Calin Kasper

19:49 (acum 2 ore)

către eu
Domnule Profesor, cu respect!

Sper ca sunteti sanatos, fiindca vin vremuri grele si avem mare nevoie de oameni ca dvs. fiindca se pare ca antiromanismul evreiesc ia amplare. E timpul sa le aratam ca totusi aici e tara noastra si nu pot ei sa faca chiar ce vor. Am scris un articol, pe care, daca credeti, v-as ruga sa-l publicati pe blog. Eu nu mai pot comenta, fiindca comentariile mele nu mai ajung la destinatie. E blocada informatica, stim noi de la cine. De asta folosesc mailul ca mijloc de comunicare. Pana cand mai putem.
Va doresc multa sanatate
Calin Kasper
Holocausturile sunt mai multe
În cartea lui Stephan Berndt „3 Tage im Spätherbst” (3 zile toamna târziu), la pagina 78, în nota de subsol, autorul afirmă că în lucrarea despre Nostradamus a lui Benoist Rigaud din anul 1568, apare cuvântul „holocauste”, referitor la genocidul produs de primul razboi mondial. Deci Nostradamus a fost primul care a folosit acest termen când a prezis măcelul cu 17 milioane de victime produs de primul razboi mondial.
Unii evrei au preluat acest cuvant sau mai bine zis l-au arestat, folosindu-l doar în scopul lor, pretinzând că acest cuvant ar fi proprietate evreiască, cu drept de folosire doar acolo unde vor ei. Ori, nu este asa, de vreme ce evreul Nostradamus l-a folosit în sens de genocid şi nu l-a legat nicidecum de evrei.
Iar eu, din respect pentru Nostradamus, voi folosi acest cuvânt cu sensul iniţial, dat de cel care l-a adus la lumină şi îl voi folosi ca sinonim pentru genocid. Dar care este definiţia genocidului, sinonim al holocaustului? Dicţionarul limbii române explica termenul de genocid astfel: Infracțiune săvârșită în scopul de a distruge deliberat și sistematic, în întregime sau în parte, o colectivitate sau un grup național, rasial, etnic sau politic.
Fiindcă definiţia nu dă un număr de persoane de la care putem considera că a avut loc un genocid, deci un holocaust, putem foarte bine să considerm că cei trei evrei care au aruncat în aer senatul României în anul 1920 au comis un holocaust, fiindca voiau să extermine senatorii României până la unul. Printr-o fericită întâmplare, bomba artizanală facută de evreul Max Goldstein din două obuze, (cu ajutorul compatrioţilor săi Saul Osias și Leon Lichtblau), a explodat doar unul, producând trei victime printre senatori. Conform definiţiei explicată mai sus, cei trei evrei au produs un holocaust la adresa unui grup politic. Acest holocaust e atât de bine documentat, încât şi să vrei, nu-l poţi nega. Să-l propunem Institutului Wiesel să-l treacă pe agenda sa, ca să nu-l uite când vor înfiinţa muzeul holocaustului. Oricum, noi românii n-am uitat. Cu atât mai puţin avem de gând să-l negăm.
Uciderea celor 252 de legionari fără a fi fost judecaţi, în noaptea de 21 septembrie 1939 de clica evreiască din jurul lui carol al II-lea, a fost tot un holocaust comis împotriva unui grup politic românesc, cu încălcarea flagrantă a legislaţiei în vigoare la acea dată. Uciderea Căpitanului şi a celor 13 camarazi ai lui, deja întemniţaţi, ucişi ritualic prin strangulare, este tot un holocaust la adresa românilor. Exterminarea legionarilor în puşcăriile comuniste a fost tot un holocaust împotriva românilor, comis din nou de o clică evreiască, condusă de Ana Pauker şi de mulţi alţii, de aceeaşi teapă şi naţie ca ea. Deci, încă trei holocausturi comise de evrei contra românilor, de care institutul Wiesel se face că nu ştie nimic.
În schimb, se leagă de statuia poetului Octavian Goga, care după părerea unora, ar trebui dărâmată. Aşa că îi sfătuiesc pe cei care n-au altă treabă de la institutul Wiesel, să recunoască şi aceste holocausturi antiromâneşti, pentru care nici măcar un scancet de regret nu s-a auzit din partea lor. Sau să-şi ceară scuze măcar, că nu le-a cerut nimeni încă despăgubiri. Au mare tupeu, indivizii!
PS: Domnilor de la Institutul Wiesel, vă rog eu nu mai pomeniţi de pogromul din Iasi din 1941, fiindcă după ştiinţa mea, cazul a fost rezolvat, prin asumarea lui de către statul german, care bănuiesc că a plătit despăgubiri serioase şi pentru asta. Sau vreti acum despăgubiri şi de la români? După cum vă comportaţi, nu ar fi de mirare.
Domnule prim ministru Citu, dacă tot aţi înfiinţat un post special pentru cineva care să monitorizeze acţiunile antisemite din Romănia, vă rog eu, înfiinţaţi unul şi pentru monitorizarea antiromânismului nu numai de acum, ci şi din trecut, ca să clarificăm odată acuzaţiile care persistă în conştiinţa publică, precum cei 120 de evrei agăţaţi în cărligele de la Abator, care este şi ea o mistificare evreiască, de vreme ce nu se ştiu numele celor agăţaţi în cărlige şi nici cine a comis acea faptă. Sunt lucruri pentru care parlamentul ar trebui să se pronunţe la fel de categoric, ca şi pentru dezavuarea antisemitismului, care, fie vorba între noi, nu există în România. Apropo, cine a fost cel care a ameninţat-o pe madam directoarea de la Teatrul evreiesc? Au trecut doua săptămâni şi nu se spune nimic? Sigur că e un descreierat, sau o făcătură şi, ca să nu fie făcută de râs doamna cu pricina cu acuzaţii de antisemitism inexistent, procuratura românească se sfieşte să ne spună că făptaşul e vreun dezaxat. Sau poate că e chiar evreu?
Doamne, ajuta!