Scurtă istorie a fraudei electorale
post-decembriste
- Momentul zero: înființarea CPUN, la 1 februarie 1990
Începutul fraudei l-a constituit regula după care s-a constituit Consiliul Provizoriu de Unitate Națională: jumătate dintre membrii CPUN au fost desemnați de FSN, iar celelalte partide au ocupat restul locurilor. Această anomalie a fost înghițită de toată lumea deoarece FSN, la înființarea sa, a promis că nu va participa la alegerile ce urmau să se țină!… A uitat repede această promisiune și n-a mai pomenit de ea. În schimb au bătut monedă pe faptul că în FSN și-au dat întâlnire cei care „au stat sub gloanțe” în decembrie 1989… Un fel de noi ilegaliști ai PCR! Că, deci…
A doua ilegalitate săvârșită în acele zile a fost acceptarea UDMR alături de celelalte partide politice, UDMR nefiind un partid, ci o organizație neguvernamentală, bazată pe apartenența etnică a membrilor săi la comunitatea maghiară. În măsura în care membrii UDMR trebuie să îndeplinească condiția de a nu fi români sau altă etnie decât cea maghiară, această organizație nu poate fi înregistrată ca partid. Ion Iliescu a acceptat-o!
Ion Iliescu a apărat prezența UDMR în CPUN și, mai apoi, în Parlament. Motivul: datorii de recunoștință ale complotiștilor din decembrie pentru aportul maghiar la căderea regimului ceaușist. Pentru aceleași „merite” au avut parte de un tratament preferențial și țiganii!
- Duminica Orbului. Alegerile din 20 mai 1990.
Alegerile au fost riguros controlate de autorități. Dovada cea mai clară a adus-o răposatul Antonie Iorgovan, care a candidat ca independent la Drobeta Turnu Severin și a câștigat un post de senator. Era un anonim. Alți candidați independenți, mult mai notorii, n-au mai reușit de atunci să câștige un mandat. Era însă „nevoie” de un candidat chipurile independent care să fie și jurist, pe care să-l pună mai apoi să prezideze comisia de alcătuire a Constituției. În felul acesta se evita acuzația că FSN face o constituție cum îi place și cum îi convine! Antonie Iorgovan a fost omul PSD-ului din născare!
La alegerile din mai 1990 am candidat și eu, pe listele PUNR din județul Bistrița-Năsăud. Când am încercat să plec „pe teren”, să-mi fac campanie electorală, Sabin Făgărășanu m-a liniștit: nu este nevoie, Ioane, reușita este asigurată!… Am făcut atunci un gest despre care și azi mă întreb dacă nu cumva a fost o mare prostie: i-am cerut lui Sabin Făgărășanu să comunice șefilor săi că mă retrag din competiția electorală. Sabin Făgărășanu era un fel de om de legătură al PUNR și al Vatrei Românești cu autoritățile, guvern, preșidenție, SRI…
Prin ieșirea din competiție a candidatului PUNR, a fost ales dl Zegrean, candidatul FSN-ului. Dacă aș fi știut, poate că nu mă retrăgeam!…
Dar să fim drepți: în mai 1990 alegerile au fost măsluite, dar nu fraudate. Cifrele au fost modificate, dar nu pentru a se asigura un succes al FSN! Votul dat de populație a fost masiv în favoarea FSN! Iar FSN – ceea ce nu se prea știe, din voturile sale a dat și altor partide, ca să rezulte un Parlament mai echilibrat! Li s-au dat voturi PUNR-ului și celorlalte partide care au mai intrat în Parlament. Probabil că UDMR nu a avut nevoie… FSN și-a păstrat atâtea locuri cât să aibă un control sigur al Parlamentului. Dar n-a furat!
O întrebare, pe care nu ne-am pus-o niciodată ca lumea: De ce în mai 1990, românii, la câteva luni de la revoluția anticomunistă din decembrie, au votat în proporție copleșitoare cu FSN-ul, despre care opoziția și cam toată mass media afirma că este o mască a Partidului Comunsit Român, a PCR-ului?!
Dau următorul răspuns, fără alte detalii, deocamdată: s-a votat masiv în favoarea FSN-ului pentru că românii au luat în serios acuzațiile aduse FSN-ului! Românii au votat pentru o politică de continuitate între ce a fost înainte de 1990 și ce urma să se întâmple mai departe! Au votat pentru un FSN continuator al PCR!… Iar FSN-ul numai asta nu a fost!… Trădare s-au lipsă de viziune, doar ziua votului a coincis cu Duminica Orbului/!…
- Toamna lui 1992.
Am candidat pentru Senat din partea Partidului Democrat Agrarian din România. Abia mult mai târziu am aflat că în toate țările fost comuniste se înființase un asemena partid! Mâna lui Gorbaciov sau a KGB-ului? De data aceasta, în 1992, nu cred că PDSR, urmaș al FSN, mai era pe aceiași cai mari! Altminteri nu ar fi avut rost manevra pe care au făcut-o cu PDAR. Cunosc din interiorul PDAR ce s-a întâmplat:
PDAR a fost declarat promovat la Senat, dar nu și la Camera Deputaților. La numărătoarea voturilor, PDAR-ului i-au lipsit 118 voturi ca să treacă pragul!… În realitate a avut câteva mii de voturi în plus, dar sforarii vieții noastre politice au găsit de cuviință să facă șmecheria asta pentru a dovedi că la noi se numără până la ultimul vot, și iată unde se poate ajunge… Explicația era pregătită: mulți minoritari turci, armeni etc. și-au votat la Cameră reprezentanții, așa că pentru partidele politice au fost mai puține voturi la Cameră… În 1966 Victor Surdu mi-a confirmat că așa au stat lucrurile! A căzut el însuși la înțelegere cu… Nu mi-a spus cu cine. Zic acum și eu: cu vreun hrebenciuc al PDSR!…
Detaliu interesant. De fapt o mărturie: în ziua alegerilor din toamna lui 1992 eram în campanie electorală pe coclauri dobrogene, într-un grup care ne deplasam dintr-o comună într-alta, să ne vadă lumea. Eu candidam ca senator de Constanța, Victor Surdu ca deputat… La un moment, la Valu Traian, am intrat în secția de vot să votăm și noi. Am pus ștampila pe PDAR la deputați, dar la senatori mi s-a părut ușor ciudat să mă votez pe mine însumi. Știam că pe aceeași listă cu mine se află și un bun prieten, un coleg de liceu! Cum să nu-mi votez colegul?! Așa că l-am votat pe Corneliu Dida, care reprezenta pe lista de candidați Mișcarea pentru România.
Marian Munteanu mă invitase și pe mine să candidez pentru Mișcarea „lui”. Dar eu fusesem deja invitat de Surdu să candidez la PDAR. Am discutat îndelung situația cu Marian Munteanu și am conchis că având șanse mai mari la PDAR, să merg cu PDAR, iar dacă ajung senator să susțin în Senat și poziția naționalistă a Mișcării! Ceea ce am și făcut! Zic eu…
După alegeri i-am povestit lui Corneliu Dida că l-am votat și l-am sfătuit să se intereseze dacă a avut vreun vot la secția de votare unde votasem eu. S-a interesat: în documente, în secția respectivă, nu se raportase niciun vot pentru „legionarii” din Mișcare… Așadar, furăciunea începuse de-acum!
Încă o amintire, mărturie: în 1992 aveam doi foști studenți lansați în politică cu un mesaj naționalist de calitate: Marian Munteanu și Aurelian Pavelescu. Aurelian Pavelescu și colegii săi din „Noua Dreaptă” mi s-a părut că încap foarte bine pe listele Mișcării, care avea drept să depună liste de candidați, era un partid politic, în vreme cu Noua Dreaptă era numai un ONG. Am vorbit cu fiecare separat, i-am convins să colaboreze, iar apoi am făcut o discuție în trei! N-a ieșit nimic, din păcate. Obstrucția la ideea de unire a tinerilor naționaliști a venit din partea lui Aurelian Pavelescu… (Notă: Noua Dreaptă înființată de Aurelian Pavelescu în 1991 sau 92 a dispărut apoi, iar după câțiva ani, în 2000, s-a înființat altă Noua Dreaptă, cea de azi, fără nicio legătură de continuitate cu prima.)
Alegerile din 1996
Este anul cu frauda electorală cea mai mare și mai bizară. A fost declarat câștigător Emil Constantinescu, deși nu a avut voturile necesare. Nu sunt sigur de ce și cum s-a ajuns la această manevră. Pot fi mai multe ipoteze. Cert este că de îndată ce s-a văzut președinte, de parcă nu era sigur că va sta mai mult de câteva luni la Cotroceni, Emil Constantinescu s-a îngrijit personal de soarta Țării: a inițiat legea prin care să se poată vinde pământ străinilor! Tot în mandatul său au început marile lovituri date economiei românești. Lovituri letale!… Este mandatul în care denumirea de rom / rrom s-a oficializat! Meritul lui Petre Roman…
De ce a acceptat Ion Iliescu această scamatorie? Sunt mai multe ipoteze, printre care și aceea că n-a avut încotro! Sau: a știut ce i se va cere viitorului președinte să facă și nu i-a convenit postura în care Emil Constantinescu s-a complăcut însă: de trădător al Țării.
Anul 2000
Debutează pe piața electorală Traian Băsescu, candidat surpriză al PD-ului la primărie, după ce fusese desemnat inițial alt candidat, înlocuit în ultima clipă de Băsescu. Schema se va relua cu Stolojan pe post de „iepure”, la prezidențialele din 2004. Băsescu aduce un suflu nou în materie de fraudă. Îl cunosc bine pe unul dintre oamenii săi de încredere. Mi-a dezvăluit mai multe trucuri folosite. Iată unul: au organizat un grup numeros de „studenți”. Așa s-au prezentat aceștia pe la sediile partidelor mici, cerându-le sprijinul pentru a câștiga și ei un ban, ca reprezentanți ai partidului respectiv la secțiile de vot! În felul aceesta, în multe secții de vot au ajuns, sub diverse titulaturi, numai oameni de-ai lui Băsescu, ca supraveghetori! Au învârtit buletinele și cifrele cum au vrut ei. La alegerile pentru primăria Bucureștiului a fost fraudă grosolană în 2000, cum nu mai fusese până atunci nicăieri în Țară!
La prezidențiale au ajuns în turul 2 Vadim și Iliescu! Problema pentru Iliescu a fost să nu ajungă altcineva decât Vadim în turul 2. Consilierii lui Iliescu i-au raportat că oricare alt candidat în locul lui Vadim ar putea produce o coalizare a voturilor anti-Iliescu! În turul 1, prin consens în PSD, tot al 5-lea pesedist a votat cu Vadim, pentru ca acesta să iasă al doilea. Mai apoi, în turul 2, voturile pentru Vadim au fost mai puține ca-n turul 1, dar nu pentru că s-a fraudat, cum țipă de atunci întruna țipălăul de Vadim! Pesediștii care în turul 1 n-au votat cu Iliescu, ci cu Vadim, au votat cu Iliescu turul 2! Nimic mai simplu! N-a fost fraudă! A fost însă momentul de apogeu al carierei politice a lui Vadim. O carieră care ar fi fost atât de bine să nu înceapă niciodată! Să fi produs un dereglaj mental la Vadim succesul neașteptat din primul tur?! E foarte posibil! Deși mie unuia mi s-a părut dereglat încă din perioada 1992-96, când am fost colegi de Senat!
În orice caz, dacă regimul ceaușist ar fi continuat, Vadim nu ar fi trecut dincolo de condiția de ziarist de scandal, talentat pamfletar, flecar și atât!…
2003, refrendum pentru noua Constituție
Fraudă masivă și pe față la referendumul pentru noua constituție. Naționaliștii autentici, prin tinerii din Noua Dreaptă, cea adevărată, au făcut propagandă din om în om, căci nu au avut acces la mass media, cerându-le românilor să nu se prezinte la vot! Năstase – care încă nu și-a primit pedeapsa meritată pentru cât rău a făcut Țării, a furat pe față, măsluind rezultatul alegerilor. Așa ne-am ales cu intrarea în Uniunea Europeană fără a trece printr-un referendum adevărat!
Am reclamat la mai multe ambasade occidentale frauda lui Năstase. Numai ambasada SUA a catadicsit să răspundă, un răspuns penibil, jenant, descalificant pentru orice democrație cât de cât …democratică!
Alegerile din 2004
Din perspectivă strict personală, este anul în care intervenția lui Hrebenciuc l-a oprit pe Becali din proiectul electoral pe care i l-am propus: la Camera Deputaților să meargă cu lista de partid, alcătuită de și din membri ai PNG Partidul Noua Generație, iar la Senat să meargă cu „lista Vatra Românească”, alcătuită de mine, din personalități cunoscute ca mari patrioți, mari naționaliști, ca Mircea Druc, Alexandru Șoltoianu, Șerban Milcoveanu, Anca Petrescu, Marcel Petrișor, Constantin Cojocaru, băieți din Noua Dreaptă, lideri onorabili din Vatra Româească, inclusiv subsemnatul. Hrebenciuc i-a interzis lui Becali să colaboreze cu Ion Coja. Cu ce drept? Cu ce putere?!… Da, cred că l-a bătut Dumnezeu pe Hrebenciuc! A jucat un rol nefast în marginalizarea naționaliștilor. Păcat de fecior-su, care plătește păcatele unui tată depravat de mirajul puterii!
2004 este anul când am avut de ales un președinte dintre doi infractori, dintre doi pușcăriabili: Băsescu și Năstase. Situație în care ne regăsim și azi! A câștigat cine s-a priceput mai mult la furat. De meritat nu merita niciunul! Nici măcar să fie în libertate!
Mai notez că noua Constituție, fraudulos vârîtă pe gâtul nostru în 2003, a modificat durata mandatului președintelui, de la 4 la 5 ani! Modificare impusă de Năstase, care era într-atât de sigur că în anul următor va ajunge președinte. Mai este nevoie să întreb pe cine a supărat Năstase cu atâta înfumurare și iubire de sine?! Trufia, cel mai mare păcat!…
2008
La alegerile parlamentare s-au petrecut o serie de anomalii, cum ar fi alegerea unor candidați cu numai 34 de voturi, prin redistribuire! Se dovedea încă o dată că lista de partid poate produce fel și fel de anomalii! Se profila tot mai clară necesitatea introducerii votului uninominal! Care avea să se încerce în 2012, într-o formulă hibridă, care a dat naștere unor anomalii și mai mari, dovedindu-se încă o dată inacapacitatea de a legifera a clasei noastre politice.
2009
La alegerile prezidențiale Băsescu s-a întrecut pe sine la furat și fraudat alegerile! A dat și peste „un prostănac”! Geoană a fost trădat de ai săi, în frunte cu Năstase și Iliescu. L-a trădat și Crin Antonescu. Nici Victor Ponta, ca șef de campanie electorală a lui Geoană, nu a fost ce trebuia…
Deși PSD a declarat oficial că adevăratul câștigător al alegerilor a fost Mircea Geoană – ceea ce era și adevărat, după alegeri Geoană a fost destituit din funcția de președinte al PSD deoarece …pierduse alegerile! În fapt, aceasta fusese adevărată țintă a trioului mai sus amintit: scoaterea lui Geoană de la conducerea PSD-ului. Chiar cu prețul a încă 5 ani de prezență a lui Băsescu la Cotroceni! Să pui partidul mai presus de Țară este un fel de nec plus ultra a mizeriei politice!
2013
Câteva cuvinte și despre Johannis. Nu avea nici pe departe calitățile cu care să câștige primăria Sibiului! Nu mi-e clar cine l-a inventat. Cel mai probabil, interesele germane, atât de mari în această zonă. Aceste interese au influențat decizia discretă a partidelor mai importante de a nu pune la Sibiu candidați serioși, oameni de valoare, care să constituie o alternativă valabilă pentru „neamț”! Unul dintre liderii politici cu care Johannis a tratat cu mai puțină discreție această susținere ocultă a fost Dan Voiculescu! Prezența lui Johannis la Grivco a avut această explicație și …menire! Știa el Băsescu ce știa! Cum să nu știe?!
Constat cu mirare că analiștii și formatorii de opinie îi trec cu vederea lui Johannis povestea cu înfierile de copii. Pentru mine este esențială! Când îi enumeră punctele slabe, adversarii lui Johannis nu mai zic nimic despre aceste înfieri. S-a răspândit ideea că adopțiile au fost perfect legale și că cei care-i reproșează aceste adopții neglijează faptul esențial: copiii aceia au schimbat o viață de mizerie, viața de orfani, de copii nedoriți, pe o viață normală, într-o familie devotată bunei lor creșteri. Trecând peste motivele mele personale pentru care, recunosc!, sunt împotriva lui Johannis, țin să subliniez următoarele obiecții, valabile pentru oricine:
- adopțiile mijlocite de Johannis și familia sa au fost în număr de vreo douăzeci. Repet: douăzeci!
- ele au fost făcute prin tribunal, dar asta nu le conferă corectitudine. Prevederile legale au fost mereu încălcate. Nu erau nici la acea dată legale înfierile de bebeluși, de câteva săptămâni! Autoritățile nu au deschis nicio anchetă în cazul lui Johannis pentru că mai sunt și alte nume sus puse implicate în aceste adopții. Foști miniștri câțiva. Cu Valeriu Stoica în frunte!
- Johannis a recunoscut singur, în 2000, în fața ziariștilor, că a obținut beneficii materiale de pe urma acestor „servicii” de intermediere. Beneficii pentru care legea pedepsește cu pușcăria!
- Cu ce bani și-a cumpărat profesorașul de fizică 6-7 case?… Nu există altă explicație mai logică decât beneficiile ilegale, de natură penală, dobândite prin adopțiile respective! Nici că există bani mai murdari!…
Zic unii că acest Johannis, deoarece este sas, adică un fel de german, ar putea fi un al doilea Carol I… Trebuie știut că motivul pentru care a fost adus Carol I să ne fie rege nu a fost „calitatea” sa de german! Ci faptul că se înrudea cu familiile regale din toată Europa. Rămas vacant prin abdicarea lui Cuza, tronul României a fost mai întâi oferit unui prinț belgian, care însă ne-a refuzat! Faute de mieux, cum zice franțuzul, Ion Brătianu s-a orientat spre Carol de Hohenzollern, înrudit și el cu toate casele regale din Europa! Aveam nevoie de o „pilă” la aceste case regale! Acesta a fost motivul aducerii lui Carol, nu calitățile sale și mai ales nu a contat faptul că era german! Ci faptul că de înrudea cu regii și împărații Europei de atunci!…
Dimpotrivă, după cum se știe, la Berlin, după războiul de Independnță, când s-a încheiat pacea, ne-a lipsit ajutorul Germaniei, al prusacului Bismarck, care n-a ținut seamă de faptul că la București domnea un rege de origine germană! Germanul Bismarck a făcut atunci jocul Rusiei, al Bulgariei, în niciun caz al României!
Iar dacă ținem seama de înțelegerea secretă dintre Carol și Franz Josef, din 1883, putem spune că norocul nostru, în înfăptuirea României Mari, a fost că politicienii români nu au ascultat de Carol I, care ținea morțiș să ne bage în Primul Război Mondial alături de germani. Politica lui Carol față de Transilvania, a fost dictată de interesele Vienei, ale Budapestei, nu de nevoile din Ardeal! Asta trebuie știut bine, mai ales de ardeleni!…
Așadar nu poate fi vreo asemănare semnificativă între Carol și Johannis. Brătianu l-a ales pe Carol, desigur, și pentru calitățile sale personale: militar de carieră cu o prestație impecabilă, sentiment profund al onoarei și cinstei, familie nobilă, din aristocrația europeană cea mai selectă!
În vreme ce, pe lângă matrapazlîcurile inerente unei cariere de primar post-decembrist, asupra lui Johannis planează suspiciunea cea mai gravă: complicitate la pruncucidere! Negoț cu ființe umane!
Am convingerea că într-un plan superior al existenței noastre, acolo unde suntem judecați fără de greșeală, nepăsarea cu care societatea românească tratează vinovăția celor implicați în înfierea unor copii despre a căror soartă nu mai știm nimic și nici nu ne interesează să știm, atârnă cel puțin la fel de greu, de apăsător, ca și crimele din decembrie 1989, pentru care nu s-a făcut niciun efort serios spre a se afla cine sunt vinovații! Acestea sunt păcate ale neamului, ale întreg neamului românesc, în fața Domnului, și ne va fi greu să ne eliberăm de povara lor. Până atunci va fi să ne zbatem mai departe în neputință și neîmplinire!
Cele două referendumuri de destituire a lui Băsescu.
Primul n-a reușit din pricina Curții Constituționale care, în mod incorect și aberant, a permis ca la același referendum, cerut de Constituție, să se pună la vot și reforma Parlamentului, propusă de Băsescu. Micșorarea numărului de parlamentari nu avea cum să nu trezească simpatiile „poporului”! Disperat, Băsescu era în stare să promită chiar și desființarea impozitelor și taxelor, numai să nu fie destituit! După 2009, cu partidul său la guvernare, Băsescu a uitat de deciziile ce s-au luat prin referendum! L-a interesat numai decizia de a nu fi suspendat. Celelalte fuseseră momeală pentru fraieri, ca să-l creadă victimă inocentă a clasei politice!
Al doilea referendum a fost sabotat de același Crin Antonescu, mereu în slujba lui Băsescu în clipele grele pentru acesta. Ca președinte interimar, Crin putea să împiedice funcționarea în legea referendumului a condiției „50% plus 1” prezență la vot! Dacă mi-aduc bine aminte, a existat chiar un moment pe care Crin „l-a ratat” cu non șalanță și „cavalerism”, prea sigur pe prezența la vot a românilor, sătui de bătaia de joc numită Băsescu. Pus în fața votului masiv împotriva sa, Băsescu ne-a arătat cât poate fi de laș, de poltron, de fricos! Jucase teatru făcând pe bărbatul dur! Pe omul de cuvînt! A ajuns să se milogească de alegători să nu iasă la vot! Atitudine deplorabilă! De la Carol al II-lea probabil că n-am mai avut în fruntea Țării un ins mai …ne-avenit! Ca să nu folosesc cuvinte mai potrivite!
Una peste alta, nici cu Adrian Năstase n-ar fi fost, probabil, mai bine, mai onorabil pentru români! Cu Geoană însă, așa mediocru cum pare și, probabil, chiar și e, ar fi fost totuși altfel!… Cine l-a preferat pe Băsescu lui Geoană ar fi cazul să dea socoteală!… Nu-l văd pe Geoană perfid și malefic, de-a dreptul „diabolic” chiar, în zilele lui bune!
Mă aștept ca Băsescu să ne mai ofere o mostră, un machiaverlîc la care niciun om normal nu s-ar fi gândit! Circulă următorul scenariu clocit, zic unii, în tărtăcuța sa:
Incompatibilitatea lui Johannis a rămas să fie judecată după al doilea tur, adică după ce se va ști cine este câștigătorul alegerilor. Dacă iese Ponta, Curtea va decide că Johannis este și a fost incompatibil, că, deci nu avea dreptul să participe, să candideze… Drept care alegerile ar urma să fie anulate!…
Din fericire, un asemenea scenariu ține totuși de politic horror! Nu de ceea ce se poate chiar întâmpla!
În încidentele petrecute la secțiile de vot din străinătate putem vedea și recunoaște stilul Băsescu, amprenta sa inconfundabilă! Căci răspunderea pentru cele întâmplate nu cade pe umerii guvernului, a ministerului de externe, ci pe umerii ambasadorilor! Iar ei, toți, ascultă în primul rând de cel care i-a pus în funcție! Din păcate, majoritatea românilor nu știu că pe ambasadorii actuali, pe toți, i-a numit în funcție, conform Constituției, președintele Țării, adică al dumneavoastră Traian Băsescu. Deci cine i-a controlat pe ambasadori? Ponta sau Băsescu? De cine au ascultat aceștia?…
Deocamdată atât!
Ion Coja
Vorbim adesea de „asasini economici” de „transformarea Romaniei in colonie” – fara sa disecam mecanismul ce sta la baza acestor subiecte.
Articolul de mai jos nu este un atac la cei doi candidati prezidentiali – asa cum ar parea la o prima vedere – ci e o enuntare a acestor metode care au 2 paliare de evolutie :
– initierea/amorsarea HAOSULUI printr-o decizie politica/electorala, ridicata la rang de lege
– adancirea HAOSULUI prin „scoaterea la suprafata”, ulterior, in functie de interesele de grup, a defectelor introduse initial in sistem.
Toate marile distrugeri din Romania au avut aceiasi reteta – initierea haosului prin decizie politica, adancirea haosului prin cautarea „vinovatilor”, a „acarilor Paun” care au fost obligati sa puna in practica decizia politica viciata.
– Cauzele/metodele care au stat la baza HAOSULUI nu au fost niciodata analizate – dimpotriva, aceste metode au fost ascunse si astfel folosite repetat in diferite situatii.
In cazul de fata suntem in situatia de a hotara ACUM SAU NICIODATA daca respectam litera legii sau lasam ca, prin efect de bumerang, aceste scapari sa se intoarca impotriva noastra in viitor prin acuzatii aduse viitorului Presedinte al Romaniei.- traduse in practica de referendumuri, suspendari, izolare/blocare politica externa/interna, decizii luate sub „presiunea strazii” – intr-un cuvant HAOS.
E clar ca fiecare din candidati reprezinta o valoare – asa cum e clar ca reprezinta si un risc. Intrebarea este daca ACUM evitam capcana „asasinilor economici” mergand cu aplicarea stricta a legii sau mergem mai departe riscand inca 5 ani de blocaj economic, de declin economic sau, in cel mai rau caz, de izolare a Romaniei si intrare in HAOS.
Exemplul cel mai bun este UCRAINA – cine mai stie sau mai analizeaza DE CE a intrat in HAOS. ? Principala problema a ajuns sa fie ca acest HAOS sa nu se extinda la vecini sau in UE.
Cauzele sau factorii generatori de HAOS nu-i mai stie nimeni. Nimeni nu mai stie cum dintr-o cooperare Europa-Rusia-Asia s-a ajuns la aceasta stare de conflict Europa-Rusia-Asia.
„Vinovati de serviciu” exista – toata media ii vehiculeaza – Rusia, China, relatiile cu statele islamice etc. Dar oare astea sunt adevaratele cauze ?
Vrem sa jungem la fel ?
Avem o sansa unica ACUM sa evitam aceasta capcana a timpului – cu costuri rezonabile…
http://neinfrantii.forumactual.net/t209-anularea-alegerilor-din-2112014-o-necesitate-europeana#854
ANULAREA alegerilor din 2.11.2014, o necesitate …europeana
Anularea alegerilor din 2.11.2014 pare o utopie, dar sunt cel putin 2 motive care impun o astfel de solutie :
1) Romania si romanii sunt fortati sa-si aleaga Presedintele, ca „garant al Constitutiei” dintre 2 candidati – ambii cu probleme ce duc la incalcarea, sub o forma sau alta, a legii
– Dl Ponta banuit ca s-a pus in slujba unor servicii secrete intr-un moment in care legea interzicea acest lucru
– Dl Iohannis pentru ca a fost in consiliul de administratie al unei societati atunci cand legea nu permiteaacest lucru.
Ambii au facut cu buna stiinta aceasta incalcare a legii, a cutumei administrative (pt ca amandoi cunosteau cerintele legii), ceea ce ridica o problema de nivel european in fata europarlamentarilor romani :
– Va fi Romania izolata politic-economic si militar, prin refuzul/ezitarea celorlalti sefi de state europene de a colabora cu un sef de stat care a incalcat legea, …sau nu ?
Aceasta ar trebui sa fie preocuparea europarlamentarilor romani si nu luptele interne de partid.
– Pentru ca de acest raspuns, la aceasta intrebare, la aceasta interpelare facuta in interiorul Parlamentului European, depinde viitorul Romaniei. Prima definitie a unei dictaturi este nerespectarea legii la nivel de sef de stat.
Daca, fie si pentru o clipa, aceasta situatie planeaza asupra Romaniei si viitorul Presedinte al Romaniei va fi socotit ca un om ce nu respecta legea atunci izolarea, sanctiunile economico-politice vor veni ca o evolutie normala intr-o comunitate de state in care LEGEA e cea care primeaza.
– Altfel Uniunea Europeana risca sa fie socotita doar o cooperare pur politica, unde LEGEA este facultativ aplicata, in functie de interesele politice – si nu o entitate a unor state puternic dezvoltate economic ce fiunctioneaza exclusiv pe baze legale, fara derogari de la aplicarea legii si ordinii.
– De aceea raspunsul clar si imediat, din partea cancelariilor marilor democratii europene, este esential in aceasta problema :
– Accepta sau nu ca Romania sa fie reprezentata la nivel de sef de stat de o persoana cu probeme in respectarea legii ? Vor izola sau nu Romania, indiferent de cine va iesi castigatorul cursei electorale pentru Cotroceni ?
Iar de aici rezulta necesitatea anularii scrutinului electoral din 2.11.2014 si amanarea alegerilor pana la lamurirea situatiei candidatilor la cea mai inalta functie in stat – Presedentia Romaniei.
2. Legea spune ca scrutinul poate fi anulat daca se dovedeste ca „situatia a fost de natura sa modifice clasamentul candidatilor”
a) 1 milion de voturi pe liste speciale suspectate de „turism electoral” reprezinta o situatie care putea modifica clasamentul candidatilor la alegeri.
b) Asigurarea accesului doar a putin peste 150.000 de romani la urna de vot – din cei aproape 3 milioane de romani din afara tarii ( din care peste 80% cu drept de vot, pt ca e vb de persoane care au plecat la munca in strainatate si dreptul/capacitatea de munca = dreptul de vot ) este o situatie care arata clar ca situatia candidatilor in clasamentul electoral puteafi schimbata daca accesul la vot nu ar fi fost limitat/restrictionat de autoritatile romane competente in domeniu.
– Nu conteaza „cine” se face vinovat de aceasta situatie.
– Nu conteaza ca „doar cateva zeci de mii de romani n-au putut vota” sau ca „s-au inregistrat mai multe voturi decat in 2009”.
Noi aici analizam NORMALITATEA – adica posibilitatea ca toti cei 3 milioane de romani din diaspora sa isi poata exprima votul – nu facem studii comparative intre doua guvernari care au „trisat” la vot – una in 2009 si alta in 2014.
– Se incearca abaterea de la aplicarea legii pe principiul „dar si alalalt a facut la fel”. Aici nu conteaza cine a facut sau nu ceva similar – conteaza stoparea unui proces de frauda electorala. ACUM, pana nu se extind urmarile acestei situatii la dimensiuni necontrolabile.
– Situatia comparativa ar fi ca, in cazul unui incendiu la o casa si a pericolului extinderii incendiului la cladirile vecine pe noi sa ne preocupe „cine si de ce a dat foc casei” si nu chemarea pompierilor pentru stingerea incendiului si salvarea situatiei. Anchete, analize se pot face dupa – primordial este salvarea situatiei si stoparea extinderii incendiului.
La fel si la aceste alegeri – primordial este salvarea situatiei, readucerea ei in reperele legale si abia apoi stabilirea vinovatilor.
Iar prima masura este anularea alegerilor si a rezultatului scrutinului din 2.11.2014 pentru ca prin vointa autoritatii de stat a fost restrictionat accesul la vot a peste 3 milioane de romani aflati peste hotare. Asta daca vrem sa aratam ca suntem un stat de drept, european si nu un „Bandutistan”
Curtea Constitutionala are cel putin 2 motive de anulare a scrutinului din 2.11.2014.
– Fie ca unul dintre candidati formuleaza o cerere in acest sens, fie ca Avocatul Poporului se autosesizeaza pentru incalcarea dreptului la vot pentru un numar important de romani, aceasta decizie va modifica esential viitorul Romaniei.
Todere ,bineinteles ca oculta a ales doi prezidenti cu bube in cap ,ca sa fie santajabili usor .Daca nu misca cum li se spune ,li se deschid dosarele . Simplu , in stil mafiot .
.
Pentru ca dupa acest bilant ar trebui sa mai si zambim, sa avem puterea de a ne regasi umorul traditional, pentru a putea trece mai usor peste cumpana timpului, va invit sa cititi articolul de mai jos, ce circula pe internet si mail (si pe care il puteti urmari aici cu fotografii color si explicatii
http://neinfrantii.forumactual.net/t178-usl-ponta-contra-romaniei#853 ):
Drapelul Romaniei si „Mandria de a fi ROMAN”
Campania electorala este, oriunde in lume, in primul rand o campanie de imagine. Daca imaginea e ZERO atunci si candidatul e ZERO.
Cat de prost trebuie sa fi pentru a da drumul, in campanie electorala prezidentiala, unor afise electorale ce nu reprezinta functia TARII pentru care ceri votul – functia cea mai inalta in Stat, de PRESEDINTE AL ROMANIEI
– Pentru ca indiferent de unde am privi – de la stanga la dreapta sau invers – in afisul electoral a lui Victor Ponta nu regasim DRAPELUL ROMANIEI simbolizat in culorile de pe „motivele traditionale” (si orice cititor este rugat sa gaseasca, daca poate, culorile rosu-galben-albastru, asa cum sunt ele ordonate pe DRAPELUL ROMANIEI):
– putem vedea rosu-galben-rosu – drapelul Spaniei , al Macedoniei
– putem vedea rosu-albastru-galben – drapelul Venezualei , Columbiei , Ecuadorului sau Armeniei
– putem vedea albastru-galben-albastru – drapelul insulei Barbados din Marea Caraibelor, sau a Bosniei-Hertegovinei – stat desprins din Yugoslavia ca simbol a dezmembrarii Romaniei, subiect actual de campanie electorala sau poate subiect al viitorul Presedinte.
– Cu ani in urma d-na Elena Udrea era socotita „Blonda de la drept” pentru ca nu stia daca Norvegia are rege sau presedinte.
http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/Politica/9180/Blonda-de-la-Drept-Elena-Udrea-crede-ca-Norvegia-este-republica-si-face-parte-din-UE.html
Dar cat de „blond” trebuie sa fi la minte incat sa nu respecti si sa cunosti culorile DRAPELULUI ROMANIEI ? Sau daca le cunosti sa le pui pe afisul electoral alandala, ca un adevarat TANTALAU.
Mai degraba, asa cum am mai zis si cu alta ocazie :
http://neinfrantii.forumactual.net/t207-de-ce-vine-angela-merkel-la-bucuresti
specialistul american in imagine, trimis de Hilary Clinton in echipa lui Victor Ponta la Bucuresti , dl Mitch Stewart , ii serveste premierului nostru gafa dupa gafa – pana va pricepe ca nu este pregatit sa ocupe cea mai inalta functie in Stat, cea de Presedinte al Romaniei.
– Sau poate ca timpurile se razbuna si gafa cu „mogulul Vantu” pe care a facut-o dl Victor Ponta cand era sef de campanie electorala prezidentiala a d-lui Geoana se repeta acum la alti parametrii – gafa facuta insa de stafful de campanie al prezidentiabilului Ponta.
Atât de curvă e politica în România, încât până și UDMR și PRM pot face alianță, numai să fie la putere, să împartă același ciolan. Nici n-au visat bolșevicii români o asemenea situație. Este un adevărat spectacol grotesc.
Radu Banciu
În istoria României au existat doar două alegeri libere și alte două alegeri lăsate pe jumătate libere pt. un anume scop. Restul e doar siluirea voinței populare, fraudă și falsificare pt. a legitima stăpânirea străină a țării.
Cele două libere sunt:
1864 – după ce Cuza a dat o lovitură de stat și a impus „Statutul dezvoltător al Convenției de la Paris”, o Constituție autohtonă a statului național român. Atunci s-a constituit primul Parlament reprezentativ pt. români, în defavoarea grecilor fanarioți(și în paralel cu Dieta de la Sibiu din 1863 care a oprit monopolul politic al grofilor unguri). Adunarea Deputaților a fost aleasă pe baza unui cens mult scăzut care a dat românimii asuprite majoritatea în corpul electoral și majoritatea mandatelor câștigate(reformele lui Cuza tindeau către votul universal). Iar Senatul s-a conceput ca un Corp Ponderator între puterile statului, format din seniori, membri valoroși ai societății: 1/2 din partea instituțiilor fundamentale(Biserica, Armata, Magistratura, Universitățile, etc.) și 1/2 numiți de Domnitor la propunerea Consiliilor Județene. Acest Parlament a votat pt. continuarea reformelor, întărirea statului și regenerarea societății românești. Și-a încheiat activitatea după lovitura de stat din 1866 când țara s-a întors la epoca fanariotă, iar frauda instituționalizată a debutat cu acel plebiscit falsificat.
1919 – la un an după momentul Alba Iulia, în contextul războiului antibolșevic și tratativelor de pace de la Paris(de la care marele patriot Ion. I.C. Brătianu s-a retras, insultat fiind de cerințele impuse de „democrațiile” vestice). În mod ciudat, tronul nu a numit un guvern dinainte, care să organizeze și să câștige alegerile(cum se obișnuia). Au fost primele cu vot universal(bărbătesc) și primele după Marea Unire, cu legi și organizări diferite în Regat și provinciile întregite. P. Conservator, divizat, blamat pt. colaborarea cu ocupația germană și dezavantajat de votul universal, nu a luat decât cca. 1% din voturi; PNL a pierdut aceste alegeri, obținând cca. 20% din mandate; o coaliție de 6 partide mici și dispersate în teritoriu a câștigat alegerile, obținând cca. 70% din mandate, dând națiunii române un nivel de reprezentare așa cum n-a avut de la 1866. Cele 6 sunt: P. Național Român(Transilvania), P. Țărănesc, P. Democrat al Unirii(Bucovina), P. Țărănesc(Basarabia), P. Naționalist Democrat și P. Conservator Democrat. Prim Ministru este Al. Vaida-Voevod. După 4 luni de activitate, acest guvern este înlocuit de „maurul” Al. Averescu, un regim autoritar capabil să stabilizeze situația din țară și să aplice programul de reforme și unificare administrativă a României Mari.
Cele două lăsate pe jumătate libere sunt:
1937 – în lipsa unui veritabil sistem democratic, rege playboy a dat lovitura de grație partidelor lăsând moale procedeul alegerilor așa cum se știa: numirea unui nou guvern la discreția regelui, înnoirea șefilor în aparatul de stat, mobilizarea organelor de represiune și falsificarea grosolană a alegerilor, cu ciomege pe spinarea opoziției. El n-a numit un nou guvern, alegerile s-au desfășurat relativ pașnic, iar pactul de neagresiune electorală între PNȚ,TPȚ și PNL Gheorghe Brătianu și-a făcut efectul scontat. Chiar dacă n-a obținut pragul de 40% necesar atribuirii primei electorale la Cameră, PNL a depășit oricum celelalte partide, câștigând în 52 de județe(din 71) la Cameră și majoritatea mandatelor de senator, deci un guvern PNL(minoritar sau în coaliție cu alții) era mai mult decât posibil. Situația asta bizară și ceea ce i-a urmat au deschis calea către dictatura regală și apogeul crimelor politice. Dacă aceste alegeri erau lăsate întru totul libere, legionarii și cuziștii ajungeau pe primele două locuri, lăsând în urmă PNL și PNȚ, compromise și uzate moral.
2000 – când mafia transnațională i-a dat o lecție mafiei locale, arătându-i că poate fi oricând alungată de la putere prin vot popular, numai de s-ar lăsa liberă scena politică. Pt. „realizările” grozave ale guvernării sale, PNȚ n-a mai intrat în Parlament(iar Emil Constantinescu, beneficiarul fraudei din 1996, a fost retras pt. a evita o înfrângere rușinoasă). Furia populară a fost captată de Corneliu Vadim Tudor, care a profitat și de linșajul mediatic la care a fost supus(ulterior jidanii au adus experți în manipularea media ca să-i școlească pe nătângii ăștia care, aruncând cu pietre în Vadim, i-au multiplicat scorul). Mafia locală a fost băgată în sperieți de acest experiment electoral, i-a trecut glonțul pe lângă ureche, iar Tel-Aviv-ul a râs cu lacrimi de această situație în care și-a adus slugile. Dacă erau lăsate 100% libere, la aceste alegeri nici PD și UDMR nu intrau în Parlament, iar Vadim Tudor devenea Președinte.
Eu cred ca fiascoul national se datoreaza grupului crypto sionist infiltrat la putere .In spatele lor s-a aflat o intreaga logistica internationala , sponsorata cu sume practic nelimitate , de care nu erau la curent nici macar ofiterii de contrainformatii ,dupa spusele lui Corut ,poporul nici atit . Singurii care stiau toata dezvoltarea evenimentelor erau complotistii insusi ,dupa spusele lui Brucan .
Noi numai printr-o minune am putea sa recuperam handicapul .Practic sintem ca niste pesti in plasa .Dinti n-avem sa rupem plasa si orbecaim cautind o iesire . Avind in vedere ca ei au angajat tot romani sa-i omoare pe romani in caz de rascoale ,e si mai greu ,pentru ca practic vom ajunge sa ne omorim intre noi .
Oare ce mesaj ar putea sa-i convinga pe politisti ,jandarmi ,ofiteri secreti sa nu asculte ordinele primite de sus ci sa ajute si protejeze poporul roman protestater ,nu stiu observindu-se ca pentru salariu aceia omoara si pe mamele lor ..
ROMÂNIA, ULTIMUL BAL
de Adrian Păunescu
În loc să fim o ţară numai fraţi,
Simţim, în noua epocă barbară,
C-am fost, în viaţa noastră, blestemaţi
S-ajungem chiriaşi la noi în ţară.
>
Din tot ce facem, nu avem nimic,
Ne macină străine interese,
Făina noastră n-are spor nici pic,
Nici pâinea în cuptor nu ne mai iese.
>
Trăim acelaşi tragic simţământ,
Sub politicieni şi sub contabili,
Că noi, ca neam, avem destinul frânt
Şi suntem de prisos şi nerentabili.
>
Umili, ne cerem scuze de la toţi,
Că nu ne-au chinuit destul în viaţă,
Şi ne conduc nişte fanarioţi,
Ce pe cei mici trădarea îi învaţă.
>
Poet nebun, ce vorbe mai îndrugi,
De zici că eşti din neam ce nu se lasă,
Când am ajuns în ţara noastră slugi
Şi suntem cerşetori la noi acasă?
>
Şi vii, şi morţi, amestecaţi, acum,
Dispuşi să emigreze se arată,
Mormintele se pregătesc de drum,
În România deromânizată.
>
Sus-puşii nu mai au nimica sfânt,
Ca pe cravate, jurământu-şi schimbă,
Nu mai avem nici fabrici, nici pământ,
Vorbim şi limba noastră-n altă limbă.
>
Şi-acum se-aude clopotul fatal,
Vin vremuri de urgie şi de grindeni
Şi este seara ultimului bal,
Din zori, vom fi români de pretutindeni.
>
Probabil, mâine-aici va fi pustiu
Şi toţi în pribegie vom porni-o,
Drum bun, popor pierdut la un pariu,
Adio, mamă patrie, adio!
”Dar poporul român nu are în spate un mileniu de democraţie şi nu e capabil
să facă o revoluţie de catifea pentru a înlătura capitalismul sălbatic, băncile
străine şi corporaţiile transnaţionale, ca islandezii. Revoluţia electorală a
devenit caducă, deoarece toate alegerile din ultimii 25 de ani au fost
falsificate. Deci, e nevoit să facă o
revoluţie autentică şi violentă, a românilor pentru români şi să lichideze
cleptocraţia, actuala clasă politică”.
Colonel (r.) Vasile I. Zărnescu
Si totusi noi cu cine sa votam?
Domnu Coja poti vota un personaj care si-a luat doctoratul prin frauda?