descrie pretenţiile universaliste si violenta expansionista ale Revoluţiei Franceze. Ceea ce un anumit grup aflat la putere decide ca e convenabil pentru el trebuie sa fie aplicat tuturor, si daca asta nu se poate face prin mijloace paşnice, atunci se vor face presiuni pentru ca toata lumea sa se conformeze unui anumit principiu, unei anumite valori sau unui anumit drept.
Dar imediat ce acest plan e pus in aplicare apar anumite tensiuni. Acest plan a provocat, nu întâmplător, din toate părţile lumii, o revărsare de populaţii diverse cultural si uneori duşmănindu-se reciproc. Suntem îndemnaţi sa primim cu braţele deschise aceasta revărsare de umanitate care îşi exercita dreptul la libera circulaţie, deşi membrii acestor comunităţi nu sunt de obicei dispuşi sa accepte îndoctrinarea postmoderna care li se aplica occidentalilor dezmoşteniţi cultural. Exact cum sa creezi din aceste sisteme de credinţa diferite un tot unitar, exemplificat in unele tari prin coexistenta paşnică a occidentalilor creştini corecţi politic si a patriarhilor musulmani practicând Sharia, e o problema pe care nu mă ofer sa o dezleg. Le voi lăsa doctorilor bisericii universale a drepturilor omului misiunea de a-si armoniza părţile comunităţii lor globale.
Si soluţii sau finaluri fericite au venit de la susţinătorii acestui experiment. Acestea merg de la cele evocate de Michael Hardt si de Antonio Negri in best-sellerul lor Empire, in care propun o “lume a nomadismului si miscegenarii” care va pune capăt hegemoniei economice si politice a Occidentului, până la speranţa pe care si-o pun neoconservatorii americani intr-o lume clădita pe dogmele drepturilor omului si pe pieţele de consum. Asemenea vizionari considera migraţiile de populaţii spre Vest ca binefăcătoare, din cauza ca duc fie la un socialism triumfător, fie la o religie post-creştina universala a democraţiei teleghidate. Clasele politice si mediatice ale Occidentului nu sunt doar resemnate cu aceasta noua ordine. Sunt îndrăgostite pana la extaz de ea, si oricine citeşte New York Times, Wall Street Journal, Le Monde, Süddeutsche Zeitung, sau orice alt mare ziar occidental nu poate sa nu observe acest lucru.
O ultima observaţie pe această temă: pe măsură ce construirea societăţii globale pe bazele ideologiei drepturilor omului avansează, posibilitatea unei opoziţii devine din ce in ce mai redusa. Devine din ce in ce mai greu sa lupţi împotriva acestui proces făcând apel la ceea ce comunităţile sau naţiunile obişnuiau sa creadă. Experimentul îngustează si in cele din urma exclude orice posibilitate de apel la trecut, mai ales la ideile unei naţiuni majoritare care a existat înainte de iniţierea marşului forţat in viitor. In cele din urma devine necesar, pentru a rezista unui stagiu mai avansat al crizei culturale declanşate de experţii in drepturile omului, sa recrutezi radicali mai puţin radicali. Tot ce mai poţi susţine odată ajuns in acest punct e ca acest nobil experiment a început bine dar ca a fost exagerat puţin.
Acest lucru explică de ce toţi cei care se opun concentrării de musulmani fundamentalişti in Olanda s-au raliat in jurul unui susţinător al drepturilor homosexualilor, Pym Fortun, si mai târziu s-au îngrămădit in jurul unei feministe de Lumea a Treia, Hirsi Ali. Aceasta doamna e acum in SUA, unde e subvenţionata cu bani frumoşi, ca fellow si autor, de neoconservatorii de la American Enterprise Institute. Combinaţia ei de feminism si secularism a făcut-o draga pretinşilor noştri conservatori. Au găsit in aceasta figura o foarte oportuna (si poate in acest moment si singura posibila) critica a Islamului reacţionar. Ce tovarăş de drum mai bun pot găsi aceşti proslăvitori moderni târzii ai diversităţii si ai drepturilor omului decât o somaleza feminista si secularistă, cineva care nu ar putea fi niciodată confundata cu un tradiţionalist WASP (alb, anglo-saxon, protestant)? Nici măcar un pretins critic de dreapta al Islamului ca olandezul Geert Wilders nu invoca niciodată calvinismul tradiţional olandez; nici nu invoca trecutul naţional olandez atunci când previne împotriva imigranţilor musulmani. Mai degrabă alege sa evidenţieze incompatibilitatea dintre Coran si drepturile femeilor sau autoinventarea individuala.
Aceasta tendinţa de a traduce identitatea in limbajul drepturilor omului e caracteristica americanilor. In SUA, creştinii albi sunt foarte dispuşi sa lase minorităţile etnice si religioase sa vorbească in numele lor împotriva Stângii culturale. Membrii culturii cândva dominante se simt ruşinaţi sa-si apere tradiţiile, din cauza ca sunt convinşi ca tradiţiile sunt compromise de asocierea cu un trecut plin de prejudecăţi. Câteodată apărarea tradiţiilor poate fi făcuta de o maniera mai sensibila sau mai convingătoare daca non-WASP, non-albi si non-creştini pot fi făcuţi sa spună lucrurile pe care le-ar spune albii daca nu si-ar fi pierdut onoarea in proprii lor ochi.
La fel de neliniştitor, dispariţia străvechilor tradiţii si identităţi naţionale a făcut uneori ca elitele locale, in compensaţie – lucru valabil mai ales in cazul administraţiei Bush –, sa întreţină relaţii conflictuale cu restul lumii. Aici se poate observa cu dureroasa claritate zelul misionar al guvernului american care încearcă sa aducă alte societăţi in turma democratica si pluralistă. Un prieten mi-a spus recent ca in SUA există două partide naţionale: unul ar primi pe toata lumea înăuntru, in vreme ce celalalt ar face acelaşi lucru daca nu ar fi interesat sa controleze sau sa ocupe toate tarile altora. Desigur ca cele doua partide invoca aceleaşi concepte ale drepturilor omului.
Dumneavoastră, cei din audienţă, vă întrebaţi poate ce legătura au observaţiile mele cu celebrarea aniversarii unei renumite universităţi naţionale. De ce ar trebui sa le pese profesorilor si studenţilor de la Universitatea “Al. I. Cuza” de problemele pe care le ridic aici? Mai precis, ce are a face avertismentul meu in privinţa imperialismului drepturilor omului cu acest avanpost al civilizaţiei dacice, fondat odată cu renaşterea naţiunii dumneavoastră istorice? Si de ce ar trebui eu, a cărui familie a luptat pentru Imperiul Austro-Ungar in Primul Război Mondial, sa fiu interesat de viitorul naţiunii a cărei moştenire e întrupată si transmisă de instituţia dumneavoastră?
Răspunsul stă in reacţia mea la auzul unei afirmaţii atribuite preşedintelui american Woodrow Wilson, care in 1919 a ajutat la redesenarea graniţelor Europei. Conform sarcasticului său critic si tovarăş de Congres de Pace la Versailles, Harold Nicolson, liderul american a devenit lăcrimos de sentimental “când a vorbit de micile naţiuni ale Europei”. Lui Nicolson i s-a părut ca acest lucru e nedemn de un adevărat om de stat, si ca om ai cărui bunici se aflau de partea celor care au pierdut ceva din acest conflict, nu pot sa spun ca am fost foarte mişcat de descrierea romanţioasei duioşii a lui Wilson pentru ţările mici, si mai ales pentru cele care au căpătat teritorii luate de la noi, cei învinşi.
Dar recent ceea ce Nicolson intenţiona ca o ironie a căpătat valenţe noi si pozitive pentru mine. Mă trezesc ca spun si eu cu Wilson: “Dumnezeu sa binecuvânteze micile natiuni ale Europei!” sau in acest caz pe cele care ies la lumina din coşmarul opresiunii comuniste cu ceva simt al identităţii naţionale. Pronia divina v-a dat şansa sa terminaţi revoluţiile naţionale pe care le-aţi început in secolul al nouăsprezecelea, fără gafele care au însoţit prima încercare. Pentru reuşita acestei a doua încercări, va trebui sa evitaţi Scylla si Charybda trecute si prezente, adică si naţionalismul divizator, care face imposibile relaţiile cu vecinii, si pericolul de a sucomba ideologiei drepturilor omului si presiunilor globaliste care va ataca dinspre Occident. De acum vechile pericole si tentaţii pot sa nu mai fie atât de periculoase, aşa că m-am concentrat pe noile provocări cărora trebuie sa le faceţi faţă ca naţiune cultural-politică.
Va rog sa reţineţi că nu va indemn sa începeţi sa va certaţi cu ungurii sau cu rusii sau chiar să vă reprimaţi expresia sincera a simpatiei pentru americani. Trebuie sa încercam să convieţuim cât de bine putem cu vecinii noştri, mai ales daca sunt mari puteri; si dacă interesul naţional o cere, trebuie sa facem uneori si alianţe de convenienta, jucând marile puteri una împotriva alteia. Dar in relaţiile cu SUA trebuie sa-i imitaţi pe polonezi si pe baltici, nu pe germani. Trebuie sa fiţi motivaţi in aceste relaţii de ceea ce e bun pentru tara dumneavoastră, nu de sentimentul ruşinii sau al inferiorităţii morale. Nici nu trebuie să lăsaţi să deveniţi complet dependenţi de marile puteri, aşa cum aţi fost forţaţi sa faceţi sub sovietici si, înainte de asta, sub domnia nazista.
In final, ţara dumneavoastră poate avea doar doua tipuri de viitor: să fie o America de mana a doua, proslăvind “deschiderea”, “diversitatea”, si “drepturile omului”, sau sa fiţi urmaşii strămoşilor dumneavoastră. A fi român nu trebuie să vă oprească de la a asculta politicos predicile americane despre democraţia globală, dar ar trebui sa va împiedice de la a le lua prea in serios. Si dacă sunteţi îndreptăţiţi sa reconstruiţi infrastructura materiala după deceniile devastatoare ale dictaturii comuniste, aceste preocupări economice nu ar trebui sa fie exclusive. Nu ar trebui să vă facă să uitaţi cine sunteţi. Moralitatea publica si cultura naţională va definesc ca naţiune istorică, si aveţi o datorie colectiva de a controla aceste forte in interiorul graniţelor dumneavoastră.
Poate că toate acestea vă sună straniu venind de la un oaspete american vorbind in engleza, dar tocmai datorita modului meu american de a gândi îndrăznesc sa va dau aceste sfaturi. Veţi face mai multe pentru dumneavoastră rămânând naţiunea lui Eminescu si a lui Vasile Alecsandri decât daca urmaţi ca nişte sclavi directivele multiculturale ale UE sau devenind ceea ce decid ca trebuie sa fiţi experţii in politica externa de la Washington. Ca distinsă universitate românească reprezentând continuitatea poporului roman, dumneavoastră, aici, la Iaşi, puteţi sa va aduceţi cea mai importanta contribuţie la istoria umanităţii si a ţării dumneavoastră fiind mai deplin romani”.
Am asistat în Austria si în Germania la doua conferinte (impresionante) tinute de omul (evreul) asta, care bate de câtiva ani buni Europa în lung si-n lat si predica (în pustie) anti-globalismul.
Oare s-o fi tradus vreuna din cartile lui în româneste?
@Bondheimer
Vili, stai jos ca vorbesti numai prostii. Si hotaraste-te, or esti Vili, or esti Virgil. E greu cu multiple personalitati, n’asa?
cine esti dumitale sa-mi spui ce sa fac?
Ce, cum, „o ofertä de pace” fäcutä de Hitler englezilor? Cine pretinde asa ceva minte!
Päi DOAR pânä în noiembrie 1940 (!) au fost adresate Londrei mai bine de 25 (douäzeci si cinci!) de oferte de pace, dintre care cel putin jumate din partea germanä, dintre care 3 venite DIRECT dela Hitler (începând cu cea dela începutul lui octombrie 1939, care cuprindea inclusiv oferta de retragere TOTALÄ din Polonia – cu exceptia „Coridorului Baltic”). O alta a venit dela … dr. Goebbels.
Printre autorii celorlalte planuri de pace se numärä Guvernele Spaniei, Finlandei, Regele Suediei si, desigur, Papa Pius al XII-lea.
Sir Robert Vansittart – citat aprox. dintr-o cablogramä cätre legatiile diplomatice britanice de aiurea din septembrie 1940:
* * * * *
Dusmanul (nostru) e Germania si NU national-socialismul. Iar cei care nu au înteles încä acest lucru, aceia chiar cä n-au priceput nimic …
TOATE posibilitatile de a încheia un compromis tin de domeniul trecutului si acum trebuie sa continuäm lupta pânä la sfârsitul-sfârsitului.
Suntem SÄTUI pânä peste cap de OFERTE de PACE, dela tot doiul de indivizi precum Dahlerus, Goerdeler, Weissauer & Comp.
* * * * *
Tot Sir Robert Vansittart:
* * * * *
Germanul a fost mereu BARBARUL, ahtiatul dupä räsboi, DUSMANUL (nostru)
* * * * *
O sursä:
http://www.youtube.com/watch?v=8oXa0xsLnUA
vizionati si documentarul ˇall wars are banker’s war’s
@Ion Coja
Pe de alta parte fuga in italia a lui horia sima,pusa la cale de seful SS-ului Heinrich Himmler mai avea un scop: Hitler vroia sa-i testeze loialitatea lui Mussolini,si sa vada cum reactioneaza in cazul inscenarii unui Horia sima fugit in Italia,evadat din lagar:
Mussolini il preda,e loial lui Hitler?
Asta a vrut Himmler si Hitler sa testeze prin Horia Sima.Pe de alta parte evident,lovea in Antonescu.
Pe de alta parte Antonescu a pus la cale un plan prin care vroia sa faca o Axa fascista latina- Spania Portugalia Italia fascista Romania,aliate ….impotriva Germaniei.
Un fel de plan britanic contra lui Hitler,de intoarcere colectiva a armelor,sub ,,eliberarea,, britanica.
Hitler stia toate planurile.Hitler a desconspirat la Madrid toata reteaua lui Ion Antonescu in 1944 de spioni care negociau cu aliatii un Armistitiu,prin Mihai Antonescu.
Singurul bine pentru umanitate pe care-l putea face Hitler,era sa se sinucida mai repede.Inca din anii 30,si scapam de chin si suferinta!
@Ion Coja
in 1942 Adolf Eichmann a facut o vizita fulger la Bucuresti si i-a cerut maresalului Antonescu nici mai mult nici mai putin decat: ,,1 milion de evrei,,
Se subintelege ca in lagarele mortii.
Care era scopul nazistilor,si al lui Eichmann?
Scopul era sa adune evreii din toata Europa si sa-i extermine,iar pe evreice sa le sterilizeze,pentru ca sa nu mai faca copii,si deci sa dispara din Europa toti evreii.
Culmea,in 1942 Antonescu a refuzat sa-i predea lui Eichmann cei 1 milion de evrei ceruti.
Cifra 1 milion inseamna cei 1 milion evrei care locuiau in Romania si teritoriile controlate de ea,adica si din Basarabia si Transnistria,administrate de maresalul Antonescu.
Eichmann dorea sa-i trimita la Belzec si Auschwitz.
In acelasi timp el se imbogatea prin coruptie,intrucat costul transportului de evrei in lagarele mortii era platit de statul roman,daca se producea deportarea.
Asa a procedat in 1944 cu Ungaria.Ungaria a platit transportul la Auschwitz al evreilor maghiari.
http://vbondheimer.wordpress.com/
Fuga in Italia a lui Horia Sima,era de fapt un anunt la ministerul de externe ca Sima a evadat din lagar.
Antonescu credea ca se intoarce in Romania,ca sa-l spanzure pe el si pe Mihai Antonescu!
Evident,era de fapt un motiv de a-l santaja pe Antonescu,pus la care de Himmler,seful SS la ordinul lui Hitler!
Motivele? in 1942
Hitler il santaja pe Antonescu:
-nu-i mai da Ardealul de nord
-ii trebuia mai mult petrol,si mai ieftin!
-dorea mai multi soldati romani pe front la Stalingrad
-DOREA cei 1 milion de evrei deportati la Belzec si Auschwitz din Romania.
-dorea mai multe cereale din Romania,si produse agricole.
Cam asta a fost subiectul.Horia Sima a fost omul nemtilor,din 1939,pana la moartea lui Hitler in 1945.
Dumneata știi atât de multe lucruri și ești atât de sigur pe ce spui încât mă complexează incertitudinile în care eu plutesc de când mă știu! Vreau să profit și să întreb: este adevărat că nu s-a descoperit niciun document, niciun act nazist din care să rezulte intența nemților, a lui Hitler, de a-i extermina pe evrei?
http://vbondheimer.wordpress.com/2014/01/11/twin-holocaust-survivors-describe-arriving-at-auschwitz/
surori gemene sterilizate de Hitler la Auschwitz,originare din Romania(ocupata de Horty)
Hitler i-a ucis pe evrei,d-le Coja.Restul sunt povesti si speculatii.Cifrele,si modul cum i-a ucis sunt pe seama istoricilor,eu nu ma pronunt.
Cert e ca Hitler a sterilizat in jur de 300.000 de evreice,si ceva tiganci,si au murit multi evrei in lagare,cel putin de foame si in alte moduri.
Puteti nega aceste fapte?
Inmultiti evreicele sterilizate cu doi copii de familie(evreica)4 nepoti,6 stra nepoti,si o sa ajungei la cifre mari.
Sterilizarea se practica si azi,si tot o metoda nazista o consider,chiar daca e voluntara.
Pentru mine femeia nu este un caine sa o sterilizam.Indiferent de originea etnica.
Documente? va trebuie documente? la ce ne mai folosesc azi documentele?ca sa ce? am vazut documente de la Buchenwald,si ce e cu asta?
n-au murit suficienti evrei,de va trebuie documente?ce sa mai demonstram? ne jucam cu cifrele? facem comert pe cadavre?
Eu am o informatie ca la Balti si in satele din jur in Basarabia trupele SS nemtesti au ucis 84000 de evrei si ucraineni.
Bun,aduceti documentele,sa le vad si eu,daca tot vorbiti de documente.Vorbiti cu Radu Ioanid nu cu mine.El conduce totul,cu el sa luati legatura.
Dacă mă trimiteți la Radu Ioanid, m-am lămurit! Nu știți că e un spejur, a mințit în justiție, a fost dovedit ca escroc?!
Dar și mata cam minți sau nu știi ce spui când afirmi că ai văzut documentele! Ce documente?
Da! Ai dreptate, în Transnistria nemții, secondați de ucrainieni, au omorît mulți evrei. Dar întreabă-l pe nemernicul de Ioanid de ce acei evrei sunt considerați victime ale românimor!
Tu esti batut in cap tare daca inca crezi povestea cu 6 milioane de evrei. Te-au spalat bine astia pe creier sa urasti un om demult mort in timp ce ei continua sa iti ia din buzunare.
Daca nu era Hitler, tu si toata familia ta vorbeati rusa chiar acum, ca si restul europei. Gandeste-te la asta putin.
exista multe marturii si documente insa eu nu am acces la ele,de aceea va provoc,sa le aratati pe cele care le aveti.
http://vbondheimer.wordpress.com/2014/01/11/twin-holocaust-survivors-describe-arriving-at-auschwitz/
gasiti si pe http://www.ushmm.org
ce doriti acolo,aia gasiti.Documente,poze,etc
GERMANIA trebuie sa plateasca statului roman,si romanilor mult mai multi bani pentru cel de-al 2-lea razboi mondial.
Asta ar trebui sa va preocupe,in fond.Si evident,in Republica Moldova sunt destui batrani ucraineni,rusi,evrei,care au patimit in urma operatiunei Barbarossa din 1941,si ar trebui sa ceara daune si despagubiri statului german.
Sa faca procese pe banda rulanta in Germania,prin avocati cunoscuti.
In privinta tiganilor am unele incertitudini,asupra faptului ca sunt unii dintre ei care nu au fost in Transnistria dar pretind ca au fost.Am urmarit un interviu la televiziune,si am observat ca tiganul mintea.Nu a fost capabil sa dea nici un detaliu asupra deportarii in transnistria spunand doar ,,da am fost in transnistria,, Si nu era afectat tiganul,sa imi dea un motiv sa cred ca nu dorea sa-si aminteasca ca e dureros,ci pur si simplu pentru ca nu stia ce sa spuna……..mirosea de la o posta a minciuna pentru a primi despagubiri.
La fel procedeaza si cu banii de la fonduri europene destinate etniei tiganesti,si cadourile de la Fundatia Soros.
http://vbondheimer.wordpress.com/2014/01/11/twin-holocaust-survivors-describe-arriving-at-auschwitz/
Eu cred ca o colaborare unita Romania-Israel poate aduce beneficii Romaniei.
Cu atat mai mult cu cat Germania si-a pus cizma nazista economic acum in uniunea europeana.
A existat o bună colaborare dintre România și Israel pe vremea lui Ceaușescu. Știi de ce? Pentru că moses Rozen încă nu descoperise Holocaustul din România… A aflat de el după moartea lui Ceaușescu. Vezi și comentariul lui Diogene, la articolul despre scârba de Wiesel. Sper că nu ți-e dragă secătura!
Asa e, e „evident,in Republica Moldova sunt destui batrani ucraineni,rusi”,români, tätari, hutzuli, germani, polonezi, ba chiar si tzarani … francezi „care au patimit in urma (esecului, n.m.) operatiunei Barbarossa din 1941, si ar trebui sa ceara daune si despagubiri statului” … cärui stat?
„Sa faca procese pe banda rulanta, prin avocati cunoscuti” e o disciplinä necunoscutä la crestini (aici se fac de obicei procese personale, cu oameni, nu cu instalatii si dispozitive din industria minierä).
Încolo, e putin probabil ca cizma pusä pe UE (prin intermediul Germaniei de cätre cei care o guverneazä-paraziteazä-controleazä) sä fie „nazistä”:
E un fapt notoriu cä Germania lui Hitler a livrat sionistilor din Palestina (contra cost) majoritatea echipamentelor pentru realizarea sistemului de alimentare cu apä si de irigatii din Palestina, pe când ästia de acum livreazä (acelorasi, pe gratis) … tancuri, avioane, submarine si o gamä variatä de munitii – asa cä undeva trebuie sä fie o eroare de rationament, nu?
Eroarea de rationament pe care o insinuati dar e de notorietate publica e aceea ca Germania nu mai e a germanilor cum nici Franta nu-i a francezilor dupa De Gaulle…si nici Romania…Asta ca sa spunem lucrurilor pe nume,sa o stie clar si inocentii indoctrinati/prostiti prin mass-media lor si prin istoria”oficiala”predata in scolile din UE.
Pe semne cä cetateamul Einchmann A. era cam beat la momentul înaintärii cererii si e de mirare ca ceatäteanul-mareshal Antonescu I. nu a pus sä-l dea afarä (în shoot-uri si sä-l batä la tälpi).
Si cum îi voia, proaspeti, afumati, sau congelati? Si unde îi voia, în port la Giurgiu, sau pe Câmpia libertätii dela Blaj? Pe toti odatä, sau în transe? Si mâncarea, apa, + medicamentele cine urma sä le punä când si cum la la dispozitie? Cu logistica (pe banii, cu vapoarele / trenurile / vagoanele) cui? Si Antonescu de unde trebuia säi ia pe äia care-i lipseau ca sä facä milionul? Dela Bursa din Singapore, sau din Madagascar?
Si: „pe ce te bazezi”?
o asemenea afirmatie este de domeniul comicului.sa fim seriosi.gm
Hitler a fost un dement,care a fost aruncat in aer de 42 de ori de catre generalii lui germani,Rommel,Von Paulus.
Toate cele 42 de atentate cu bomba au esuat,din 1939 pana in 1944!!!
http://vbondheimer.wordpress.com/
Ceea ce ma asigura ca nu exista nici un Dumnezeu!cel putin pe timp de razboi.
Dacă ceva este posibil, poate fi şi probabil.
Dacă acest lucru poate fi argumentat cu cel puţin 1%, restul de 99 de procente pot fi deduse.
Pe româneşte, ca şi în fizica particulelor,…..”nu iese fum fără foc”
Îl cred pe Hitler de un asemenea gest.
Churchill era în stare de orice.
Churchill nu voia pace cu Hitler .
El voia sa distruga Germania ,de aia a si initiat bombardamentele de descurajare asupra oraselor ,asupra civililor,pe care voia sa-i intoarca impotriva conducerii naziste a Germaniei.
In ce priveste pacea propusa de Hitler e perfect plauzibila,fiindca venea la momentul cind el stapinea cu forta armelor toata Europa.(mai putin Spania,Portugalia ,Elvetia)
Presupunind ca el s-ar fi retras din teritoriile ocupate (in urma acelei paci acceptate de Churchill),ar fi pus la conducerea statelor respective conduceri obediente Berlinului.
Am fi avut o Europa aproape identica cu cea de astazi in care Germania nu mai dicteaza prin forta armelor ci prin forta economica si persuaziune diplomatica.
Pina la urma proiectul de pace germana s-a infaptuit.
Ceva mai tirziu, in alt mod ,dar s-a infaptuit.
In 1989 Germania si-a reunit teritoriile si prin largirea UE i s-a pus la dispozitie acel „spatiu vital” atit de clamat de Hitler.
Sa fie mina providentei sau a papusarilor din spatele Marelui Plan??!
Dumnezeu stie !
Anglia nu dorea pacea cu Germania. Era prea constienta de miracolul german faptuit doar in cinci ani, ’33-’38; atat pe plan economic cat si militar. Daca nu declarau razboi Germaniei si mai asteptau 2-3 ani, americanii nu mai puteau trece Atlanticul.
Nemtii aveau in plan sa construiasca 300 de submarine, asa i-a prins doar cu vreo 50. Chiar si cu astea a facut prapad prin Atlantic. Dar daca aveau 300? Nemtii mai planuiau si purtatoare de avioane cat si alte arme cu care puteau deveni invincibili, asa ca……d’aia Hess a fost retinut.
Nenorocirea a fost ca Romania a fost prinsa intre doi draci: Hitler si Stalin. Poa sa primeasca premiul Nobel ambii. Si-asa e compromis de cand l-a primit si un terorist pe nume Menacheim Begin, premierul Israelului.
germania avea in jur de 240 de submarine, cam cit flota rusa din Marea Nordului. Superioare calitativ, dar putine avind in vedere dispersarea lor. Aminarea cu inca un an a razboiului ar fi adus la ocuparea de catre rusi a intregii Europe.
Cred ca a existat o oferta de pace a nemtilor, numai daca ar trebui sa ne aducem aminte de primul razboi mondial… cind tot poporul ales prin lacheii lor din Anglia au respins oferta nemtilor si au atras pe unchiul SAM-uel in razboi. Nenorocul nostru este ca picam intotdeauna la mijloc.
Cartea lui Mihail Sturdza „Romania si sfarsitul Europei” arata, desigur, din perspectiva unui filogerman, ca razboiul nu a fost optiunea unica a lui Hitler. Polonia a fost, dupa acest autor, adesea curtata de Germania sa intre alaturi de ea in lupta impotriva Sovietelor (aceasta e denumirea corecta, nu Rusia!), dar Polonia a refuzat, la sugestiile Angliei. Asa cum a refuzat si coridorul de un km spre Danzig. Hitler a fost la mormantul lui Pilsudski dupa incepera ostilitatilor, ca semn de respect pt. acesta, lucru necunoscut (adica trecut sub tacere).
Mussolini a avut o bogata corespondenta cu Churchill, pe care o purta dupa sine intr-o mapa. A disparut fara urma dupa uciderea lui…
Figura bolsevicului Moruzov, sef al serviciului secret al armatei romane, bine conexat cu Canaris (acesta, omul englezilor) iarasi trebuie sa ne dea de gandit.
Razboiul e departe de a fi elucidat, iar istoria este in curs de rescriere, cu toata ca unora nu le convine.
Articolul e un semn ca cei implicati in razboi nu pot fi impartiti in buni si rai, ca bobul de neghina.
ISRAEL nu se scrie cu z ci cu s.
D-le Corneliu,d-ta fie serveşti intereselu”cuiva”(nu a unei persoane ci a mai multora în speţă „oltenielor” din vale Iordanului) fie eşti atât de osificat în susţinerile istoricilor oficiali,încât nu poţi admite nicio părere contrară acestora,Dar după vehemenţa cu care te adresezi prima variantă este cea plauzibilă. Nu pot să nu-mi pun legitima întrebare:ce cauţi d-ta pe acet blog? întrebarea este retorică, dar dacă îi un gheşeft şi iese ceva la sută din afacere de ce nu?
Ca deobicei, un titlu ridicol si o concluzie ridicola, ambele grozav de manipulative pentru cei mai multi, care sunt in general nestiutori ai istoriei si mai ales ai succesiunii evenimentelor.
In primul rand sa nu uitam ca Rudolf Hess fusese adjunctul lui Hitler si a fost condamnat in virtutea rolului si functiei sale in conducerea partidului nazist.
Mai departe. Momentul in care Hess aterizeaza in Anglia prinde Germania lui Hitler (si Hess, sa nu uitam) deja cu cea mai mare parte a Europei ocupata si aservita, dupa cateva razboaie de agresiune in care succesul fusese rapid si complet. Se poate gandi oare cineva macar in gluma ca la acest punct al timpului agresorul Hitler ar fi meritat vreun premiu pentru pace, chiar si daca ar fi prezentat intregii lumi o propunere de pace?
N-a fost niciun secret nici pana acum ca propunerea de pace separata, Hess o aducea de la seful si colaboratorul sau Hitler nu fusese si nu putea sa fie initiativa sa personala, mai ales ca sub aceasta forma nu ar fi avut nicio valoare.
Scopul propunerii era pur si simplu neutralizarea Angliei, pentru a-i lasa mana libera lui Hitler de a continua spre Est si in orice alta parte.
Churchill ar fi fost tampit daca nu ar fi inteles intentia, mai ales ca si-a dat seama ca super-puterea germana de atunci, mai devreme sau mai tarziu ar fi redevenit oricum un pericol pentru Imperiul britanic. Si atunci a actionat asa cum a fost corect.
Hitler, in dementza sa agresiva i-a atacat totusi pana la urma pe rusi si fara visata pace separata cu Anglia.
Bineinteles, dupa reteta cunoscuta, in articolas nu lipseste doza de referire la evrei, puitorii la cale ai tuturur relelor de pe pamant, direct, indirect sau cu ajutorul lui Scaraotzki… Nu ma mai impresioneaza, e duios de stupid.
Deci articolul nu aduce nimic nou, inafara de niste deformari primitive.
Si cum ziceati? Hitler merita sa fie premiant Nobel pentru pace, iar Churchill sa fie judecat drept criminal de razboi, nu?
Profesore, iti citesti macar aberatiile inainte de a le posta?
Public aberațiile dumitale. De ce nu le-aș publica și pe ale altora?! Nu am competența de a selecta în acest domeniu.
in principiu aveti dreptate ca Hitler avea sub cizma toata europa(mai putin URSS),dar Anglia nu o putea invada ca era insula,si nu prea putea debarca usor,fara sa fie aruncat inapoi pe continent!
asta era avantajul Angliei,ca era o insula oarecum izolata,si bine aparata de sistemele radar anti-avion.
De aceea Hitler dorea cu orice pret pacea cu Anglia.Nu uitati episodul Dunkerque,cand Hitler i-a lasat pe englezi sa plece in Anglia linistiti,fara sa fie capturati sau impuscati.
http://vbondheimer.wordpress.com/
Este un mare mister: de ce Hitler a dat ordin ca englezii să fie lăsați să plece liniștiți când puteau fi făcuți prizonieri sau nimiciți cu toții? Un gest care, pus cap la cap cu altele, stârnește mari suspiciuni în privința lui Hitler! În ce echpă juca?
Nici altele nu-s clare:
– de ce, cu nici 3 luni inainte, Japonia termină războiul cu URSS înaintea operațiunii Barbarosa.
– de ce Japonia atacă SUA în același an.
Ciudată alianță!
Mai multe:
– la Stalingrad au murit mai mulți sovietici decît toți americanii dea lungul războiului.
– tot la Stalingrad au murit mai mulți nemți decît toți americanii dea lungul războiului.
– comandantul trupelor axei la Stalingrad Von Paulus (nevastă grecoaică din România Elena Rosetti-Solescu) după capitulare îndemna germanii să se predea, fiind sef la o comisie anti-nazistă! La Niurenberg nu a fost acuzat ci doar a depus mărturie! Iel a fost ce-a organiza armata RDG!
Cine se grăbește să să facă comparații între români și germani în defavoarea românilor să ia aminte la acest mare general Von Paulus. O asemenea secătură nu a existat în armata română! Partea gravă este că nici nemții lui nu l-au catalogat cum merita!
Clară nu-i nici „neutralitatea” Elveției. Pare-se că toți cei ce-au furat (Hitler) au dus în seifurile băncilor elvețiene. Caragea, precum alții, tot acolo și-a trimis din timp cuferele.
Isărescu acolo a dus aurul BNR, pare-se bancă privată, la BRI, bancă înființată, cu puțin înaintea celei de-a doua bătăi, de banca angliei și cea a Germaniei naziste!
Elveția depinde(a) de cărbunele german dar Hitler n-a închis niciodată robinetul darămite să treacă dealul.
Garda papală.
Peste tot în lume cei ce conduc din umbră încearcă să ia armele de la oameni dar nu și-n Elveția.
De fapt ce neutralitate cînd finanțarea raihului s-a făcut prin Elevția. La fel Suedia ce făcea cam 80% din bilele de rulmenți din lume, sau Europa?, de care și vermahtul avea mare nevoie.
Rudolf Hess cel mai probabil a fost spion britanic dupa capturarea lui in 1941.A spionat impotriva lui Hitler ,si a dat cu subsemnatul la british intelligence.
Astfel nu se explica cum la Nurnberg era asa de sigur pe sine in 1946 la proces,si sfida avocatii americani si sovietici.
Si nu a fost condamnat la moarte ca si alti fruntasi nazisti! E clar ca Hess ceva la mijloc,a dat cu subsemnatul pe la britanici impotriva lui Hitler,inca din 1941 la capturare.
http://vbondheimer.wordpress.com/
Churchill împreună cu sfătuitorul Lindeman au „inventat” covorul de bombe (carpet bombing). Invenție folosită pe orașele germane ce nu aveau ceva strategic, economic sau militar.
…
Povestea cu pacea io n-o cred; (și) a doua bătaie mondială a fost planificată de la cap la coadă.
Churchill este vinovat pentru Holocaust ca si hitler.
Churchill prin Royal Air force a bombardat lagarele naziste,ucigand mii de evrei inocenti civili!
Lagărele, după știința mea, n-au fost bombardate niciodată.
A fost bombardat lagărul de la Buchenwald, zona în care erau cazați legionarii. Bombele au lovit în plin dormitoarele, astfel că la BBC în seara respectivă, la emisiunea în limba română, Ioan Rațiu a anunțat cu mare satisfacție familiile din România ale legionarilor „să nu-i mai aștepte”! Din fericire, în seara respectivă legionarii fuseseră scoși din dormitoare spre a fi …executați din ordinul lui Hitler, ca represalii pentru fuga lui Sima la Roma! Ofițerii germani însărcinați cu executarea legionarilor nu erau deloc bucuroși de ce urmau să facă. Dimpotrivă, unii dintre ei plângeau. Când totul era pregătit ca să se execute ordinul lui Hitler, s-a dat alarmă aeriană, se apropiau bombardierele anglo-americane. Din câmp, unde fuseseră scoși pentru a fi executați, legionarii au văzut cu inima strânsă cum bombele cad exact peste dormitoarele lor… În vălmășagul care s-a produs după bombardament, exectarea legionarilor nu s-a mai făcut, s-a amânat și amânată a rămas…
A fost un adevărat miracol! Noroc cu Hitler că îi ura pe legionari!
Cele de mai sus le-am auzit de la mai multe persoane, dar și de la un martor ocular, George Petre, cel mai tînăr dintre legionarii refugiați în Germania. Tot el îmi spunea că la Buchenwald mai erau și alți deținuți, inclusiv evrei, comuniști germani etc. Regimul cel mai aspru de detenție l-au avut însă legionarii!…
mintiti domnule Coja.Am vazut documentele in original de la Buchenwald.
Legionarii jucau la cacialma cu trupele SS.Primeau aceeasi mancare cu gardienii nazisti germani in lagar! pe cand evreii mureau de foame.
Horia Sima nu a fost executat de Hitler,sau Himller SS pentru ca fuga in Italia a fost o inscenare la cel mai mare nivel,pentru a baga groaza in Antonescu in decembrie 1942,Antonescu care il ameninta pe Hitler ca retrage armatele de pe front,daca il mai santajeaza cu legionarii,daca ii mai cere mult petrol,daca nu-i da inapoi Ardealul de nord.
Sima si legionarii au fost scula de santaj al nazistilor contra lui Ion Antonescu.Credeti ca evreii nu stiu adevarul?
http://vbondheimer.wordpress.com/
Fuga in italia era sa-i arate hitler pisica lui Antonescu si pentru STALINGRAD,ca in decembrie 1942 cand a fugit Horia Sima,era dezastru in Stalingrad!!
Fuga in italia era ca sa-l sperie pe Antonescu ca revine Sima in tara si legionarii la putere,si ca-l va aresta pe Antonescu si executa.Asta a fost in 1942,nu mai mintiti oamenii.
La buchenwald a fost bombardamentul in 23 si 24 august 1944 si au murit 8000 de evrei,si 7 legionari,printre care si fratele lui Papanace.
George Petre îmi povestea că legionarii nu aveau voie să circule prin lagăr, ci numai în perimetrul destinat lor. Evreii în schimb erau liberi să circule prin tot lagărul și făceau în mod curent ceea ce mai târziu s-a numit „bișniță”. Evreii nu au fost puși niciodată în fața plutonului de execuție la Buchenwald, așa cum s-a întâmplat cu legionarii.
După câte știu eu, cei mai interesați de exterminarea evreilor din lagărele naziste au fost evreii sioniști! Ei au manevrat în așa fel încât în lagăre să ajungă evrei de „proastă calitate”, făcând astfel o veritabilă eugenie printre evrei! Nu e de mirare că lagărele au fost bombardate, deci! Vă potriviți cu evreii cinstiți și lucizi care au demascat nebunia sionistă! Am citat în acest sens pe o ziaristă din România, evreică. Îmi scapă acum numele mic!Loffel o chema, numele de familie!
Vorbeam de cele numite „de exterminare”. Mulțumesc de răspuns.
Se pare că treburile nu-s clare cu poza de la Buchenwald ce apare peste tot:
– omul din picioare a fost pus mai tîrziu. (adresa 2, engleză)
– un expert judiciar canadian zice că în poză n-ar fi Elie Wiesel (adresa 2, în franceză și engleză)
1) http://winstonsmithministryoftruth.blogspot.se/2013/01/the-most-famous-holocaust-photo-fraud.html?zx=7d53da6aa57c18e6
2) http://www.enquete-debat.fr/archives/suite-de-lenquete-sur-elie-wiesel-la-photo-de-buchenwald-95558
Sionismul este singurul responsabil de holocaust si va plati pentru acest genocid pe care incearca sa-l puna in carca unora sau altora! Cui prodest holocaust? Intrebarea aceasta „cui prodest” va indica intotdeauna vinovatul! A adus vreun beneficiu marele holocaust germaniei sau lui hitler? Raspunsul este nu!
Cautati beneficiarul si veti afla raspunsul!