Am avut deunăzi ocazia de a sta de vorbă cu un apropiat al celui ce-și zice Prințul Paul de România și susține că este pe linie paternă descendent al regelui Carol al II-lea. Nu pare o fantezie, seamănă bine din profil cu odiosul personaj din al cărui os domnesc se laudă că se trage. Nu-l contrazicem. Nimeni nu-și poate alege bunicii! Bunicii biologici, firește.
Așadar, indirect, din anturajul amintit, ne parvin următoarele relatări, adică bârfe și acuze, cu privire la regele Mihai, devenit de curând „piațetă”, în imediata apropiere a ambasadei URSS. Loc mai potrivit nici că se putea găsi! Căci, din relatările respective, una dintre cele mai dureroase pentru noi, dacă s-ar adeveri, este aceea că
1. Mihai I ar fi (fost) „omul rușilor”, adică al ambasadei URSS de mai ieri. Această vorbă grea este acoperită, adeverită – până la proba contrarie, în primul rând prin acțiunea regelui din ziua de 23 august, actul arestării Mareșalului Ion Antonescu fiind considerat de foarte mulți români, de foarte mulți istorici și oameni politici, un act de trădare națională! De aproape 70 de ani fostul rege ocolește să discute propriu zis cele întâmplate în acea zi nefericită! Ocolește discuția amănunțită cu un interlocutor mai incomod! Se ferește să i se pună acele întrebări la care numai regele Mihai cunoaște răspunsul! Întrebări la care dacă am primi răspunsul, am lămuri o dată pentru totdeauna subiectul atât de dureros și de controversat numit 23 august 1944…
Suspiciuni grave ridică și actul abdicării de la 30 decembrie 1947, act de asemenea confuz, neelucidat în detaliile sale deloc lipsite de importanță. Se spune în anturajul prințului Paul – dar și în alte medii interesate de subiect, că regele Mihai, când a plecat în toamna anului 1947 la Londra, să asiste la nunta regală, plecase de fapt să nu se mai întoarcă, având în acest sens o înțelegere mai mult sau mai puțin tacită cu liderii comuniști de la București. Drept care la vremea respectivă a plecat după el cu o mulțime de bunuri și valori pe care, ajuns în Occident, le-a depus la păstrare în Elveția. Există acte în acest sens, susține …anturajul amintit.
Numai că Stalin, cinicul și vicleanul de Stalin, când a aflat de circumstanțele în care Mihai a părăsit țara și tronul s-a făcut negru de supărare: „Spuneți-i să se întoarcă la București să semneze actul de abdicare! Nu trebuie lăsat să plece fără să semneze și să declare solemn că abdică pentru vecii vecilor!” Așa se explică mai bine gestul straniu al lui Mihai de a se întoarce în țară, pentru câteva săptămâni, după care a abdicat cu tot tam-tamul cerut de Stalin. În condiții de perfectă legalitate! Numai semnătura la notar a lipsit!
Versiunea oficială, cum că Mihai a fost sfătuit de Churchill să se întoarcă, nu o excludem, căci se poate completa: Churchill îi putea da lui Mihai sfatul de a nu-l supăra pe țar! De a nu se pune rău cu mâna cea lungă a lungă a revoluției… Ca și până atunci, Churchill a fost întotdeauna mai atent cu interesele rusești decât cu cele românești sau est-eropene!
…Așadar Mihai al nostru a fost un suveran ascultător și a părăsit Țara în condițiile dictate de la Moscova, încărcat din nou cu de toate!… Toate acestea sunt povestite și în memoriile lui Vâșinski, volumul doi, acela încă nepublicat. Se pare că există o înțelegere ca acest volum să se publice numai după moartea regelui Mihai. Va fi să mai aștepte, se pare! Doamne, ajută!
O fi existând acest volum de memorii?
Cât privește acei 1000 (o mie) de studenți pe care comuniștii i-ar fi arestat, amenințând că-i vor împușca dacă Majestatea Sa nu abdică, minciuna aceasta, atât de gogonată și de prost gândită, este de dată recentă, post-decembristă. Seamănă a literatură realist-socialistă!…
1) Declaraţia ex-Regelui Carol II în “Novedades” (Mexic) din 24.8.1944 (extrase):
“Sunt f. fericit că fiul meu, luând în consideraţie adevăratele sentimente ale poporului, a scos România din război […] Este f. bine că acest lucru s-a întâmplat prin intermediul unor înţelegeri cu vecinul nostru puternic – Uniunea Sovietică …”
(apud V. F. Dobrinescu, Ion Pătroiu, eds., Carol al II-lea în Exil. Documente diplomatice, Bucureşti, Editura Vremea, 2002, p. 151).
2) Doc. din 8 ian. 1945 – Telegrama delegatului francez la Lisabona către G. Bidault, la Paris:
“ … Informatorul meu deţine ştirea [despre] o scrisoare recentă de la D-na Lupescu, care se încheia astfel: “nu v-am spus cât a fost de bun cu noi Mareşalul Stalin”. În plus, unii emigranţi români din Portugalia, rămaşi fideli fostul suveran [Carol II], nu-şi ascund speranţa pe care şi-o pun în înalta protecţie a Moscovei. De la Moscova aşteaptă soluţionarea problemei politice interne a ţării lor, prin abdicarea Regelui Mihai în favoarea tatălui său”.
(apud V. F. Dobrinescu, Ion Pătroiu, eds., Carol al II-lea în Exil. Documente diplomatice, Bucureşti, Editura Vremea, 2002, p. 155).
3) Doc. Din 7.4.1953 – Raport al lui Jacques Dumaine, ambasadorul Franţei la Lisabona, către G. Bidault, min. de Externe al Franţei:
Ex-Regele Carol II a murit subit de criză cardiacă, la 3 aprilie 1953. Funeraliile au avut loc azi, dare le – consemnează ambasadorul – “nu au prilejuit D-nei Lupescu ocazia de a reuni la Lisabona familia regală; aceasta îi rămâne evident ostilă. Soţia morganatică nu a putut deci să dea aparenţa unei reconcilieri, nici să-i fie recunoscut de către cei apropiaţi rangul special pe care Regele Carol i l-a conferit în timpul exilului. Regele Mihai al României a răspuns cu răceală la prima înştiinţare care i-a fost transmisă de D-l Urdăreanu şi a declarat, după aceea, că nu se putea îndepărta, în acel moment, de căpătâiul soţiei sale, care se resimţea de la naşterea recentă a celei de a treia fiice. Puţine rude ale fostului monarh au asistat la ceremonie: fratele său Prinţul Nicolae al României, nepotul său, Prinţul Anton [exact – Andrei] de Iugoslavia şi câţiva membri ai familiei Hohenzollern-Sigmaringen … […] E de presupus că neînţelegerea va subzista între Regele Mihai şi D-na Lupescu if că procese vor apărea curând …”
(apud V. F. Dobrinescu, Ion Pătroiu, eds., Carol al II-lea în Exil. Documente diplomatice, Bucureşti, Editura Vremea, 2002, p. 194).
2. Mihai a părăsit România, devenită țară comunistă, cu o dotă substanțială. O știe toată lumea. În plus de valorile scoase din țară – bijuterii, tablouri, colecții de timbre etc., regimul comunist s-a angajat să-i plătească tînărului fost rege, detronat atât de elegant, în condiții atât de amiabile, o pensie și ea substanțială, de 250.000 de dolari pe an. Cam cât salariul președintelui SUA… Nu cumva e o cifră prea mare, prințe Paul? Oricum, existența acestei sinecure nu este o noutate. Ar fi timpul să aflăm exact cât era de substanțială!
Se zice – dar câte nu se zic?!, că primirea acestei redevențe a fost condiționată de angajamentul regelui Mihai că va sta cuminte, va ține „capul la cutie” și se va abține de la orice activitate sau acțiune politică cu caracter anti-comunist, îndreptată împotriva regimului de la București. Ceea ce este însă absolut sigur este că regele Mihai chiar nu a făcut nimic împotriva regimului comunist.
S-au strofocat bieții români din exil să se organizeze în fel și fel de comitete și comiții, ba au făcut și câteva guverne în exil, și mereu au apelat la regele Mihai să le fie în frunte. Întrebare: de ce, majestate, i-ai refuzat de fiecare dată? De ce te-ai ferit să arăți că ești sau nu anti-comunist?! Să arăți că ești sau nu solidar cu suferințele românilor! Că-ți pasă de poporul abandonat la greu! Pe cine n-ai vrut să superi? Ai fost șantajat sau plătit pentru asta?
3. Bârfa cea mai urîtă, care circulă în anturajul domnului Paul, este și cea mai veche. Se referă la ADN-ul regelui Mihai, care, dacă s-ar cerceta, ar duce la rezultate incomode pentru casa regală. La data nașterii prințului moștenitor Mihai, unii au pretins că această dată nu ar fi în concordanță cu data logodnei sau a nunții regale. Pamfil Șeicaru, care a scris pe această temă, menționează și gluma care se făcea pe seama acestei nepotriviri: porecla, supranumele de Mihai Viteză, dat pruncului născut cu mult înainte de a trece cele nouă luni (sau măcar șapte!) de când părinții săi se „cunoscuseră”, în sensul vechi, vetero-testamentar, al cuvîntului…
O serie de fapte bine cunoscute, în mod deosebit relațiile întotdeauna reci dintre tată și fiu, culminând cu abținerea regelui Mihai de a asista la reînhumarea „tatălui” său, petrecută mai anii trecuți, concordă cu bârfa, iată, nonagenară!
De data aceasta, adevărul poate fi cu ușurință demonstrat, în modul cel mai științific cu putință: testul de paternitate! Analiza ADN-ului! Nu doare deloc! Se iau cei doi descendenți în viață, Paul și Mihai, li se prelevă o câtime de urină sau de scuipat ori salivă, și se vede dacă au ceva comun… Dacă da, e bine pentru toată lumea! Dacă nu, rușine cât casa!… Dar adevărul mai presus de orice!
4. În legătură cu regina mamă a regelui Mihai, mai circulă o bârfă: cum că nu era nicicum cazul să primească înaltul titlu de „dreaptă(?) între popoare”, care i s-a atribuit la Yad Vashem, pentru intervenția sa salvatoare în favoarea a peste 20.000 de evrei pe care Conducătorul statului, Mareșalul Ion Antonescu, se arătase dispus să-i deporteze înspre Germania, la Auschwitz, probabil. În favoarea acelorași evrei se știe că au mai intervenit rabinul șef Alexandru Șafran și alți lideri evrei, mitropolitul Bălan, arhitectul evreu Clejan, prieten de casă al Mareșalului… În total, vreo zece persoane, după 1945, s-au dat factor decisiv în salvarea acelor evrei!…
Întrebarea se pune, în cazul reginei mamă – ca și în cazul celorlalți salvatori de evrei, în frunte cu rabinul șef, de ce, dacă avea atâta putere de influență asupra Mareșalului, de ce nu a intervenit și în favoarea celor patru sute de mii de evrei uciși de Ion Antonescu în Transnistria? Ba chiar ar trebui luată la rost doamna: de ce reginei mamă nu i-a mai păsat de ceilalți evrei, vreo patru sute de mii?!
De ani de zile mă tot mir că nimeni nu pune în acest fel problema: cine putea s-o facă, în frunte cu regele Mihai și coana mă-sa, de ce n-a intervenit la Ion Antonescu în favoarea evreilor deportați în Transnistria?!
Cum se face că regele Mihai nu a făcut nici cel mai palid demers, cel mai mic gest în favoarea acelor mii, sute de mii de evrei, cetățeni ai statului al cărui rege era totuși! Ce fel de rege, dacă permite să fie dați morții oameni nevinovați, într-un număr atât de mare?! Dacă e adevărat că în Transnistria au fost omorîți evrei nevinovați, cu sutele de mii, acest genocid cade și în sarcina regelui de atunci! Faptul că regele Mihai l-a arestat pe Ion Antonescu, că a făcut astfel jocul rușilor și al anglo-americanilor, nu-l scutește de răspundere pentru ce s-a întâmplat cu evreii în Transnistria! Evreii ar trebui să-i ceară regelui Mihai socoteală, inclusiv despăgubiri, căci are de unde plăti, pentru evreii morți în Transnistria! De ce evreii nu-l acuză în niciun fel?
Explicația este una singură: se feresc evreii să-l pună pe rege în situația de a da explicații, de a spune clar că nici Majestatea Sa, nici regina mamă nu aveau de ce să intervină în favoarea evreilor din Transnistria, deoarece aceștia nu se confruntau cu nicio primejdie de moarte din partea autorităților românești. Singura amenințare pentru evrei în Transnistria era pofta nebună a ucrainenilor de a se răzbuna pentru crimele odioase săvârșite de evreii comuniști în anii ’30, circa 6 milioane de etnici ucrainieni uciși prin glonț, ștreang, înfometare sau alte procedee letale bolșevice. Iudeo-bolșevice, ziceau bieții ucraineni!… Astfel că rolul armatei și al jandarmeriei române din Transnistria a fost să-i păzească pe evreii deportați, ca și pe evreii ucraineni, să nu fie omorîți de ucraineni…
Cu alte cuvinte, nu avem ce-i reproșa regelui Mihai, că nu a făcut nimic ca să-i salveze pe evreii din Transnistria…
De altfel, pe la începutul anilor 90, în Statele Unite aflându-mă, am aflat să în timpul unei discuții publice la o universitate americană, regele a afirmat foarte categori că în România nu a fost Holocaust. Dacă aceste rânduri ajung să fie citite de un martor la acea declarație, îl rog să intervină…
Mai notez pe acest subiect o discuție la care am asistat, în biroul colonelului Ștefan Cucu, regalist înfocat, președintele asociației noastre de veterani de război, majoritatea regaliști și ei, mai puțin subsemnatul, și un distins profesor pasionat de contestarea Holocaustului. Bietul Cucu se plângea de ce pățise când a încercat să intre în audiență la Majestatea sa. A fost primit, dar i s-a pus în vedere că dacă ridică cumva problema Holocaustului din România, Majestatea sa se va ridica de la birou, va părăsi încăperea, iar audiența ia sfârșit… Cât a putut colonelul Ștefan Cucu să fie de mâhnit, de îndurerat și de contrariat de oportunismul regal!… Pasămite, serviciul regal de informații cunoștea zbaterea colonelului Ștefan Cucu de a dovedi și demonstra că Armata Română, în frunte cu Mareșalul, nu a comis niciun genocid! Niciodată și nicăieri!… Colonelul Ștefan Cucu se considera obligat să apere onoarea Armatei în care slujise!… Regele Mihai nu este interesat de acest subiect?!
*
Revenim la proba ADN-ului. Ideea ne-a fost sugerată de tembelii care s-au apucat să cerceteze ADN-ul domnitorilor români. Evident, speranța ministrului udemerist care a comandat aceste analize este să se descopere astfel că domnitorii români nu prea erau români. La unguri, la regii unguri, nu e nevoie să li se facă acest ADN. Se știe prea bine și dintotdeauna că mai toți regii Ungariei au fost orice, inclusiv români, numai maghiari nu! După mintea tuciuriului Hunor s-ar produce un moment de consolare națională la Budapesta dacă se va demonstra că românii sunt în aceeași situație: niciun rege de al lor nu a fost …ungur!
Dar pentru a dovedi originea etnică ne-românească a domnitorilor de la București nu era nevoie să fie tulburată pacea din veac a sfintelor oseminte. Normal era să înceapă domnul udemerist și echipa sa de agenți sanitari cu domnitorii români aflați încă în viață, avem destui, cel puțin patru: Mihai, Ion, Emil, Traian… Șase, dacă-i pui la socoteală și pe interimari: Nicolae și Crin… În acest fel, speranțele udemeriste s-ar fi confirmat aproape sută la sută! Căci dintre toți „domnitorii” români aflați încă pe listele fiscului, cel mult unul singur ar avea ADN românesc!
Col.(r) Alexandru Zubavă
30 octombrie 2012
Însemnările din celulă ale Mareșalului ION ANTONESCU
Text scris de mareşalul Ion Antonescu în seara de 23 august 1944, la câteva ore după lovitura de stat de la Palatul Regal din Bucureşti
„Astăzi, 23 august 1944. Am venit în audienţă la Rege la ora 15,30 pentru a-i face o expunere asupra situaţiei frontului şi a acţiunii întreprinse pentru a scoate Ţara din greul impas în care se găseşte. Timp de aproape 2 ceasuri Regele a ascultat expunerea, păstrând ca de obicei o atitudine foarte rezervată, aproape indiferentă. La expunerea mea a asistat la audienţă Dl Mihai Antonescu.
I-am arătat Regelui că de aproape 2 ani Dl Mihai Antonescu a căutat să obţină de la Anglo-Americani asigurări pentru viitorul Ţării şi i-am afirmat cu această ocazie că, dacă aş fi găsit înţelegere, şi aş fi putut găsi înţelegere pentru asigurarea vieţii, libertăţilor şi continuităţii istorice a acestui nenorocit popor, nu aş fi ezitat să ies din război, nu acum, ci chiar de la începutul conflictului mondial, când Germania era tare.
În continuare, i-am arătat conversaţia avută, imediat la întoarcerea mea de pe front, în noaptea de 22/23 [august 1944], cu Dnii Clodius şi Mihalache şi în dimineaţa zilei [de 23 august 1944] cu Dl G. Brătianu.
D-lui Clodius i-am vorbit în faţa D-lui M. Antonescu pe un ton răspicat şi i-am amintit că atât prin Dl M. Antonescu de acum câteva luni, cât şi în februarie, la ultima întrevedere, am arătat Germaniei că, dacă frontul nu se va menţine pe linia Tg. Neamţ-Nord Iaşi-Nord Chişinău-Nistru, România va căuta soluţia politică pentru terminarea războiului.
I-am arătat D-lui Clodius că nici o ţară, şi nici chiar Germania, nu ar putea continua războiul în caz când jumătate din teritoriul ei ar fi ocupat şi ţara total la discreţia Ruşilor.
I-am cerut ca şi Dl M. Antonescu să arate acest lucru la Berlin, să roage să înţeleagă poziţia Ţării noastre în faţa cataclismului ce o ameninţă şi a mea în faţa Istoriei şi a Ţării şi să-mi dea dezlegarea a trata un armistiţiu, dorind să ieşim din această situaţie ca oameni de onoare şi nu prin acte care ar dezonora pentru vecie Ţara şi pe conducătorii ei.
Dl Clodius a promis că va arăta exact dorinţa noastră; i-am arătat că noi trebuie să ne luăm libertatea de a ne apăra viaţa viitoare a neamului. Relativ la conversaţia cu Dl Mihalache, deşi ea a durat câteva ceasuri, totuşi i-am arătat numai esenţialul.
Dl Mihalache mi-a cerut să mă sacrific şi să fac eu pacea, oricât de grele ar fi condiţiile puse.
I-am arătat că eu, fiind exponentul unei revoluţii care m-a adus, fără a o fi pus eu la cale sau să fi avut vreo legătură cu ea, la conducerea Statului, dându-mi mandatul să reconstituiesc graniţele Ţării, să restabilesc ordinea morală şi să pedepsesc aducându-i în faţa tribunalului poporului pe acei care …[2] catastrofa graniţelor şi prăbuşirea Dinastiei. Cum Ţara îmi impusese şi pe legionari şi mai târziu şi războiul, pentru a legifera actele mele, am cerut aprobarea Ţării pentru faptul că schimbasem din luptă regimul legionar pentru trădările sale şi pentru că intrasem în război în aclamaţiile şi, cu asentimentul întregii naţiuni, trecusem, forţat de operaţiuni, şi Nistrul.
Ţara, prin câte 3 milioane de voturi, mi-a dat dezlegare şi a aprobat tot ce eu făcusem.
În consecinţă, a accepta astăzi propunerile Molotov însemnează:
a. – a face un act politic de renunţare şi pierdere a Basarabiei şi Bucovinei, act pe care România nu l-a făcut până acum niciodată de la 1812 şi până la ultimatumul Molotov.
I-am adăugat că după părerea mea, făcând acest act, putem pierde beneficiul Chartei Atlanticului, în care Roosevelt şi Churchill s-au angajat printre altele „să nu recunoască nici o modificare de frontieră, care nu a fost liber consimţită”.
b. – să bag Ţara pentru vecie în robie, fiindcă propunerile de armistiţiu conţin şi clauza despăgubirilor de război neprecizate, care, bineînţeles, constituie marele pericol, fiindcă, drept gaj al plăţii lor, Ruşii vor ţine Ţara ocupată nedefinit. Cine, am spus Dlui Mihalache, îşi poate lua răspunderea acceptării acestei porţi deschise, care poate duce la robia neamului?
c. – a treia clauză, şi cea mai gravă, e aceea de a întoarce armele în contra Germaniei.
Cine, am arătat Dlui Mihalache …[3], poate să-şi ia răspunderea consecinţelor viitoare asupra neamului ale unui asemenea gest odios, când putem să ieşim din război oricând dorim.
Am avea bazele viitoarei politici a Statului asigurate şi i-am afirmat că dacă …[4] de Dl Maniu, pe care l-am lăsat şi i-am înlesnit tratativele direct cu Anglo-Americanii sau de Dl Mihai Antonescu, care a tratat cu ştiinţa mea, eu nu m-aş da la o parte şi aş da, dacă mi s-ar cere concurs, pentru a scoate România din război, luându-mi curajul şi răspunderea să spun Führerului în faţă că România se retrage din război.
d. – a patra condiţie cerută de Molotov şi de Anglo-Americani este să dau ordin soldaţilor să se predea Ruşilor şi să depună armele, care ne vor fi puse la dispoziţie pentru ca, împreună cu Ruşii, să alungăm pe Nemţi din Ţară.
Care om cu judecata întreagă şi cu simţul răspunderii ar putea să dea soldaţilor Ţării un astfel de ordin care, odată enunţat, ar produce cel mai mare haos şi ar lăsa Ţara la discreţia totală a Ruşilor şi Germanilor?
Numai un nebun ar putea accepta o astfel de condiţie şi ar fi pus-o în practică. Vecinătatea Rusiei, reaua ei credinţă faţă de Finlanda, Ţările Baltice şi Polonia, experienţa tragică făcută de alţii, care au căzut sub jugul Rusiei, crezându-i pe cuvânt, mă dispensează să mai insist. Notez că, atunci când ni s-au propus acestea, situaţia militară a Germaniei, deşi slăbită, era totuşi încă tare.
e. – În sfârşit, propunerile Molotov mai conţineau şi clauza care ne impunea să lăsăm Rusiei dreptul de a pătrunde pe teritoriul României oriunde va fi necesar, pentru a izgoni pe Nemţi din Ţară. Adică, sub altă formă, prezenta ocupaţiunea Rusească cu toate consecinţele ei.
Reamintind toate acestea Dlui Mihalache, Dumnealui mi-a spus, ceea ce a constituit o surpriză pentru mine, că trebuie să mărturisească că Dumnealor, adică naţional-ţărăniştii, s-au înşelat; au crezut în sprijinul Anglo-Americanilor, însă şi-au făcut convingerea definitivă că aceştia sunt total nepregătiţi pentru a indispune pe Ruşi şi că suntem lăsaţi la totala lor discreţie, ca şi Polonia şi, poate, alte ţări. În consecinţă, trebuie să ne considerăm o generaţie sacrificată, să ne resemnăm şi să aşteptăm.
I-am răspuns Dlui Mihalache că, într-o astfel de situaţie, este de preferat ca un popor pe care-l aşteaptă, dacă are siguranţa că îl aşteaptă o asemenea soartă, să moară eroic, decât să-şi semneze singur sentinţa de moarte.
Dl Mihalache a insistat încă o dată să fac eu armistiţiul şi să semnez pacea, fiindcă condiţiile puse sunt condiţii de pace, nu de armistiţiu (este sublinierea D-sale). Bineînţeles, am declinat (refuzat) aceasta.
În dimineaţa zilei de astăzi, pe când eram în Consiliul de Miniştri, a cerut să mă vadă Dl. Brătianu, care, spre deosebire de Dl Mihalache, mi-a declarat că vine de la o întrevedere dintre Dnii Maniu şi Dinu Brătianu şi că vine cu mandatul formal de la ambii că sunt de acord şi că îşi iau alături răspunderea, dacă accept, să fac eu tratative de pace.
I-am răspuns că accept cu condiţia să mi se dea în scris acest angajament, să accepte ca el să fie publicat, pentru ca poporul să vadă că s-a înfăptuit unirea internă şi pentru ca străinătatea, aliaţii şi inamicii, să nu mai poată …[5], prin dezbinarea noastră.
Dl Brătianu urma să-mi aducă adeziunea scrisă înainte de audienţa mea la Rege, fiindcă voiam să merg la această audienţă cu hotărârea luată, adică să-I pot afirma că, dat fiind faptul că s-a realizat unirea politică internă, îmi pot lua angajamentul să încep tratativele de pace. Generalul Sănătescu a intervenit în discuţii de două ori şi şi-a luat angajamentul, fără să i-l fi cerut, că-mi va aduce dânsul acest angajament, pentru care i-am mulţumit.
Cum Regele spunea ca aceste tratative să înceapă imediat, Dl Mihai Antonescu i-a spus că aşteaptă răspunsul de la Ankara şi Berna pentru a obţine consimţământul Angliei şi Americii de a trata cu Ruşii. Aceasta, fiindcă Churchill, în ultimul său discurs, a spus, vorbind despre România, că „această Ţară va fi curând la discreţia totală a Rusiei”, ceea ce era un avertisment că vom fi atacaţi în forţă şi că vom fi total la discreţia lor şi că va trebui să tratăm mai întâi cuRuşii.
Acest „mai întâi”, legat şi de alte indicaţii pe care le-am avut pe căi serioase, a determinat pe Dl M. Antonescu să arate Regelui că este o necesitate să mai aştepte 24 de ore, să primească răspunsurile pe care le aşteaptă şi după aceea să continue cu tratativele. Eu am confirmat că sunt de acord cu aceste condiţii, chiar cu plecarea Dlui M. Antonescu la Ankara şi Cairo pentru a duce tratative directe.
În acest moment, Regele a ieşit din cameră, scuzându-se faţă de mine, şi discuţia a continuat câtva timp cu generalul Sănătescu, revenind cu afirmaţia că va aduce el adeziunea scrisă a Dlor Maniu, Brătianu şi Titel Petrescu.
Când eram în curs de discuţiuni şi mă plictiseam aşteptând revenirea Regelui pentru a pleca, Regele intră în cameră şi în spatele lui apare un maior din garda Palatului cu 6-7 soldaţi cu pistoale în mână.
Regele a trecut în spatele meu, urmat de soldaţi, unul din soldaţi m-a prins de braţe pe la spate şi generalul Sănătescu mi-a spus: „D-le Mareşal, sunteţi arestat pentru că nu aţi vrut să faceţi imediat armistiţiu”.
M-am uitat la soldatul care mă ţinea de braţe şi i-am spus ca să ia mâna de pe mine şi, adresându-mă generalului Sănătescu, în obrazul Regelui, care trecea în altă cameră cu mâinile la spate: „Să-ţi fie ruşine; acestea sunt acte care dezonorează un General”. M-am uitat fix în ochii lui şi i-am repetat de mai multe ori apostrofa.
După aceea, bruscat, am fost scos din cameră pe culoar unde o bestie de subofiţer mi-a spus să scot mâna din buzunar, ceea ce am refuzat. După aceea, împreună cu Dl Mihai Antonescu, am fost băgat la ora 17 într-o cameră „Safe” Fichet şi încuiaţi cu cheile.
Camera nu are decât 3 m pe 2, este fără fereastră şi fără ventilaţie. După 2 ore s-a deschis uşa şi ni s-au oferit scaune aduse din afară.
Nu s-a avut nici o dorinţă de a se da acestei camere-celulă cel puţin aspectul curat. Este plină de praf şi într-o dezordine organizată.
Iată cum a ajuns un om care a muncit 40 de ani ca un martir pentru Ţara lui, care a salvat-o de 2-3 ori de la prăpastie, care a scăpat de la o teribilă răzbunare pe membrii Dinastiei, care a luat jurământul tânărului Rege în strigătele mulţimii, care îmi cerea să dau pe toţi din Palat pentru a fi linşaţi şi care a servit timp de 4 ani, cu un devotament şi cu o muncă de mucenic, Armata înfrântă, Ţara şi pe Regele ei.
Istoria să judece.
Mă rog lui Dumnezeu să ferească Ţara de consecinţele unui act cu atât mai necugetat cu cât niciodată eu nu m-am cramponat de putere. De mai multe ori am spus Regelui între patru ochi şi în prezenţa Dlui M. Antonescu că, dacă crede că este un alt om în Ţară capabil să o servească mai bine ca mine, eu îi cedez locul cu o singură condiţie: să prezinte garanţii şi să nu fie un ambiţios sau un aventurier.
Mareşal Antonescu
Scris în celulă.
23.VIII.1944”
[…] http://www.ioncoja.ro/textele-altora/majestate-adn-ul/ […]
Domnule MANOLIU VALENTIN
Cand plopul va da mere si buruiana va crea VISINE,
atunci CASA REGALA va veni la putere in Romania!
Regele MIHAI de Hohenzollern,are si azi resedinta in ELVETIA,iar in Romania nu si-a adus din EXIL,aproape nimic din averea lui,de frica sa nu fie expulzat din nou in 2012,2013,sau in alti ani.
Toate masiniile AUTO de colectie,care valoreaza milioane de euro,le pastreaza in Elvetia.
In Romania la Savarsit,Peles,Pelisor,Palatul Regal din Bucuresti,etc, NU detine nici o avere,in afara de cea imobiliara,si ceva paduri(care evident ca sunt o avere).
Insa CEA MAI MARE AVERE o are Regele in Elvetia astazi.Acolo si-o pastreaza pentru el si urmasii lui,de FRICA sa nu fie expulzat din nou.
Are atata incredere in RADU DUDA si ILIESCU-BASESCU-PALEOLOGU-CRIN cat a avut in PETRU-GROZA-GHEORGHIU DEJ in 1947 la abdicare.
tratatul de la Lisabona reintroduce pedeapsa cu moartea legalizata contra maselor infometate rasculate, prin formarea unor trupe internationale europene care sa traga in popoare!E foarte important pentru romani sa o stie , in caz ca Basescu provoaca premeditat rascoala si anarhia in tara infometata strategic
25.11.2012 la 12:13 am
Schachtschneider zu Euro EU-Diktatur Todesstrafe.avi
In tratatul de la Lisabona sta stipulata pedeapsa cu moartea in caz de rebeliune(adica daca se rascoala populatiile natiilor infometate se trage legal CU ARMATE PANEUROPENE CONSTITUITE conform legalizarilor acestui tratat, SPECIAL PENTRU A TRAGE IN MASELE RASCULATE DE FOAME ORGANIZATA!!!), Lisabona contrazice interdictia pedepsei cu moartea , in principiu, in alta parte, pentru a se autocontrazice prin aceasta lege contra maselor rasculate ,stipulata deci ,in acelasi tratat, prin ceea ce implica permisiunea legalizata de a depasi constitutia Germaniei si a tsarilor in general, care interzic pedeapsa cu moartea, adica tragerea in masele infometate de supraindatorire – deja au pregatit trupe supranationale(adica vor aduce ungurii si rusii sa traga in romanii infometati!!!Cine sa ne apere, Basescu, Barroso, Macovei, Redding sau impostorul van Rompuy?
Schachtschneider discuta multiplu , in diverse plachete, diversele aspecte ilegale ale acestui tratat care a legalizat ocolirea referendumurilor popoarelor ,a eliminat dreptul parlamentelor fiecarei natii de a decide prin referendum si a acordat presedintilor tarilor sa ia deciziile doar ei, peste capetele parlamentelor – ati inteles ilegalitatea acestui tratat si de unde vine continua infamie a lui Basescu – el cunoaste acest aspect, si mai stie ca mai toti politicienii/reprezentantii EU NU CITESC TRATATELE, cum arata prof Schachtschneider , caci sunt deMII DE PAGINI!!!
bagatsi in you tube sau in google:
Schachtschneider zu Euro EU-Diktatur Todesstrafe.avi
si asta:
Prof. Schachtschneider und Nigel Farage
NEMTII VOR SA CONSTRUIASCA UN PARTID NEUTRU PE TOATA TARA CARE SA RESPECTE DREPTURILE POPORULUI SPRE A ELIMINA OLIGARHIILE PARTIDELOR DE PANA ACUM CARE LUCREAZA CONTRA POPORULUI!
Cred ca in Romania s-ar putea nashte un astfel de partid cu mare succes.
Daca reushesc nemtii, precis ca si romanii vor avea “impetus”!
Deie Domnul!
IN ENGLEZA, dar incomplet, totusi de valoare:
Prof K A Schachtschneider on the Lisbon Treaty Part 1
Prof Dr Schachtschneider on the Lisbon Treaty Part 2
German Constitutional Lawyer who spearheaded the challenge against the Lisbon Treaty (LT) in the German Constitutional Court. Speaking in Dublin on 21 September 2009, he said that the most important justification for EU integration, the obligation for peace, is abandoned by LT, and that the Union is giving itself the right to war. He said the traditional neutrality of Ireland is being respected, but is no longer relevant in the new ‘asymmetrical wars’ (against terrorism etc).He suggested that the protection of fundamental rights has come into bad hands (the European Court of Justice) and that the European Charter of Fundamental Rights weakens the protection of fundamental rights. He concluded that unless the Irish say NO on 2 October, the people of Europe will face exploitation, war and injustice.
@V. Tomazian
„A treia Roma”.
Interesant ceea ce spui legat de Roma. Stiam ca acest imperiu(Imparatul Sesacului) trebuia sa fi facut trei nu doar doua rocade, dar nu stiam care, si probabil nici asta nu e sigura dar e demna de luat in seama. Mai jos prezint rezultatul la care am ajuns(gratie lui Dumnezeu, cred, si nu a intelepciunii umane) despre cele sapte imperii comuniste si cum rocadele pe care le-a facut Roma, are sa le faca si Uniunea Europeana/fost Uniunea Sovietica.
Despre cele sapte imperii comuniste:Babilon, Medo-Persia, Grecia, Roma, Otoman, Austro-Ungaria, Comunismul.
De la Babilon la Roma sunt sase, iar de la Roma la Comunisti sunt tot sase.
1. Babilon- capul de aur.
2. Medo-Persia- pieptul de argint.
3. Grecia- mijlocul de bronz.
4. Roma- picioare de fier
5. Constantinopol(Roma2)- fluierele picioarelor parte de lut si parte de fier.
6. Roma 3- de aici nu mai sunt sigur care a fost rocada pe care a facut-o acest „imparat al Sesacului”, deci e posibil cum zici tu V. Tomazian
Iar de la Roma la Comunisti cunoastem urmatoarele imperii, prin repetare a istoriei, a profetiei.
1. Roma- cap de aur.
2. Otoman- piept de argint.
3. Austro-Ungaria- mijloc de bronz.
4. Uniunea Sovietica(Comunismul)- picioare de fier.
5. Uniunea Europeana(UE cel prezent care a venit incepand cu 89)- fluierele picioarelor parte de fier si parte de lut.
6. Aici deja vorbim de domeniul viitorului, a rocadei pe care urmeaza s-o faca Comunismul(actualul UE, lagar socialist ca si cel care a fost sau cel care urmeaza sa vie, diferenta e ca actualul lagar socialist are o forma mai soft, fier si lut).
Puscasu Vlad
21.11.2012 la 4:54 pm
Domnule Pușcasu, mă bucur că v-ați deschis adevărului. Numai Adevărul ne va elibera. Urmăriți discursul lui Walter Veith vizavi de case regale, masonerie, creștinism. Creștinul este omul cu mintea limpede, care judecă cu capul său după Adevăr, Dreptate, Dragoste, aceste principii sunt Stăpânii Creștinului, nu alți oameni, nu alți idoli. Iar singurul care face legătura oamenilor cu aceste principii, cu Dumnezeu, este Iisus Hristos:
NU MAI NĂDĂJDUIȚI ÎN MURITORI, CĂCI NU AU NICI O PUTERE: ISAIA 2.22 / – ESTE UN SINGUR DUMNEZEU ȘI UN SINGUR MIJLOCITOR ÎNTRE DUMNEZEU ȘI OAMENI, ANUME OMUL ISUS HRISTOS: 1 TIMOTEI 2.5 / IISUS SPUNE SĂ NU FIE NUMIT BUN, CĂCI NUMAI DUMNEZEU DIN CER E BUN: MARCU 10.18 / IISUS SPUNE CE SĂ FACI CA SĂ AJUNGI ÎN RAI, ANUME SĂ NU UCIZI, SĂ NU PREACURVEŞTI, SĂ NU FURI,SĂ NU MĂRTURISEŞTI STRÂMB, SĂ NU ÎNŞELI PE NIMENI, SĂ-ŢI CINSTEŞTI PĂRINŢII: MARCU 10.19 / REGII SUNT DE FAPT UN SIMBOL AL RĂZVRĂTIRII ÎMPOTRIVA LUI DUMNEZEU: I REGI 8.7 / REGELE UMAN ESTE UN ASUPRITOR: I REGI 8.18 /
http://www.youtube.com/watch?v=ll8suNY0jgY
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=qyxTaytckeE&NR=1
EU Verfassung Reformvertrag Europäische Union Austritt European Schachtschneider
Imi permit sa va atrag atentia asupra unui amanunt din timpul botezului intarziatei progenituri a lui Paul „de Romania” si al Liei (nu este clar a cui…): la intrarea in biserica unde urma sa fie botezat micutul de catre micul „mare” carmaci, recte basescu traian, oficiul de gazda l-a facut … Ioan Talpes, fost sef al SIE, agent de influenta, chiar betiv cum era, al Moscovei!Vezi, de pilda, „GUVR”, „grupul de la Trocadero” etc!
Asta ca sa stim cine a creat aceasta diversiune, la fel de neviabila ca si a restaurarii monarhiei in Romania, cu familia lui Muhai, adica pe baza de Dude!…
Stimate CRISTI
Stimate d-le Coja,
Se pare ca ati avut dreptate: Regele Mihai este membru in Masonerie.Informatie:
http://clujtv.wordpress.com/2012/11/21/regele-mihai-in-vizitele-lojelor-oficiale-de-maltasi-vizita-de-la-londra/
Un semn al dezabrobarii divine fata de un rege sau o anumita casa regala, este ca nu le da Dumnezeu un copil de parte barbateasca. Si atunci ei improvizeaza, inlatura legea salica printre altele.
V. Tomazian
20.11.2012 la 7:36 pM
Încă o dată, scuze pentru greșeli:
SĂ NU VĂ DUCEŢI LA CEI CE CHEAMĂ DUHURILE MORŢILOR, NICI LA VRĂJITORI: SĂ NU-I ÎNTREBAŢI, CA SĂ NU VĂ SPURCAŢI CU EI. EU SUNT DOMNUL DUMNEZEUL VOSTRU: LEVITICUL 19:31 / DACĂ UN OM SAU O FEMEIE CHEAMĂ DUHUL UNUI MORT SAU SE ÎNDELETNICEŞTE CU GHICIREA SĂ FIE PEDEPSIŢI CU MOARTEA, SĂ-I UCIDEŢI CU PIETRE, SÂNGELE LOR SĂ CADĂ ASUPRA LOR: LEVITICUL 20:27 / ATINGEREA MORŢILOR ADUCE DUHURI NECURATE 7 ZILE: NUMERI 19.11 / CEL CE ATINGE UN MORT ȘI NU SE VA CURĂȚI, VA ÎNTINA LOCAȘUL DOMNULUI, ADICĂ BISERICA: NUMERI 19.13 / DACĂ CINEVA MOARE ÎNTR-O CASĂ, ACEA CASĂ CU TOT CE ESTE ÎN EA, PLUS CEI CE INTRĂ ÎN ACEA CASĂ SUNT NECURAȚI 7 ZILE: NUMERI 19.14 / REGII SUNT DE FAPT UN SIMBOL AL RĂZVRĂTIRII ÎMPOTRIVA LUI DUMNEZEU: I REGI 8.7 / REGELE UMAN ESTE UN ASUPRITOR: I REGI 8.18 / CĂINŢA EVREILOR CĂ AU VRUT REGE ŞI CONFIRMAREA CĂ ĂSTA E UN PĂCAT: I REGI 12.19-20 /
V. Tomazian
20.11.2012 la 7:36 pm
Îmi cer scuze pentru greșeli. Aveți dreptate. Vă mulțumesc pentru corecturi. În ce privește ortodoxia și preoții, dragă domnule Tomazian, dintr-un lucru bun (creștinism) ies lucruri bune (preoți creștini, societate civilizată de tip nordic, deși nu este perfectă nici pe departe, dar prin comparație cu societatea barbară românească impusă de ortodoxie, este Raiul), iar dintr-un lucru rău (ortodoxia, catolicismul mormonismul) ies lucruri rele (preoții catolici și ortodocși ce au transformat bisericile în cavouri, în cuiburi ale lui Satan, ale celor ce cheamă morții, sau preoți mormoni ce vin cu alte scripturi, aidoma catolicilor și ortodocșilor și care au distrus societatea americană totalmente). Când spuneți, din punctul dvs de vedere, de ateu declarat, că ortodoxia e bună dar preoții ortodocși sunt răi, e ca și cum ați spune că Mafia e bună, dar mafioții sunt răi. Oamenii răi nu pot prevala decât într-un sistem malefic, așa cum oamenii buni nu pot prevala decât într-un sistem bun, și de aceea la ora actuală oamenii răi sunt la putere, căci Satan conduce actualmente lumea, fie că ne place sau nu s-o recunoaștem : STĂPÂNITORUL ACESTEI LUMI ESTE JUDECAT, ADICĂ SE SUBÎNŢELEGE CĂ ESTE SATAN: IOAN 16.11 / SĂ VĂ FERIȚI DE PROOROCII MINCINOȘI, CARE VIN CA NIȘTE BINEVOITORI, DAR PE DINĂUNTRU
CAUTĂ SĂ VĂ RUPĂ DE BIBLIE ȘI LEGEA EI, ȘI-I VEȚI RECUNOAȘTE DUPĂ ROADELE LOR, ADICĂ ÎN JURUL
LOR DOMNEȘTE NEDREPTATEA, MITA, CORUPȚIA, ÎNCHINAREA LA LUCRURI FĂCUTE DE OM, CĂCI AȘA
CUM UN POM BUN DĂ ROADE BUNE, ADICĂ PROOROCII, PREOȚII LUI HRISTOS CREAZĂ O ATMOSFERĂ DE
CINSTE, ONOARE, DREPTATE ÎN JURUL ENORIAȘILOR LOR, TOT ASTFEL POMUL RĂU DĂ POAME RELE,
ADICĂ PROOROCII MINCINOȘI, PREOȚII LUI SATAN CREAZĂ O ATMOSFERĂ DE NEDREPTATE, CORUPȚIE,
PREACURVIE, MITĂ, ÎNCHINARE LA LUCRURI FĂCUTE DE OM, LA MORȚI, CĂCI AȘA CUM POMUL BUN NU
FACE ROADE RELE, ADICĂ PREOTUL LUI HRISTOS NU CREAZĂ O ATMOSFERĂ DE MITĂ, PREACURVIE,
NEDREPTATE ȘI ÎNCHINARE LA IDOLI, TOT AȘA POMUL RĂU NU DĂ ROADE BUNE, ADICĂ PREOTUL LUI
SATAN NU POATE IMPUNE DREPTATEA, CINSTEA, CREDINȚA ÎN DUMNEZEU ÎN JURUL ENORIAȘILOR SĂI: MATEI 7.15-20
Sunt prea mic pentr-un război așa de mare, sunt un nimeni, dar asta nu mă interesează dragă domnule, ce fac eu, fac din plăcere, iar când am momente de neplăcere mă opresc, când am poftă, ”mănânc”. Nu este aroganță, asta e puterea și voința mea, pe care, sincer să fiu, nu le cataloghez și nici nu-mi bat capul cu eventuala lor catalogare. În ce privește difuzarea tv, cred că aș avea într-adevăr un impact semnificativ la public, dar asta nu se poate întâmpla într-o medie aservită cu totul semito-masoneriei prin conducerile de la vârf ale mediei, ale întregii societăți din Imperiul Mason, nu doar din România. Probabil și acest site va fi închis într-o perioadă proximă, și atunci ne vom minuna la codul insipid, inodor și incolor al lui Oreste, și ne vom hlizi la cai verzi pe pereți, la OZN-uri și frumoasele picioare ale Biancăi Drăgușanu, în lipsă de altceva. Dar nu asta contează, fiecare avem un drum al nostru, gunoieri sau miniștri, cu toții suntem interconectați și dependenți unii de alții până ce Mesia va face o dată pentru totdeauna MAREA UNIRE A CELOR DREPȚI, ETERNI ȘI … UPGRADAȚI.
Stimate Cristi,
La ultimul Dvs comentariu ati mentionat Levitic 20:31 dar in Biblia mea(Cornilescu) 20:27 este ultima. Cred ca este o greseala. In acest caz ma interesa citatul pentru a-l citi cu ochii mei.
Gresit este si citatul din Psalmul 105, 28:29, cand de fapt este Psalmul 106 28:29. Nu am cautat nod in papura ci pur si simplu doream sa citesc cu ochii mei daca ceea ce afirmi este adevarat. Si este adevarat.
Daca-mi permiteti as dori sa fac o remarca la ceea ce sustineti. Parerea mea de ateu este ca nu religia ortodoxa ca atare este un rau pentru neamul romanesc ci preotii care o propovaduiesc, nu stiu daca toti sau numai o parte.
Ortodoxia a fost la inceput un crestinismu grecesc, bizantin, care a reusit marea lui lovitura de a ne desparti de credinta noastra latina la Marea Schisma din 1054.
La caderea orasului Constantinopole in 1453, ortodoxia care era dominant greceasca si-a schimbat polul de putere si a ajuns in „jurisdictia” slavofona si slavofila a Imperiului Tarist.A Treia Roma.
Chiar daca biserica ortodoxa de la noi este declarata autocefala, ea este slavofona si implicit slavofila, ea n-a fost si nu va fi niciodata latinofona sau latinofila. Ea va apara interesele panslavismului. Chiar si in zilele noastre biserica noastra ortodoxa slavizeaza numele unor sfinti precum Parascheva in loc de Paraschiva sau Dimitrie in loc de Dumitru, (Paraschiv si Paraschiva, Dumitru si Dumitra sunt numele romanesti de sute si sute de ani).
Neamurile nordice pe care le citezi cu religia lor protestanta nu ne pot fi date ca exemple pentru ca difera preotimea si enoriasii, diferit de ceea ce este la noi.
Eu nu cred ca ortodoxia va salva Romania ci va salva Rusia. Nu putem sa ne pretindem ca ne tragem de la Traian, de la Roma si sa ne rugam la Dzeu precum se roaga Moscova. Este o contradictie flagranta, o incompatibilitate cum ar spune la noi A.N.I.
Scoala si societatea antedecembrista m-a facut ateu, sunt ateu dar consider Biblia o carte plina de intelepciune din care poporul român ar putea sorbi seva mantuirii si salvarii sale. Numai ca n-are cine sa i-o spuna, Cristi fiind prea mic pentru o cauza asa mare(scuze draga Cristi, dar aceasta este adevarul), daca te citesc si te citez eu nu inseamna ca te citeste poporul român). Daca nu apari la TV este ca si cum nu existi.
Oricum, dupa ceea ce am vazut incepand din dec 1989, nu cred ca neamul romanesc se va mai salva vreodata din sclavia impusa noua fata de minoritati si minoritari, de Gorbaciov si Iliescu. Ca atare nu vad de ce m-as duce la vot in decembrie 2012 sa-i votez pe unii ca apoi sa-mi zica ceilalti ca o ducem prost ca n-am stiut cu cine sa votam cum ne-au tot zis din 1989 pana acum. O sa-i las sa se voteze ei intre ei, deoarece si asa nu conteaza cine si ce voteaza ci cine numara, centralizeaza si comunica rezultatele.
Sal’tare Taica si noroc !
Si „Sa traiti. Bine.” (cum ne zicea la TV regretatul poet, prozator si publicist, Mircea Micu)
Puscasu Vlad
20.11.2012 la 7:26 am
În caz că nu știai, Luther este evreu. Masoni erau toți evreii din naștere, căci majoritatea s-au lepădat de Dumnezeu și au transformat asta în moștenire genetică . Nu uita însă că și noi românii suntem în majoritate ortodocși, și eu, și tu, nu că am vrut noi, ci prin naștere, căci așa au tras sforile evreii masoni ce ne-au subjugat de la 1054 încoace PRIN DOGMA ORTODOCSĂ A SEMITO-MASONERIEI ANTI-CREȘTINE, AȘA CUM VESTUL EUROPEI A FOST SCLAVAGIZAT PRIN DOGMA CATOLICĂ A SEMITO-MASONERIEI ANTI-CREȘTINE. E ușor să arunci cu piatra. Și Horea a fost mason, și Tudor Vladimirescu, și AI Cuza, pentru că altfel nici măcar nu erau lăsați să vorbească. Spui că Luther a cerut ca oamenii să nu mai meargă în biserici. Anti-creștinule ortodocs și anti-român, ce ești aservit semito-masoneriei prin casa regală semită, află că Luther nu a făcut decât să transmită ce a spus însuși Iisus Hristos, anume să nu mai mergem la biserică, ci biserica să ne fie în inimă, nu în locurile numite biserici și transformate de preoții satanici ortodocși și catolici în cavouri unde oamenii se închină la cadavre, adică la alți dumnezei, dumnezei satanici (SĂ NU VĂ DUCEŢI LA CEI CE CHEAMĂ DUHURILE MORŢILOR, NICI LA VRĂJITORI: SĂ NU-I ÎNTREBAŢI, CA SĂ NU VĂ SPURCAŢI CU EI. EU SUNT DOMNUL DUMNEZEUL VOSTRU: LEVITICUL, 20:31 / ATINGEREA MORŢILOR ADUCE DUHURI NECURATE 7 ZILE: NUMERI 19.11/ CEL CE ATINGE UN MORT ȘI NU SE VA CURĂȚI, VA ÎNTINA LOCAȘUL DOMNULUI, ADICĂ BISERICA: NUMERI 19.13 / DACĂ CINEVA MOARE ÎNTR-O CASĂ, ACEA CASĂ CU TOT CE ESTE ÎN EA, PLUS CEI CE INTRĂ ÎN ACEA CASĂ SUNT NECURAȚI 7 ZILE: NUMERI 19.14 / EI S’AU ÎNCHINAT LUI BAAL-PEOR ŞI AU MÂNCAT JERTFELE MORŢILOR, ADICĂ POMENILE PENTRU MORŢI, IAR PE EL L-AU ÎNTĂRÂTAT CU SCORNIRILE LOR ŞI NIMICIREA ÎNTRE EI A SPORIT. : PSALM 105, 28-29). Știi câte cadavre sunt ținute drept falși hristoși în bisericile din România, ortodocsule? Peste 2600!!! Ai înțeles ceva, sau s-a gripat motorul? Ia de citește ce scrie în Biblie, nu te mai lua după preoți satanici ca arhiepiscopul Tomisului, sau teoctistul preafericit pentru secolul ăsta, Nichitean, sau preafericitul mason Daniel cel mason și ve`sel, că ajungi în iad cu tot cu casa regală masono-semită căreia îi faci, alături de media semito-masonă, cel mai abject cult al personalității, după modelul ”Stalin și poporul rus, libertati ne-o adus”, când tot poporul știe cum ne-au jefuit și trădat hohenzolerii în perioada interbelică, în 1940, în condițiile în care și Ferdinand abia abia s-a dat de partea aliaților, cu inima-ndoită, nu el făcând România Mare, ci masonul Vaida Voievod prin ițele masonice ce urmăreau pedepsirea ungurilor ce deveniseră prea anti-masoni și anti-semiți. Nu Luther, ci Iisus Hristos spune să nu mai mergem în biserici, să nu ne mai luăm după cei ce fac rugăciuni lungi, bolborosite, ci în inimă să ne fie biserica, iar rugăciunea s-o facem singuri, în odaia noastră. Luther doar a revenit la creștinism și a salvat astfel poporul german, care nu întâmplător este cel mai prosper din Europa și probabil din lume, având cea mai democrată și civilizată societate a planetei, nu una de tip barbaro-ortodox ca la noi, unde mita este lege dată de chiar preoții satanici ortodocși care ne-au pus biruri peste biruri de nu mai putem să ne îngropăm morții din cauza șpăgilor pe care acești preafericiți satanici ni le cer, cu toate că ei sunt plătiți din banii noștri cu salarii frumușele pentru a face gratis aceste slujbe și a ne da loc de îngropăciune. De nunți, botezuri, nu mai vorbesc, căci ce contează pentru acești preoți ai lui Satan, că moare sau se naște cineva, este BANUL:
” RUGĂCIUNEA NU SE FACE ÎN PUBLIC, NU LA BISERICĂ SAU LA COLȚUL STRĂZII CA SĂ TE VADĂ LUMEA, CI SINGUR ÎN ODAIA TA, CA SĂ NU FII FĂȚARNIC ȘI SĂ TE ROGI DE OCHII LUMII, UNDE RĂSPLATA CELUI CE SE ROAGĂ ÎN PUBLIC VA FI A OAMENILOR CE-L VĂD, NU A LUI DUMNEZEU: MATEI 6.5 / ADEVĂRATA RUGĂCIUNE NU CONSTĂ ÎN VORBE BOLBOROSITE ȘI NENUMĂRATE, CĂCI DUMNEZEU ȘTIE CE AI NEVOIE: MATEI 6.7-8 / RUGĂCIUNEA CREȘTINĂ ESTE UNA, ANUME TATĂL NOSTRU: MATEI 6.9-13 / ISUS SPUNE UCENICILOR SĂI CĂ REGII NEAMURILOR NECREȘTINE DOMNESC PESTE ELE ȘI SUNT NUMIȚI BINEFĂCĂTORI, ÎN VREME CE LA CREȘTINI CEL MAI MARE TREBUIE SĂ FIE CA CEL MAI TÂNĂR, ȘI CĂPETENIA SĂ FIE CA ACELA CARE SLUJEȘTE: LUCA 22.25-26 / PREOŢII TREBUIE SĂ PĂZEASCĂ TURMA LOR CU DRAGOSTE ŞI VOIE BUNĂ, NU CU SILNICIE, NU PENTRU CÂŞTIG URÂT, NU CA ŞI CUM AR FI STĂPÂNI, CI PRIN PROPRIUL EXEMPLU: I PETRU 5.2-3 / VOI, UCENICII LUI HRISTOS SĂ NU VĂ NUMIȚI RABI, CĂCI UNUL SINGUR ESTE ÎNVĂȚĂTORUL, ANUME HRISTOS, IAR RESTUL SUNT FRAȚI: MATEI 23.8 / PE NIMENI PE PĂMÂNT SĂ NU NUMIȚI TATĂ (Papa de la Roma, preafericiții, etc), PENTRU CĂ UNUL SINGUR ESTE TATĂ, ACELA DIN CERURI: MATEI 23.9 / CEL MAI MARE DINTRE OAMENI ESTE CEL MAI MIC DINTRE EI ȘI SLUJITORUL LOR, ACELA E CREȘTINUL: MATEI 23.11 / REGII SUNT DE FAPT UN SIMBOL AL RĂZVRĂTIRII ÎMPOTRIVA LUI DUMNEZEU: I REGI 8.7 / REGELE UMAN ESTE UN ASUPRITOR: I REGI 8.18 / MUSTRAREA PROOROCULUI JUDECĂTOR SAMUEL PENTRU LEPĂDAREA DE DOMNIA LUI DUMNEZEU,
DAR ŞI IERTAREA CU UN PREŢ PTR ASTA: I REGI 12.12-14 / CĂINŢA EVREILOR CĂ AU VRUT REGE ŞI CONFIRMAREA CĂ ĂSTA E UN PĂCAT: I REGI 12.19-20 / ”
Israel, ia-ți labele de pe România!
http://www.ioncoja.ro/textele-altora/doi-ani-de-cand-israel-a-cumparat-romania/
http://www.youtube.com/watch?v=7QLKoJ_izgk&feature=related
Nu apare articol la care să nu comenteze, a-toate-ştiitorul şi bine-cunoscutul nostru profet „Nostradamus de Cluj” Puşcaşu Vlad…
Cum mai profeţeşte el despre revenirea monarhiilor după ce colapsează Uniunea Europeană, mai rar…!
Şi el ştie că bine va fi!
Sper că nu deranjează (prea tare) devierile-i bine-cunoscute spre citatele din masonerie, spre trecutul istoric: Decebal, Ştefan cel Mare, Mihai Viteazul, Al. I. Cuza etc., etc., este el, îl recunoaştem, the one and only: Puşcaşu Vlad (cu sau fără Irimie) halal să-i fie!
@ Stefan Caliga
„Eu cred ca trebuie sa fim mandri ca Regele Mihai I ne este contemporan noua….”
Sincer, nu am de ce mă mândri (aş avea alte nume cu care m-aş mândri, dar nu le enumăr aici), dar nu uit că la transformarea statului român într-o republică „comunistă de import”, acelaşi rege Mihai a avut o contribuţie majoră…
„Instalarea Bustului Regelui Mihai I este o premiera deoarece asemenea opere se realizeaza doar in memoria unor mari personalitati”
… şi odată cu instalarea bustului, ne merge nouă, românilor, mult mai bine, am scăpat de toate problemele….Deja-mi mijeşte o lacrimă de fericire….
Când ne-o merge mai rău, mai punem de-un bust şi-am rezolvat problema…
„Prin acest gest s-a facut o reparatie si o recunoastere a meritelor Regelui”.
Reparaţie?!? Deja a luat de pe spatele poporului român mai mult decât i se cuvenea… De fapt, pentru asta s-a întors!
Recunoaştere a meritelor…?!? Care?
Iar faptul că stema Regatului României a fost amplasată în capela etc., etc.: un gest simbolic şi atât! Nu ţine nici de cald, nici de rece, nici de foame, nici de sete… Ne iubeşte cumva „perfidul Albion” mai mult…?
„… Regele Mihai I a fost Ambasadorul Extraordinar si Plenipotentiar al Romaniei care a avut misiunea de a ne sustine cauza noastra nationala pentru Aderarea Romaniei la NATO si militeaza pentru Admiterea Romaniei in Comunitatea Economica Europeana”.
Ce-i drept, unde-i vorba de înjugarea poporului român la interesele altora, hop şi regele…! Aşa îi iese şi lui ceva la afacere…, se pune şi el bine, se bagă şi el în seamă…
„In ceea ce ma priveste, ca istoric de profesie (deci persoana autorizata), il consider pe Regele Mihai I drept una dintre figurile luminoase ale istoriei romanesti”.
Sigur nu vă gândeaţi la Mihai Viteazul? Ştiţi, în grabă poţi confunda Mihai Viteazul cu Mihai Viteză…
Vă respect ca istoric de profesie, deci persoană autorizată. Dar şi istoricii de profesie se mai înşeală:… humanum est!
Pentru a mă convinge că nu sunteţi unul din cei care sunt „meşteri în a da cu stângu’n dreptu'”,ar fi bine să ne prezentaţi câteva din marile merite, dar MERITE, ale regelui Mihai.
Nu că monarhia n-ar fi fost bună, DAR, tot istoria ne vorbeşte de monarhi şi monarhi…
„Iar in privinta ADN-ului… Daca tatal Regelui Mihai I nu si-a pus problema paternitatii… de am face-o noi?”
De ce? Poate aşa ne-am explica de ce Mihai n-a iubit DELOC, dar DELOC, poporul român!
Toate cele bune,
CRISTI
dumneata te tii de glume ieftine.
La 1500 nemtii au trecut la crestinism?!?!?
cu masonul Luther?
cu renuntarea la a merge la Biserica? nu vezi ca toata reforma asa-zisa facuta de LUTHER a ateizat toata Germania?
Luter le-a spus nemtiilor sa se roage acasa nu la Biserica,si uite ce a iesit: lumea a uitat de Dumnezeu de tot,iar Bisericiile sunt muzee in Germania ,,reformata,, de masonul satanist Luter.
Dumneata vrei Romania goala de Biserici si Manastiri,si ateizata total.Acolo unde nu e Dumnezeu sunt si bani! ca in OLANDA.Prostitutia,pedofilia,droguriile,avortul(prunc-uciderea),eutanasia asistata,sunt toate legale,au bani,au bordeluri,au casatorii homosexuale.
Asta e reforma lui LUTER! iata ce a iesit…..mergi in Germania si Olanda si convinge-te! nu mai scrie tampenii ca sigur te dai de gol.Nu-mi spune ca esti de acord cu reformatii lui Luter,si cu prostitutia legala.Nu vezi ce ATEE a devenit zona predicata de Luter?
ce alta dovada vrei ca a fost un mason imputit si nimic mai mult?
este datoria poporului roman sa-si aleaga viitorul conducator prin vot universal.in ori ce caz sa ne fereasca dumnezeu de unul gen ion iliescu.gm
Singura cale de revenire la normalitate este adoptarea creștinismului, cum au făcut germanii la 1500, cum au făcut nordicii. Așa și noi românii trebuie să ne lepădăm de Satan și de slujitorii lui, apostolii cu alte evanghelii, filocalia și patristica satanică ortodoxă ce ne țin în sclavie, închinare la morți și invocare a morților, adică care vine cu alți hristoși (AŞA CUM SATANA SE PREFACE ÎN ÎNGER DE LUMINĂ, SPUNE APOSTOLUL PAVEL, LA FEL SUNT ŞI APOSTOLII CU ALTE EVANGHELII, CU ALT HRISTOS AŞADAR, IAR SFÂRŞITUL LOR VA FI DUPĂ FAPTELE LOR: 2 CORINTENI 11.13-15 / POPOARELE CARE AU FOST IZGONITE DE EVREI DIN ISRAEL (PRINTRE CARE PRINCIPALELE SUNT AMORIȚII, HETIȚII, HEVIȚII, FEREZIȚII, IEBUSIȚII, CANANIȚII) AU FOST MĂCELĂRITE PENTRU CĂ PRACTICAU SACRIFICIILE UMANE, ÎȘI DĂDEAU COPIII LUI MOLOH, PRACTICAU VRĂJITORIILE, CHEMAU MORȚII, FĂCEAU DESCÂNTECE: DEUTERONOM 18.9-12 / SĂ VĂ FERIȚI DE PROOROCII MINCINOȘI, CARE VIN CA NIȘTE BINEVOITORI, DAR PE DINĂUNTRU CAUTĂ SĂ VĂ RUPĂ DE BIBLIE ȘI LEGEA EI, ȘI-I VEȚI RECUNOAȘTE DUPĂ ROADELE LOR, ADICĂ ÎN JURUL LOR DOMNEȘTE NEDREPTATEA, MITA, CORUPȚIA, ÎNCHINAREA LA LUCRURI FĂCUTE DE OM, CĂCI AȘA CUM UN POM BUN DĂ ROADE BUNE, ADICĂ PROOROCII, PREOȚII LUI HRISTOS CREAZĂ O ATMOSFERĂ DE CINSTE, ONOARE, DREPTATE ÎN JURUL ENORIAȘILOR LOR, TOT ASTFEL POMUL RĂU DĂ POAME RELE, ADICĂ PROOROCII MINCINOȘI, PREOȚII LUI SATAN CREAZĂ O ATMOSFERĂ DE NEDREPTATE, CORUPȚIE, PREACURVIE, MITĂ, ÎNCHINARE LA LUCRURI FĂCUTE DE OM, LA MORȚI, CĂCI AȘA CUM POMUL BUN NU FACE ROADE RELE, ADICĂ PREOTUL LUI HRISTOS NU CREAZĂ O ATMOSFERĂ DE MITĂ, PREACURVIE, NEDREPTATE ȘI ÎNCHINARE LA IDOLI, TOT AȘA POMUL RĂU NU DĂ ROADE BUNE, ADICĂ PREOTUL LUI SATAN NU POATE IMPUNE DREPTATEA, CINSTEA, CREDINȚA ÎN DUMNEZEU ÎN JURUL ENORIAȘILOR SĂI: MATEI 7.15-20 / ).
În țările nordice, casele regale, rude cu casa de Windsor au servit dintotdeauna masoneria, este lucru dovedit de faptele și actele lor de rudenie și sânge. Casele regale au fost lăsate a sta în aceste țări drept plată, drept tribut adus de nordicii creștini evreimii talmudice pentru a fi lăsați în pace, ca țări independente, altfel ar fi fost atacați de evrei prin URSS sau USA. Poporul cu adevărat creștin este condus de prooroci, după cum e pilda poporului evreu și a ultimului lor conducător prooroc, Iosua, după care proorocul Samuel a fost nevoit să accepte transferul conducerii poporului din mâna proorocilor, adică a oamenilor Legii, în mâna regilor, adică pe mâna lui Satan, după cum au vrut evreii care în majoritate se răzvrăteau împotriva Domnului (MOISE SPUNE CĂ ȘTIE CĂ EVREII SE RĂZVRĂTESC ÎMPOTRIVA LUI DUMNEZEU, CĂ SUNT ÎNCĂPĂȚÂNAȚI
ÎMPOTRIVA DOMNULUI: DEUTERONOM 31.27). Numai cine nu-i creștin nu recunoaște asta, căci este scris negru pe alb în Biblia Creștină, iar trădarea casei regale de Hohenzoler, luxul lor sfidător pe banii românilor ne arată că sunt de fapt niște călăi mai răi ca Ceaușescu sau Băsescu, căci ei pretind că au dreptul de a ne fi stăpâni discreționari și-a ne extermina ca pe șobolani, din naștere, c-așa i-a fătat mămicuța lor ( MUSTRAREA PROOROCULUI JUDECĂTOR SAMUEL PENTRU LEPĂDAREA DE DOMNIA LUI DUMNEZEU,DAR ŞI IERTAREA CU UN PREŢ PTR ASTA: I REGI 12.12-14 / CĂINŢA EVREILOR CĂ AU VRUT REGE ŞI CONFIRMAREA CĂ ĂSTA E UN PĂCAT: I REGI 12.19-20 / REGELE UMAN ESTE UN ASUPRITOR: I REGI 8.18).
Nu avem noi românii oameni culți, drepți și cinstiți din rândul cărora să alegem conducătorii noștri? Avem dintre cei mai buni matematicieni, doctori, psihologi, filologi din lume. Ne trebuie să alegem unul în fruntea noastră pe motiv c-a ieșit dintre picioarele unei individe sau alteia care nici nu știe bine limba română, și care să ne fure banii pe care apoi să-i dea la Israel? Ăsta-i argument de creștin, sau de cretin? Păi cum rămâne cu ce spune Biblia, anume că cel dintâi dintre creștini este slujitorul, NU REGELE acelor creștini? (NU TREBUIE SĂ CĂUTĂM, DE SUNTEM CREDINCIOȘI, A FI UNII ȘEFI PESTE ALȚII, AȘADAR UCENICUL NU TREBUIE SĂ FIE PESTE ÎNVĂȚĂTORUL LUI, NICI ROBUL SĂ NU FIE PESTE STĂPÂNUL LUI, CI UCENICUL SĂ FIE CA ÎNVĂȚĂTORUL, IAR ROBUL CA STĂPÂNUL, ASTA ÎNSEAMNĂ CREDINȚA CREȘTINĂ: MATEI 10.24-25 / CEL MAI MARE DINTRE OAMENI ESTE CEL MAI MIC DINTRE EI ȘI SLUJITORUL LOR, ACELA E CREȘTINUL: MATEI 23.11 / ORICINE SE VA SEMEȚI, VA FI SMERIT, ȘI ORICINE SE VA SMERI, VA FI ÎNĂLȚAT: MATEI 23.12)
Sunt demascate aceste case regale satanice, ce slujesc sionismul aidoma casei de Hohenzoler, cu acte și date exacte, date în vileag de adevărații creștini, cei care caută să slujească doar Biblia, nu Talmudul, Koranul, Ortodoxia, Catolicismul, Mormonismul,Islamismul, aceste secte semito-masone ce vor să distrugă credința semito-creștină. Cât de imbecil trebuie să fii să te reântorci la cultul personalității de tip Stalin sau Ceaușescu, la cel de tip carolist din anii 30? Cât de tâmpit și netrebnic să fii ca să ceri unui popor civilizat să accepte a avea pe cineva drept stăpân absolut din simplul motiv că a ieșit dintr-o anume păsărică, cu alte cuvinte că așa vrea mușchii lui mă-sa? Ne reântoarcem în Evul Mediu? Suntem creștini sau nu? Am uitat cum întreaga istorie a ortodoxiei înseamnă trădare de neam și țară, aservire în fața sionismului și șovinismului maghiar? Am uitat că patriarhii ortodocși i-au trădat pe Horea, Codreanu, românismul? Slavă Domnului că majoritatea românilor nu vor casa regală, și este evident doar o propagandă semito-masonă pe toate posturile media tv ce fac un cult abject al personalității acestor regi nenorociți, trădători de neam și țară, jefuitori ai banului public și asupritori nemiloși ai poporului român, impuși de semito-masonerie din 1862 încoace. Sunt vreo 30 000 de oameni aserviți masoneriei, care vor să ne țină în întuneric și sclavie pe noi cei aproximativ 20 milioane de români, și care cred că dacă sunt susținuți de masonerie, de ISRAELUL talmudic ce ne controlează mass media și economia, politica și adminstrația, pot să ne înjuge. Vor falsifica tot, alegeri, drepturi ale omului, biserică, credință, căci sunt sataniști. Prin credință și urmarea Bibliei putem găsi calea de a ne strecura printre acești propagandiști ai lui Lucifer. Israel, jos labele de pe România!
http://www.ioncoja.ro/textele-altora/doi-ani-de-cand-israel-a-cumparat-romania/
http://www.youtube.com/watch?v=YtM6qtNzLHM
Nu exista alta cale pentru a reveni la normalitate in Romania,decat MONARHIA,si o Noua Constitutie,care sa apere drepturiile cetateniilor romani.
Principele NICOLAE ,un tanar mostenitor al Tronului,de 27 de ani,si Regina Margareta(Principesa mostenitoare),sunt singurele sanse de salvare a neamului.
Investitii din tariile monarhiste: Belgia,Anglia,Spania,Monaco,Suedia,etc.
Nu exista alta cale in ziua de azi!
degeaba doriti tot felul de regimuri.
REPUBLICA in sine este un sistem CORUPT dupa modelul de la Casa alba.In Monarhie coruptia este fie limitata,fie inexistenta.Limitata in Spania,si inexistenta in Suedia.Tari monarhice!
http://ortodoxiapacii.wordpress.com/
Regele Mihai va muri nu peste mult timp,ca e la 90 de ani.
Ce va fi dupa?
Euro-zone daca colapseaza ,Europa va redeveni a natiuniilor si Caselor Regale.
In Bulgaria Simeon al Bulgariei.
In Romania Regina Margareta
In Polonia,in Ungaria,in Serbia,in Italia.
Casele Regale vor reveni.(bine ar fi!)
Dicton francmason:
,,cu matele ultimului rege vom spanzura ultimul preot,,
Deci masonii sunt contra Monarhiei si contra ortodocsiilor(crestiniilor).
Mai sunt unii care spun ca in ROmania Casa Regala e cu masoneria.
As vrea sa-l vad pe principele Nicolae,un tanar de 27 de ani,cu sort si batic in cap,dand din maini ca la masonerie.
Aveti imaginatie,si simtul umorului.
ROMANIA se poate schimba daca sistemul se schimba.
REGINA MARGARETA niciodata nu va merge la Bruxelles sa acuze PSD de ,,puci,, lovitura de stat,contra PDL si Guvernul Ungureanu,precum face BASESCU,presedintele jucator.
DECEBAL a fost regele daciilor,nu ,,presedintele jucator,,al daciilor.
ALEXANDRU IOAN CUZA a fost domnitor si nu ,,presedinte jucator,,
FERDINAND INTREGITORUL(Romania mare 1919),a fost REGE si nu ,,presedinte jucator,,
Stefan cel mare si SFANT a fost DOMNITOR si nu ,,presedinte jucator,,
MIHAI VITEAZUL a fost ban al Craiovei,iar apoi domnitor al Tarii Romanesti Ardealului si Moldovei,primul care a refact Dacia lui DECEBAL,din toata istoria neamului.NU a fost ,,presedinte jucator,, ca basescul!
Ceausescu a fost ,,presedinte jucator,, ca si basescu,ca si iliescu si TAPU emil(care a bombardat Jugoslavia un stat crestin,cu americanii).
Daca va trebuie dictatura lui ceasca,si infometarea poporului roman pe cartela,sustineti in continuare ca Monarhia nu este buna!
http://ortodoxiapacii.wordpress.com/
Stefan Caliga
19.11.2012 la 9:08 pm
Să fim mândri, zici dumneata. Dumneata nu ști că mândria-i un păcat?! Precis ești ortodox, nu creștin…, unul de-ăla preafericit pentru secolul ăsta, probabil. Mândri de ce, că ne-am pus statuie cu unu” care ne-a trădat și a dat românii la măcelărit, o dată pe mâna hortiștilor și a doua oară pe mâna bolșevicilor care prin Stalin i-au acordat trădătorului Mihai I de Hohenzoler cea mai înaltă distincție sovietică, drept recompensă pentru că a dat poporul român pe mâna evreilor? Să fim mândri că un trădător de țară, aservit sionismului aidoma casei de Windsor a Marii Britanii, ne este pus drept icoană așa cum era Stalin, fratele său evreu în anii 50, în vreme ce mareșalul Antonescu, cel care a luptat și și-a dat viața pentru unitatea și independența României este interzis a fi omagiat? Totul este pe dos la voi, semito-masonii regali, căci bine zice proorocul Samuel de voi:
REGELE UMAN ESTE UN ASUPRITOR: I REGI 8.18 /
Israel, ia-ți labele de pe România!
http://www.ioncoja.ro/textele-altora/doi-ani-de-cand-israel-a-cumparat-romania/
http://www.youtube.com/watch?v=IZEv69djnkc
Intrebari care chiar nu isi au locul!
Motivatia este urmatoarea:
Eu cred ca trebuie sa fim mandri ca Regele Mihai I ne este contemporan noua chiar daca majoritatea dintre noi ne-am nascut intr-o republica comunista de import ( forma de stat importata cu de-a sila din „minunata” si decedata URSS!). Instalarea Bustului Regelui Mihai I este o premiera deoarece asemenea opere se realizeaza doar in memoria unor mari personalitati. Aceasta exceptie de la regula spune multe. Asa cum la multe lucruri trebuie sa ne gandim atunci cand realizam ca la dezvelire au asistat inaltele oficialitati ale Romaniei contemporane. Prin acest gest s-a facut o reparatie si o recunoastere a meritelor Regelui. Interesant(?!) de notat este si faptul ca Presedintele Romaniei s-a manifestat exemplar. Inca un aspect care trebuie luat in seama este legat si de faptul ca Stema Regelui Mihai I (de fapt Stema Regatului Romaniei! ) a fost amplasata in interiorul Capelei personale a Reginei Marii Britanii iar sarbatorirea Zilei de Nastere, la 25 octombrie 2012, s-a facut la Londra unde au participat toate personalitatile invitate de Regina Elisabeta II.
Ca incheiere… sa ne reamintim ca Regele Mihai I a fost Ambasadorul Extraordinar si Plenipotentiar al Romaniei care a avut misiunea de a ne sustine cauza noastra nationala pentru Aderarea Romaniei la NATO si militeaza pentru Admiterea Romaniei in Comunitatea Economica Europeana. Misiuni de acest gen sunt inalt onorante dar si extrem de delicate!
Fiecare dintre noi are dreptul sau sacru de a fi monarhist sau republican. In ceea ce ma priveste, ca istoric de profesie (deci persoana autorizata), il consider pe Regele Mihai I drept una dintre figurile luminoase ale istoriei romanesti.
Iar in privinta ADN-ului… Daca tatal Regelui Mihai I nu si-a pus problema paternitatii… de am face-o noi? Daca am proceda astfel nu am fi decat penibili! Oricum… n-ar fi pentru prima data caci suntem „mesteri” in a ne da cu stangul in dreptul!
Toată proraganda proregalistă desfăşurată în ultimele luni pe posturile Antena 3 şi Realitatea şi acţiunile de restituire a unor averi ale statului român către fosila vie numită „regele Mihai I de România” constituie un atentat la siguranţa naţională, pentru care trebuie pedepsită clica politică implicată în restituirea acestor bunuri, care aparţin statului român. Averile pe care le-a avut regele Mihai I Trădătorul şi le-a luat cu el la plecare. Pentru alte argumente, citiţi aici: http://ro.altermedia.info/politica/turpitudinea-ex-regelui-mihai_23610.html.
În 1940 toată clasa politică românească, adică masonii conduși de evreii sioniști, în frunte cu casa regală de sorginte eminamente semită, rudă de sânge cu Romanovii, Windsorii și compania, au ”încununat” politica lor de trădare și jaf național asupra României din perioada interbelică, trădând de data asta pe față poporul român, dând ordin armatei române să nu apere integritatea teritorială și viața poporului român. Astfel, o țară (Ungaria) cu o armată având 1/3 din forța armatei române a intrat în NV României comițând binecunoscutele masacre asupra românilor, mutilând trupul țării alături de evreii bolșevici la estul țării, în vreme ce cu doar puțin timp în urmă conducerea politică poloneză dăduse dovadă de ceea ce înseamnă adevăratul patriotism, dovedind că slujea poporul polonez, luptându-se și cu fasciștii și cu bolșevicii pentru a-și apăra țara. Nu a fost și cazul conducerii politice a României, cu toții trădători de neam și țară în frunte cu casa regală, și care, după Marea Trădare, pentru a-și șterge urmele, au zis, în frunte cu casa regală, Maniu și ceilalți masoni aserviți sioniștilor, că trebuie să găsească un țap ispășitor care să suporte consecințele trădării lor, un om patriot în spatele căruia să se poate ascunde și asupra căruia să transfere vina trădării lor de neam și țară. Regele Carol și-a pus mâna-n cur și s-a dus la dracu-n praznic cu banii furații de la bugetul român de stat, să se distreze cu evreica lui sionistă, iar ca să fie sigur că totuși mai are acces la bugetul de stat și tronul României l-a pus pe fi-su rege. Fi-su, ca tat-su, n-avea nici o treabă cu poporul român, el era cu mașinile străine, cu distracțiile și viața mondenă. Ce-i spunea masoneria, aia făcea, fie ei Stalin, Roosevelt, Churchill & Co. Că trebuia să laude trupele române ce luptau alături de germani împotriva bolșevismului evreiesc, sau că trebuia să laude trupele bolșevice că ne-au eliberat de sub jugul fascist, pentru mecanicul Mihai 1 era totuna, atâra timp cât venea banul și avea funcția caldă care-i asigura bogăția pe spinarea poporului român. Un alt evreu de sânge cu el i-a dat medalia cea mai înaltă a URSS, alt evreu i-a dat medalia cea mai înaltă din USA, iar cel care a plătit oalele sparte a fost Antonescu, că pe el nu l-au putut cumpăra masonii, deși l-au păcălit într-o oarecare măsură. La fel se întâmplă și acum, Mihaiță al lui Întâiul Hohenzoler ne-a mai furat o dată zeci de milioane de euro după anul 2000, face poze, i se face cultul personalității în toată media semito-masonă, aidoma tuturor caselor regale europene, cu șezători în care prostimea vine și-i pupă mâinile, după formatul ”Stalin și poporul rus, libertati ne-o adus”, sau ”Înalt prea Sfinția sa… X-ulescu ortodox”, iar tembelii, cu gura căscată prostește și admirativ la adresa casei regale după tiparul celor care-l jeleau pe Stalin, țipă din toți bojocii că mareșalul e un trădător, iar regele care se juca cu evreicele prin America Latină pe banii furați de la români după ce a dat liber trupelor hortiste și bolșevice să masacreze românii, împreună cu fi-su care îi ținea locul cald jucându-se cu mașinile în România, sunt gigea. Deci mareșalul Antonescu care a luptat pentru a reface teritoriul țării, cu greșelile binecunoscute dar inerente vieții, e un trădător, iar regele care a dat țara pe mâna hortiștilor fără să schițeze măcar cel mai mic gest de opoziție, este gigea și mare patriot. Așa este, nu? Numai un necreștin gândește altceva, nu? Mareșale, nu fi trist, cei care spun asta sunt puțini și proști, ori aserviți masoneriei. Poporul român în majoritate te iubește mareșale, și se roagă să-ți fie iertate greșelile. Ce scabroși sunt acești semito-masoni regali, care se bat între ei pentru tronul României, care se luptă între ei aidoma unor lupi pe halca mai mare și mai bună din animalul vânat, fiecare-n parte pentru a fi El stăpânul care să se bucure de funcție și bani. Israel, jos labele de pe România! Dumnezeu să judece!
REGII SUNT DE FAPT UN SIMBOL AL RĂZVRĂTIRII ÎMPOTRIVA LUI DUMNEZEU: I REGI 8.7 /REGELE UMAN ESTE UN ASUPRITOR: I REGI 8.18 / ESTE UN SINGUR DUMNEZEU ȘI UN SINGUR MIJLOCITOR ÎNTRE DUMNEZEU ȘI OAMENI, ANUME OMUL
ISUS HRISTOS: 1 TIMOTEI 2.5
http://www.ioncoja.ro/textele-altora/doi-ani-de-cand-israel-a-cumparat-romania/
http://www.youtube.com/watch?v=uhsYdLZTQiE&feature=related