On Friday, December 20, 2013 10:53 PM, Tocaciu Oliviu < wrote:
de
Vitalie Pastuh-Cubolteanu
Este vorba despre antiromânismul manifestat de către imperialismul evreiesc. Nu de către toţi evreiii, ci numai de imperialişti.
Imperialismul evreiesc al liderilor acestor comunităţi etno-confesionale diseminate în ţările lumii s-a manifestat mult timp prin ocuparea locurilor bănoase în comerţ, industrie, finanţe, prin practicarea ticăloasei camete (acordarea de împrumuturi băneşti cu dobânzi exagerat de mari). Practicile imperialismului evreiesc situează profitorii lui din orice ţară într-o pătură parazitară dominantă. Încă cu sute de ani în urmă, popoarele parazitate de către comunităţile evreieşti, erau nevoite să se apere de exploatarea evreiască alungându-i din ţară. Antiiudaismul, denumit impropriu antisemitism, este o reacţie fobică-ostilă a popoarelor faţă de evrei, de vină fiind nu toţi evreiii, ci numai elita lor hrăpăreaţă. Dar unde-i hârtia de turnesol care ar deosebi evreul-parazit de evreul care-şi câştigă cinstit bucăţica de pâine?
Marele savant român de talie internaţională, Nicolae Paulescu remarca:”Un scriitor de al vostru evreu: Bernard Lazare, spune în cartea sa Antisemitul, apărută la Paris în 1894 “Pretutindeni unde jidovii s-au stabilit, s-a dezvoltat antisemitismul” şi după ce face această tristă constatare, el adăuga: “cauzele generale ale antisemitismului trebuie să se afle în însuşi Israel, iar nu în cei ce îl combat”.
În veacurile mijlocii, pe teritoriul Ţărilor Române erau puţini evrei. Ei exploatau indirect poporul nostru acordând împrumuturi cu dobânzi exorbitante aspiranţilor la scaunul de domnie. Noul domnitor, în afară de propria îmbogăţire, de achitarea dăjdiilor impuse de către turci, mai trebuia să restituie evreilor-cămătari datoria şi dobânzile uriaşe. Toate acestea din truda poporului. Pe timpul domniilor fanariote, rar domnitor şedea în scaunul domnesc mai mult de 5 ani. Alt grec din Fanar împrumuta bani cu camătă, mergea la sultan şi cumpăra dreptul stoarcerii românilor. De atunci, proverbul “Schimbarea domnilor, bucuria nebunilor”.
După ultima alungare din Germania, evreii s-au bulucit în Polonia, sufocându-i pe polonezi. O parte din evrei a pătruns în guberniile vestice ale Imperiului rus, care prin măsuri speciale restrictive (черта оседлости ş.a.) a pus oprelişti serioase ascensiunii evreilor în ierarhia ţaristă. Pe la 1820, cu primele evoluţii capitaliste pe teritoriul românesc, evreii din Polonia au puhoit în oraşele şi târgurile din Moldova, umplându-le. Pe timpul lui Eminescu, două treimi din populaţia Iaşului era constituită din evreii venetici. Ei au acaparat comerţul şi toate băncile din Moldova de peste Prut. Ei au ruinat complet clasa boierilor. Prin sistemul de arendă, ei controlau imense suprafeţe agricole, exploatând crunt ţărănimea moldoveană, mult mai hrăpăreţi decât fanarioţii.
Nemaivăzuta exploatare, în secolul XX, a ţăranilor români de către imperialiştii evrei a declanşat Marea răscoală ţărănească din anul 1907.
Încă din secolul al XIX-lea, unor venetici evrei le-a venit în cap ideea să devină stăpâni “legali” ai României, scornind false teorii. Unul din “teoreticienii” imperialismului evreiesc din România a scornit “teoria” precum că la 271 d.Hr., daco-romanii au părăsit Dacia împreună cu armata romană, pe loc rămânând evreiii, din care cică s-a constituit poporul român.
S-a găsit şi un năuc “român”- din greci – liberalul C.A.Rosetti, care lansase , în secolul al XIX-lea, apelul de a constitui statul binaţional româno-iudeu. O asemenea corcitură statală încă nu exista în lume. Dacă ar fi existat undeva, imediat ar fi fost transformată în stat mononaţional evreu. Ideea tâmpită lui C.A.Rosetti a fost criticată de către M.Eminescu.
Atât recunoaşterea tânărului stat român, cât şi recunoaşterea Unirii din 1918, au fost condiţionate de forţele străine astfel: România să înlăture toate autoapărările în faţa activităţii hapsâne a veneticilor evrei. Ca rezultat, veneticii au acaparat segmente foarte importante în economie, aparatul de stat, mass-media, sistemul bancar, justiţie. A fost o veritabilă năvală colonizatoare. Suprastratul alogen a instalat regimul de ocupaţie.
Primul economist român, care cu date statistice a denunţat pericolul evreiesc pentru România, a fost Dionisie Pop Marţian (1829-1865).
Vasile Alecsandri, în discursul său rostit pe 10 octombrie 1879, în Senatul României, întreba, referindu-se la evrei: “Cine sunt năvălitorii, de unde vin şi ce vreau (…), sunt cei mai exclusivişti din toţi locuitorii pământului (…) dorind a face din ţara întreagă (România-n.n.) o proprietate israelită?”.
Mihail Kogălniceanu remarca caracterul demolator antinaţional al activităţii evreilor :”Întrebăm acum de ce folos, de ce necesitate pot fi evreiii, economic şi politic, pentru o ţară a cărei populaţie se stinge din momentul în care intră în contact cu ea”.
Academicianul român Vasile Pârvan (1882-1927), originar din Moldova de Est, scria despre “cancerul evreiesc care distruge Moldova”.
Marele poet Octavian Goga observa procesul de invadare a României de către israeliţi: “Emigraţia continuă nepotolită, metodică, ca dirijată de un chibzuit plan strategic”.
Nicolae Paulescu a scris o lucrare “Complotul iudeo-masonic împotriva naţiunii române”.
Filosoful român şi omul de stat (ministru), Vasile Conta (1845-1882) ne atenţiona: “Noi, dacă nu vom lupta împotriva elementului jidovesc, vom pieri ca naţiune”.
Activizarea ofensivei iudeo-masonice în Imperiul rus a produs Revoluţia burgheză din Februarie 1917 (operată de masoni în frunte cu evreul Kerenski), Revoluţia socialistă din Octombrie (condusă de evrei în asociere cu reprezentanţi ai imperialismului rus şi unii visători sinceri socialişti), formarea Kominternului (1919) – organizaţie subversivă de promovare în plan mondial a intereselor celor două imperialisme rus şi iudaic. Deşi conlucrau, între aceste două imperialisme se ducea o aprigă luptă pentru supremaţie. Către 1940-1943, în acest binom imperial, birui imperialismul rus stalinist. Evreiii-imperialişti din Uniunea Sovietică au consimţit să devină instrument docil în mâinile lui Stalin. Dar ei se străduiau puternic-criminal şi din iniţiativă proprie. După compromiterea în ochii publicului, “instrumentele” erau lichidate. Aşa i-a nimicit stalinismul pe evreii Henric Iagoda (numele adevărat- Iegoda Enoh, comisarul securităţii de stat ), Victor Abacumov (comisarul securităţii de stat ) şi alţi evrei cu mâinile până la umere înroşite de sângele nevinovat al milioanelor de represaţi cu cruzime.
Primii doi şefi ai Kominternului au fost evrei – Zinoviev (în anii 1919-1926) şi Buharin (în anii 1926-1928). La Moscova, mai 1921, a fost meşterit de către binomul imperial iudeo-rusesc Partidul Comunist Român (PCR), constituit din evrei – circa 90%, cu conducere evreiască. Acest partid intra în reţeaua Kominternului şi traducea în acţiuni subversive scopurile imperiale kominterniste: subminarea statalităţii româneşti, dezmembrarea României, acapararea României de Komintern. Pentru activitatea antiromânească, PCR-ul a fost scos în afara legii (1924). Cominterniştii din România continuau subversiunile ideologice şi politice aflâdu-se în ilegalitate.
Se lucra împotriva intereselor româneşti şi în legalitate. Pe lângă nevrednicul rege al României, Carol II de Hohenzollern, a fost plasată ca amantă evreica roşcovană Elena Wolf (Wolf, în germană înseamnă lup, de aici numele autoromânizat Lupescu). Lupeasca, cum era numită, avea o mare influenţă asupra ibovnicului regal, prin care asigura (cu unele excepţii), “Crâşă”- protecţie de justiţie conaţionalilor ei implicaţi în scandalurile de escrocherii şi tâlhărire economică. Epoca ibovniciei, până când mizerabilul de rege a fost forţat să elibereze tronul şi să plece din Ţară, a intrat în istorie ca Lupeascocraţia.
La indicaţia lui Carol II, erau omorâţi fără de judecată persoanele patriote. Erau vânaţi legionarii şi împuşcaţi pe loc, au fost asasinaţi prim-ministrul Armand Călinescu (împuşcat de un mercenar), marele poet patriot Octavian Goga (otrăvit).
Evreii puseseră mâna pe importante funcţii în stat în aşa măsură, încât sporiră serios pericolele antiromânismului. A apărut problema reromânizării României ca stat.
În România răsăriteană – Moldova de Est, presa rusolingvă, întreţinută de către evrei, proslăvea “raiul” din Uniunea Sovietică, pe care o prezentau ca mostră de statalitate care trebuie de urmat. Desigur, ei numai în asemenea tip de stat puteau să intre liber în binomul imperial.
Visul israelit de a intra în binomul imperial ruso-israelit s-a realizat şi în România, după 1944. Anume evreiii (secundaţi de un grup mai redus de unguri, ţigani şi slavi) au constituit forţa de şoc a genocidului românilor, a desnaţionalizării şi a persecuţiilor celor mai valoroase persoane. A fost insatalat un îndelungat etnocid al românilor, pentru care criminalii trebuie pedepsiţi, cel puţin prin dăngăluire, deoarece mulţi criminali antiromâni deja au murit în tihnă.
Ana Pauker, V.Neulander, S.Brucan (Brukner), Kişinevski, O.Crohmălniceanu, Aurel Baranga, Norman Manea, Liviu Beriş, Lia Benjamin, H.Zalis ş.a, ş.a., după paravanul ideologiei comuniste, îşi instalaseră dominaţia politică şi privilegiile traiului dulce pe spinarea poporului român.
Comisarii evrei rescriu, în mod umilitor, istoria României. Sunt falsificate şi batjocorite istoria, cultura, tradiţiile şi valorile poporului.
Călăii ideologici iudeo-imperialişti (O. Crohmălniceanu, I.Vrancea, P.Cornea, I.Vitner, Z.Ornea, I.Popper, A.Ştefănescu ş.a.) s-au concentrat în politologie, critică literară, istorie.
Prin publicarea, la 1947 de către evreul M.Roller a lucrării “Probleme de istorie” a fost începută faza rolleristă a războiului ideologic antiromânesc. Eforturile rolleriştilor urmăreau exmatricularea spiritualităţii şi culturii româneşti din istorie.
La 2001, într-un ziar din România, R.Theodoru scria: “un agent NKVD-KGB, zis Mihai Roller, desfiinţase istoria românilor, Ioşca Broitman masacrase artele, Burăh Tescovici transformase ţara într-o temniţă în care putrezeau valorile de vârf ale culturii, iar Ov.S.Crohmălniceanu instalase proletcultismul acefal şi antinaţional”.
Neo-rollerismul, următoarea fază a războiului ideologic antiromânesc dus de iudeo-imperialismul din România, a durat între anii 1963-1974. Faza a fost întreruptă până în 1989 de conducerea patriotică cu mână forte a preşedintelui României, Nicolae Ceauşescu. Iudeo-imperialismul mocnea.
Cooperarea imperialismului rusesc cu iudeo-imperialismul din România şi cu alte forţe antiromâneşti, a utilizat revolta cetăţenilor din câteva oraşe româneşti pentru realizarea în anul 1989 a unei lovituri de stat reacţionare, asasinarea preşedintelui ţării şi instalarea unui regim antipopular favorabil aripii evreieşti ai societăţii din România. Din 1990, are loc reactivarea, în proporţii deosebite, a ostilităţilor ideologice ale neo-rollerismului.
Neo-rollerismul modern, utilizând demagogia ultrademocratică, prin noii comisari kominternişti – neromâni cu nume autoromânizate – Pleşu, Ioanid, Iosetianu, Hurezanu, Patapievici, Tănase S., Chireac, Tismăneanu ş.a. exercită terorismul informaţional. Exagerările dezinformatoare ale ultrademocraţilor pe tema “drepturile omului” au scop precis, demascat de către eminentul scriitor rus Valentin Rasputin: “Ele (exaltările drepturilor democratice ale omului –n.n.) şi pe om îl destrăbălează şi poporului îi iau dreptul de apărare”.
Principalii profitori şi avantajaţi ai Răsturnării din 1989, în complexa operaţiune anti-România, vor să-şi asigure securitatea şi durabilitatea dominaţiei economice. Suprastratul alogen contaminează cu antiromânism segmente importante de intelighenţie băştinaşă inconştientă. Este vorba despre fenomenul “trădarea intelectualilor” sugători la Ţâţa Söros.
Recent, la editura Hasefer, pe banii contribuabililor români, a fost lansată cartea unui evreu care reanimează aberanta “teorie” din secolul al XIX-lea despre “preistoria evreilor în spaţiul carpato-danubiano-pontic”.
Scopul tainic final al iudeo-imperialismului în spaţiul românesc este “să ne smulgă naţiunea din rădăcini” (V.Neştian), să ne împrăştie ca robi în cele patru zări. Ca unici stăpâni ai acestor pământuri “picior de plai, gură de rai” să devină evreiii.
Vitalie Pastuh-Cubolteanu
Profesore, am zis ca nu intru din nou in disputa si realmente nu o fac.
Raspund acum numai pentru acest „please:”.
Imi dau seama ca ocolesti fondul a ceeace am scris, adica remarcarea freneziei cu care cultivi ura antievreiasca; deasemenea doresti sa ma duci in hatisul unor dispute colaterale.
Nu cred ca cineva dintre personalitatile citate sa dedicat vreodata atata energie, continuitate si perseverenta pentru a intretine si raspandi antisemitismul ca d-ta.
Cat priveste „argumentele” unora dintre ei, daca au existat, despre imaginara intentie de stabilire a unui stat evreiesc pe teritoriul Romaniei, sunt la fel de fanteziste ca si inchipuita intentie. Ele sunt luate din legendele urbane despre „evreii care sunt pusi pe instapanire in intreaga lume”, idei care au produs in birourile Ohranei si faimoasele „Protocoale ale inteleptilor sionului”, adevarata carte de capatai a antisemitismului mondial contemporan.
Desi cunosc cate ceva din istoria poporului meu, nu am citit sau auzit niciodata de vreun asemenea plan. E pur si simplu o legenda careia niciun intelctual care se respecta nu i-ar da sprijinul.
Singura idee lunatica cunoscuta in istorie a fost cea care a propus un stat evreiesc in Uganda (!) (nu ma refer la propunerile si incercarile venite din partea unor inamici sau straini de poporul evreu). Ideea a cazut practic imediat dupa ce a fost enuntata, ea fiind respinsa total de catre evrei, la toate nivelele, din motivul cel mai firesc posibil. Caci singurul loc din lume care apartine intr-adevar evreilor este Palestina, Israelul de azi, acolo fiind patria lor istorica si de aceea acolo si nu in alta parte s-a reconstruit statul evreiesc. Si in niciun caz cu gandul de „a se muta” in alta parte.
In privinta fanteziei cu „Israelul in Romania”, regret, dar nu eu sunt cel care trebuie sa aduca dovezile pentru a o combate. Ea fiind o invinuire sau cel putin o ipoteza curioasa, ar trebui ca dumneata sa poti aduce dovezile pentru a o sustine.
Si cat timp „dovezile” vor fi de domeniul speculatiilor, a unor asociatii irelevante sau a exprimarilor unor personaje irelevante sau scoase din context, aceste „dovezi” vor avea valoarea in consecinta.
Dar disputa nu ma mai intereseaza in continuare, deci din partea mea nu o continui. Nici nu are rost.
Caci din pozitia in care ma aflu stiu foarte bine adevarul si anume ca e vorba de inca o calomnie devenita populara (a cata la numar?), destinata sa intretina ura antisemita.
Si pentru ca mi-e clar ca niciun fel de argumente nu vor scoate antisemitismul din capetele unor oameni inoculati cu el de cand se stiu.
Cei care au emis ipoteza „Israel în România” s-au bazat pe niște fapte, deducții, argumente. Și mai ales pe niște cifre! Ai ce combate dacă te ține cureaua. Eu nu inventez acest proiect, ci îi citez pe niște precursori extrem de onorabili!
Dumneata ce ai fi vrut ca un asemenea plan ticălos să fie anunțat public?
Citind rândurile lui Corneliu am senzaţia de nemulţumire datorată ipocriziei şi neruşinării prin care încearcă să demonstreze că albul este negru şi negrul este alb.
Apariţia sentimentelor naţionaliste ÎNTOTDEAUNA este datorată ideilor sau acţiunilor de negare a unităţii spirituale ale unui popor. Personal nu mă consider naţionalist, sunt la curent şi de acord cu multe dintre ideile celor care încearcă să ofere soluţii.
Dar nu sunt de acord cu „teoria cucului” ai cărui pui clociţi de alte păsări aruncă afară din cuib puişorii mamei adoptive.
Faptul că statul român este subminat din 89 încoace prin toate formele şi experimentele războiului psihologic, că se vrea ca România să devină stat multicultural, multinaţional, o enclavă a derbedeilor cu bani, … pentru mine este inacceptabil.
Ce vină au evreii?
Evreii ca oameni, ca persoane, majoritatea dintre ei, niciuna, sunt oameni asemeni românilor.
Reprezentanţii lor poartă vina pentru foarte multe dintre nenorocirile abătute asupra românilor care nu au ştiut să se ferească mrejelor sau din faţa istoriei.
Personal aş reformula interogaţia: ce fac românii în faţa agresiunilor şi molimii care cuprinde România?
Corneliu, te bagi în seamă, eşti plătit să afirmi ceea ce nu poţi demonstra vreodată, eu îţi cer să fi doar OM.
Chiar dacă eşti evreu, evreimea a dat foarte mulţi umanişti, fi unul dintre aceştia.
Disputa nu te intereseaza ,se simnte omul tare pe pozitie ,stie ca esafodajul minciunilor evreiesti e solid ,presa il intretine fiind in mainile lor, sistemul jewdiciar il apara fiind si el controlat la maxim ,politicienii sint ei, iar mai nou si jandarmii sint sub comanda lor ,deci cine ramine sa iste o controversa , citiva excentrici porniti fie din patriotism ,fie oameni cinstiti din fire .La remarca lui ,ca toate criticile aduse criminalilor de origine evreiasca sint calomnii ,l-as intreba ,dar ce crede despre criticile evreilor aduse de evrei. Este Noam Chomsky calomniator .Sau au fost Aron Russo sau Bobby Fisher calomniatori.Sau este Nathanael Kapner evreu calomniator al evreilor ??? Cornel , poate iti merge retorica cu oameni fara carte ,cu cei neobisnuiti cu mediile sociale evreiesti ,dar cu unul ca mine care e imersat in viata evreiasca , ce spui tu e vrajeala seaca nesimtita .Ceri dovezi intr-una despre crimele evreisti .Pai cine a finantat si cine finanteaza si acum razboaiele ,jafurile de resurse ale popoarelor mai nepregatite tehnologic si militar , pigmeii ,taranii de la Pungesti sau Rothschild ,Goldman Sachs, David Rockefeller ,de Beers . Ce iti spune numele Bernard Madoff ,cinste ireprosabila ? Sau culmea inselaciunii ,care i-a scirbit pina si pe evrei .
Domnule profesor am o idee ,daca sinteti de acord ,ma rog e revista dumneavoastra ,publicati si ceva articole despre evrei romani patrioti .Nicu Steiner sau care or mai fi ,ca nu-s prea multi ,asa sa se vada ca apreciem pe evreii buni si cinstiti .In timp ce lucram ca vinzator la un magazin de consignatie evreiesc din Montreal -Outremont,eu personal am intilnit o evreica batrina in 1992 care mi-a zis : „Antonescu nu a fost criminal de razboi ci ne-a ajutat .Noi am incercat sa il aparam …. „si a mentionat ceva despre niste evrei romani din America care au trimis o scrisoare sau petitie in apararea lui ,in care marturiseau ca Antonescu nu a fost criminal de razboi …….dar eu cum eram inca sub influenta celor auzite anterior am crezut ca batrina a luat-o razna ,asa ca desi marturia ei era de o valoare istorica ,nu am intrebat-o nici macar cum o cheama ,asa ca numai vorba mea poate depune marturie .
Excelentă idee. Și eu am auzit de scrisoarea acelor evrei care i-au luat apărarea lui Antonescu. Am băgat această idee în Șeitanii. Eu am publicat pe acest site textul lui Steinhardt despre firea românilor, Secretul scrisorii pierdute, declarându-l textul cel mai „comprehensiv” despre români. Poate pregătiți ceva pentru pagina I a sit-ului. Vă aștept!
ASA CUM AU PROCEDAT SI IN ALTI ANI, DE SARBATORI, DE CRACIUN SAU DE PASTI, CIND OMUL E OCUPAT CU PREGATIRI DE SARBATOARE, TRADATORII, STRAINII CARE NE-AU INVADAT SI AU OCUPAT INSTITUTIILE TARII, DAU CELE MAI MARI TUNURI, JAFURI IMPOTRIVA POPORULUI, IMPOTRIVA INTERESELOR NATIUNII : „asociatia Marea loja nationala din Romania, ONG de interes public, a primit de la RAAPPS un teren de 2.500 de metri patrati cu drept de folosinta gratuita pentru 49 de ani, potrivit unei Hotariri de guvern publicata in Monitorul Oficial. Terenul este in Bucuresti, pe Bd.
Expozitiei nr. 22-30.
Potrivit HG-ului publicat in Monitorul Oficial, Asociatia Marea loja a primit gratuit terenul pentru a construi o cladire „de interes public”.
Asociatia Marea loja nationala din Romania a primit statutul de ONG de utilitate publica in 2004, printr-o decizie a guvernului Adrian Nastase.” http://m.hotnews.ro/stire/16251193
Inca o dovada ca acesti draci sunt influienti, puterea lor crescand in asa masura incat mai un picut, si vor DICTA.
Domnule Coja, eu continui sa te consider totusi un om inteligent.
Cu toate acestea, ura d-tale impotriva evreilor, te face sa-ti pierzi luciditatea atunci cand abordezi vreun subiect pe care-l consideri „evreiesc”, iar aceeasi ura te face sa abordezi asemenea subiecte cat se poate mai des.
Cazul subiectului de fata este inca o absurditate de enormitatea careia orbirea d-tale probabil ca nu-ti permite s-o vezi cat este de mare.
In afara de cativa afaceristi de mana a doua care incearca sa faca ceva avere in Romania, niciun israelian, inclusiv dintre originarii din Romania, nu-si vede viitorul acolo, in nicio situatie. Proportia israelienilor cu afaceri si proprietati imobiliare sau funciare in Romania este cu totul neglijabila fata de toti ceilalti straini.
Povestile absurde cu „Israelul in Romania” le-am citit numai pe site-ul d-tale si poate ca mai sunt vehiculate si de alti antievrei patologici.
Ma gandesc numai cum nu-ti dai seama de ridicolul a ceeace scrii. Nu iau in consideratie, desigur, aplauzele pe care le primesti de la admiratorii d-tale, care din capul locului aplauda orice contine ideea de „huo jidanii”.
Sau poate, esti dispus sa suporti ridicolul afisarii absurditatilor, ca pret pentru posibilitatea injectarii inca unei doze de otrava antisemita in capetele publicului romanesc.
Oricum, nu am revenit pe site ca sa reiau seria de dispute de alta data. Citesc numai din cand in cand postarile si ma minunez doar la ce nivel poate sa coboare un om care se considera intelectual, pentru a raspandi ura.
Eu te public pe dumneata și la fel public și pe alții! Vino și mata cu un text și demonstrează că autorii ca Alecsandri, Conta, Goga, Eminescu, Iorga, Milcoveanu, Buzatu au bătut câmpii și că alarma este falsă. M-aș bucura să ai dreptate. Ești invitatul meu. Ai cuvîntul. Please:
Cornelus motek ,stapinesti retorica ,vorbesti mult ,nu spui nimic ,erai bun de explicator al „Tezelor din Iunie” sau al „Solutiei Finale Pentru Toata Umanitatea ” planificate in midrasalele vostre kabalice . Dumneata esti bun de avocat al lui Moloh ,haver .Pai daca in ciuda tuturor dovezilor de miselie sionista ,de agresivitate impotriva umanitati ale cercurilor sionisto-evreiesti internationale ,dumneata le gasesti insuficiente pentru a le proba vinovatia de criminali ai Romaniei si ai umanitatii ,inseamna ori ca esti agentul lor ,ori esti naiv-indoctrinat ,de nu mai deosebesti pe diavol de creator ,ori esti chiar prost ,fara intentie de jignire .
Dle Corneliu, spui ca:
„In afara de cativa afaceristi de mana a doua care incearca sa faca ceva avere in Romania, niciun israelian, inclusiv dintre originarii din Romania, nu-si vede viitorul acolo, in nicio situatie.”
Nu ti se pare ca exagerezi? Acu ai trecut in extrema cealalta, jignindu-i pe evreii de treaba care fac afaceri in Romania. N’or fi chiar toti de mana a doua. Ce zici?
5000 de evrei in Romania? Doar atatia? Nu cumva ati gresit socotelile?
Daca cercetati statisticile din anii ’30 – 40 si scadeti din ele pe cei plecati in Israel, precum si ooarecare scadere naturala a populatiei veti constata cu surprindere ca diferenta-i de vreo 200 – 300 de mii.
Scazand pa cei 5000 unde va fi diferenta de cca. un sfert de milion?
Sunt diversi Severin, Roman, Berceanu, poate Basescu, sau Zissu…..
Toti ‘romani neaosi’ si care mai de care mai ifipt la cascaval si la vanzarea si imprastierea goimilor.
Cat despre raspunsul la intrebarea cine ar mai dori sa emigreze in Romania, este suficient sa numerati cate ‘ghetouri rezidentiale de lux’ sunt construite si stau goale numai in Bucuresti si in jurul lui si veti avea raspunsul.
O nedumerire: al cui sau mai bine zis ai cui mercenari au fost cei care l-au pedepsit pe Armand Calinescu, scriminalul slugoi al ticalosului Carol al II-lea?
solutii:
1 – MENTINEREA STATULUI IN LOC SI A NATIUNILOR
2 – DESFIINTAREA MONEDEI CA MIJLOC DE SCHIMB ECONOMIC INTRE TARI SI ECONOMIILE NATIUNI
3 – OBLIGATIA DE A PLATI UN IMPOZIT SUPLIMENTAR CELOR CE NU SINT PE TERITORIUL AFACERILOR LOR (PUR SI SIMPLU PENTRU ELIMINAREA EXPLOATARII)
4 – CONTROLUL PIETEI SI UN APARAT PUTERNIC DE STAT IN CARE SA FIE CONTROLAT IN AUDIT COMERTUL-deci reintroducerea legilor de control comercial, ce au fost abandonate de mai bine de 25 de ani…sa fie varsat un impozit echivalent marfii ce intra pe piata…tva…in consecinta pentru toate vadurile economice!
si multe altele ce sint la mina noastra daca vrem schimbare in profitul tarii …
ESTE ATIT DE ADEVARAT CA AM FRIG IN SPATE;
ma cutremur la ideea ca acestia TIN TARA IN MINA LOR SI O INVIRTESC CUM VOR EI;
pai nu este situatia identica astazi, cu cea din fraza din material?
„”””subminarea statalităţii româneşti, dezmembrarea României, acapararea României de…””””
intrebare:
„””aceasta este cauza pentru care sintem mai degraba de acord cu nemtii si americanii decit cu rusii sau chinezii?””””
si daca am dori sa revenim cu 24 de ani in urma si nu se mai poate…
sintem turtiti si fara vlaga…
iar ca sa impartim ROMANIA in doua, si sa o divizam si ca teritoriu nu numai ca popor… care deja este o parte vlaguita iar cealalalta hrapareata…asta nu se poate… NU AVEM VOIE…
EXISTA O CARTE APARUTA IN 2010 SCRISA DE DAN BORHOATA, cu numele De dincolo de timp mosteniri stravechi in mito-credintele romanilor;
va rog din suflet sa o cititi si sa o aveti in biblioteca; caci ceea ce vreau sa spun este important; dupa mine aceasta carte este o dovada ca ANUMITI EVREI CE SI ZIC JIDOVI astazi, sint cu burta pe tara noastra;
in aceasta carte la pag.38, §1, linia 7, veti avea ocazia sa cititi urmatoarele:”””… novaci, un alt nume sub care sunt cunoscuti uriasii in legendele romanesti, Zidina, Jidova, Jidovina.”””cind am pus intrebarea autorului despre acest cuvint „”” jidov””” si cind am insistat ca cuvintul nu este decit SINONIM DE EVREU, am avut multe raspunsuri evazive, fara fond si fara nici o autenticitate; ca sa mi argumenteze cu un articol dintr un ziar de OLTENIA(cred ca era undeva pe la Tg JIU, sau daca nu Rimnicu Vilcea…) in care se explica ca oltenii asa au mostenit de la parintii lor ca cuvintul JIDOV este uries si vrea sa spuna daci uriasi…
iar eu spun ca este oun fals si o manipulare… nu cunosc in realitate nici pe dan birhoata, scriitorul si nici nu am auzit pina acum ca „””uries””” sa vrea sa se numeasc si „”””jidov”””… in dictionarul de la vremea aceea nu era mentionat cunvintul jidov ca fiind sinonim cu evreu; astazi si dupa ce eu am facut remarca ca nu este scris in dictionar asa ceva, o modificare a intervenit in dictionarul online cu aparitia respectiva referitoare la „”jodov””=””evreu””;
dragii mei puteti sa mi dati o parere????
va multumesc…!
Vitalie Pastuh-Cubolteanu face o analiză corectă a iudeo-imperialismului în spaţiul românesc. Mai lipsesc numele multor alţi evrei antironâni, cum ar fi cel al lui Cristian Racovski, care în fruntea unor divizii ale armatei roşii, vroia să instaleze în România, o republică sovietică românească, similară cu republica sovietică ungurească a lui Bela Khun, instalată în Ungaria.
În aprilie 1919 Bela Kun a sprijinit insurecția anarhistă de la Viena și, prin atacarea în aceași lună a Cehoslovaciei și României, a plănuit unirea Ungariei cu Rusia bolșevică. Pe teritoriul Transilvaniei nucleul armatei maghiare era reprezentat de divizia secuiască formată din 3 brigăzi la care se adăugau detașamentele de represiune formate din jandarmerie, oameni din administrația nobiliară și aventurieri dornici de căpătuială.
La 16 aprilie Bela Kun declară război României și declanșează ostilitățile pe tot frontul românesc. Fără să mai aștepte consimțământul aliaților, armata română declanșează contraofensiva cu două divizii de infanterie și două de vânători de munte și după o învăluire, obligă divizia secuiască să capituleze privând armata ungară de unitatea ei de elită. Armata română își continuă înaintarea spre nord despresurând trupele cehoslovace încercuite de ucrainieni și trupele lui Bela Kun și împiedicând joncțiunea acestora.
Pe 24 iulie 1919, armata română trece la ofensivă pe tot frontul la vest de Tisa.
Pe 3 august întreaga armată ungară este scoasă din luptă, iar pe 4 august 1919 este ocupată Budapesta. Bela Kun a evitat capturarea fugind în după-amiaza zilei de 2 august la Viena cu un tren blindat împreună cu colaboratorii săi. Au fost arestați și ținuți într-un lagăr până în iulie 1920 când a făcut obiectul unui schimb de prizonieri între Austria și Rusia.
Pe timpul acţiunii Armata Română a avut ca șef al Secției de Operații al Marelui Cartier General al Armatei, pe viitorul mareşal Ion Antonescu, faptă pe care iudeo-bolşevicii cominternişti veniţi pe tancurile armatei roşii după 23 august 1944, nu o vor ierta.
Iudeo-bolşevicii cominternişti au vizat continu dezmembrarea Statului Român, în trecut şi în prezent, aceştia s-au împotrivit şi se împotrivesc, unirii celor două state româneşti.
Personal am absolvit liceul în perioada 1953-1956 când istoria românilor era scrisă de evreul cominternist Roller.
Cele mai mari distrugeri ale economiei româneşti de după anul 1989, au fost făcute de către cetăţeni români de origine evrei, printre care: Dinu Patriciu, Ovidiu Tender şi alţii.
După defiinţarea industriei şi prăbuşirea economică a României, urmează înstrăinarea totală a rezervelor de minerale, de petrol şi de gaze ale ţării, pentru ca românii să ajungă, precum zicea poetul; „SCLAVI ÎN ŢARA LOR ŞI CERŞETORI LA EI ACASĂ”.
Este cazul şi necesitatea ca antiromânismul unora dintre cetăţenii ţării, să fie observat şi combătut cu fermitate de către societatea civilă.
Iată ce se scrie despre originea lui Cristian Racovski;…”În anul 1950, autorul Don Mauricio Carlavilla a editat în Spania cartea „Simfonia în roșu major” („Sinfonia en Rojo Mayor”} conținând așa zisele „protocoale Rakovski” – protocoale imaginare ale unor mărturisiri ale lui Christian Rakovski așa cum ar fi fost găsite de un voluntar spaniol prosovietic în timpul Operației Barbarossa în Rusia, în casa din Leningrad a unui defunct medic al NKVD, dr. Iosif Landovski și așa cum ar fi fost notate în niște caiete de un anchetator al NKVD numit Gabriel Kuzmin. Cartea dezvăluie conspirația imaginară mondială evreiască – francmasonă, care în tradiția multor cercuri de extremă dreaptă europene, iar mai recent și islamice, explică întreaga istorie a lumii din ultimele veacuri. Rakovski „se declară” în această carte ca fiind de origine evreu cu numele adevărat Haim Rakower. Spovedaniile sale arată cum băncile Warburg și Rothschild au finanțat revoluțiile din 1848 în Europa, pe Lenin și pe Hitler.”
ROMÂNI şi „ROMÂNI”
Mă deranjează foarte tare ceea ce nu înţeleg.
Şi nu sunt puţine: discriminarea pozitivă, grupările politice organizate pe criterii etnice, sintagmele pleonastice etc., care în ansamblul lor se constituie într-o ţesătură ideologică tip năvod în care a fost prinsă România. Sunt înconjurat tot mai mult de absurd şi imoral, de lupi cu blană de oaie, de oameni de „bine” care vor binele altora şi nu al românilor.
Specializarea mea profesională este una tehnică şi datorită acesteia mi-am format un sistem de analiză politico-socială care scoate cu obiectivitate în evidenţă răspunsurile la majoritatea problemelor cu care se confruntă POPORUL ROMÂN. Iată un exemplu clasic, evident, privind manipularea şi structurarea societăţii româneşti prin agresiuni nu doar etnice.
Sintagma „această ţară” lansată de sluga băsesciană numită boc, face ravagii ca element manipulator, fiind evident că nu se poate accepta ideea ca atâţi oameni să fie spălaţi pe creier şi să-şi însuşească sau formeze acest tic verbal. Şi totuşi.
Conceptele „ţar㔄mamă”, „frate” „rude”, „iubire”, „România” etc. nu pot primi asocierea cuvântului „acesta/aceasta” din simplul motiv că se realizează o sintagmă falsă, cu o sinergie puternic negativă, expresia detaşării şi chiar a respingerii substantivului alăturat.
Cei care folosesc sintagma „această ţară” se încadrează în două categorii principale: cei cu o cultură generală precară, personalităţi slabe sau idoţi cu studii superioare inclusiv doctorate în litere, şi o a doua care se exprimă conştient pe baza convingerilor şi atitudinii asumate privind România.
Aceştia din urmă deşi sunt cetăţeni români, resping ideea de stat naţional, sunt frustraţi că fac parte dintr-o minoritate, îşi vor recunoaşterea etnică într-un strat multinaţional şi se în acest scop se exprimă făţiş.
Exact aşa cum fraţii vitregi se exprimă faţă de mama surogat, care orice le-ar face, pentru ei nu va fi decât „mama” şi „această mamă”.
Indivizii care îşi dezavuează patria prin expresia „această ţară” sunt „acei români” care vor face ca dezbinarea societăţii româneşti să fie tot mai evidentă, conform unui plan diabolic urmat de sute de ani. Cei mai reprezentativi sunt Radu Banciu(de ziua a şaptea), Mădălin Voicu(rrom -România- populaţie), „Pleşu, Ioanid, Iosetianu, Hurezanu, Patapievici, S. Tănase, Chireac, Tismăneanu ş.a. exercită terorismul informaţional”, iar lista poate continua. Ei sunt experţi în comunicare, aplică tehnici militare adecvate războiului informaţional şi nu trebuie desconsideraţi sau trataţi ca simple lichele aşa cum îi priveam până de curând.
Am simţit nevoia să scriu din obligaţia mea de cetăţean, către POPORUL meu. Indiferent cât m-a nedreptăţit, nu m-am săturat de România, pentru că nu te poţi supăra pe obârşia ta, tot aşa cum peştele nu se poate revolta împotriva apei în care trăieşte.
Citiţi şi http://psihologie.bonumeur.ru/?p=195
Oare nu cumva Carol a primit de la Hitler sfatul sa asasineze capeteniile legionare si pe Codreanu ……?
Nu cumva Carol a fost catolic..apoi,pe aici prin România, a trecut la ortodoxie?..
Legionarii erau naționaliști ortodocși..ce ar fi avut cu ei Hitler?
Ortodoxia a existat independent de Roma
..
..oare nu deranja lucrul acesta
Oare nu cumva Hitler a fost un lacheu al papei…?
E posibil ca atât Hitler cât și Carol să fi aparținut Ordinului catolic al Cavalerilor
de Malta.
Think about this!
https://www.youtube.com/watch?v=OGrOpzH3v54&feature=youtube_gdata_player
…eu cred ca madam Wolf / Lupescu I-a cerut-o regelui la cererea jidanilor…
Din informatiile noastre,nu! Dar eu personal il banuiesc pe Hitler de a fi fost asul din maneca iudeilor….
Ramii cu banuirea ta personala atunci
Consensul stabilit de Carol cu Armand Călinescu era să-i dea un telefon din străinătate, unde se afla de ceva vreme, din care să înțeleagă ce are de făcut. Carol s-a întâlnit cu mai mulți șefi de stat, iar după întâlnirea cu Hitler a dat la bucurești telefonul ciminal… E de dedus că a avut nevoie de acordul lui Hitler pentru asasinarea Căpitanului și acesta i l-a dat!…
Carol era un tip inteligent, desi criminal notoriu. Practic el l-a atras in cursa pe Hitler care dorea resursele Romaniei si ar fi facut orice pentru asta. De politica externa a Romaniei Hitler era foarte interesat, iar la intrebarea lui Carol :asadar, in plan intern am mana libera? Hitler a raspuns: categoric, pe plan intern aveti mana libera ! Carol a luat acest raspuns ca o acceptare a asasinatului. Dupa asasinat, Hitler si+a dat seama de prostia facuta, dar era prea tarziu!!
După câte știu eu, nu se cunoaște în ce termeni s-a purtat discuția dintre Carol și Hitler. Dvs de unde aveți informațiile pe care le furnizați în comentariul dvs?
Duiliu Sfintescu!
Era prea mic Carol sa puna presiune pe Hitler .A existat oare vre-un protest mai serios facut de rabinul Gitler impotriva ,asasinatelor patriotilor legionari din Romania ? Daca da ,spuneti-ne si noua .
Niciun protest! În nicio capitală occidentală, europeană. După ianuarie 1941, Hitler s-a purtat foarte rău cu legionarii. La un moment dat a dat ordin să fie împușcați – după „fuga” lui Sima la Roma. Când se pregătea execuția legionarilor, a intervenit salvator un raid al aviației britanice care viza chiar clădirile unde erau găzduiți legionarii. Norocul acestora că fuseseră scoși din clădiri în câmp deschis spre a fi executați… După executarea raidului, care părea că înmormîntase sub dărîmături pe toți legionarii, la Radio Londra Ion Rațiu a anunțat, cu mare satisfacție, familiile din România ale legionarilor din Germania să nu-i mai aștepte!…
Alt detaliu: în noaptea când Căpitanul și camarazii săi au fost strangulați, Lupeasca avea casa plină de musafiri. Dar nu s-a arătat acestora decât târziu, după miezul nopții, când a primit telefonul că ordinul a fost executat. Atunci s-a arătat musafirilor, coborând scara interioară a locuinței, îmbrăcată în costumul Esterei, după tabloul lui Rembrandt, pregătit din vreme pentru această ocazie…
Demență criminală!
Desi divaghez , doresc sa mentionez inca un eveniment putin mediatizat si ,si mai putin discutat ,ordinul lui Carol de a permite in 39 Tezaurului Poloniei sa tranziteze Romania spre Constanta ,Turcia ,Siria ,Anglia galopind spre bancile evreiesti. Se pare ca de la asta si-a atras Karel Caraiman animozitatea lui Gitler.Se tragea pe intuneric ca la ruleta ruseasca.
Bravo d-le Profesor! Traiasca patria noastra Romania si poporul roman!
Multa sanatate di bucurii d-vs si familiei!
doresc ca un specialist in international affairs sa-mi raspunda ;dece populatia evreiasca din romania dupa 1947 au parasit in masa romania,in prezent locuind in romania un numar foarte mic de evrei circa 5.000?nu cred ca o emigratie evreiasca catre romania ar fii dorita de catre cineva.gm
Răspunsul este simplu. Profesiile liberale aducătoare de bani fără multă muncă şi ocupate în mare parte la oraş de evrei, nu mai erau posibile în România.
Relaţiile de producţie socialiste, au impus proprietatea colectivă. Idea că proprietatea colectivă asupra mijloacelor de producţie este sursa de neglijenţă şi lipsă de progres, a dus la reuşita răsturnărilor din anul 1989.
Este fals să absolutizezi una sau alta dintre relaţiile de producţie.
Sistemul capitalist al relaţiilor de producţie, nu a interzis statului austriac să preia petrolul românesc.
Ca să jefuieşti avuţia naţională a un popor trebuie strigi precum striga Dinu Patriciu că; …”statul este cel mai prost administrator.”
Şi iată că românia a fost şi este jefuită după anul 1989.
Sunteţi într-o mare eroare! Acum, în România, nu sunt – n-au fost niciodată atît de puţini – 5.000 de evrei, ci sunt peste 500.000 de mii, veniţi ca turişti care nu se mai lasă duşi de unde au venit, ca „oameni de afaceri” (avocaţi ca Arin Stănescu – cf. http://www.altermedia.info/romania/2008/12/21/triumviratul-malefic/-, bancheri de care sunt pline băncile din România – bănci care sunt, aproape toate, filiale ale marilor bancheri jidano-americani) care jefuiesc Patrinmoniul Naţional sub toate formele, ca oameni politici sau impostori „politologi” neocominternişti – ca Vladimir Tismnăneau, Radu Ioanid, Niels Schneker ş.a. -, foarte mulţi dintre aceştia luîndu-şi nume româneşti şi chiar cetăţenie română.
STIMATE DOMN VASILE ZARNESCU, o eroare mare nu este neaparat o eroare grava; ca numarul este de 5.000 sau de 500.000, putin importa; cauza nu este numarul ce ramine pe teritoriu iin timpul afacerilor, ci efectele dezastruoase ale cauzei ce este prezenta lor in economia tarii si ca sistemul speculativ este cu mult mai inalt decit nivelul de viata al romanilor… cind oameni nu pot sa si plateasca intretinerile si agentul termic iarna, cind se dau legi ce nu respecta Constitutia si se fac modificari la codul penal ca sa isi adapostasca coruptia pe care o exerseaza de 24 de ani… nu stiu ce mai ramine de spus, decit ca lucrurile sint amare, pentru tara si poporul nostru, iar strada nu mai are nici un efect; pe cita verme presedintele spune ca nu are ce face cint instrumentele legii le are in mina si a jurat credinta prin BIBLIE RESPECTUL COSNTITUTIEI SI A LEGILOR IN FOLOSUL POPORULUI… ESTE REPUBLICA INCA ROMANIA… NIMENI NU ARE DREPTUL SA II SCHIMBE STATULUI DECIT POPORUL…
NU CREDETI CA S AU FACUT PREA MULTE FARA ACORDUL POPORULUI???
AM CITEVA PROPOURI DESPRE TRADARILE CE POPORUL NOSTRU A INFAPTUIT IN ISTORIA SA… DAR CINE A INTREBAT POPORUL CE VREA???? CINE A INTREBAT POPORUL DACA VREA RAZBOI SI DE PARTEA CUI… CINE A INTREBAT POPORUL CARE ESTE SINGURUL CAPACITAT PRIN CONSTITUTIA SA ISI ALEAGA SI DECIDA SOARTA…DECI CINE A DAT DREPTUL POPORULUI SA SE EXPRIME???? CA SI CUM AR FI UN POPOR IMBECIL… OR PE TOATE CAILE NOI ADMIRAM POPORUL NOSTRU DAR CIND ESTE VORBA SA II PUNEM IN MINA SOARTA TARII… II INTOARCEM SPATELE SI EL… POPORUL NU MAI EXISTA…
SI PINA LA URMA CE NE INTRABM ATITA DSPRE CE A FSOT IN TRECUT???? CE SINTEM COPII NU STIM CE TREBUIE FACUT??? CINE NU STIE??? DL COJA? DV DLE VASILE ZARNESCU? SI ORICARE DINTRE CEI CE SITNETI AICI PREZENTI NU A TI STI CE TREBUIE FACUT DACA VI S AR DA CONDUCEREA TARII???? IN PRIMUL RIND SA PLAICAM LEGILE CE AVEM SI SINT FOLOSITOARE TARII SI POPORULUI… ECONOMIEI SI SOCIETATII PRIN POLITICA ADOPTATA PRIN REFERENDUMURI… ROMANII SINT HARNICI SINT DESTEPTI SI DE CE NU AR FI BUNI POLITICIENI…??? CA NU INTELEG… DECE NU NE BATEM PETNRU APLICAREA LEGILOR CE SINT INSTRUMENTELE CU CARE TREBUIE FACUTA POLITICA… POPORUL ESTE APARAT PRIN CONSTITUTIE SI RESTUL DE CODURI DE JUSTITIE DAR GUVERNUL SI PRESEDINTELE II INTORC SPATELE ACESTUI POPOR…
CA EVREI SINT CA ROMANI SINT ORICUM DE 24 DE ANI ESTE UN DEZASTRU…
NU STIU DACA MAI EXISTA IN EUROPA ALT POPOR CARE SA FIE ATIT DE SUGRUMAT SI DE STRIVIT… CACI NOROCUL NOSTRU ESTE CA AVEM O TARA CU U SOL SI SUBSOL ATIT DE BOGATE CUM PUTINE SINT IN EUROPA NOASTRA… SI ATUNCI ACEASTA CAUZA PRODUCE EFECTE DE ANIHILARE A POPORULUI…
VREAU SA VA MAI SPUN CA FACIND O ANALIZA A CUVINTELOR POPULISM SI DEMOCRATIE, CELE DOUA SINT ECHIVALENTE…DECI IMPORTANT ESTE CA POPORUL SA INTELEAGA CHIAR DACA ESTE CONSIDERAT POPULISM CEEA CE SE SPUNE… EU IN DEMOCRATIE NU CRED SI NICI NU AM CREZUT VREODATA… ASTAZI AVEM NEVOIE SA PUNEM POPORUL IN FUNCTIA LUI SA ISI EXERCITE PUTERILE CE II SINT CONFERITE PRIN LEGILE REPUBLICII ROMANIA…PRIMA FIIND CONSTITUTIA!
STIMATE DOMN VASILE ZARNESCU, o eroare mare nu este neaparat o eroare grava; ca numarul este de 5.000 sau de 500.000, putin importa; cauza nu este numarul ce ramine pe teritoriu iin timpul afacerilor, ci efectele dezastruoase ale cauzei ce este prezenta lor in economia tarii si ca sistemul speculativ este cu mult mai inalt decit nivelul de viata al romanilor… cind oameni nu pot sa si plateasca intretinerile si agentul termic iarna, cind se dau legi ce nu respecta Constitutia si se fac modificari la codul penal ca sa isi adapostasca coruptia pe care o exerseaza de 24 de ani… nu stiu ce mai ramine de spus, decit ca lucrurile sint amare, pentru tara si poporul nostru, iar strada nu mai are nici un efect; pe cita verme presedintele spune ca nu are ce face cint instrumentele legii le are in mina si a jurat credinta prin BIBLIE RESPECTUL COSNTITUTIEI SI A LEGILOR IN FOLOSUL POPORULUI… ESTE REPUBLICA INCA ROMANIA… NIMENI NU ARE DREPTUL SA II SCHIMBE STATULUI DECIT POPORUL…
NU CREDETI CA S AU FACUT PREA MULTE FARA ACORDUL POPORULUI???
AM CITEVA PROPOURI DESPRE TRADARILE CE POPORUL NOSTRU A INFAPTUIT IN ISTORIA SA… DAR CINE A INTREBAT POPORUL CE VREA???? CINE A INTREBAT POPORUL DACA VREA RAZBOI SI DE PARTEA CUI… CINE A INTREBAT POPORUL CARE ESTE SINGURUL CAPACITAT PRIN CONSTITUTIA SA ISI ALEAGA SI DECIDA SOARTA…DECI CINE A DAT DREPTUL POPORULUI SA SE EXPRIME???? CA SI CUM AR FI UN POPOR IMBECIL… OR PE TOATE CAILE NOI ADMIRAM POPORUL NOSTRU DAR CIND ESTE VORBA SA II PUNEM IN MINA SOARTA TARII… II INTOARCEM SPATELE SI EL… POPORUL NU MAI EXISTA…
SI PINA LA URMA CE NE INTRABM ATITA DSPRE CE A FSOT IN TRECUT???? CE SINTEM COPII NU STIM CE TREBUIE FACUT??? CINE NU STIE??? DL COJA? DV DLE VASILE ZARNESCU? SI ORICARE DINTRE CEI CE SITNETI AICI PREZENTI NU A TI STI CE TREBUIE FACUT DACA VI S AR DA CONDUCEREA TARII???? IN PRIMUL RIND SA APLICAM LEGILE CE AVEM SI SINT FOLOSITOARE TARII SI POPORULUI… ECONOMIEI SI SOCIETATII PRIN POLITICA ADOPTATA PRIN REFERENDUMURI… ROMANII SINT HARNICI SINT DESTEPTI SI DE CE NU AR FI BUNI POLITICIENI…??? CA NU INTELEG… DECE NU NE BATEM PETNRU APLICAREA LEGILOR CE SINT INSTRUMENTELE CU CARE TREBUIE FACUTA POLITICA… POPORUL ESTE APARAT PRIN CONSTITUTIE SI RESTUL DE CODURI DE JUSTITIE DAR GUVERNUL SI PRESEDINTELE II INTORC SPATELE ACESTUI POPOR IAR LEGILE NU MAI CONTEAZA…
CA EVREI SINT CA ROMANI SINT ORICUM DE 24 DE ANI AU FACUT UN DEZASTRU…
NU STIU DACA MAI EXISTA IN EUROPA ALT POPOR CARE SA FIE ATIT DE SUGRUMAT SI DE STRIVIT… CACI NOROCUL NOSTRU ESTE CA AVEM O TARA CU UN SOL SI SUBSOL ATIT DE BOGATE CUM PUTINE SINT IN EUROPA NOASTRA… SI ATUNCI ACEASTA CAUZA PRODUCE EFECTE DE ANIHILARE A POPORULUI…SI PRADA LA DRUMUL MARE UNDE LEGEA NU MAI EXISTA…
CONDUCATORII DE ASTAZI SINT INCAPABILI SA TINA PIEPT CU ORICE PUTERE EXTERNA PENTRU CA NU MAI AVEM PERSONALITATE POLITICA SI SUVERANITATE NATIONALA …
VREAU SA VA MAI SPUN CA FACIND O ANALIZA A CUVINTELOR POPULISM SI DEMOCRATIE, CELE DOUA SINT ECHIVALENTE…DECI IMPORTANT ESTE CA POPORUL SA INTELEAGA CHIAR DACA ESTE CONSIDERAT POPULISM CEEA CE SE SPUNE… EU IN DEMOCRATIE NU CRED SI NICI NU AM CREZUT VREODATA… ASTAZI AVEM NEVOIE SA RE PUNEM POPORUL IN FUNCTIA LUI SA ISI EXERCITE PUTERILE CE II SINT CONFERITE PRIN LEGILE REPUBLICII ROMANIA…PRIMA FIIND CONSTITUTIA !
Imi permit sa va dau o bucata de raspuns, eu:
pentru ca este mondializare economica si globalizare financiara, ceea ce inseamna urmatoarele:
ca cei ce fac afaceri la nivel mondial, nu au nevoie sa fie stabiliti undeva pentruc a afacerea lor sa mearga; este nevoie ca reteaua sa fie instalata, sa functioneze si banii sa curga; deci ei pot sta cu burta la soare undeva iar conturile in banca sint supra-alimentate de marea masa de popoare ale mapamondului ce munceste si pentru ca COMERTUL SE FACE CU BANI.
aceasta comportare, poate fi si EVINDETA INSASI CA EI NU IUBESC ROMANIA CI TRAVALIUL DE CARE ROMANUL ESTE CAPABIL… NU UITATI CA APROAPE 20 DE ANI IN ROMANIA DUPA 1989 S A MUNCIT ZI SI NOAPTE…
eu am constatat asta venind si strainatate si daca la 2 dimineata doream sa mi cumpar apa minerala, puteam; si nu de la o statie de benzina ci de la un magazin;
un alt raspuns ar fi ca: TOTI CEI CE AU AFACERI IN ROMANIA AU SI CETATENIE; ia asta le da drepturi, deci nu au de ce sa stea lipîti de buunurile ce sint pe loc: case, terenuri, magazine, banci…
dar vazind mizeria romanilor in care ei fac un comert de doua parale(in afara de cei ce sint hrapareti mari si am si nume dar pentru moment nu dau ca poate scandalizez)si nu cistiga mai nimic, atunci prefera sa stea deoparte si sa fie spectatorii dezastrului ce il fac;
si ar mai fi o problema care este dupa mine cea mai acuta, in distrugerea economiei TARII si totodata si MORALUL SI VOINTA SI LUMINA CE ARE NEVOIE ROMANUL CA SA SE RIDICE CU CAPUL SI FRUNTEA SUS:
are multa economie la negru-nedeclarata, nici in introducerea marfii, si nici in declaratia la impozite asupra veniturilor reale;
eu constat ca in tot ce se petrece este O MARE INCALCARE A LEGILOR…
IAR UN GUVERN CE NU TINE CONT DE LEGI ESTE UNGUVERN CE TRADEAZA TARA VINZIND O SI POPORUL SARACINDU L…
AVEM ECONOMII DUBLE IN TOATE TARILE EUROPEI; IN TOATE TARILE EUROPEI; SI AM REPETAT CA SA FIE INTELEASA GRAVITATEA PROBLEMEI;
ECONOMIE PARALELA: LA NEGRU SI DECLARATA.
NICI UN STAT NU REZISTA IN FATA UNEI ECONOMII NEGRE PUTERNICE…
ESTE PRIMA ARMA DE DISTRUGERE A STATULUI; ECONOMIA NEAGRA;
DECI COMERT CU SAPTE VITEZE, BANCA MONDIALIZATA(deci poate fi in USA el retrage banii ce ii cistiga in Romania)NE CONTROL AL PIETEI NICI LA CERERE NICI LA OFERTA NICI UNDE PE PLANETA; NU MAI AVEM FRONTIERE IAR STATELE NU MAIS INT SUVERANE… CONSTITUTIILE SI LEGILE NU MAI AU PUTERE SI NICI EFECTE…
POPOARELE, MASELE, LIPSESC LA exercitiul DREPTULui DE CONTESTATIE(caci oricum, pot vorbi, calitativ si cantitativ, ca nimeni nu asculta, deci nu mai exista dialog social si intre popoare si guverne)
TRAGETI CONCLUZIA FINALA SINGUR VA ROG…
Pentru ca printer ei s-au aflat mii si mii de criminali jidani care au facut parte din structrile puterii de dupa 1944!
Asadar au plecat MULTI de frica in Israel, stat care tocmai fusese creat pentru a ascunde toti infractorii si criminalii internationali; din „international”…
Dupa stiinta mea, numai in 1990 comunitatea evreiasca Numara cam 29 de mii de evrei! cei mai multi in virsta…
Romanii au simtit si simt pe propria piele – acum poate si mai mult – ceea ce inseamna aceste LACUSTE MONDIALE! Nimeni NU-I vrea pe acesti sarlatani „alesii Domnului”!
Continutul si tema articolului se vad deja la lumina zilei.
Felicitari domnului Vitalie Cobulteanu!
Desteapta-te romane si iesi in strada pasnic si organizat! LACUSTELE MONDIALE trebuie fugarite din tara impreuna cu cozile lor de topor!
Acum oricine ar trebui sa inteleaga de ce mediocritatea si sub-mediocritatea stau la loc de cinste in institutiile statului! Pentru ca asa tara poate fi controlata mai usor! Si cu cit sint mai santajabili, cu atit ne pot controla si sufoca mai usor!
„no comment” ?!?
Virusi puternici .SIDA e nimic pe linga ei……….si totusi sa nu uitam ca si romanii au particpat la distrugerea Romaniei.Prostia ,indiferenta si lenea romanilor e proverbiala.Pai trebuia sa vina macar 100.000 de romani la Pungesti , chiar daca nu strigau deloc ,numai veneau si se uitau si comentau si tot ii izgoneau pe Chevron.
Si ar mai fi ceva .Israel in America ,Israel in Rusia ,Israel pe tot pamintul .Se vede treaba ca cu talentul si relatiile lor pot face orice doresc .Care o fi secretul lor ? Diavolul . „Caci oricine i se va inchina lui va primi pamintul cu bogatiile sale ,caci Diavolului i-a fost dat ,iar el il da cui i se inchina.”
Era greu să vină 100.000 de oameni la Pungeşti, şi era şi cam inutil efortul făcut. Era mai simplu şi mai eficient să vină 100.000 de oameni (din două milioane de indivizi, cîţi sunt în Bucureşti şi în îmrejurimi) la Guvern, în Piaţa Victoriei şi nu doar să privească şi să comenteze, ci să încerce să răstoarne Guvernul, fiindcă el poartă vina contractelor atribuite bandiţilor de la Chevron.
Dacă lume ar crede sau ar ști că venind 100.000 în piață dau jos guvernul, fiți sigur că ar veni 500.000. Din păcate, și un milion să fie, nu asta ve decide soarta guvernului. Așa este în dmocrație!…
oare???