Circulara nr. 7
Domnilor Studenți,
Sunt Ion Coja, despre mine puteți afla mai multe de pe site-ul www.ioncoja.ro. Mai important pentru discuția la care vă invit este site-ul www.listanationala.ro . Mă adresez domniilor voastre știind bine că încerc să captez interesul și bună voința celui mai important segment din societatea românească: tineretul studios! Nu spun nicio noutate afirmând că sunteți deopotrivă componenta socială cea mai interesată ca România să se redreseze. Pe scurt spus, România trebuie să de redreseze prin voi și pentru voi! Prin tineri și pentru tineri!
Trag nădejde ca prin acest prim mesaj să stabilim începutul unui schimb de idei și păreri, senin exprimate, care să se finalizeze cât mai curând printr-un proiect de acțiune politică a tineretului studios, a intelectualității românești responsabile. Am a vă face câteva propuneri pe care le supun atenției și dezbaterii dumneavoastră. Nu mă amăgesc în iluzia că voi obține acordul Dumneavoastră unanim și imediat. Aș fi preferat să fiu invitat să-mi spun părerea despre un proiect elaborat în cercurile studențești, ale tinerilor absolvenți care mai păstrează viu elanul adolescenței creatoare, inovatoare, elan deschizător de orizonturi noi! Capabil să dea viață unor idei generoase și lucide!
Prima problemă pe care o pun în dezbatere este de maximă actualitate politică: anul acesta vom avea alegeri locale și parlamentare. La 10 iunie alegeri locale, alegeri de primari și consilieri în toate comunele și orașele din Țară. În luna noiembrie, alegeri parlamentare. Vă invit, vă rog chiar, pe fiecare dintre dumneavoastră, să-și pună cu toată seriozitatea întrebarea: au acest alegeri vreo legătură cu viitorul dumneavoastră? Cu viitorul fiecăruia și al tuturor deopotrivă? Al fiecărui român? Al Țării și al Neamului?…
Firește, răspunsul teoretic nu poate fi decât unul afirmativ. Dar de la teorie până la fapta concretă, cu urmări vizibile în viața noastră, în istoria noastră, distanța este tare mare! Eu mă adresez domniilor voastre cu speranța că vă pot propune pașii efectivi, concreți, pe care îi aveți de urmat în acest an, decisiv nu numai pentru următorii patru, ci pentru o perioadă chiar mult mai lungă!
Vă supun atenției următoarele premize pentru o discuție viitoare mai amănunțită:
1. Anul electoral 2012 poate și chiar trebuie să fie anul în care să punem capăt declinului în care România a intrat în anul 1990. Sub unele aspecte, deloc neglijabile, acest declin a început cu mult înainte și a continuat după 1990!
2. Nu ducem lipsă de idei și principii, a căror implementare în viața politică și de toate zilele ar fi salvatoare, izbăvitoare! Ducem lipsă de oameni de valoare care să ocupe funcțiile de decizie și de execuție din stat. Și asta nu pentru că printre români nu se găsesc oameni de valoare, ci pentru că oamenii de valoare din România nu iau parte la competiția electorală, la procesul alegerilor, la viața politică.
3. Nu găsim decât foarte puțini oameni de valoare printre candidații cu care partidele politice se prezintă dinaintea electoratului! Partidele politice, cu precădere cele parlamentare, pun candidați din interiorul clientelei politice, adică dintre cei care se fac deja vinovați de starea de dezastru generalizat în care am ajuns! Indivizi care, foarte mulți dintre ei, și-ar afla locul ce li se cuvine mai curând după gratii!
4. În mod paradoxal, nu găsim oameni de valoare nici printre cei care votează!… După cum se știe, mai mult de jumătate din populația Țării este dispusă să lipsească de la vot și cei mai mulți dintre ei chiar vor lipsi!… Comparând cele două jumătăți, aș risca o observație: cei mai mulți intelectuali se află în jumătatea absentă de la vot!… E păcat! Mare păcat!
5. În această situație aflându-ne, întrebarea este cum facem să avem oameni de valoare pe listele de candidați? Cum facem ca alegătorii de valoare, responsabili de cum votează, să nu lipsească de la vot?
6. La aceste întrebări nu putem avea un răspuns mulțumitor fără ca studenții să se implice. Rostul intervenției mele, al mesajului cu care mă adresez dumneavoastră, ca fost cadru didactic universitar, ca fost senator, este să stabilim un minim de gesturi și acțiuni pe care studenții, numai studenții le pot săvârși, având ca rezultat final normalizarea situației politice și sociale din România. Alegerile din acest an vă oferă ocazia de a face istorie, de a schimba direcția de evoluție a societății românești. Vă oferă ocazia de a obliga România să pășească pe calea normalității, a normalizării!
7. Vă invit la un raționament simplu: în universități ajung cei mai dotați tineri din Țară, iar dintre absolvenții universităților, cei mai dotați rămân în universități, ca să devină ei înșiși profesori. Studenții și profesorii lor, inclusiv absolvenții universităților, alcătuiesc componenta cea mai de preț a societății noastre. Oare nu este cazul ca această componentă atât de prețioasă să capete ponderea meritată în viața cetății și a Țării?
8. Studenții și profesorii lor trebuie să capete un rol decisiv în viața publică. Și asta nu ca un act de dreptate, de recunoaștere a unor merite și drepturi adiacente! Nu profesorii universitari, pentru binele lor personal, au dreptul la această poziție privilegiată, ci societatea românească, poporul român, cetățeanul de rând are dreptul și tot interesul ca în fruntea obștei să ajungă concetățenii noștri cei mai capabili, competenți și cu simțul răspunderii morale!
9. În sensul celor de mai sus, mă adresez colegilor mei studenți și profesori, mă adresez organizațiilor studențești în primul rând, ca în timpul cel mai scurt să purceadă la o acțiune electorală proprie în toate localitățile unde există universități! Această acțiune nu este deloc complicată. Ea cuprinde două etape, două faze, două componente:
A – identificarea persoanelor capabile să reprezinte mediul universitar în funcțiile scoase la concurs: primari, președinți de consilii județene și consilieri! Deputați șă senatori! E de dorit ca un număr cât mai mare dintre aceștia să fie cadre didactice. Pot fi însă și studenți – în funcție de vârstă, sau absolvenți care pot avea girul structurilor studențești și universitare.
B – angajarea studenților și a cadrelor didactice universitare, a organizațiilor studențești, într-o campanie electorală de susținere a candidaților pe care ei înșiși i-au propus! O campanie electorală fără bani mulți, de la om la om, prin mass media locală care, spre dosebire de cea centrală, încă nu a ajuns servitoarea intereselor mafiote, anti-naționale.
Cu astfel de candidați, campania electorală va primi și sprijinul celorlalți intelectuali, mai în vârstă, ingineri, economiști, juriști, profesori, medici, ofițeri etc.
10. Întrebarea (problema) capitală: care este partidul dispus să primească pe listele sale asemenea candidați și să le ofere primele locuri pe listă?
Vă propun, stimați colegi, să luați legătura cu partidele parlamentare, cu reprezentanții acestor partide din localitățile în care vă aflați și să vedeți în ce măsură sunt dispuși să promoveze pe listele lor candidații pe care mediul universitar îi recomandă. M-aș bucura să aflu că veți găsi înțelegerea și concursul acestor partide. Știu bine însă că majoritatea partidelor vor respinge inițiativa dumneavoastră, se vor feri de ea ca dracul de tămâie…
Mă aștept deci la un refuz pe toată linia. Drept care, împreună cu un grup de tineri colegi, am imaginat și pus la punct o strategie politică ad hoc, pe care v-o propun în primul rând dumneavoastră, mediului studențesc și candidaților proveniți din mijlocul dumneavoastră. Deopotrivă pentru alegerile locale din luna iunie, cât și pentru alegerile generale din noiembrie.
Componentele acestei strategii sunt următoarele:
- Oamenii serioși din România se feresc să aibă de-a face cu vreun partid, deoarece cam toate partidele s-au compromis prin fărădelegile săvârșite de liderii și membrii acestor partide. Dacă ar candida, oamenii serioși ar prefera să candideze independent, fără să adere la vreun partid!
- Candidații pe care vrem să-i susținem, pe care dumneavoastră îi veți propune, își pot asuma, afirma sau păstra statutul de candidați independenți, apolitici.
- Avem un partid care își pune la dispoziția candidaților independenți dreptul său de a prezenta liste de candidați la alegerile locale și parlamentare. Actuala legislație face practic imposibilă alegerea unui candidat independent ca primar, consilier sau parlamentar.
- Candidații pe care îi vor propune studenții, în cazul în care sunt aleși, vor da socoteală numai în fața studenților și a colegilor lor pentru activitatea politică desfășurată în primării sau în Parlament. Angajamentul lor față de partidul pe ale cărui liste vor candida constă numai în respectarea legilor și a intereselor naționale fundamentale, putând fi trași la răspundere publică numai de colegii din mediul universitar care i-au propus și susținut în alegeri!
- Partidul de care vă vorbesc este Partidul Național Democrat Creștin. Un partid necompromis, ale cărui performanțe electorale le puteți decide dumneavoastră, studențimea română, prin decizia de a vă implica în susținerea unor candidați valabili, propuși chiar de dumneavostră! Nu de alții!
Mi-e greu să-mi imaginez motive serioase pentru care ați putea respinge oferta ce vi se face prin acest Apel!
Vă puteți implica nu numai în centrele universitare, ci chiar și în localitățile de origine ale fiecăruia, pentru a identifica mai întâi persoanele care merită să candideze, merită să poarte răspunderea bunului mers al obștei, al comunității locale sau naționale!
În principiu, aveți ocazia să puneți umărul la redresarea situației grave în care am ajuns cu toții. Aveți ocazia să vă organizați ca grup distinct și să acționați ca atare, iar acțiunea dumneavoastră să aibă efect palpabil: oamenii propuși și susținuți de dumneavoastră vor ajunge să ia deciziile care să dea vieții voastre un curs firesc, normal, propice dezvoltării și afirmării nestingherite a personalității fiecăruia.
România de azi, țară condusă la toate nivelurile de indivizi incompetenți și incorecți, este Țara dumneavoastră! Pentru ca România să fie pe potriva aspirațiilor dumneavoastră este nevoie să intrați în arenă și să alungați impostura și necinstea. Țara are nevoie de implicarea dumneavoastră! Însuși viitorul vostru este în joc! Nu-i lăsați pe netrebnici să vă hotărască soarta! România va fi țara pe care o meritați numai dacă vă veți strădui s-o meritați! Dacă veți acționa!
Aveți dreptul să-i dați României alt chip, chipul demnității și al bunei rânduieli! Chipul dumneavoastră! Totul este în mâinile dumneavoastră! Cu o condiție: să nu pregetați! Să nu rămâneți spectatori, pe margine! Intrați pe teren! Acolo unde este locul celui tînăr și voinic! Chibzuiți bine ce aveți de făcut și treceți la treabă! Nu-i lăsați pe obraznici și incompetenți să ocupe locurile voastre! Să-și bată joc de voi! Puneți-i la punct!
Arma voastră este votul și candidații pe care îi veți propune și susține!
*
* *
Concret ce urmează să faceți?
(a) Să vă decideți să intrați în joc,
(b) să vă grupați la un loc și sub o singură comandă cât mai mulți studenți, cât mai multe organizații din același centru universitar,
(c) să vă sfătuți cu profesorii în care aveți încredere,
(d) să cădeți la înțelegere cu domnii profesori pe cine să promovați pe lista de candidați și
(e) să vă faceți o strategie amănunțită și inteligentă, inventivă, de campanie electorală.
Tot ce este mai important într-o campanie electorală se face cu sufletul, cu pasiunea sinceră și ardentă a candidatului, a susținătorilor săi.
Pentru sprijinul pe care îl puteți primi „de la centru”, precum și pentru alte probleme care se ivesc, scrieți-ne pe adresa listanationala@yahoo.com.
Nu uitați site-urile noastre: www.listanationala.ro, www.pndc.ro, www.ioncoja.ro.
Pentru conformitate, al dumneavoastră ION COJA
21 Martie 2012, București
@”adrian romanu contra-revolutionarul”
Ironia ta nu salveaza Romania, Biserica Ortodoxa Romana da. Aici este scoala de romani providentiali, de elita morala ! Din pacate pt pripeala noastra Dumnezeu lucreaza cu rabdare si s-ar putea sa nu traim acele vremuri de ridicare a aneamului romanesc !
Deci raspunsul meu la aceasta circulara ramane: universitarii nu vor salva Romania, crestinismul ortodox romanesc da !
„XYZ, avem nevie sa fim impreuna si puternic impreuna, daca chiar aveti timp si nevoie de “””scaterea chilor celor ce au spus ce nu trebuia si celor ce nu au spus ce trebuia””” pierdeti timpul necesar unor ginduri vorbe si fapte de SOLIDARITATE SI DE UNIRE…NU STIU CE VINT VA BATE INCOACE DAR DACA TOT VA INDREAPTA INSPRE NOI FITI CU NOI SI DE AL NOSTRU… CACI DE DIVIZATI NU AVEM NEVOIE caci AVEM LA TONA SI LA PELTEUSE…”
Nu doar ca m-ai impresionat, dar are si foarte mult sens ceea ce spui. Si totusi, ce a zis doctorul: mai scapi?
@Ioan: Deci viitorul Romaniei ar fi in scoala de oameni providentiali. Noroc cu tine ca ramaneam buimaci. Si pe ce strada este scoala asta?
adrian romanu contra-revolutionarul
26.03.2012 la 11:05 am
Da Adrian. Sunt foarte bine coordonaţi aceşti detractori.
@ „adrian romanu contra-revolutionarul”
Este parerea mea ! Nu vrei sa trec la aplauze , laude si cantece patriotarde cu fiece circulara ?
Eu nu mai cred intr-un hei-rup national ! Eu cred ca numai o elita poate ridica neamul romanesc ! Universitarii, per ansamblu, si-au facut numarul inca din anii 90 si nu au facut mare lucru. A fost parlamentul plin de ei !
Revenind la circulara, sunt sanse infime ca neamul sa voteze altceva decat ceea ce li se cere in mass media, adica ceea ce le cere Marele Manipulator ! Domnul Ion Coja spera sa intre iarasi in parlament cu o lista de nationalisti, nu stiu cum votati de marea masa de romani, treziti la realitate cu doua site-ri !
Poate ar merge iarasi cu o formula pasoptista…
COMENTARII DIN ZIARUL NAȚIUNEA LA ARTICOLUL APEL CĂTRE STUDENȚI
http://www.ziarulnatiunea.ro/2012/03/24/apel-catre-studenti/#comment-1504
Ioana spune:
24 martie 2012 la 14:58
Desigur ca ideea nu e rea…dar pana la urma …alt partid ..nu ma pot abţine, domnule profesor, sa va spun ca v-am fost studenta, acum vreo 15 ani. Am avut, ca multi studenti, o stima pentru dvs, dar va vedeam mai mult pe la conferinte. Pentru ca, erati si atunci, amestecat in nu stiu ce “ciorba electorala”(ba stiu!)…De atunci ati tinut-o tot asa! De ce credeti ca studentii de altadata, ca si cei de acum, ar mai avea incredere in dvs?! Drumul spre iad e oricum pavat cu bune intentii!
COMENTARII DIN ZIARUL NAȚIUNEA LA ARTICOLUL APEL CĂTRE STUDENȚI
http://www.ziarulnatiunea.ro/2012/03/24/apel-catre-studenti/#comment-1504
omeo Tarhon, redactor sef adj. NAȚIUNEA spune:
25 martie 2012 la 06:56
Departe de a intenționa domnul prof. dr. Ion Coja de a intra vreo polemică prin care ar onora peste merite o persoană a cărei nume ”Ioana” pare a fi fals, persoană care nu are, oricum, demnitatea de -și dezvălui identitatea dacă tot afirmă că i-a fost studentă, domnul profesor Ion Coja, spre lauda domniei sale, a găsit de cuviință să consume cuvinte prețioase și energie spre a emite următorul răspuns:
Re: [Ion Coja] Comentariu: “Apel către studenți”
Hide Details
FROM: ion coja
Saturday, March 24, 2012 6:52 PM
Dacă, dnă Ioana, chiar mi-ai fost studentă, cred că-ți aduci aminte că n-am lipsit la niciun curs, cum făceau cu non-șalanță mulți colegi, îndeosebi mai tineri! Eu am fost de modă veche și n-am chiulit decât ca student! Drept care nu înțeleg pe la ce conferințe zici că mă vedeai mai des decât la curs!
La fel, poate ți-aduci aminte că nu am făcut nicio clipă propagandă politică printre studenți, nicicum pentru vreun partid! De fapt, din 1996, eu n-am mai fost membru propriu zis al vreunui partid!
Ar putea fi vorba despre conferințele organizate în anii 1995-2010 la Sala Dalles îndeosebi, de două ori pe an, sesiuni de conferințe care durau și trei zile, cu zeci de vorbitori, total ignorate/sabotate de mass media deoarece subiectul acestor conferințe nu convenea clasei politice, niciunui partid parlamentar: adevărul despre „holocaustul” din Transnistria, despre legionari, despre Ion Antonescu, procesul de de-românizare a României, invazia evreiască ce ni se pregătește, primejdiile aderării la UE, reversul globalizării etc. Aceste subiecte nu le-am atins nici măcar aluziv dinaintea studenților. Ai fost mata la vreuna dintre aceste conferințe?
Îmi reproșezi că mă vedeai amestecat în nu știu ce „ciorbe electorale”! Mai întâi îți precizez că singurele campanii electorale la care am participat, candidând, au fost cele din 1992 și 2004. Mai apoi te întreb, dacă chiar aș fi candidat, de ce ai fi fost deranjată? De faptul că nu sunt un poltron, un mafiot, un mincinos, un impostor, un delapidator?! Că nu semăn cu portretul robot al politicianului de succes?
Dacă citeai cu atenție textul meu adresat studenților vedeai că eu nu apelez la încrederea lor în mine, ci îi îndemn să aibă încredere în profesorii lor! Iar pe profesorii în care au cea mai mare încredere să-i îndemne, să-i convingă să candideze și să-i susțină! Pe profesorii lor, nu pe mine!
Dragă ”Ioana”, dumneata, văd bine, mi-ai fost studentă cam în aceeași măsură în care eu am fost înscris în UDMR sau în GDS! Se vede de la o poștă că nu ești Ioana! Persoanele cu acest nume frumos au altă calitate umană!… (Vezi teoria lui Kratylos depre numele de persoană, am predat-o la curs. N-ai fost de față!…)
Dar e bine că te-ai inventat și mi-ai inventat și mie niște păcate! Nu că n-aș avea, dar păcatele și defectele mele sunt altele, nu le etalez de la catedră… Mă abțin, mă stăpânesc și reușesc să fac în fața studenților o figură onorabilă, măcar de dragul aparențelor!
E bine că mi-ai trimis acest mesaj trucat, mi-ai făcut un mare serviciu: cred că era necesar să spun că, foarte probabil, dacă lucrurile merg bine cu Lista Națională, eu nu am să candidez! Din motive pe care dumneata nu ai cum le înțelege, așa că le voi face publice cu altă ocazie… Mai plăcută!
Și încă o idee mi-ai mai dat. E lucru capital încrederea. Dacă nu o merit, ai dreptate, mai bine stau în banca mea. Așa că îi invit pe foștii studenți care au de făcut un reproș privind ținuta morală și intelectuală a fostului lor profesor subsemnat, să scrie pe site-ul publicației Națiunea sau pe site-urile mele, http://www.ioncoja.ro sau http://www.listanationala.ro , fără menajamente, fără teamă și, desigur, semnându-și depoziția.
Știu că vei reveni, așa că nu-mi iau rămas bun. Să fii sănătos, domnule …Ioana!
COMENTARII DIN ZIARUL NAȚIUNEA LA ARTICOLUL APEL CĂTRE STUDENȚI
http://www.ziarulnatiunea.ro/2012/03/24/apel-catre-studenti/#comment-1504
Sara spune:
27 martie 2012 la 01:56
Dle prof. Coja, eu nu ma mir catusi de putin de comentariile de genul celui postat sub numele Ioana. Mi-am dat seama si din alte comentarii, de la ziare.com de exemplu, ca exista destul de multi indivizi care au o satisfactie perversa in a lovi, a jigni si a improsca cu noroi pe oricine. Acest gen de oameni nu au nevoie de motive, de argumente sau de a cunoaste realitatea. Ei lovesc instinctiv, in tot ce misca. Si in fata acestei realitati triste totusi, singura solutie este ignorarea. Trebuie sa ne facem ca nu auzim, ca nu vedem, ca nu simtim. Poate si acesta e unul din motivele pentru care unii oameni s-au blazat, au obosit, s-au scarbit, si au intrat in propria lor carapace, refuzand sa mai iese si sa se anime.
Vedeti dle prof., dvs. fara sa aveti un interes direct si personal, incercati sa schimbati ceva in aceasta tara care in momentul de fata e “la pamant”. Incercati sa-i promovati pe altii cu gandul ca doar, doar se mai poate indrepta ceva. Cred ca e destul de greu pentruca unii oameni, cei de valoare, se lasa greu atrasi in vartejul mizerabil al politicii, iar altii, considera ca nefiind vorba de o formatiune politica parlamentara, nu au sanse si ca atare nu vor sa-si piarda timpul si sa-si consume energia.
Exista multe partide mici, sau organisme autofinantate, care incearca sa faca ceva pentru schimbarea lucrurilor in tara, dar din pacate, analizandu-le mai indeaproape, mi-am dat seama ca unele, desi au programe bune si oarecum asemanatoare intre ele, datorita orgoliilor, a ideilor fixe si a prejudecatiilor, nu reusesc sa se miste pentru a fuziona sau a se asocia cu altele in vederea formarii unor miscari vizibile pe scena politica romaneasca. Extremismul in orice si chiar si numai depasirea unor limite impuse de o societate asezata, sunt neproductive. Nu poti sa faci abstractie de prezent, pentruca traind doar in trecut nu poti avea viitor. M-am oprit asupra Partidului Alianta Socialista (PAS). Au un program minimal de guvernare pe care-l consider foarte bun in majoritatea punctelor prezentate. Dar atata timp cat ei considera societatea comunista romaneasca ca societate ideala, atata timp cat se adreseaza unul altuia cu “tovarase” sau atata timp cat ei se lupta sa-si schimbe denumirea in partid comunist, n-au nicio sansa. (contact@pasro.ro). Asa cum si la Partidul Noua Dreapta am vazut lucruri bune in program dar din pacate ei traiesc in trecut. Nu reusesc sa se desprinda de o anumita perioana . Interesant mi s-a parut si Partidul Lege si Ordine (info@plo.org.ro) in special in ce priveste Proiectul energetic. Mi s-au parul atractive si Sfatul Batranilor al lui Adrian Pop(adipop@popservice.ro) si Proclamatia XXI -Marin Pmd. Gasiti mai multe daca intrati pe FB la ” Apel pentru schimbarea adevarata.” Nu stiu daca ati urmarit lansarea proiectului “Casa Noastra Romania”. Eu personal am fost impresionata. Desi nu este singurul organizator, Mircea Geoana mi s-a parut ca detinea rolul principal. Nu stiu daca se va reusi sa se faca ceva pentru realizarea acestui proiect, care se bazeaza pe promovarea oamenilor pe baza de competenta si integritate dar intentia este laudabila. Oarecum se aseamana cu programul dv. care are in vedere corporatiile profesionale. Dle prof. Coja, Geoana are notorietate, e vizibil, e chemat mereu pentru interviuri, dezbateri si pentru exprimarea opiniilor la TV dar si la mass media scrisa. El a facut apel la colaborare cu toate organizatiile si oameni persoane fizice care au performat in domeniul lor de activitate. Dupa parerea mea, acum in acest moment e singura posibilitate de a te putea face remarcat, unirea sau asocierea cu cineva sau ceva care este cunoscut, care poate sa-si transmite mesajul unui numar cat mai mare a populatiei. Politica are regulile ei de care nu putem face abstractie daca vrem sa existam.
Observati domnilor si doamnelor manipulari pe care trebuie sa invatam sa le detectam cu totii si sa le anulam efectele, in nici un caz sa nu ne lasam dusi de ele. Sa studiem mesajul agentului “Ioan” 25.03.2012 la 11:04 pm
“Nu-i rau sa fie implicati si universitarii,”
CA UN VANZATOR ABIL, MANIPULATOR VERSAT, INCEPE CU A FI DE ACORD, DAR NU CHIAR CU O APROBARE CI CU O NEGATIE A UNUI ASPECT NEGATIV, MANEVRA PSIHOLOGICA DE PREGATIRE A MINTILOR PENTRU A RECEPTIONA ATACUL CE URMEAZA;
“ ……….. insa numai fruntea, caci ceilalti, credeti-ma, habar au din ce natie se trag, cine au fost stramosii lor, nici macar incotro trebuie s-o apucam !”
ATACA PERSOANELE DESTINATARE, FACE CARACTERIZARI DEPRECIATIVE NESPECIFICE LA PERSOANE SI LA CATEGORIA DE INTELECTUALI DESTINATARI AI MESAJULUI DIN CARE NOI AR TREBUI SA INTELEGEM CA DEMERSUL ESTE INUTIL PENTRU CA DESTINATARUL ESTE INCOMPETENT.
“Universitar nu este egal cu omul providential. Romania are nevoie de o masa mare de oameni providentiali. Deci Romania are nevoie de o scoala care sa construiasca oameni providentiali !”
AICI NE DA O SOLUTIE IMPOSIBILA. ABERANTA. O SCOALA DIN CARE SA IASA OEMNI PROVIDENTIALI? FACE MISHTO DE NOI LA GREU. PARCA –I VAD ZAMBETUL SARCASTIC CU JUMA’ DE GURA.
“In nu stiu care circulara spuneti ca vreti sa iesiti la atac cu cei din Vatra Romaneasca. Bun, dar acesti oameni au esuat in anii 90. Nu ne luati cu tradarea, cu dotarea inamicului, cu….
Au pierdut batalia pentru Romania pentru ca au fost slabi ! SLABI ! PATRIOTARZI SALBI !”
AL DOLEA ATAC LA PERSOANA, FACE CARACTERIZARI DEPRECIATIVE NESPECIFICE LA PERSOANE SI LA CATEGORIA PESOANELOR INITIATOARE ALE MESAJULUI DIN CARE NOI AR TREBUI SA INTELEGEM CA DEMERSUL ESTE INUTIL PENTRU CA INTIATORUL ESTE INCOMPETENT.
“Va intreb: pentru ce noi tinerii romani sa ne subordonam dumneavoastra pt ca niste dinozauri faliti sa ne reprezinte iarasi in administratie si parlament ? Sa mai asistam inca o data la lupta pierduta ?”
AL TREILEA ATAC LA PERSOANA, FACE CARACTERIZARI DEPRECIATIVE NESPECIFICE LA PERSOANE SI LA CATEGORIA PESOANELOR INITIATOARE ALE MESAJULUI DIN CARE NOI AR TREBUI SA INTELEGEM CA DEMERSUL ESTE INUTIL PENTRU CA INTIATORUL S-A DOVEDIT INCAPABIL IN TRECUT. IN FINAL APLICA METODA DEZBINARII INTRE GENERATII.
CONSTATAM CA AGENTUL “ioan” NU SPUNE NIMIC DESPRE MESAJ. APLICA METODA DECREDIBILIZARII MESAGERULUI SI DESTINATARULUI SI PROPUNE SOLUTII ABSURDE CU SCOPUL DE A PARALIZA ACTIUNEA AMBILOR DAR OCOLESTE MESAJUL DEOARECE, EVIDENT, PE DUSMANII NOSTRII II SPERIE CU ADEVARAT, ALTFEL DESIGUR AR IGNORA ACEST SITE CU TOTUL. IN FINAL APLICA METODA DEZBINARII INTRE GENERATII.
Sper ca am fost de folos sa va ajut ascutiti abilitatile de detectie dar si sa vedeti cum se aplica proverbul “In pomul fara roade nimeni nu da cu pietre” si principile “maretia se masoara in marimea dusmanilor!” si “Succesul atrage falsi prieteni si dusmani adevarati!”
Asadar, vazand reactiile dusmanilor, judecati daca demersul domnului Profesor Coja are valoare operationala si actionati in consecinta.
Nu-i rau sa fie implicati si universitarii, insa numai fruntea, caci ceilalti, credeti-ma, habar au din ce natie se trag, cine au fost stramosii lor, nici macar incotro trebuie s-o apucam !
Universitar nu este egal cu omul providential. Romania are nevoie de o masa mare de oameni providentiali. Deci Romania are nevoie de o scoala care sa construiasca oameni providentiali !
In nu stiu care circulara spuneti ca vreti sa iesiti la atac cu cei din Vatra Romaneasca. Bun, dar acesti oameni au esuat in anii 90. Nu ne luati cu tradarea, cu dotarea inamicului, cu….
Au pierdut batalia pentru Romania pentru ca au fost slabi ! SLABI ! PATRIOTARZI SALBI !
Va intreb: pentru ce noi tinerii romani sa ne subordonam dumneavoastra pt ca niste dinozauri faliti sa ne reprezinte iarasi in administratie si parlament ? Sa mai asistam inca o data la lupta pierduta ?
COMENTARII SEMNIFICATIVE DIN ZIARUL NATIUNEA:
Ioana spune:
24 martie 2012 la 14:58
Desigur ca ideea nu e rea…dar pana la urma …alt partid ..nu ma pot abţine, domnule profesor, sa va spun ca v-am fost studenta, acum vreo 15 ani. Am avut, ca multi studenti, o stima pentru dvs, dar va vedeam mai mult pe la conferinte. Pentru ca, erati si atunci, amestecat in nu stiu ce “ciorba electorala”(ba stiu!)…De atunci ati tinut-o tot asa! De ce credeti ca studentii de altadata, ca si cei de acum, ar mai avea incredere in dvs?! Drumul spre iad e oricum pavat cu bune intentii!
Raul stefan Ambrus spune:
24 martie 2012 la 14:30
Principala problema a tinerilor de acum,este ca ei nu au avut o copilarie pe timp de liniste in care parintii si dascali sa-si educe copilul de bunul simt.
Astazi,pe buna dreptate cresc consumatorii de alcool,tutun si substante datorita faptului caci cu cat se cunosc mai multi,cu atat se poate cineva cu resurse financiare,prin socializare la indemana(bautul,drogatul,placeri sexuale).Asta-i cauza problemelor tinerilor,recuperarea copilariei si a nu fi sarac ca si parintele.De aceea se bea,se drogeaza si se fac placeri intime,ca asa se socializeaza.Cu cat cunosti mai multi oameni influenti,cu atat poti sa ajungi bine mai repede(falsa premiza0dar de la asta se porneste.Acum avem o problema si mai mare:avorturile,certurile in familie,copilul nu este pus ca prioritate decat cand e bolnav grav.Traim nesanatos datorita ranilor infectate cauzate de anterioara dictatura,voi reveni cu detalii,am facut doar o introducere,ne vom auzi curand.Multumesc pentru propunere!
Tinerii sunt viitorul, studenţimea trebuie să înveţe cu proprile creiere, cu propriile conştiinţe cele ce sunt scrise în Biblie, în Vechiul şi Noul Testament şi să nu se lase abătută la stânga sau dreapta de nimeni, fie ei preoţi, profesori, atei care cu toţii spun că sunt creştini dar de fapt se închină la asemănări din cer şi de pe pământ, la morţi, la icoane şi stele, la oameni ce pretind că sunt sfinţi deşi DOAR Dumnezeu sfinţeşte. Nici Mesia nu a spus că este sfânt, măcar că era ( scrie aici în Biblie la Marcu 10.18), a spus să nu fie numit nici măcar bun, căci doar Dumnezeu e bun, iar aceşti preoţi ortodocşi, catolici, mormoni se dau sfinţi, sfinţesc cadavre, vin cu alte scrieri religioase în afara Bibliei, încălcând flagrant Biblia. Aste lucruri nu le spun eu, ci Dumnezeu. Citiţi aceste pasaje din Biblie, SIGURA SCRIPTURĂ A LUI DUMNEZEU, CELELALTE FIIND EREZII, INCLUSIV PATRISTICA ORTODOXĂ ( APOCALIPSA 22.18-19) dragi studenţi şi luminaţi-vă, luminaţi-i şi pe alţii ptr că numai prin credinţă adevărată îl facem pe Dumnezeu să ne ajute şi astfel ne putem salva: DEUTERONOM 9.5, NUMERI 19.11, ISAIA 1.11-14, ISAIA 1.17, ISAIA 2.8, ISAIA 2.18, Apocalipsa 22.8-9).
Citiţi aste lucruri voi toţi cu drag de Dreptate şi Adevăr, de Lumină… Dacă din Dragoste nu ucizi, nu preacurveşti, nu furi, nu comiţi sperjur împotriva altuia, nu râvneşti la nimic ce nu-i al tău, inclusiv ţara altuia, atunci eşti credincios, DOAR ATUNCI TE ROGI CU ADEPĂRAT… Informaţi-vă şi interacţionaţi pe acest site, căci în restul mediei scrise, audio şi video aceste informaţii sunt cenzurate, denaturate, interzise de facto. Toate mesajele postate pe site-urile antenelor, pro-tv-lui care demascau masoneria şi cultele eretice cenzurează aceste informaţii. Am remarcat-o personal, ca dealtfel mulţi alţii…Nimic fără Dumnezeu şi Calea către el, Isus Hristos!
PS: AURA, de ce n-ai curajul de a recunoaşte că nu crezi în Dumnezeu şi Hristos, în Biblie? Poate ptr că tu spui oamenilor să asculte fără crâcnire de biserica ortodoxă română, trădătoatre de neam şi ţară, care nu crâcneşte nimic împotriva genocidului la care este supus poporul român astăzi când este otrăvit cu initium, i se închid şcolile, fabricile, spitalele, Transilvania este dată la cheremul ungurilor masono-semiţi în vreme ce patriarhul Daniel, mason satanist face o catedrală de concept masonico-satanic? Răspunsul…este da, evident… Eu îţi doresc să nu mai dezbini român cu român, să nu mai fii de partea întunericului mascat sub forma dulceagă a unui patriotardism de tip masono-vadimisto-becalian. Lumină… Te rog…Pace…
http://www.youtube.com/watch?v=uaGgLm2ufsA
http://www.youtube.com/watch?v=TlJS2V5X3mM&feature=related
XYZ, avem nevie sa fim impreuna si puternic impreuna, daca chiar aveti timp si nevoie de „””scaterea chilor celor ce au spus ce nu trebuia si celor ce nu au spus ce trebuia””” pierdeti timpul necesar unor ginduri vorbe si fapte de SOLIDARITATE SI DE UNIRE…NU STIU CE VINT VA BATE INCOACE DAR DACA TOT VA INDREAPTA INSPRE NOI FITI CU NOI SI DE AL NOSTRU… CACI DE DIVIZATI NU AVEM NEVOIE caci AVEM LA TONA SI LA PELTEUSE…
energiile trebuiesc concentrate asupra necesitatilor si absolut asupra reconstruirii sufletului romanesc si neamului si tarii;
restul, pentru moment, pe cei ce nu sint cu aceleasi preocupari, ne pot parasii linistiti, nu va fi mare pierdere;
va vom invita cind vom avea timp sa reveniti sa ne tachinati scuipati denigrati si insultati… dar trebuie sa intelegeti ca nu avem tot timpul pentru distractia dv…
acum vom trece la ale noastre;
va rog doamnelor si domnilor !
Tinerii sunt viitorul, studenţimea trebuie să înveţe cu proprile creiere, cu propriile conştiinţe cele ce sunt scrise în Biblie, în Vechiul şi Noul Testament şi să nu se lase abătută la stânga sau dreapta de nimeni, fie ei preoţi, profesori, atei care cu toţii spun că sunt creştini dar de fapt se închină la asemănări din cer şi de pe pământ, la morţi, la icoane şi stele, la oameni ce pretind că sunt sfinţi deşi DOAR Dumnezeu sfinţeşte. Nici Mesia nu a spus că este sfânt, măcar că era ( scrie aici în Biblie la Marcu 10.18), a spus să nu fie numit nici măcar bun, căci doar Dumnezeu e bun, iar aceşti preoţi ortodocşi, catolici, mormoni se dau sfinţi, sfinţesc cadavre, vin cu alte scrieri religioase în afara Bibliei, încălcând flagrant Biblia. Aste lucruri nu le spun eu, ci Dumnezeu. Citiţi aceste pasaje din Biblie, SIGURA SCRIPTURĂ A LUI DUMNEZEU, CELELALTE FIIND EREZII, INCLUSIV PATRISTICA ORTODOXĂ ( APOCALIPSA 22.18-19) dragi studenţi şi luminaţi-vă, luminaţi-i şi pe alţii ptr că numai prin credinţă adevărată îl facem pe Dumnezeu să ne ajute şi astfel ne putem salva: DEUTERONOM 9.5, NUMERI 19.11, ISAIA 1.11-14, ISAIA 1.17, ISAIA 2.8, ISAIA 2.18, Apocalipsa 22.8-9).
Citiţi aste lucruri voi toţi cu drag de Dreptate şi Adevăr, de Lumină… Dacă din Dragoste nu ucizi, nu preacurveşti, nu furi, nu comiţi sperjur împotriva altuia, nu râvneşti la nimic ce nu-i al tău, inclusiv ţara altuia, atunci eşti credincios, DOAR ATUNCI TE ROGI CU ADEPĂRAT… Informaţi-vă şi interacţionaţi pe acest site, căci în restul mediei scrise, audio şi video aceste informaţii sunt cenzurate, denaturate, interzise de facto. Toate mesajele postate pe site-urile antenelor, pro-tv-lui care demascau masoneria şi cultele eretice cenzurează aceste informaţii. Am remarcat-o personal, ca dealtfel mulţi alţii…Nimic fără Dumnezeu şi Calea către el, Isus Hristos!
PS: AURA, de ce n-ai curajul de a recunoaşte că nu crezi în Dumnezeu şi Hristos, în Biblie? Poate ptr că tu spui oamenilor să asculte fără crâcnire de biserica ortodoxă română, trădătoatre de neam şi ţară, care nu crâcneşte nimic împotriva genocidului la care este supus poporul român astăzi când este otrăvit cu initium, i se închid şcolile, fabricile, spitalele, Transilvania este dată la cheremul ungurilor masono-semiţi în vreme ce patriarhul Daniel, mason satanist face o catedrală de concept masonico-satanic? Răspunsul…este da, evident… Eu îţi doresc să nu mai dezbini român cu român, să nu mai fii de partea întunericului mascat sub forma dulceagă a unui patriotardism de tip masono-vadimisto-becalian. Lumină… Te rog…Pace…
http://www.youtube.com/watch?v=uaGgLm2ufsA
http://www.youtube.com/watch?v=TlJS2V5X3mM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=SCK1MC7V4cs&feature=related
„Romania e pasnica si pacifista”
De-aia, dupa 22 de ani, sintem in ultimul hal.
@ aristide buzuloiu
Aveti dreptate ca tinerii trebuie sa gandeasca, dar trebuie sa gandeasca cu propria lor minte. Dupa indobitociri sistematice, este cam dificil sa mai gandeasca cu mintea lor.
„Tineretul poate deveni un tezaur sau o plaga pentru viitor, dupa cum si-a inteles menirea la un moment dat, adica, in fond, dupa cum a fost indoctrinat si condus.
Totul depinde de ceeace i se spune si forma in care i se vorbeste de prezent, de viitor, de politica, de societate, de lupta, de revolutie, de suflet, de Dumnezeu… Un tanar hranit cu ura fata de semenii sai, calauzit pe drumul imoralitatii, perversiunii, ateismului, si indemnat sa faca apel numai la forta bruta si revolutie sangeroasa, ramane pentru toata viata impregnat de aceste tare. Va fi vesnic un revoltat nesatisfacut, a carui acreala si ura se vor rasfrange asupra societatii in care va trai. Victima a unei mistificari ideologice, in momentul maturitatii se va transforma intr’o victima a propriei ignorante si-a sistemului ideologic ce-l va domina definitiv.” (Faust Bradescu)
Ce spuneti dle Buzuloiu, se poate vorbi
astazi de faptul ca tineretul poate fi victima propriei ignorante, sau nu? Este tineretul in deriva? Are nevoie tineretul de calauza sanatoasa din punct de vedere moral?
Merita oamenii sa fie salvati de pe corabia in deriva? Merita sa li se arate cum sa navigheze ca sa duca corabia in port?
AS DORII SA MA ADRESEZ CELOR CE FAC APRECIERI PREA IMPRECISE DESPRE CELE INTIMPLATE IN FRANTA;
trebuie sa stim ca sint politici ce nu tin cont de o viata de om sacrificata… dara ca sa cistige alegerile sint in stare d moarte de om si asta nu numai in franta ci peste to in lume… ambitiosii criminali ne domina lumea astazi sa fie clar ca spuneti numai aberatii si ceea ce cred cu profund sentiment de adevar este ca DV DOMNILOR NU VEDETI ADEVARUL CE ESTE AFISAT SUB NASURILE DV… SI ASTA PENTRU CA VI S A STERS VOLUNTAR INTELEGEREA DIN CHITTA DV DIVINA SI SACRA ADICA SFINTUL DUH CU CARE SE INTELEGE CU ADEVARAT DE CE INTIMPLA…
numai un singur lucru daca l ati intelege si anume ca lumea este un organism UNIC SI CU FUNCTIONARE INTERDEPENDENTA A TOTULUI CE ESTE IN EA… atunci poate ca a ti face lagaturile intre cele petrecute cu evenimentele din jur;
CENTRATI-VA IN DV SI CENTRATIVA SI CONCENTRATI-VA CU UMANITATEA SI CU ADEVARUL CU universul si cu cosmosul;
nu glumesc si nu deraillez dar dv domnilor nu mai vedeti politica ca nu mai aveti informatiile necesare ca sa o intelegeti v au fsot sterse elementele necesare perceptiei si intelegerii;
FRANTA ESTE ACUM SI AICI O AMERICA… SALBATICA SI DEZORDONATA… ATEE SI FARA SUFLET FARA NICI UN DUMNEZEU ADICA TOTI CEI CE SINT LA CONDUCERE SINT ASA CA POPORUL RAMINE POPOR… CA PESTE TOT…
si nu uitati dragi romani ca FRANTA SI ROMANIA AU O MISIUNE COMUNA IN INTERIORUL SI EXTERIRUL EUROPEI…
VA ROG SA FITI INTELEPTI… PROFUND INTELEPTI… FARA NICI O INTENTIE DE MANIPULARE VA SPUN ASTA…
VA ROG SA FITI IN PLINA CONSTIINTA…
DUMNEZEU ESTE CONSTIINTA DOMNILOR ESTE LUMINA SI ESTE IUBIRE…
SI TOTI LE AVEM IN NOI VA ROG FACETI UZ DE ELE… ASTA SINTEM TOTI…
NATIA ROMANA UNITA SOLIDARA SI STAPINA PE EA ARE NEVOIE DE LUCIDITATE SI DE DUMNEZEU…
IAR LUCIDITATEA ESTE TOT DUMNEZEU…
iar studentimea la care face apel dl Coja este floarea sau bobocul florii constiintei ce infloreste in lumina soarelui de bucuria cuvintului NATIUNE SI NEAM SI TARA SI UNIRE SI REGENERARE SI REINTREGIRE SI DEVENIREA A CEEA CE AM FOST ODATA SI VOM FI DIN NOU CACI ASTA ESTE VESNICIA NOASTRA…
VA ROG DOMNILOR!
Domnule Coja,
Intiativa mi se pare posibila si viabila. Iar textul este clar, fara ambiguitati si mobilizator. Cine va avea urechi de auzit si suflet de pus la bataie va urma mesajul dumneavoastra. Pacat ca timpul este atit de nerabdator pentru alegerile locale. Dar se deschide un drum ce va fi urmat. Eu asa cred.
Va multumesc. Felicitari!
@ Puscasu Vlad Irimie
Sarkozy: „dupa parerea mea e un clown, care isi face propaganda electorala(an electoral in Franta)”…
Dar parca nu-i palestinian….
si nici francez 100%.
Incheiem aici, altul e subiectul postarii de fata.
Toate cele bune.
Dle Prof si stimati comentatori..
Evident ca Dvs. dle I.Coja imi cunoasteti opinia, care se subscrie unei f.vechi practici a exploatorilor din cele mai vechi timpuri sub chemarea redefinita si in vremurile imperiului roman= DIVIDE ET IMPERA !
Invitatia Dvs. cu studentii, este o DIVERSIUNE constienta sau o PUERILA iresponsabilitate..= Dvs.incercati inca depe vremea comunistilor sa-i ademeniti pe altii sa faca ceace Dvs. nu ati facut…
Si pentru a fi realisti va amintesc acum doar doua experiente facute-traite [ceace pareti doar ca nu le stiti]: 1.Stalin spunea despre alegeri: „NU CONTEAZA CINE VOTEAZA ci conteaza cine NUMARA”
2.Evident ca stiti si FONDUL: cine conduce de fapt lumea…RASPUNSUL rog sa-l publicati sau daca veti mima ca nu-l stiti va amintesc acum doar sa-l procurati : Este CONVORBIREA dintre Prof.RUGINA…Si MARIUS TUCA..
Daca veti mima, cereti-mi si va trimit eu textul cu obligatia doar sa-l faceti sa circule..
PS.Cu aceasta interventie,imi permit sa scriu totodata ca: este evident ca tinerii de astazi trebuie sa se implice, dar nu asa cum ii indemnati Dvs. PERSONAL CRED CA EI TREBUIE SA GANDEASCA CU MINTEA SI COLEGILOR LOR si sigur ESTE CA O VOR FACE, caci: VIITORUL LE APARTINE.! Noi batranii „ne-am trait traiul si mancat malaiul!” Noi ar trebui sa gandim la VIATA DE DINCOLO…
Aristide Buzuloiu
Dle Prof si stimati comentatori..
Evident ca Dvs. dle I.Coja imi cunoasteti opinia, care se subscrie unei f.vechi practice a exploatorilor din cele mai vechi timpuri sub chemarea redefinita si in vremurile imperiului roman= DIVIDE ET IMPERA !
Invitatia Dvs. cu studentii, este o DIVERSIUNE constienta sau o PUERILA iresponsabilitate..= Dvs.incercati inca depe vremea comunistilor sa-i ademeniti pe altii sa faca ceace Dvs. nu ati facut…
Si pentru a fi realisti va amintesc acum doar doua experiente facute-traite [ceace pareti doar ca nu le stiti]: 1.Stalin spunea despre alegeri: „NU CONTEAZA CINE VOTEAZA ci conteaza cine NUMARA”
2.Evident ca stiti si FONDUL: cine conduce de fapt lumea…RASPUNSUL rog sa-l publicati sau daca veti mima ca nu-l stiti va amintesc acum doar sa-l procurati : Este CONVORBIREA dintre Prof.RUGINA…Si MARIUS TUCA..
Daca veti mima, cereti-mi si va trimit eu textul cu obligatia doar sa-l faceti sa circule..
PS.Cu aceasta interventie,imi permit sa scriu totodata ca: este evident ca tinerii de astazi trebuie sa se implice, dar nu asa cum ii indemnati Dvs. PERSONAL CRED CA EI TREBUIE SA GANDEASCA CU MINTEA SI COLEGILOR LOR si sigur ESTE CA O VOR FACE, caci: VIITORUL LE APARTINE.! Noi batranii „ne-am trait traiul si mancat malaiul!” Noi ar trebui sa gandim la VIATA DE DINCOLO…
Aristide Buzuloiu
@ Puscasu Vlad Irimie
Foarte frumos v-a raspuns nicu.
As adauga: in timp ce copiii palestinieni aruncau cu pietre, copiii evrei erau sprijiniti de armata israeliana!
Mare diferenta!
Tocmai datorita acestei mari diferente au aparut atacurile sinucigase…
Dar 4 copii evrei valoreaza mai mult decat sute de copii palestinieni, nu?
Cand ati protestat impotriva macelurilor sistematice ale armatei israeliane?
Sa nu spuneti ca cei ucisi nu erau victime nevinovate, dar nici victime… colaterale.
@Sarmis
cat despre Sarkozy,dupa parerea mea e un clown, care isi face propaganda electorala(an electoral in Franta), din victimele inocente care au murit la Toulouse,cu nerusinare,in loc ce sa pastreze limita decentei,si bunului simt,pentru a nu folosi cadavrele pe post de scor electoral!O mai mare pervesitate,nu se putea,cu lacrimi de crocodil,fiecare lacrima contabilizand-o pentru un procent in plus in alegeri,e jenant,pana si Simeon Perez din Israel,s-a saturat de asta,SHAME:
http://www.youtube.com/watch?v=EMVXkyq928o
@Nicu ,cu dumneata nu mai am ce discuta,intelegi sa nu te mai bagi in seama?
@Sarmis
Ti se pare normal sa intri in israel cu o grenada in buzunar,in calitate de palestinianca islamista?(si daca ar fi singurul caz….)
http://www.youtube.com/watch?v=sOVhTFOPKxc
PS: razboiul nu este o solutie,tocmai de aceea trebuie condamnat,inclusiv razboiul civil din Siria si alte state. Rebelii si Armata siriana fac zilnic peste 100 de crime,majoritatea copii si civili inocenti.In numele la ce? si de ce sta Assad pe functie,preferand sa moara 100 de civili pe zi,in loc ce sa plece de la putere,salvand astfel inca cateva mii de oameni de la moarte,dupa modelul EGIPT,unde conducatorul a demisionat,evitand o baie de sange? Seamana leit cu Ceausescu,care vroia partizani pro-Ceausescu in Romania,pana mureau 1 milion de romani sau 100 mii,nu conta pentru el,ci conta doar sa stea el la putere!
Cei care conduc aceste state sunt nebuni.Siria,si altele. Putin le pasa ca mor 100 de civili pe zi,sau mai multi,preferand sa stea la putere peste toate cadavrele!
Extraordinar! ce apel ptr studenti , ptr gasirea unor solutii ptr viitoarele alegeri, si ce comentarii apar!
@ Puscasu Vlad Irimie
Vladut, dragutule, ai auzit de intifada? A fost o revolta mai mult a copiilor unde copii nu umblau cu centuri si explozibil ci doar aruncau cu pietre in ocupanti. Stii cati au fost impuscati? Daca nu sti, atunci pun’te si sapa in gradina ca e primavara. O sa-ti faca foarte bine, e un fel de terapie.
@Sarmis
copii evrei nu-si pun centura explozibila in orasele israeliene,pentru a ucide cat mai multi civili in numele lui ALLAH,ci doar copii arabi,acesta e adevarul. Evident ca e condamnabila uciderea copiilor inocenti arabi prin bombardamente,insa diferenta este ca unii(spun unii,si nu toti),copii arabi vin cu centuri explozibile ca sa ucida cat mai multi evrei in Israel.Copii evrei nu fac asa ceva,in numele lui Moise,David si Abraham.
Iata,ii invata sa fie agresivi,sa ucida,sa arunce grenade,etc,etc.Si fii sincer si nu spune ca nu exista asa ceva,sau ca islamul nu a ucis pe nimeni de inocent ce este.Stiu ca au murit si copii arabi inocenti,care nu aveau nici o legatura cu teroristii,insa cum ramane cu astia:
http://www.youtube.com/watch?v=S1ftlogmVM8
Asasinarea unor copii este o drama!
Indiferent de etnie sau religie!
Oare acei copii de la scoala evreiasca nu au fost crescuti si educati ca sunt diferiti, ca sunt „alesii” si indoctrinati cu aceeasi ura?
In aceeasi masura: de ce de moartea atator copii palestinieni nu se face caz!?!
Sau numai unii conteaza!
Politically correct….
Double standard…
http://www.youtube.com/watch?v=GxiwBpbGmoU
Evrei care au curajul sa spuna adevarul.Astia sant adevaratii evrei .
http://www.cotidianul.ro/israelul-cere-demisia-sefei-diplomatiei-ue-176782/
Gretosi .
Plecati bai intr-o cruciada sau ceva… sunteti mai prosti decat va imaginati.
Da, Domnule Coja – cand va veni timpul ca dumneata sa scrii ceva despre adevarata pervertire a religiei in lume? De exemplu, despre societatile care invadeaza Europa si lumea intreaga, si unde este un ‘pacat’ ca femeia sa aiba capul dezvelit, sau este o ‘rusine’ pentru familie atunci cand femeia este violata si, pentru a apara ‘prestigiul’ familiei, aceasta trebuie sa fie ucisa, de preferabil de un membru al familiei, cum ar fi tatal sau un frate mai in varsta? Cand va veni timpul sa scrieti despre ‘religia pacii’, cea care permite in multe tari, femeilor, sa iasa din case numai daca sunt insotite de un barbat inrudit, si daca se intampla sa nu se supuna, atunci va fi in cel mai bun caz biciuita in public? Sau despre femeile care pot sa iasa pe strada acoperite ca intr-un sac negru din care nici ochii nu li se vad, pentru ca au decretat leaderii religiosi, cei care vor sa aduca ‘pacea’ pe pamant, si in mod curent ii decapiteaza pe cei care afirma ca religia aceasta nu este cea suprema?
PS:
nationalistii,daca tot sunt NATIONALISTI in Romania,ar trebui sa lupte contra imigratiei islamice in special,ca in Olanda,Belgia,Elvetia!
Cu 10 copii in Numele lui ALLAH, ne vor invada cu semi-luna in mod democratic!
http://www.thereligionofpeace.com/
Au murit destui oameni in numele acestei religii ISLAMICE!
Vazand crimele din Toulouse Franta in numele islamului si fanatismului anti-evreesc vreau sa spun doar CONDOLEANTE!
Asta e antisemitism adevarat,ceea ce se intampla in Franta: 4 evrei copii inocenti impuscati intr-o scoala de un islamist fanatic
http://monarchy-of-romania.blogspot.com/
Romania e pasnica si pacifista, nu ca Franta ocupata de SEMI-LUNA.
PEACE IN WORLD!