Toţi ROMÂNII şi toţi INTELECTUALII DE PE TERRA
ar trebui să citească articolul de mai jos !
Punctul de vedere al doamnei prof. dr. Maria Luminiţa Rollé, Universitatea
din Edinburgh.
În Europa de Vest nu se cunoaşte istoria României şi cei care o
vizitează acum văd sărăcia materială de astăzi, şi nicidecum milenara
ei bogăţie culturală si spirituală. In plus, propaganda maghiară
din SUA se bazează pe milioanele de dolari ale domnului Soros, care
finanţează edituri şi opinii la Bucureşti, în timp ce în Elveţia
am auzit de la un doctor în istorie (la Geneva, în iunie 1999)
că Transilvania a apărut în secolul XIII si de la un ambasador francez în România (la Lausanne, în noiembrie 1998) că poporul român a dispărut timp de 1000 de ani ca să reapară, ca prin miracol, în secolul XIV !
Cu toate acestea, nimeni nu menţionează că cea mai veche scriere din Europa a fost atestată arheologic în 1961, tot în Transilvania, în satul Tărtăria, pe râul Someş, în judetul Alba, de către profesorul Nicolae Vlassa, de la Universitatea din Cluj. În afară de România, tăbliţele de la Tărtăria, datate 4.700 î. e. n., au făcut ocolul lumii anglo-saxone (Colin Renfrew, Marija Gimbutas) şi au creat dezbateri aprinse pe tot globul. Deşi românii ştiau să scrie acum 7000 de ani, acest detaliu esenţial nu este nici în ziua de azi, după mai mult de 40 de ani, cunoscut publicului românesc şi nu apare în manualele de istorie.
Ce ne spun specialiştii din România ?
În1998 s-a publicat <istoria româniei=””> (Editura Enciclopedică,
Bucureşti) de către un colectiv academic sub conducerea unei
<autorităţi în=”” materie=””>, prof. dr. Mihai Bărbulescu, culmea culmilor, de la aceeaşi Universitate (din Cluj), care nu spune ca profesorul Vlassa a descoperit tăbliţele. La pagina 15 a acestui impresionant volum, tăbliţele de la Tărtăria sunt menţionate cu semnul întrebării într-o foarte scurtă frază, fără nici un comentariu: <Într-o groapă de cult de la Tărtăria, s-au
găsit (.) trei tablete de lut acoperite cu semne incizate (scriere
?), cu analogii în Mesopotamia.>
Dar domnul Bărbulescu nu-şi aduce aminte oare că scrierea proto-sumeriană apare cu 1000 de ani mai târziu şi că cea cicladică, proto-greacă, după 3000 de ani? El a uitat că metalurgia în Europa apare tot în Transilvania, în jur de 3500 î.e.n.? Că tracii sunt primul mare popor indo-european care intră în Europa tot în jur de 3500 î.e.n., cu mai mult de două milenii înainte ca celţii, etruscii, romanii, germanii, sau slavii să apară pe harta Europei ? Şi că tracii ocupau tot teritoriul între Munţii Ural şi Tatra de la est la vest şi de la Marea Baltică la Dunăre si Marea Neagră de la nord la sud ? De asemenea, şi în acelaşi context, nici un specialist în istoria României nu atrage atenţia asupra altui „detaliu” primordial, şi anume că limba traco-dacică este cu mii de ani anterioară latinei (care apare abia în secolul VI î.e.n.) şi că, în consecinţă, limba română nu se trage din latină, pentru că, deşi din aceeaşi familie, există istoric înaintea latinei, deci este o limbă proto-latină. Latina se formează din etruscă şi greacă, care, deşi amândouă indo-europene, sunt scrise cu un alfabet fenician, răspândit în lumea mediteraneană a epocii. În plus, etruscii ei înşişi erau o ramură a celţilor, coborâţi în sudul Alpilor în jur de 1200 î.e.n. La rândul lor, celţii erau o ramură a > tracilor care migrau spre vestul Europei, şi erau numiţi ca atare, adică traco-iliri până în secolul VI î.e.n.,
când se deplasează din Noricum (Austria) spre Alpii elveţieni, unde
se numesc helveţi. Atâtea detalii ignorate despre originea, continuitatea şi însăşi existenţa poporului român dau de gândit. Cine schimbă şi interpretează istoria României?
În mozaicul de limbi şi popoare de pe harta Europei, singurii care au o continuitate de 9000 de ani pe acelaşi teritoriu, şi o scriere de 7000 de ani, sunt românii de azi. Transilvania nu a fost maghiară şi nici nu putea fi
când strămoşii maghiarilor de azi locuiau în nordul Mongoliei, sursă
turco-finică nu numai a ungurilor, dar şi a bulgarilor (care năvălesc în România şi în teritoriile Bizantine din sudul Dunării în secolul VI), a turcilor şi a finlandezilor din zilele noastre.
Hunii pătrund în Europa până la Paris, Roma şi Constantinopole sub
Atila în secolul V, dar se retrag spre Ural până în secolul IX, când năvălesc din nou în Panonia, teritoriu ocupat la acea dată de daci liberi (80%) amestecaţi cu slavi (20%). Poporul şi limba dacă sunt deci cu mult mai vechi decât poporul roman şi limba latină, dar cele două limbi erau foarte asemănătoare, şi de aceea asimilarea s-a făcut atât de repede, în câteva secole.
Ovidiu, poet roman exilat la Tomis pe malul Mării Negre, nu numai că a învăţat daca imediat, dar în şase luni scria deja versuri în limba lui Zalmoxis !
Invadarea Daciei, de fapt a unui coridor spre Munţii Apuseni, a avut ca scop precis cele 14 care cu aur pe care Împăratul Traian (de origine
iberică) le-a dus la Roma ca să refacă tezaurul golit al Imperiului.
Peste mai mult de 1000 de ani, după căderea Constantinopolului sub
turci în 1453, tributul plătit sultanilor otomani va fi tot în aur, în formă de „ţechini”. Şi tot în aur se plătesc în ziua de astăzi anumite interese în România, după ce tezaurul naţional de 80 tone – aur a fost vândut de Ceaşescu la licitaţie în Zürich şi cumpărat de Banca Angliei. Cele 14, nu care romane, ci milioane de români din afara României înţeleg şi simt acum, mai bine ca niciodată, sensul versurilor transilvane „Munţii noştri
aur poartă, Noi cerşim din poartă-n poartă!”
In aceeaşi ordine de idei, Imperiul Bizantin, care a durat mai mult
de 1.000 de ani (330 – 1453), în timp ce Europa de Vest dormea sub
jugul Bisericii Romane şi a analfabetismului, este complet necunoscut pe aceste meleaguri. Cultura şi civilizaţia europeană şi-au mutat centrul de la Roma la Constantinopole în 330, când Bizanţul devine capitala Imperiului Roman.
Deşi se studiază istoria şi limba Greciei antice, Imperiul Bizantin este nu
numai complet ignorat în istoria Europei, dar chiar considerat „barbar” şi „incult”. Nici un istoric elveţian nu a fost capabil să-mi dea un singur nume de scriitor Bizantin, nici măcar Ana Comnena! Nimeni nu cunoaşte aici cultura şi civilizaţia Bizantină, religia ortodoxă („ortodox” este în
limbile occidentale un termen peiorativ) şi cu atât mai puţin istoria
şi tradiţia română.
Faptul, esenţial, că analfabetismul nu exista în Bizanţ, dar exista în Europa de Vest în aceeaşi perioadă este şi mai necunoscut. Academiile „păgâne” (socratice, pitagorice, orfice, druidice, etc.) au fost toate închise în secolul VI, iar când în cele din urmă universităţile au început să apară în Occident în secolul XIII (Oxford, Cambridge, Padova) ele erau controlate de Biserica Romană şi studiau teologia. Numai călugării şi clericii ştiau carte, se îmbogăţeau prin exproprierea de pământuri în favoarea mânăstirilor, şi luau puterea în toate ţările vestice, prin misionarism şi prozelitism la
început (prin teroare şi Inchiziţie mai târziu), până în secolul XI, când ultimul ţinut liber, al vikingilor din Scandinavia, cade sub puterea Romei Papale.
Renaşterea italiană apare ca o consecinţă clară şi directă a căderii Constantinopolui (1453), cu emigrarea în masă a savanţilor Bizantini către Italia. De exemplu, numai Cosimo de Medici primeşte 5000 de savanţi exilaţi din Bizanţ într-un singur an la Florenţa, acolo unde în curând vor > scrie Petrarca, Dante şi Boccacio, şi unde vor picta Michelangelo şi Leonardo da Vinci.
Între timp, cultura Bizantină este păstrată şi cultivată în ţările Române (de exemplu la Putna), care nu numai că îşi păstrează autonomia faţă de Imperiul Otoman, plătind-o în aur – ca de obicei – dar voevozii români trimit anual aur în Grecia pentru a susţine mânăstirile ortodoxe (de exemplu la Muntele Athos).
În Occident, o scurtă istorie a României apare în 1943, scrisă de Mircea Eliade în engleză la Lisabona şi publicată la Madrid („The Romanians, a Concise History”, Stylos, Madrid, 1943), şi republicată peste alţi 50 de ani în România („The Romanians, a Concise History”, Roza Vânturilor, Bucureşti, 1992).
În timp ce prima istorie serioasă a Bizanţului apare, tot în engleză,
de abia în 1988 (Lord John Julius Norwich, ” A Short History
of Byzantium”, Penguin Books, London, 1988, 1991, 1995, 1997).
Cu toată bunăvoinţa lui de a reabilita „misterioasa” istorie a uitatului Imperiu Bizantin, din nefericire nici măcar Lord John Julius, de la Universitatea din Oxford, n-a avut acces la texte Bizantine, pentru simplul motiv că nu ştie greaca, nici veche, nici nouă.
În final, se pune întrebarea de ce nouă milenii, atestate arheologic, de
civilizaţie neîntreruptă pe teritoriul României sunt ignorate nu numai în
Europa de Vest, dar şi în România ? Cu ce se ocupă istoricii români ? Si
reprezentanţii României peste hotare ? Cine promovează cultura milenară a României ? Dacă dentiştii, şi nu profesorii de română, vor să facă
scoli în română la Geneva, să nu ne mirăm dacă profesorii vor
deschide în curând cabinete dentare în acelaşi oraş.
În 1996, când am fost la Bucureşti pentru a face cercetări în
mitologia tracică la Academia Română, spre uimirea mea, mi s-a pus
întrebarea de ce mă interesează tracii şi dacii, când acesta era subiectul
de predilecţie allui Ceauşescu, fapt pentru care subiectul trebuie acum total ignorat. La rândul meu, mă întreb ce contează 50 de ani de comunism în comparaţie cu cele 9 milenii de istorie românească ?
Prof. dr. Maria Luminiţa Rollé Universitatea din Edinburgh Academic Consultant in European Mithology
Domnule profesor Coja, va urez sa mai traiti 30 de ani ca sa pot sa va alerg de la un capat la altul al strazii, in timp ce o sa va bat cu dovezile stiintifice ale continuitatii locuirii pe meleagurile romanesti, in ultimii 40.000 de ani ! :)))
Aici, in spatiul dunareano-carpatic nu au disparut popoare ca aiurea in lume, iar toti cei veniti, au fost bine primiti si asimilati ! :)
Corect! De aia noi nu existăm în istoria scrisă de impostori, de la papistași la sioniști, pt. că suntem prea mari. D-na a dat o lecție de istorie reală, care anulează aberațiile Huntingtoniene cu „ciocnirea civilizațiilor”: Vestul Sălbatic a început să se civilizeze în perioada renașterii reale din sec. XI-XIII, când, datorită cruciadelor de jaf și teroare, au intrat în contact cu centrele de cultură și civilizație, cu Imp. Roman de Constantinopole(nu Bizantin, e tot un eufemism creat de papistași) și Califatele Arabe și Imp. Persan(cucerit de islam); în timp ce catolicismul ținea sub cheie sau ardea cărțile anticilor, cruciații nespălați i-au descoperit pe d-nii Platon și Aristotel în bibliotecile arabe, traduși și comentați.
Atunci a avut loc o explozie culturală în Vest, au evoluat enorm științele și artele, societatea și cultura erau mai puțin constrânse. Ceea ce știm drept „renașterea”, în sec. XIV-XVI este de fapt apogeul catolicismului și inchiziției, favorizat și de descoperirea Americii, începutul colonizării și genocidului amerindienilor, expansiunea Imp. Habsburgic în care „soarele nu apune niciodată”, etc. Toată creația artistică a acelei epoci nu este altceva decât un imens omagiu adus bisericii catolice și o reprezentare plastică a doctrinei religioase; la Voroneț(care depășește orice realizare a Occidentului din perioada aia), sunt portretele lui Socrate, Platon și Aristotel, prezența lor e inimaginabilă pe o biserică apuseană.
În mod esențial, fără trădarea de la 1204, fără ascensiunea Imp. Otoman, apariția colonialismului transatlantic și multiplele piedici puse în carea afirmării noastre(și altor popoare mari), azi Occidentul era o mlaștină putredă în timp ce România era prima țară a Europei.
Începe a se contura o concepție coerentă asupra perioadei arhaice a strămoșilor noștri. Totuși trebuie prudență căci cîinii alogeni stau la pândă lângă noi.
Episcopul iudeo-creștin Iordanes, lăudînd cunoștințele și morala
geților a scris că aceștia îndeplineau în viața lor rînduielile leges belagines, pe care le mai numește și legi frumoase:
Deceneu „i-a făcut să trăiască după poruncile legilor naturii;
transcriind aceste legi, ele se păstrează pînă astăzi, sub numele de
belangines”. Iamblicos pe la anii 300 spune că Zamolxe le-a dat geților
legi scrise după care să-și rînduiască viața de neam scoborîtor din zei.
Boeo, poetă din Phocia care a trăit în secolul V î.e.n. ne-a lăsat
vorbă că în lumea vechilor greci, adică cei dinaintea ei, se amintea că
au circulat Cărțile misilor, acestea fiind primele scrieri de teologie din istoria lumii. Dar cuvîntul belagines folosit
de Iordanes înseamnă tocmai cunoașterea frumoasă sau strălucitoare
fiind o trimitere directă la natura dumnezeiască a acestor legi.
Cuvîntul vechi românesc ,,belă” înseamnă atît alb, blond, bălai, cît și arzător ca para focului, iar ,,gini”
înseamnă a observa, a descoperi, a găsi, a cerceta, a afla, a înțelege,
deci taman ce a scris și Iordanes în secolul Vl al erei noastre, adică
cuvîntul, rînduiala sau porunca lui Dumnezeu cum ne arată și cele două
tăblițe descoperite la Oțeleni.
(Parcă s-ar înrudi cu taoismul.)
Multumim recunoscatori, domnule Dinu Ciobotaru!
Multumiri, desigur, si doamnei Maria Luminita Rolle!
„Cu cît poruncile sînt mai aproape de Dumnezeu, cu atît mai mic este numărul lor.”
TĂBLIȚELE DE LA OȚELENI – IAȘI
În data de 25 septembrie ziarul Bună ziua Iași dădea șfară peste
plaiurile mioritice că profesorul Mihai Vasilencu a găsit în
localitatea Hîndresti, comuna Oteleni, județul Iași, și ce a uitat
timpul să distrugă, o comoară pe care mulți ar dori să nu o știe că
există. Într-o parte a cîmpului respectivului sat a fost dezgropat de
plugurile tractoarelor care arau, mulțime de obiecte din piatră
șlefuită: vîrfuri de săgeți, de sulițe, topoare, diferite răzuitoare,
dălți, fusaiole, o piatră de măcinat, alte pietre cu folosință încă
necunoscută, toate fiind dintr-un spațiu restrîns unde a fost cîndva
locuințele unor oameni din vechime. La începutul acestui an același
profesor, în același perimetru a găsit vestigii ale unei așezări neolitice(8000-3000
î.e.n.) de unde a adunat statuete zoomorfe sau antropomorfe, ceramică
fină, semifină sau grosieră, un cap de bovideu, precum și urmele unor
locuințe de formă dreptunghiulară cu podeaua din lut ars dovedind că au
fost incendiate, cuptoare de ardere a ceramicii, suflători. Așezarea se
întinde, după materialul arheologic descoperit, pe o suprafață de cca 6
kilometri. Autorul descoperirilor, profesorul M. Vasilencu susține că
perimetrul pe care l-a cercetat are locuințe din mai multe perioade
istorice și va trebui ca munca de teren să fie extinsă pentru a se
lămuri pe deplin perioada istorică de proveniență a obiectelor
arheologice descoperite pînă în prezent, pe etape specifice.
Ca perioadă istorică neoliticul este situat de specialiști între anii 7000-2500 î.e.n, cînd se trece la epoca bronzului, ei spunînd că primele forme de activitate umană organizată se vede în Asia de sud(Mesopotamia) pe la anii 7000 î.e.n. la
fel și în sud-estul Europei. Eu vreau să-i contrazic o leacă, dar și pentru totdeauna: în peștera Coliboaia din județul Bihor există niște desene, pe care o echipă de speologi străini le-au datat pentru mileniul 35 î.e.n. bazîndu-se pe un schelet de urs de peșteră, care a intrat sărmanul să se uite la ciudățeniile făcute de om. Și tot privindu-le a uitat pe unde este ieșirea, iar foamea și groaza l-au înghesuit rău astfel că dihania a început să zgîrîie pereții inclusiv picturile
rupeste, lăsîndu-ne nouă buletin sigur de cum erau vremurile pe atunci
și cînd s-au făptuit respective picturi despre care nimeni nu
îndrăznește să vorbească fiindcă strică toată făcătura întunecaților.
Ne mai spun specialiștii în hăcuirea timpului că au stabilit acest reper temporal pentru neolitic fiindcă atunci s-ar fi domesticit animalele atît pentru
lapte și carne cît și pentru schimbul cu alte populații, dar și agricultura ar fi apărut cam tot în acele vremuri. Însă la Coliboaia, din picturile rupestre se vede un adult care mînă un cîrd de 6 taurine adulte, 4 mai mici și un vițel. În partea dreaptă a desenului se văd două persoane șezînd, una parcă alege ceva, iar cealaltă stă în poziția în care se măcina în vechime grăunțele.
Artefactele descoperite în localitatea Hîndresti, comuna Oțeleni de
către profesorul M. Vasilencu, au fost catalogate pentru perioadele
Cucuteni A și B, adică pentru anii 5500-3500 î.e.n. fiindcă între cele
două locuri cu situri atît de vechi și de valoroase pentru preistoria
noastră adevărată este o distanță cam de 30 kilometri.
Dar cele mai importante obiecte găsite aici sînt două
tăblițe din piatră cu semne pe ele care sînt identice cu cele din
scrierea geților de pe tăblițele de plumb descoperite la Sinaia. Ca să știm ce vorbim dau mai jos cele două tăblițe așa cum le-a prezentat ziarul amintit în numărul din 25 septembrie 2012.
Să încercăm a înțelege ce făceau vechii locuitori care ne-au lăsat aceste două tăblițe ce sînt adevărate bijuterii ale epocii pietrei șlefuite, dacă ne gîndim cu ce unelte au fost scrise semnele pe ele. Pentru a le citi am folosit dicționarul
emeș-român pe care îl am în manuscris, fiind mijlocul indispensabil și
pentru citirea tăblițelor de plumb descoperite la Sinaia. Trebuie să remarcăm dimensiunile(3/4 cm.) foarte mici ale celor două tăblițe, cam cît o cutie de chibrituri, precum și precizia literelor și a semnelor făcute numai cu unelte din piatră. Ca să lămurim natura tăblițelor trebuie să le legăm de acel cap de taur(primul din stînga), totem religios drag populațiilor din jurul Carpaților încă de la sfîrșitul mileniului Vll î.e.n.(Parța, al doilea din stînga, după analize cu
carbon vechimea ar fi 6240±80 î.e.n. pînă la 6070 ±90 î.e.n.), forma
vaselor și forma de prelucrare(fotografia din dreapta) și vine pînă pe
vremea statului geților – Dio Getia – cum vedem pe T 42 turnată de Boero
Bisto(82-44 î.e.n. ) imaginea în negru și medalionul cu Pantelo
Goe(imaginea cu fond verde închis) ce s-a proclamat mato cînd Diogio era
în Panonia și ducea tratative cu romanii în anul 89 al erei noastre.
Deci cele două tăblițe erau aduse la altarul lăcașului de cult ca ofrandă dar și izvor de înțelepciune a Tatălui Ceresc pentru neamul omenesc. Primul text: ,,Mîntuitorul strălucește și există prin fulgerul ceresc” ne trimite la conceptul
religios al Fiului Omului din religia geților care era întruparea
voinței Tatălui Ceresc de a zidi lumea tuturor văzutelor și nevăzutelor
cu sprijinul Fiului Omului, adică al celui zămislit din piatra
născătoare unde s-a izbit fulgerul ceresc, loc de unde s-a născut ființa
de lumină, fiindcă Sîntu sau Dumnezeu era considerat ca forma supremă
de bunătate și înțelepciune. În fața primului rînd este schițat un
fulger așa cum apare el și la schitul Sfînta Ana unde s-au descoperit
tăblițele de plumb, fiind și arma lui Jupiter la romani și Zeus la
greci. Mîntuitorul a fost trimis pe pămînt prin întruparea luminii
cerești în chip omenesc, să le ducă oamenilor atît regulile de
conviețuire cît și cunoștințele necesare pentru a-și ușura viața de zi
cu zi, iar la geți personajul se numea Sarmis.
A doua tăbliță cu conținutul: ,,Locuința și întreaga Zidire sînt
binecuvîntate de puterea șarpelui cunoașterii cerești”, este o
interpretare care să ne ajute a înțelege cîte ceva din mentalitatea
acelor oameni. Cuvîntul emegi ,,ki” pe lîngă sensurile
de locuință, așezare sau pămînt mai are și altele pe care nu le-am
menționat fiindcă mesajul se raportează la acea mică comunitate umană
care folosea altarul de cult cu capul taurului solar. Pentru ei lumea
era raportată la neamul sau clanul lor unde locuiau și vecinătățile pe
care le cunoșteau din vedere sau poate și o lume fabuloasă prezentată de
cei care făceau drumuri lungi, poate chiar peste mări și țări. Pentru
cuvîntul ,,pisc” am folosit sensul de înălțimi cerești
fiindcă, din necunoaștere, atît religia emeș cît și cea a geților au
fost înțelese greșit în privința locului unde trăiau duhurile sau
divinitățile lor. Traducerile din emegi/sumeriană spun că divinitățile
emeș veneau de pe înălțimile munților dar la ei nu erau munți, iar
poveștile spun că zeii lor locuiau în ceruri, adică ,,în înălțimi”
expresie folosită și în basmele românești. Și despre religia geților
Lactanțiu a scris că divinitățile lor erau ,,din înălțimi”, tradus ca
venind din vîrful munților, ori sensul real este din înălțimile cerului.
Dar există și informații care spun că deasupra munților noștri erau
șapte munți în ceruri unde își avea sălaș chiar Dumnezeu și aceștia
formau Cetatea Ziditorului cu Grădina Raiului și unde Anu, Senta, Sîntu,
Gog sau Domnu se plimba printre pomii vieții cu fructe ale nemuririi,
tărîm păzit cu mare grijă de către îngeri!
Pe tăblița a doua, după cuvîntul ,,ki” este desenat un șarpe și un cerc cu două linii sus și jos, dar într-o poziție puțin înclinată. Cele două semne sînt
simboluri-concept folosite și în scrierea egipteană, ele reprezintînd în
fapt idei care ar fi necesitat mult spațiu să fie scrise, dar erau
cunoscute de toți cei care mergeau în fața altarului sau făceau parte
din comunitatea respectivă. Erau în fapt un cod pe care îl cunoștea
numai practicanții cultului respectiv fiind un fel de scriere încifrată
tot așa cum era scrierea hieratică veche și hieroglifică egipteană. În
mitologia acelor oameni șarpele ca totem reprezenta însăși înțelepciunea
și cunoașterea Ziditorului ceresc care s-a perpetuat prin expresia
,,șarpele ceresc”, ,,șarpele cunoașterii cerești” sau ,,puterea
șarpelui”, concept teologic existent și în budism dus de neamurile aryas
în India pe la începuturile mileniului lll î.e.n. Potrivit doctrinei,
această putere se află la baza coloanei verticale, necunoscută și
încolăcită în jurul ei ca un șarpe adormit. Cînd se trezeşte această
energie misterioasă, pătrunde prin toţi receptorii nervoși din regiunea
coloanei, situaţi la stînga – Ida şi la dreapta Pingala,
ducînd la trezirea energiilor vitale şi benefice care te dus la
comuniunea cu energiile supreme cereşti. În teologia budistă cît și
lamaistă se spune că Guru Suprem stă pe un tron pe Lotusul cu o mie de
petale. Prin puterea şarpelui datorată trezirii lui Kundalini, dirijat
de guru uman este condus la picioarele Tatălui Ceresc, se închină şi îşi
primeşte binecuvîntarea. Vălul înșelăciunii se ridică pentru totdeauna
şi Lumina Clară străluceşte fără oprelişti în inima iniţiatului. Duhul
Tatălui Ceresc este în noi și noi sîntem ,,unul” împreună cu tot ceea ce
există în jurul nostru, de la lumile inferioare de suferinţă şi pînă la
cele mai înalte stări de fericire şi absolută iluminare.
Ida era un munte sfînt la frigieni pe care grecii l-au făcut locul de naștere a lui Zeus, iar în limba română, idiță înseamnă șerpoaică, pingala alt cuvînt pentru imagine, chip sau a se găti frumos.
Simbolul șarpelui ceresc de la stînga spre dreapta: descoperit la Vinča – mileniul Vlll î.e.n.; pe un vas aparținînd culturii Cucuteni – mileniul lV î.e.n.; în scrierea hieratică egipteană 3500 î.e.n. pînă în epoca romană; pe un sigiliu emeș
care prezintă pe primul om ce stă de vorbă cu Anu în Grădina Raiului –
mileniul lll î.e.n. și pe tăblița de plumb descoperită la Sinaia(T 74),
turnată în iulie-august 106. Iar acest concept totemic dacă îl căutăm îl
mai găsim și în creștinismul ortodox, plin ochi de teozofie luată din
vechea religie strămoșească, amintind aici pentru a avea motiv a le zice
ceva celor cu obraz de tablă, zidurile exterioare ale bisericilor
noastre ortodoxe sînt înconjurate în partea de sus de trupul a doi şerpi
răsuciţi ale căror capete stau de pază deasupra ușii de la intrare. Dar
chiar mitropoliții și patriarhii noștri poartă acel toiag cu cei doi
șerpi încolăciți în capătul de sus, uitîndu-se la crucea dintre ei,
imagine foarte asemănătoare cu toiagul lui Mitra/Sarmis și Hermes.
(…)
Ca să le crape rînza de atîta înveninare, le spun spurcaților care
au afirmat despre aceste comori inestimabile – tăblițele descoperite la
Oțeleni – ale dăinurii strămoșilor noștri pe aceste meleaguri de peste
8000 de ani că mint cu nerușinare, punîndu-le în bot manuscrisul esen,
adică a strămoșilor mei cei isteți, intitulat Manualul de disciplină partea numită Imnurile începătorilor, rîndurile x-xi din 1, unde găsim rugăciunea de intrare în Frăţia Celui Ales cu jurămîntul: ,,O să-l ţin ca făcînd parte din legile înscrise pe tăbliţele vechi, pentru a-i aduce Domnului drept ofrandă – bunătatea buzelor mele… O voi păstra ca pe una dintre porunci înscrisă pe tăbliţe vechi”.
Adică sutași ai întunericului, ei știau ceea ce voi nu vreți să știm
noi astăzi, că în vechimea vechimilor, religia strămoșilor noștri avea
scrieri sacre puse pe niște ,,tăblițe vechi” și nu zgîgîriate de ghiara fioroasă a Talpei Iadului așa cum este în Făcă-Tora. Înțelesul escatologic al acestor tăblițe ni-l lămurește manuscrisul esen intitulat Evanghelia păcii care ne zice, unde
găsim și tîlgărșagul ivrit făcut în dauna religiei strămoșești și
demascat de către Ili Marele Preot al Frăției Celui Ales în discuțiile
cu ivriții: ,,Moise sparse atunci cele două table de piatră pe care erau
gravate cele zece porunci și le dădu în schimb de zece ori zece
porunci. Din aceste zece porunci, scribii și fariseii au făcut de o sută
de ori zece porunci și au încărcat umerii voștri cu poveri zdrobitoare,
poveri pe care ei înșiși n-au știut să le poarte. Cu cît poruncile sînt mai aproape de Dumnezeu, cu atît mai mic este numărul lor. Cu cît se îndepărtează de Dumnezeu, cu atît numărul lor crește. Iată pentru ce scribii și fariseii au atît de multe legi. Acelea ale Fiului Omului sînt șapte, cele ale îngerilor sînt trei, iar cele ale lui Dumnezeu se reduc la una.”
Iar aceste două tăblițe descoperite la Oțeleni, cu un conținut uluitor pentru orice minte sănătoasă fiind tocmai porunca Tatălui Cresc către zidirea Sa deosebită – neamul omenesc, ne spun: Iubește pe Tatăl Ceresc și pe Maica
Pămîntească fiindcă ei îți sînt unici părinți: maica ți-a dat trupul ca
sălaș al luminii divine, iar tatăl ți-a dăruit sufletul ca parte din
Duhul Său ceresc pentru a deveni OM și să te întorci în veșnicie.
Mai aduc mărturia manuscrisului intitulat Comuniunea cu îngerul apei
care ne spune despre vechimea acestor două tăblițe că: ,,Legea Sfîntă a
Tatălui Ceresc este ca un rîu care șerpuiește prin pădure: toate
creaturile se adapă din acesta. El nu este numai pentru unii ci pentru
toți.” Și continui cu manuscrisul Cele şapte căi ale păcii: ,,…Căutaţi pacea cu toţi Fiii Oamenilor şi lăsaţi să fie cunoscută de la aleşii Luminii, pentru că noi trăim potrivit Legii Sfinte încă din timpul lui Eno sau mai demult… Cu mult timp înaintea Marelui Potop,
Cei Mari mergeau pe pământ şi arborii giganţi, care au rămas în prezent
o legendă, erau acoperișul şi împărăţia lor.” Și aceste scrieri venite
din secolele ll î.e.n. – l e.n. confirmă că religia strămoșească își
duce rădăcinile încă ,,înaintea Marelui Potop”, ori știința a dovedit că
acesta a avut loc la Marea Neagră pe la anii 5500 î.e.n. deci și aceste
tăblițe de la Oțeleni pot (…)
Ki* (Qi , Chi) – Cuvant cheie in taoism. In Feng Shui (stiinta Chi-ului din mediul inconjurator) imbraca si semnificatia de forta a vietii care sta la baza tuturor lucrurilor si fiintelor. Qi poate fi definit drept un camp informational care leaga toate fiintele intre ele si cu mediul inconjurator. Qi mai este denumit si “respiratia vietii” sau “respiratia dragonului cosmic”.
Tao inseamna calea naturala. Este o interpretare foarte logica si intemeiata a Divinului. La inceput nu a fost o religie, desi unele secte taoiste s-au format in jurul ideilor acestuia. Este mai degraba o stiinta spirituala. Acesti taoisti nu se bazeaza pe preotime pentru a spune oamenilor in ce sa creada sau cum sa se vindece. Ei sustin ca oricui, atunci cand se relaxeaza si se pune in acord cu circulatia propriului Chi, i se vor revela darurile sale naturale cu aceeasi certitudine cu care florile infloresc primavara.
Insa chiar si florile cresc mai bine atunci cand au apa si soare. Astfel taoistii isi „cultiva” propriul „corp energetic” si propriul „corp spiritual” in acelasi mod in care un gradinar isi ingrijeste plantele sale favorite. Acesta este secretul sanatatii si prosperitatii. Orice metoda care cultiva aceasta este o arta a Chi-ului.
felicitari d-le Dacicus.Asteptam o carte editata in samizdat cu toate acestea, sau si mai mult, o compilatie, pe care sa o citim copiilor si nepotilor nostri, care acum le este rusine sa spuna ca sunt romani cind se afla peste hotare.
Excelenta idee!
Sint optimist in pofida nenumaratelor obstacole.
Doamne ajuta!
De ce sa ne mai miram in fata unei
astfel de intrebari dispretuitoare fata de istoria profunda a fenomenului
romanesc – adica „întrebarea de ce mă interesează tracii şi dacii”,
cand in Academia ‘Romana’ avem in majoritate alogeni (nu e loc pentru romanii
neaosi) .
In USA exista, in urma modernitatii in
gandire, „Academia cainilor” – acolo se tund
cainii, sau „Beauty Academy” o
dugheana de cosmetica ptr curatatoria porilor fetii de slanina ……e deci mai
mult decat normal ca datorita “gandirii modernitatii” (adusa noua preponderamente
de alogeni), oamenii de stiinta seriosi
sa fie luati in deradere sau batjocura, daca au preocupari cu adevarat
stiintific-obiective: ca doar nu degeaba, Maresalul istoriografiei romanesti
contemporane, profesorul Gheorghe Buzatu nu a fost primit niciodata in aceasta
„academie a romanilor”, in fapt dominata de ALOGENI CARE MASACREAZA
ROMANISMUL!
Guvernele recente
BAGA LUMEA LA INCHISOARE INVENTAND LEGI STRAMBE, ca sa condamne cu ani grei de inchisoare
“delictul de opinie”,
ATUNCI CAND ADEVARATII OAMENI DE STIINTA PUN DEGETUL PE I SI DEFINESC
STRAMBATATILE INTENTIONATE ALE ACESTOR ALOGENI
: har Domnului ca exista si exceptii printre ei, asa incat semnificatia
adevarului sa ramana neintinata de aceste hiene care pun botnita ISTORICILOR
poporului pe care il paraziteaza si il nimicesc cu primitivismul lor.
SAU II MASACREAZA, PUR SI SIMPLU PE
ISTORICII CARE SE OPUN DOXEI ZILEI .
O demonstratie spectaculoasa in acest
sens, o face evreul ERIC ZEMMOUR, AUTORUL FRANCEZ CARE TOCMAI A SCOS O CARTE DEVENITA BEST -SELLER PESTE NOAPTE.
Tema este:
DISTRUGEREA FRANTEI DIN ULTIMII 60 DE ANI!
Cartea bestseller se intituleaza
„Le Suicide français” (sinuciderea franceza/a Frantei) si este
batalie pe ea. Baierile minciuniilor deversate asupra istoriei, incep sa
plesneasca PARTOUT!!!
Eric Zemmour „Le Suicide français” – On
n’est pas couché 4 octobre 2014 #ONPC
https://www.youtube.com/watch?v=SV4IK7yC56Y
DECI PROBLEMA NU ESTE DOAR A ROMANILOR!!!
In acest video puteti privi spectacolul inconstientilor care dezintegreaza Franta;
aveti un qui pro quo intre Zemmour si hienele care nu percep si nu pricep,
datorita lipsei organului perceptiv , de exemplu, ca atata lume sufera de
saracia instaurata tocmai de cei taiati de adevar, care conduc aceasta fosta
minunata tara, pe baza DOXEI IN VIGOARE – doxa necesitatii descompunerii traditiilor si natiunilor…
Acest bestseller face revolutie si in Franta si la nivel international.
Cartea aceasta e scrisa deci de un evreu care iubeste Franta si regreta
Franta distrusa de ideologiile de azi: el e consistent si semidoct atacat
de mincinosii sistemului care sufoca mediile din care a si fost dat afara
la un moment dat. Dar reprimit din cauza de succes bezmetic.
Zemmour e dat in judecata si are procese numeroase cu
organizatiile care vor o alta istorie decat cea demonstrata stiintific-obiectiv.
Zemmour uraste Franta de azi, coplesita de emigratie in tsunami si de
ideologiile decompozitioniste,
Zemmour apara natiile si nationalismul care reprezinta dragostea pentru propria natiune si dreptul la o identitate nationala – un drept elementar.
Rivarolul il declara francez, nu evreu.
El e apreciat de Rivarol ca fiind foarte cultivat, intrucat acest
scriitor excelent a absorbit marea literatura si istorie a Frantei,
privind-o cu mare rafinament si dragoste pentru aceasta . Atitudine
transmisa deja de catre parintii lui – un farmacist evreu ce se considera evreu
asimilat.
Eric
Zemmour e socotit „D’Artagnan al Frantei de azi” de catre acelasi
Rivarol.
Zemmour
isi risca viata comentand in fata unui zid de izolati ai tv-ului francez
finantati de oligarhii ce au insfacat televiziunile partout ,si care,
numindu-se moderatori sau scriitori, nu stiu decat DOXA oficiala acceptata de
politruci si de propagandisti in Franta de azi – doxa fiind singura pe care deci
o cunosc si pe care vor s-o auda!
Intentia lui este “deconstruirea deconstruirii” intrucat ideologiile de
azi constituie trei “de”-uri:
-deconstruirea,(déconstruction)
-deriziunea(dérision)
-distrugerea (déstruction)
tuturor structurilor traditionale in numele crearii omului fara identitate,
usor de
manipulat si foarte rentabil commercial.
(”Les ideologies d’aujourdhui –
deconstruction, derision, destruction de toutes structures traditionnelles”)
Demersurile lui constituie un sir de
atacuri.
-Zemmour ataca cantece (precum “Lilli”),
care STIGMATIZEAZA FOARTE INSIDIOS( caci este un cantec carismatic)FRANCEZII IN VECI DREPT ANTISEMITI si RASISTI.
-Zemmour ataca minoritatile care au luat
statul ostatec si care descompun statul impunand normele si ideologiile lor,
marii majoritatii a cetatenilor.
De exemplu homosexualii care vor sa
impuna normele lor, unei majoritti heterosexuale , in cadrul statului francez,
initiind mariajul homosexual. Zemmour se situeaza contra acestui “mariaj”.
-Zemmour ataca radical INDIVIDUALISMUL
DE AZI care domina si distruge societatea Frantei contemporane:
“CAND INDIVIDUL DEVINE UNITATEA DE
MASURA PENTRU TOTI, ATUNCI SE INSTALEAZA DISOLUTIA STATULUI SI A SOCIETATII.
-Spre sfarsitul bataliei pentru adevar , redata pe ecran, Zemmour explica faptul ca Pétain la Vichy a
salvat aproape toti evreii francezi, livrand nemtilor doar pe cei recent refugiati
in Franta, deoarece nemtii ii cereau sa implineasca un numar anumit spre a fi
trimisi in lagare! Lucru odios, bineinteles, dar pe care Zemmour il constata si
discuta in contextul documentelor si nu al DOXEI OFICIALE:
Petain s-a supus caci se pare ca nu a avut de ales. De aici se naste o disputa
in care Zemmour sustine ca lucrurile nefiind simple, nu se poate judeca Pétain
in alb -negru si taxat drept fascist.
Tot Zemmour subliniaza tot timpul:
EU NU SUSTIN NIMIC, EU DOAR CONSTAT.
Zemmour il ataca pe autorul Paxton care
sustine ca Vichy a fost “raul absolut”. Robert Paxton in “La France de Vichy” sustine ca Pétain nu a
fost constrans de nemti sa predea evrei, in timp ce alti istorici – precum Robert
Aaron ,sustin contrariul, deja dinaintea lui Paxton.
Zemmour il acuza pe Paxton ca fiind
generatorul DOXEI adoptate de toata epoca de azi, care zice ca Vichy a fost
raul absolut si mai rau decat nazismul. Zemmour citeaza in sprijinul ideii
complexitatii absolut necesare in analiza acestui fenomen al regimului lui
Pétain instaurat la Vichy, „singurul istoric care spune acelasi lucru ca
Zemmour, un istoric izraelit, Alain Michel – el traieste in Izrae si
este rabin si istoric” .
Zemmour sustine ca “DACA NU EXISTA
PREFERINTA NATIONALA – recte a lui Pétain pentru salvarea evreilor francezi – ATUNCI NU MAI EXISTA NATIUNE”.
In Olanda , Polonia etc, fara o astfel
de protectie ca a lui Pétain, au fost deportati absolut toti evreii tarilor respective.
Zemmour sustine ca el a analizat pur si
simplu evolutia mentalitatilor si atat.
Monitoarea Lea il face pe Zemmour ‘mai francez decat francezii’, la care
Zemmour o intreaba:
“ LEA, PENTRU CE MA REDUCI LA STAREA MEA
DE EVREU?”
Aceasta e o tactica foarte frecventa
intre evrei, atunci cand unul ia partea natiei in mijlocul careia traiesc
acesti evrei – de aceea Rivarolul il declara pe Zemmour ca fiind francez, si ca
ne mai fiind evreu.
La observatia interlocutorilor ca nu mai sunt alti istorici ca sa apere aceasta
constatare , Zemmour replica:
„NU MAI SUNT ALTI ISTORICI CACI ISTORICII
SUNT MASACRATI”!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
RECOMAND, printe alte videouri cu interviurile date de Zemmour:
ONPC.04.10.14 …E.Zemmour pulvérise
A.Caron.L’immigration (Part 01)
http://www.youtube.com/watch?v=0ZqTIlcTXEM
“La
deconstruction de toutes structures traditionnelles”:
Vif échange entre Eric Zemmour et Léa Salamé au
sujet de Vichy (2nde Guerre Mondiale)
http://www.youtube.com/watch?v=zULFSA–tnI
Petain a
salvat 95% dintre evreii francezii, regimul Vichy, insa a livrat lui Hitler pe
cei straini: Zemmour considera situatia “complexa” si refuza ideologiile dominante care taxeaza usor totul in antisemiti.
Bourdin Direct : Éric Zemmour – 13/10
http://www.youtube.com/watch?v=hLG2GNpylvo
Pe Radio
Courtoisie mai ales ultima treime face o analiza a starii de lucruri valabila
si pentru Romania.:
ERIC ZEMMOUR – Le suicide Français
http://www.youtube.com/watch?v=00wIRBV-6k8
Critica
culpabilizarea poporului francez pe post de rasist. Published on Oct 16, 2014
Emission sur radio courtoisie le 10-10-2014
Eric Zemmour face à Clémentine Autain – Archive INA
http://www.youtube.com/watch?v=V_BTeAZBOFw
“Le Premier
Sexe” carte despre disparitia barbatului in societatea moderna:ataca
feminismul.
Cei care au promovat si restrictionat cultura milenara a romanilor in Europa ultimilror 50 ani au fost cei dinjurul Euiropei libere,au”luptat in ilegalitate”impotriva Romaniei,pe meleagurile Europei si a lumii de sacali,avand corespondenti specifici in Romania lui Ceusescu,ei au”promovat si promoveaza”cultura romaneasca in lume.Alde,Hurezeanu,Radu Ioanid,Noel Bernard,perfidul fost director al acestui post de radio care bombarda Romania,Monica Lovinescu,controversata intelectuala si asa zis fica altui controversat critic literar roman si atii care acum rup,efectiv,Romania.
Of, cronologia asta, greu cuvant mai este! Citez: „Renaşterea italiană apare ca o consecinţă clară şi directă a căderii
Constantinopolui (1453), cu emigrarea în masă a savanţilor Bizantini
către Italia. De exemplu, numai Cosimo de Medici primeşte 5000 de
savanţi exilaţi din Bizanţ într-un singur an la Florenţa, acolo unde în
curând vor > scrie Petrarca, Dante şi Boccacio, şi unde vor picta
Michelangelo şi Leonardo da Vinci” – pai Petrarca, Dante si Boccaccio au trait cu un secol mai devreme decat caderea Constantinopolelui si decat Cosimo de Medici. Da, invatatii bizantini s-au refugiat majoritar in Italia si acolo au influentat puternic aparitia si dezvoltarea Renasterii, dar sa-i bagi in ecuatie pe Dante si Petrarca, ori pe Boccaccio, cu ale sale povesti din vremea Marii Ciume…. Zau asa!