Domnule profesor ION COJA, v-am sunat să vă uitați la emisiunea lui Adrian Ursu despre cei 22.000 de evrei arși de vii la Odessa și alte fapte „reprobabile” din istoria României. Ați urmărit emisiunea?
Am văzut-o și îmi pare tare rău că am văzut-o! Atâta mizerie sufletească la oameni tineri, care-și mai zic și istorici, este un spectacol tare trist, deprimant!… Adrian Ursu, care a tunat și i-a adunat pe toți la un loc – de unde i-o fi scos?!, mi se pare că mi-a fost student. Dacă nu mă înșel, încerca prin ’90-91 să fie băgat în seamă de Marian Munteanu și nu reușea. Făcea pe junele naționalist!… Iată ce s-a ales de el!… Aduci în emisiune și-l lași pe unul ca regizorul acela din Timișoara – te rog să nu-i rostești numele!, îl lași să spună necontrazis de nimeni că românii au ucis la Odessa 22.000 de oameni nevinovați! I-au ars de vii, cică! Un imbecil!, în toate sensurile cuvîntului, inclusiv cel etimologic, din latină!… Ai altă părere?
Dacă-mi permiteți să fac o comparație, care mi-a venit în minte urmărind emsiunea, e ca și când, peste 40 de ani, să zicem, alt regizor s-ar apuca să se documenteze pentru un film prin care să demonstreze cum că la Timișoara, în decembrie 1989, din ordinul lui Nicolae Ceaușescu au fost uciși 60.000 de oameni…
Nu-i rea comparația! Se potrivește, numai că un asemenea film despre crimele lui Ceaușescu s-ar putea întemeia cât de cât pe niscai documente, și nu orice documente, ci documente emise de un tribunal, cel care l-a judecat pe Ceaușescu! Ce vreți sursă documentară mai autorizată?!, va zice peste 40 de ani acel regizor imbecil! Mai ușor demonstrezi că au existat cei 60.000 de morți de la Timișoara decât cei 22.000 de la Odessa…
Nu vreți să fiți mai clar?
Adică, depre cei 60.000 de morți de la Timișoara există mențiuni contemporane serioase, credibile, în emisiunile de la Europa Liberă, în presa din 22-25 decembrie 1989 și la procesul amintit… Suficiente dovezi! Despre cei 22.000 de morți de la Odessa, nu există decât o singură mențiune – una singură!, din octombrie 1941, de sorginte sovietică, privind uciderea a 22.000 de evrei la Odessa, arși de vii, săracii!… Pentru cei 60.000 de români omorîți la Timișoara, soții Ceaușescu au plătit cu viața!… Ce nu se știe este că pentru cei 22.000 de evrei de la Odessa, evrei inventați, au plătit cu viața 22.000 de prizonieri români foarte adevărați, foarte reali! Din ordinul lui Stalin! Cât era Stalin de obișnuit cu execuțiile în masă, a simțit că e prea de tot ce s-a întâmplat la Odessa și a ordonat aceste represalii, în reciprocitate… Așa a crezut el că o face, în reciprocitate! Au omorît românii 22.000 de evrei, cetățeni sovietici, atunci să moară și 22.000 de prizonieri români!…
După o vreme lucrurile s-au lămurit: cifra de 22.000 era o invenție a unui corespondent de război evreu. Alt imbecil! Frate geamăn cu regizorul nostru! Se zice că Stalin, când a aflat adevărul, ar fi ordonat executarea mincinosului!… Așadar, pentru uciderea a 22.000 de flăcăi români, a plătit cu viața un singur individ, un singur evreu!… Iar asta se cheamă anti-semitism românesc! Funciar și irepresibil!… Demascat fără cruțare la Antena 3! Păi nu ajungi așa anti-semit oricât te-ai abține?!… Minciuna iresponsabilă a unui nemernic a produs 22.000 de victime nevinovate! Despre moartea celor 22.000 de români uciși aiurea, care a îndoliat sute de mii de suflete în România, de a căror moarte s-a cutremurat și sufletul marelui asasin Stalin, despre acei morți să facă un film neisprăvitul de la Timișoara! Îi dau eu banii pentru film!
Regizorul invitat de Adrian Ursu se plângea că nu are susținere financiară ca să-și termine filmul! A fost pe la Comunitatea Evreiască, pe la Guvern, și n-a impresionat pe nimeni cu proiectul său cinematografic.
A bătut greșit la poarta Comunității Evreiești din România. Sunt și acolo câțiva mincinoși, nu zic ba!, de la care prietenul lui Ursu spera la o finanțare, dar acei evrei nu-s mincinoși proști, ei știu bine cât să întindă coarda! Ei știu bine cât este de mincinoasă povestea de la Odessa. Se făceau de rîs dacă finanțau filmul acelui amărît… Însuși faptul că nefericitul nu găsește finanțare pentru un film depre cele 22.000 de victime ale criminalului de Ion Antonescu ar trebui să-l pună pe gânduri! Dacă ar fi fost adevărată această poveste macabră, se făceau de mult zece filme! Nu unul!
Desigur, au existat represalii asupra populației civile după ce la Odessa a sărit în aer clădirea comenduirii militare românești. Asemenea represalii sunt însă permise de legile războiului! Civilii, în spatele frontului, nu au voie să se dedea la atacuri așa zis de „partizani”! Pentru asemenea acte legea recunoaște răspunderea colectivă și represaliile sunt legale și legitime!
Pe frontul de vest, în 1944, pentru uciderea unui ofițer canadian de către un civil german în spatele frontului, au plătit cu viața 15.000 de germani. Ține minte acest raport: 15.000 la 1. Și nimeni nu-i acuză pe autorii acelui măcel că au fost criminali de război… Așadar, chiar să fie adevărată povestea cu cei 22.000, ea ar trebui raportată la contextul istoric!… Și abia apoi să faci o judecată! Să te pronunți!
De tema emisiunii ce părere aveți? Mă refer la încercarea de demitizare a istoriei noastre, care abundă, ziceau acei tineri, în mituri a cărăr cercetare îndeaproape scoate la iveală cu totul alt adevăr…
Domnule, a face istoriografie, a reconstitui trecutul istoric al neamului tău, este – simplu spus, a vorbi despre părinții tăi!… Când vorbești altora despre părinții tăi, ești tentat, în modul cel mai natural cu putință, să vorbești despre partea frumoasă a vieții, a personalității lor. Câteodată numai această parte ți-e cunoscută!… Despre bunicii mei am auzit multe povești frumoase, și ele au rămas în sufletul meu!… Mergând în timp mai înapoi, avansezi păstrând în suflet această predispoziție pentru partea frumoasă și onorabilă a lucrurilor, a faptelor strămoșeșeti! Această subiectivitate, acest parti-pris, este absolut normal, firesc întru totul. În toate culturile lumii se manifestă această subiectivitate. A reproșa mentalului românesc, a reproșa manualelor de istorie și mai ales filmelor istorice că sunt „partizane”, este o prostie. Specifică unor frustrați, cum se vedea bine că erau toți invitații lui Adrian Ursu!
Să vii și să încerci să scuturi de orice subiectivitate interpretarea faptelor și evenimentelor istorice este o întreprindere sortită eșecului!… E ca și cum ai încerca să stai în lumina soarelui și să nu lași nicio umbră.
Nu vi se pare că de o vreme a apărut un fel de modă a denigrării istoriei noastre?
Nu e o modă, ci o strategie! În care se înscriu, unii fără să-și dea seama, alții plătiți, o sumedenie de istorici, de așa ziși istorici. Nu m-aș referi acum decât la cei tineri, precum ipochimenii de la Antena 3. Încerc să-mi aduc aminte ce era în capul meu la vârsta lor! Era, desigur, multă dorință de afirmare!… De a mă face remarcat!… Cel mai vizibil este cel care se manifestă în răspăr, împotriva curentului. Faci valuri mai mari atunci când te pui de-a curmezișul! Mi-aduc bine aminte că, în mare măsură, această pornire m-a determinat să iau cuvîntul în multe adunări și să mă pronunț în contradicție cu toți cei care vorbiseră până la mine!… Imediat deveneam centrul atenției! …Am fost deseori un veritabil trouble fête, cum mi-a spus George Ivașcu, la centenarul nașterii lui Tudor Arghezi, când l-am pus la punct pe Geo Bogza, demascându-l că este un ins profund imoral, nedemn să rostească vreun cuvînt de bine despre poet la acel ceas de sărbătoare! Unii m-au certat pentru acea intervenție, alții, în frunte cu Edgar Papu, m-au susținut cu încântare. Geo Bogza a fost un mare pezevenghi, un depravat, și nimeni nu îndrăznea să i-o spună în față!… I-am spus-o eu, în 1980, și mi-aduc aminte că m-a stimulat ideea scandalului care va fi astfel provocat… Deh, tinerețe…
Dar nu te pui de-a curmezișul când ești un nimeni, un necunoscut! Și nici nu ești invitat la TV să te arăți critic neîndurat când nu ai în spate nimic! Nici operă, nici activitate publică! Ci doar ambiție găunoasă și dorința penibilă de a fi băgat în seamă!…
Credeți că explicația acestui „trend” demitizant se rezumă la factorul tinerețe? Domnul Djuvara nu este chiar așa de tînâr!
Te înșeli! Domnul Djuvara este foarte tînăr pentru conștiința publică românească, atunci când vorbim de marii români din Occident sau cât de cât importanți. Dacă Djuvara murea la vârsta la care a murit Mircea Eliade sau Horia Vintilă, azi nu știa nimeni de el. Cu cărțile scrise în Franța nu-și crease nicio faimă în România. Și exact asta a vrut prin cărțile sale – altminteri foarte bine scrise, stilistic vorbind, să atragă atenția asupra sa. Să facă valuri!… Prin idei și interpretări forțate. Dacă e adevărat că în august 1944 făcea parte din serviciul de cifru al Guvernului – parcă așa l-am auzit spunând, atunci asupra persoanei sale se deschide o perspectivă foarte „nasoală”: trădarea de la 23 augut a fost în primul rând a celor de la serviciul de cifru, pe care Ion Antonescu îi disprețuia pe față și de mai multe ori încercase să-i risipească, dar de fiecare dată le-a sărit în apărare regele, mult mai înțelegător cu metehnele contra firii pe care le cultivau mai toți angajații acelui servici. Rolul homosexualilor în actul de la 23 august 1944 este un subiect încă necercetat! Iată: un tînăr istoric, în căutarea faimei, poate aborda acest subiect! Ce de valuri va face!… Să se tot înece în ele!
Vă mulțumesc pentru aceste interesante…
Aș mai zăbovi câteva clipe… Când ești tînăr, la începutul unei cariere intelectuale, ai sentimentul că te-ai născut prea târziu! Că n-ai avut norocul să te naști cu un secol în urmă, când încă nu fuseseră făcute atâtea descoperiri „epocale”! Ai sentimentul net că marele descoperiri s-au făcut, marile creații s-au înfăptuit, marile adevăruri au fost rostite, iar tu nu prea mai ai ceva important de făcut! Nu ți-a mai rămas mare lucru! Firimituri de la masa altora!…
Vreau să-i încurajez pe tineri, indiferent de domeniu. Dar mai ales în domeniul istoriografiei trebuie știut că mai sunt multe de descoperit și de aflat! Că s-au adunat multe teorii greșite sau chiar cu bună știință false, mincinoase. Da, e cazul să și demitizăm, când se sare calul! Dar ce te faci când constați că sunt ignorate capitole întregi de istorie românească glorioasă?! Căci sunt mult mai multe momentele de excelență românească ignorate sau ascunse, în raport cu momentele pe care istoricii le-au interpretat excesiv de binevoitori, din perspectiva unui partizanat jenant!… Mi-ar fi ușor să dau sfaturi de acest fel unui tînăr filolog, pentru un tînăr istoric nu m-aș încumeta totuși!
Dacă tot ați deschis acest subiect, trebuie să propuneți câteva subiecte! Pentru a fi cercetate în viitor.
Iată, eu, ca descendent din familii de ciobani, de mocani, mândru de aceste obârșii, am nenumărate date care privesc rolul ciobanilor mocani, transhumanți. Teritoriul românesc, de limbă română, s-a extins spre Est, dincolo de Prut, de Nistru, prin acești ciobani. Este mare asemănare între două îndeletniciri aparent total diferite: ciobanul și corăbierul! Mocanii, când plecau din Mărginimea Sibiului cu oile la iernat, plecau ca niște flote pe câmpie: sute de turme cu mii de oi fiecare, cu „personal” numeros, bine înarmați ca să facă față primejdiilor de pe traseul care îi ducea până la porțile Constantinopolului sau până în Crimeea. Transistria are o componentă românească importantă venită din Ardeal, nu din Basarabia! Eugen Doga, marele compozitor, este ardelean la origine, prin bunicii săi! Sate de mocani au fost identificate chiar și în Caucaz!…
În aceeași ordine de idei aș aminti și amplul subiect care privește rolul românilor în istoria popoarelor cu care ne învecinăm. E vorba atât de rolul unor personalități, al unor români ca indivizi de excepție, veritabili eroi în istoria altor popoare. Nu numai Iancu de Hunedoara! Sau Nicoară Potcoavă! …Dar ar fi vorba și de contingente compacte de români de rând, care, prin asimilare, au devenit polonezi sau sârbi ori ucrainieni, nu mai zic unguri!… Dintr-un astfel de sat de moldoveni, care în timp au devenit polonezi, se trăgea și Ioan Paul al II-lea, iar Sfîntul Părinte știa bine asta!… Istoricii noștri nu se grăbesc să studieze obârșiile marelui Pontif. Dacă ar fi fost un mare criminal, probabil că se găseau istoricii români „de-mitizanți” care să-i evidențieze originile românești…
Repet ce au mai spus și alții: există un proiect de distrugere, de destructurare a României, a neamului românesc. (Termenul destructurare, extrem de profesionist, de exact, l-a propus dl Ilie Bădescu, mare român…) Acest proiect se bazează pe distrugerea, în prima etapă, a conștiinței de sine naționale. Cum? Prin inocularea în suflete a rușinii că ești român. Aceasta a fost tema și ținta emisiunii de la Antena 3. Să ne facă să resimțim jena, iar nu mândria de român… Este adevărat, urmărindu-l pe Adrian Ursu și pe invitații săi, ascultându-i și privindu-i pe fiecare în parte, am trăit acest sentiment de jenă… Chiar la intensitatea maximă: jena că cei ce se prostituau pe sticlă contează, statistic vorbind, ca inși, ca persoane, ca oameni… Așa i-am resimțit, ca pe niște rebuturi umane, care rataseră șansa de a fi români…
A consemnat Petre Burlacu
3 aprilie 2012
Ma ingroziti cu comentariile voastre! Am dat intamplator peste ele si mi s-a ridicat parul in cap!!!
Dragii mei , trebuie sa ne asumam raspunderea pentru ceea ce s-a intamplat atunci, chiar daca va place sau nu va place!!! Nu vad de ce sa ne ascundem dupa degete si sa ne mintim singuri. POPORUL EVREU ESTE POPORUL ALES SI PUS DEOPARTE DE CATRE DUMNEZEU!!! Ceea ce s-a intamplat atunci nu ramane si nu va ramane nepedepsit . V-ati gandit ca poate starea in care se afla tara noastra este cauzata de ceea ce s-a intamplat in trecut…? De atrocitatile facute de romani, mai mult sau mai putin impinsi(obligati :( de altii? De ce sa nu ne vedem asa cum suntem, de ce sa ne tinem cu nasul pe sus? Diavolul a fost aruncat din Rai, din cauza mandriei, asa ca aveti grija…( in cazul in care aveti frica de Dumnezeu)
Sunteti antisemiti?, sunteti legionari?, ok, tineti-va parerile pentru voi si nu mai mintiti si pe altii!!!
Un foarte interesant, si echilibrat articol:
http://www.historia.ro/exclusiv_web/general/articol/ce-trebuia-cucerita-odessa-armata-romana#_ftn24
Vinatorule,la tine in familie toti sunt de calitate,in schimb vecinii,cei de la serviciu si altii intra in cealalta categorie…
Cine stie,poate dacilor le curgea prin vene lichid de frina,nu-i asa pui de dac?
Penibil!
Nmele nu este cel real
E-mail este al meu -nu spun numele
Scriti ce vreti EU NU-MI ASUM NICI O RASPUNDERE pentru ca E-mail e lasat de izbeliste.
http://pentrupatrie.ro/
http://procesulcomunismului.blogspot.com/
Care este site-ul oficial al Partidului TOTUL PENTRU ŢARĂ ?
@ nicu spune: 09.04.2012 la 12:31 pm
“Corneliu Codreanu a spus ca daca ar avea in fata un dusman si un tradator si ar avea un singur glonte, l-ar impusca pe tradator.”
Foarte bine a spus CODREANU! Ăluia căruia i-ai făcut bine, atunci când îţi face rău şi te trădează, moartea îi este o pedeapsă mult prea blândă. Celui care îţi răsplăteşte binele cu rău şi cu trădare – i se cuvine SCHINGIUIRE şi MUTILARE! Că d´-aia s-a ajus ajuns ca – în repetate rânduri în istoria noastră! – alogenii, ba chiar şi românii să îi trădeze şi să îi omoare pe marii bărbaţi de stat, care au vegheat asupra destinelor naţiei române, aruncându-ne în braţele interlopilor pentru zeci şi sute de ani.
Eu nu zic că fiecare român în parte trebuie să fie exact la aceeaşi înălţime morală cu eroii care veghează destinele neamului la un moment dat! Dar dacă foarte mulţi nu sunt în stare să se opună celor care ne înrobesc fiinţa naţională, MĂCAR SĂ SE ABŢINĂ a urzi trădări şi curse împotriva celor care şi-au asumat sacrificiul de a se încinge cu cămaşa morţii.
Aşa-i, Zamolxus, urmăresc cu interes ceea ce postezi tu şi Cristi :)
Daca cautati Miscarea Legionara o veti gasi aici:
http://www.fgmanu.ro/contact.php
si va rog sa donati pentru ajutorul legionar,si pentru a sprijini pe fratii nostrii legionari,care lupta pentru Romania pe toate caile posibile,prin munca ceas de ceas,doar ca nu-si fac publicitate prin mass-media,de aceea nu-s la ochii nostrii.
Cristi
Adina
matei s.
aura catalina
Bodola
sper că mi i-am amintit pe toți cei care în ultima vreme apreciază ce spun. Vă mulțumesc!
voi reveni aici cu un comentariu la subiect. Am lenevit vreo patru zile și am rămas în urmă rău de tot, cu toate. Chiar și aici la dl Coja unde e o adevărată avalanșă de articole, pentru care nu e timp de rumegat, nici de digerat și desigur nici de asimilat. Așa că voi rămîne pipernicit, slăbănog și neputincios.
numai bine la toți românii de bine!
@Traian Ioan
Traienica, nu ai inteles nimic. Cum poti lua apararea tradatorilor? Ai fost cumva vreodata in situatia de a trada si te simti cu musca pe caciula? Vai de tine daca nu-ti dai seama de vinovatia tradatorilor si de gravitatea tradarii. Pe dusman il ai in fata, te poti lupta cu el, dar tradatorul e acela care e cu tine, in care te increzi, si-ti baga cutitul in spate cand iti este lumea mai draga.
E-mail (nu va fi publicat) (required)
HALAL MESERIASI
Traian Ioan
11.04.2012 la 1:11 am
Satanistule ce spui că eşti Mesia, că n-o ştii dar o ştii, salvează tu poporul român…Du-te la Ierusalim cu masonul tău drag „preafericitul ” Daniel, băiat gay ca tine…adică vsel, nu altceva, să nu înţelegi greşit, bine măi Mesia? Hai ciau!
PS: Vezi că „preaînalta” Aura te aşteaptă cu mare dragoste satanică acolo unde masonii sunt la ei acasă, în Templul lui Solomon, cel care a instituţionalizat masoneria.
http://www.youtube.com/watch?v=TlJS2V5X3mM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=0ZURKYLUm2Y&feature=related
Re: Adevărul Creaţiei, Alternativă la religii…
adrian romanu contra-revolutionarul
11.04.2012 la 12:00 am
Preastimate domnule adrian romanu contra-revolutionarul,
Credinţa înrădăcinată care nu l-a părăsit, că cel care luptă, chiar singur, pentru Dumnezeu şi nemul său, nu va fi învins niciodată s-a dovedit a fi falsă, a fi greşită.
Realitatea este că, cel care luptă pentru Sântio, Adevăratul Creator şi Neamul său nu va fi învins, el ne fiind singur niciodată!
Ce vă scriu eu, este Adevăr, cu toate acestea vă cer să nu mă credeţi.
Aşteptaţi şi veţi vedea.
@ nicu spune: 09.04.2012 la 12:31 pm
„Corneliu Codreanu a spus ca daca ar avea in fata un dusman si un tradator si ar avea un singur glonte, l-ar impusca pe tradator.”
Mă iertaţi preastimate domnule nicu,
Cu tot respectul pe care-l port pentru Corneliu Zelea Codreanu, trebuie să vă spun că este o mare prostie să-ţi omori fratele sau tatăl pentru că s-a vândut jidanului.
Duşmanul trebuie împuşcat, el fiind vinovat de toate relele familiei noastre Româneşti.
Numai imbecilii îl acuză pe Regele Carol de trădare, uitând că vinovatul în astfel de situaţii este femeia curvă.
Toţi regii sunt material incoruptibili nu însă şi la plăcerea supremă a vieţii.
CORNELIU ZELEA CODREANU
PENTRU LEGIONARI – DESCHIDEREA UNIVERSITATII DIN IASI ÎN TOAMNA ANULUI 1920
“De atunci mi s-a înradacinat credinta care nu ma va parasi, ca cel care lupta, chiar singur, pentru Dumnezeu si neamul sau, nu va fi învins niciodata.”
Emil Cioran: “Profilul interior al Căpitanului”
“Cu exceptia lui Iisus, nici un mort n-a fost mai prezent printre vii. Avut-am careva vreun gând sã-l fi uitat ? >De aici încolo tara va fi condusã de un mort<, îmi spunea un prieten pe malurile Senei. Acest mort a rãspândit un parfum de vesnicie peste pleava noastrã umanã si-a readus cerul deasupra României.
(“Glasul strămoşesc”, 25 decembrie 1940)”
@ vanatorul…
10.04.2012 la 6:35 pm
Ati scris „nici evreii,Elie wiesel si altii nu au ajuns la Nurnberg,nici macar ca martori,pentru ca nu mai aveai ce sa declari,totul fiind evident,greutatea corpului,numarul de pe mana cu inscriptia de detinut.”
Va rog explicati pentru ca nu am inteles ce vreti sa spuneti, care este mesajul pe care ati incercat sa il transmiteti.
Astept cu interes.
Domnul ADRIAN URSU si-a pus celulu STEM .
iata daca Capitanul Zelea Codreanu a scris o carte ,,pentru LEGIONARI,, el se adresa LEGIONARIILOR,adica romaniilor superiori.
FILON VERCA(a murit recent),spunea foarte simplu: a fi legionar inseamna a fi un bun roman!
Pentru Legionari,scris de Zelea Codreanu
(a se citi aici: http://www.fgmanu.ro/Carti/1/capitol_1 )
si Carticica Sefului de cuib,la acea data au alfabetizat pur si simplu,si au desteptat sute de mii de tarani harnici,sinceri si curati sufleteste!
In aceste scrieri nu exista nici un paragraf care sa poarte pecetea urii,distrugerii,crimei,antisemitiismului…..
acesta este adevarul.
stimate d-le VASILE JOANTA,
cine se scuza se acuza.A aborda si doar numele sau subiectul ,,nurnberg,, deja discutam de crime de razboi…..
cand cineva spune : eu NU am facut crima,deja se acuza,pentru ca lumea nu se astepta sa vorbeasca acea persoana X despre cuvantul ,,crima,,
Fa un exercitiu. Eu te rog pe tine sa nu-ti imaginezi un elefant cu ochelari de soare.
Deja ti l-ai imaginat,desi te-am rugat sa NU ti-l imaginezi!
asa e si cu Nurnberg! Miscarea legionara nu a fost condamnata la Nurnberg.Intrebarea este: trebuia cumva sa fie condamnata?
nici nu trebuie pronuntat cuvantul NURNBERG pentru Garda de fier,si nici macar amintit!
Atata vreme cat legionarii au stat in lagare nazi,au fost victime ale nazistiilor.punct!
nici evreii,Elie wiesel si altii nu au ajuns la Nurnberg,nici macar ca martori,pentru ca nu mai aveai ce sa declari,totul fiind evident,greutatea corpului,numarul de pe mana cu inscriptia de detinut.
Asa si cu legionarii: au stat in lagare naziste,deci au fost victimele nazistiilor.Punct! fata nurnberg,nici cu numele!
@ zamolxus
Multumesc pentru aprecieri.
Asa cum spui, suntem prosti de toleranti. Avem un prost obicei: acela de a fi mai catolici decat Papa. Comunistii nostri au fost mai ai dracului. Democratia, fie in perioada interbelica, fie acuma, este mai a dracului decat la altii. Avem un „zel” contraproductiv, pur si simplu PROSTESC.
Printul Alecu Cantacuzino spune ca:
„Sunt germeni de moliciune care s’au incuibat in nervii acestui Neam, sunt fermenti care descompun vointa lui si infiltreaza slabiciunea in sangele romanesc.
O blestemata boala de sange, un vierme atavic paralizeaza nervii motori ai firei romanesti si opreste pornirile la lupta fatisa pentru o viata mai buna si zvacniturile de mandrie si de rascoala sufleteasca ale acestei Natii.
Romanul de azi are o fobie, o repulsiune bolnavicioasa fata de orice opunere sau ciocnire mai violenta cu adversitatile vietii.
Aceasta teama de isbire, aceasta alunecare spre facilitate imping traiul romanesc de acum pe caile de minima rezistenta, pe caile piezise si intortochiate care ocolesc obstacole, caile linguselii, ale compromisurilor sufletesti, ale targuielilor de constiinta si ne taraste spre atitudinile de „sarut mana” si de lichelism.”
Si tot Cantacuzino spune ca:
„Trebuie deci fara frica si fara sovaire extirpate vechile moravuri cangrenoase si obiceiurile pacatoase care paralizeaza centrele nervoase ale personalitatii romanesti.”
Asta, vindecarea, inseamna scoala „omului nou” a Miscarii Legionare pe care, din pacate, prea multi confrati nu o inteleg si nu fac efortul pentru a o intelege.
Mai mult au inteles dusmanii decat romanii despre ce este vorba. De aceea sunt porniti cu atata invesunare impotriva Legiunii. Ei nu vor ca opera legionara sa se infaptuiasca pentruca atunci nu vor mai putea manipula Natia romaneasca.
Horia Sima spune ca:
„Aparitia Legiunii Arhanghelul Mihail a fost o provocare asvarlta raului intr-un moment de orgolioasa afirmare a lor, cand aceste puteri, sigure de victorie, se pregateau de asaltul final contra statelor crestine si contra Bisericii lui Christos. Mica oaste nationalista si crestina, aparuta in mijlocul poporului romanesc, le incurca multe planuri. Ele nu se temeau de numarul sau forta Legiunii – caci in primii ani de existenta Miscarea nu izbutise sa adune mai mult decat cateva sute de membrii – ci de CONCEPTIA DE VIATA, de problemele ce le punea in dezbaterea tarii.”
De ce crezi ca si astazi Micarea este stigmatizata, marginalizata si acuzata de crime pe care nu le-a facut? De ce crezi ca istorici, regizori, politicieni si tot felul de trepadusi ataca permanent aceasta miscare? De ce crezi ca Iliescu inca din primele zile de dupa revolutie, a atacat Miscarea si a vorbit de pericolul legionar? Totul era permis, numai Miscarea NU. Brucanii si Romanii de langa el stiau bine cine le putea incurca planurile. Ei nu doreau o insanatosire morala a Natiei noastre si au indicat cu precizie acea scoala capabila sa destepte Natia romaneasca; numa ca poporul nu a inteles.
Pana cand Natia noastra nu intelege aceste lucruri, desteptarea se va amana si situatia dezastruoasa va mai dainui.
@ Ha ha ha pentru leprele din londra UK
@ nicu
Imi cer iertare ca nu pot folosi cuvinte „tari”, n-ar folosi la nimic celor care inteleg ce s-a intamplat si ce se intampla. Ar da doar apa la moara „corectilor politic” si nu-i cazul sa-i mai si „alimentam”.
Eu nu cred ca cei care arunca cifrele mirobolante cu evreii omorati de romani sunt „bolnavi psihic” sau cum vreti sa le zicem, sunt doar stipendiati si inrolati in campania de denigrare a neamului romanesc si asta nu-i o noutate. A se vedea scrierile lui Mihai Eminescu.
Cat despre „fascismul” si „hitlerismul „Miscarii Legionare” caei atat de inversunati in a-l sustine ar trebui sa cerceteze documentele Tribunalului International de la Nuremberg ca sa se „lumineze”. Si acel tribunal nu a fost in nici un caz pro ML.
Ha ha ha pentru leprele din londra UK, sa stiti ca nu mi-am ascuns numele, am incercat sa respect obiceiul partenerilor de dialog, dar dupa cum ati constatat foarte transparent.
Pentru toata lumea Sarbatori fericite si
Hristos a Inviat!
nicu
Nu îngăduința ci toleranța. Sîntem proști de toleranți ce sîntem. Adică sîntem atît de proști că lăsăm toate găinile, mă scuzi găinarii, să ni se urce-n cap să scurme. Mai ales cu nesimțiții de evrei și obraznicii de unguri. Cu holocaustul fictiv, produs de poporul român la adresa evreilor, pentru care trebuie să plătim moral și material inutil și universități în alte limbi, limba maghiară pentru unguri, decît în limba oficială care este limba româna. Așa ceva nu există nicăieri pe pămînt. Limba maternă a minorităților poate fi studiată ca orice altă limbă dar nu există nicăieri studierea unei discipline, de exemplu medicină, în altă limbă decît limba oficială a țării respective. E valabil din America pînă în Rusia.
Cu trădătorii și vînzătorii de neam sînt de acord cu tine. Mai mult nu e suficient să fie arătați cu degetul, deoarece sînt mult prea nesimțiți ca să-i doară în cur de asta. Ci trebuie stîrpiți. Șarpele dacă nu-l omori te omoară el pe tine.
Am făcut aceste intervenții deoarece apreciez ceea ce ne spui și faci parte dintre cei pe care-i citesc continuu.
Numai bine!
dupa parerea mea ar trebui sa fie interzisa abordarea istorica privind al 2-lea razboi mondial,pentru ca doar ura si patima ne produce subiectul,de orice tabara am fi.
Doar EVREII spun ,,trebuie sa iertam,dar nu sa uitam,,
aici e perversitatea! daca nu uiti crima,trauma, ci o EXAGEREZI,sau tot bati toba pe ea,e clar ca NU VREI SA IERTI!
daca vrei sa ierti,trebuie sa UITI!
faceti exercitiul asta al vietii! cum poti ierta pe cineva care ti-a facut rau? doar UITAND de acel rau,sau de acea persoana!!!
e valabil si pentru crimele de razboi,de toate partile,facute si de rusi,si de americani,si de nemti,si de evrei,si de romani,si de toate neamuriile…..in razboi exista crime pe front si crime de razboi in spatele frontului!
asa a fost mereu in toate razboaiele!
Stimate Dle Ion Adrian,
Ar fi trebuit ca raportul nazist pe care l-ati „rostogolit” pe acest topic, sa-l fi „rostogolit” pe un topic special dedicat lui. Poate ca ar fi trebuit sa-l fi propus in pealabil dlui prof. Ion Coja.
Nu as fi facut acest demers daca as fi vazut ca l-ar fi comentat cineva. Dar se pare ca s-a pierdut in noianul revoltei determinate de afirmatiile lui Iorgu.
Dupa parerea mea, „raportul” nazist este formidabil ca noutate(numai daca ar fi real la cate minciuni circula) si el ne poate sugestiona ce ar trebui sa facem in viitor si de unde sa pornim noi etnicii rom^nii .
am gasit-o pe sotia lui petru clej (concetateanu,curiosu) din londra,UK(waw!)http://www.glumet.net/frumusete-pentru-facebook/
JOANTA VASILE,ELISAV
au fost ucisi oameni la abator in timpul OCUPATIEI GERMANE din Januarie 1941(nicidecum ,,rebeliune legionara,,)
acei oameni ucisi la abator de catre Siguranta,au fost CAMASI VERZI si LEGIONARI!
http://procesulcomunismului.blogspot.com/
au murit peste 600 de legionari in asa zisa ,,rebeliune legionara,,
din Miscarea Legionara! ulterior ocupatiei germane prin Manfred von Killinger,si colaborationistul lui Hitler,adica Antonescu,
LEGIONARII(300) au umplut lagarele naziste din Germania,iar 40000 legionari din Romania,au ajuns in lagarele nazi la Caracal,Aiud,Sarata,Braila,Suceava…..
@ Atnaoj Elisav
Albulescu este o lepra, o lepadatura, un om fara caracter. Profesia lui nu insemna nimic cand da dovada ca nu-i mai presus decat porcul, care, isi face si el meseria, mancand 4kg de cereale zilnic pe langa care mai infuleca si din propriul kakat ca sa ajunga de Craciun la greutatea optima.
stimate d-le Joanta,
oamenii astia nu au nici un Dumne-ZEU,nici o credinta!
mai e un bolnav psihic care a afirmat ca in ,,pogromul din IASI,legionarii au ucis 4000 de evrei si i-au aruncat cu cadavre cu tot intr-o canalizare,,
In primul rand in 1941 legionarii populau …..lagarele si puscariile lui Antonescu si cele germane in Reich.
Scuze pentru „adevarul”. Este vorba de ziarul „Adevarul”.
Numai de bine.
Va mira cei 20.000 de arsi la Odesa, cifra sustinuta de un nu stiu cine, „mare” regizor fara opera?
Cautati adevarul de miercuri sau joi saptamana trecuta si va veti cruci de afirmatia unui om, de altfel pentru mine pana acum mai mult decat respectat, Mircea Albulescu care afirma: „Am vazut evrei agatati in carlige la abator”. Domnul Albulescu pe care, repet, ca actor si nu numai l-am pretuitsi-l pretuiesc fara rezerve, avea in 1941 vreo 7 anisori si a vazut cu „ochii sai”. Intrebarea este cum a reusit? S-a strecurat prin gard in curtea abatorului sau a mers cu clasa, caci este greu de imaginat alta posibilitate, abatorul Bucuresti de pe fostul chei al Dambovitei fiind o intreprindere si nu un maidan pe care sa se poata juca miuta?
Afirm sunt gata sa-l cred in cele afirmate daca ne-ar relata cum a reusit la frageda varsta de 7 ani sa vada ceea ce spune ca a vazut.
Asa ca regizorul in cauza si Adrian Ursu sunt copii mici si cu o infinit mai mica credibilitate decat domnul Mircea Albulescu.
Daca vrem sa rezolvam problemele care macina puerea fiintei nationale, mai intai trebuie sa ne concentram asupra trepadusilor si tradatorilor intereselor nationale. Acestia trebuiesc identificati imediat si taxati. Trebuie aratati cu degetul pentruca sa-i cunoasca toata suflarea romanesca. Dusmanii intotdeauna se folosesc de gunoaiele din mijlocul nostru. Degeaba aratam tot timpul cu degetul spre altii cand cei din sanul natiei noastre se vand si tradeaza; si mai scapa si nepedepsiti. Corneliu Codreanu a spus ca daca ar avea in fata un dusman si un tradator si ar avea un singur glonte, l-ar impusca pe tradator. Asta este atitudinea pe care trebuie s’o adoptam daca intr’adevar dorim binele Romaniei. Prea mult tupeu au gunoaiele ce apar mereu pe la televiziuni sapand la sanatatea si integritatea fiintei nationale. Indiferent ca sunt istorici, regizori sau orice alte profesii, daca se pun in slujba strainilor mintind cu nerusinare, tradand interesele nationale, sunt niste gunoaie, niste lepadaturi.
Trebuie sa constientizam gravitatea leprei tradarii si sa facem efortul in anihilarea ei, sa vindecam Natia de astfel de bube taind in carne vie.
„Romanul de maine va avea sa se lepede de urmatoarele naravuri: ingaduinta, smecheria, incorectitudinea, repulsiunea pentru sfortare, pasivitatea in reactiuni, resemnarea, dorinta de castiguri lesnicioase si repezi, dorul dupa o viata tihnita, in genere calitatile burgheze.
Paziti-va, camarazi, de aceste defecte, dar mai cu seama vreau sa va strig, paziti-va de lepra TRADARII.
Cu stigmatul rusinei in suflet, trebuie sa admitem ca cei mai vrednici eroi ai neamului nostru au murit tradati.
O spun deoarece astfel de bube se vindeca la soare si in curata lumina.
Tradarea manjeste cele mai frumoase pagini din istoria natiei romanesti.
Tradat a murit Mihai Viteazul, tradati au murit Horia, Closca, si Crisan, tradat a murit Tudor Vladimirescu.
Ganditi-va ce chin, ce sugrumatoare amaraciune au patimit oamenii acestia, cari dand totul pentru Natia lor, s’au vazut opriti in infaptuirea marelui lor vis romanesc, vanduti si imbranciti la moarte de Romani.
Cu o tragica regularitate, de cate ori natia romaneasca a inceput sa respire, a fost doborat prin tradare Romanul care a indraznit sa vrea si sa trezeasca o suflare romaneasca pe ogorul romanesc.
Ma intreb daca aceasta vina a tradarii nu este greul pacat pe care il ispaseste de atatea veacuri Neamul romanesc.
Ganditi-va, care ar fi fost desfasurarea istoriei romanesti, daca tudor Vladimirescu nu ar fi fost omorat, vandut de Romani?
Oare credeti ca, de ar fi trait, Tudor Vladimirescu nu ar fi instapanit invatamintele sale de mandrie si de cinste in aceasta tara, si credeti ca am fi fost cum suntem astazi, un biet neam indobitocit si iobagit?
Acum, in vremurile noastre, tradarea a devenit o industrie rentabila.
Se creeaza pepiniere de tradatori.
Se cultiva cu premeditare si cu stiinta bacilul tradarei, cum se cultiva ciupercile cu gunoi.
Mediul romanesc de astazi, spre rusinea noastra, incurajeaza si permite cresterea si peopasirea tradatorilor.
Generatia noastra are datoria sa cauterizeze aceasta buba, iar cel ce poarta lepra tradarei, va fi sa fie ars pe rug.
Romanul de maine va fi desigur faurit dintr-un material mai dur, mai stancos, mai dens decat cel care compune generatia parintilor nostri.
El va fi mai putin sinuos, se va indoi prea putin, nu va fi plastic, maleabil ca un miez de paine sub constrangeri dusmane.
Romanul de maine va avea o desavarsita autonomie spirituala si autenticitate roamneasca in creer, in suflet si in simtire.
El se va simti pangarit ca de o tradare, daca impins de un narav de sclav, se va lasa oprit in ajutorarea si in mangauerea nevoilor si necazurilor romanesti, de ce vor spune mintile si autoritatile din strainatate.”
(Printul Alexsandru Cantacuzino, Comandant legionar, asasinat, impreuna cu alte 12 capetenii legionare, in noaptea de 21-22 Sept.1939 in inchisoarea Ramnicul Sarat)
http://procesulcomunismului.blogspot.com/2012/04/legionarii-in-romanianationalistii-din.html
Legionarii in Romania,nationalistii din Lituania,Polonia,RDG au salvat lumea!
http://der-stuermer.org/indro.htm
Cata ura, incrancenare si injuraturi cit cuprinde! Plus manipulari ieftine si stravezii!
Semn clar ca tematicile alese de dl Profesor Coja DOR la ficati, la rinichi, la inima! Pe scurt: creaza metastaza, buba la cap si in final moarte clinica!
Sa ne rugam pentru sufletele celor vizati.
Amen!
Draga Aura,
E corect ce spui si desi nu ai nume de floare ai nume de metal pretios asa ca te felicit azi.
si mai este o problema: OPINIA TREBUIE RESPECTATA OBLIGATORIU.
EU NU STIU CINE ESTE PETRU CLEJ, si nici nu este important sa stiu. opinie ca el au multi si sint indreptatite.
cine se exprima are UN PUNCT DE VEDERE CE II ESTE PROPRIU; DACA SE EXPLICA AJUNGEM SA VEDEM LA FEL;
NOI ROMANII SINTEM O NATIE DE OAMENI INTELIGENTI SI INTELEPTI;
evreii pina la aceasta ora au facut manipulari de anvergura, o parte dintre ei, iar alta parte au suferit… ca si toate celelalte natii; peste tot au fost o parte ce au suferit si o alta parte ce au facut crime de toate genurile…
nemtii, francezii, olandezii, italienii, japonezii, americanii, si as mai departe;
de ce ne pierdem timpul cu dezbinari si cu critici ce sint indreptatite TOATE SA FIE CLAR… FIECARE IN SENSUL SAU ARE DREPTATE…
SI ASTA PENTRU CA FACEM ATENTIE LA CEVA SI NU FACEM ATENTIE LA ALTCEVA…
ATENTIE LA NEATENTIE…
CACI CE TINE DE NEATENTIA NOASTRA, este opinia celuilalt si ARE DREPTATE acest CELALALT…
lumina si constiinta va rog doamnelor si domnilor…
DRAGI PRIETENI, VREAU SA VA SPUN CEVA CE ESTE SI VA FI UN LUCRU ABSOLUT NECESAR IN VIITORUL HUMANITATII:
DEMOCRATIA ESTE UN FENOMEN SOCIAL CE DA DREPTUL LA CUVINT;
DUPA MINE ATITA TIMP CIT NU SINTEM INSULTATI SI FACEM ACT DE MATURITATE SI DE DEMNITATE MAI ALES ROMANEASCA… AVEM DREPTUL SA CREDEM ASA CUM PERSONALITATILE NOASTRE PERCEP ANUMITE SITUATII.
MI AR PLACE TARE MULT SA IESIM DIN ACEASTA STARE MOCIRLOASA DE INSULTE SI DE COMPETITIE IN SUPERIORITATE CE SE PETRECE AICI SUB NASUL NOSTRU CU CUVINTUL CE NU ESTE LATCEVA DECIT UNEALTA LUI DUMNEZEU(IOAN 1:1 ce eu nu incetez sa pronez pe toate spatiile libere, unde apuc sa scriu ceva)
PROPUN:
ca indiferent de opinie SI INDIFERENT DE LA CINE VINE, sa stam sa ne ascultam(citim in cazul nostru) si SA IESIM DIN STAREA DE URA IMBECILA si debila IN CARE NE SCALDAM…
cine uraste evreii, are dreptul sau la expresie si poate si cu motivatii bine intemeiate;
cine nu uraste pe evrei la fel paote avea o stima pentru ca are motivele sale si consideratii ce primeaza in viata sa si in opiniile sale mai mult decit oricit;
cine este neutru, la fel, sau paote ca are de fapt cea mai buna atitudine, ce este o indiferenta; ce dupa mine, incep sa cred ca se impune si devine chiar bligatorie, avem nevoie sa stim sa cunoastem dar sa ne eliberam de aceste preconcepte si de aceste prejudecati; SA TERMINAM ODATA CU EVREII; CEL MAI BUN LUCRU AR FI SA NE VEDEM DE TREBURI IAR CIND INTILNIM ISPRAVILE LOR SA NE INFORMAMA INTRE NOI DAR SA LE DAM LA O PARTE;
HAI SA LE TRANSFORMAM IN „””FAPTE DIVERSE””” ; caci aceasta maniera de a ne ocupa spatiul nostru din timp cu acest subiect devine un spatiu ce ne ia intradevar din energiile noastre ce ne sint utile ca sa ne cosntruim viitoarea noastra organizare si educatie ce va apartine poporului roman.
ocupindu ne de ACESTI indivizi ce si zic evrei(ce multi dintre ei nici macar nu sint, doar, pentru ca este o eticheta care le permite mai multe libertate si acoperire in mizeriile economice ce ei fac, adica isi permit sa faca o speculatie cu mai multa rivna calitate lipita bine la alta eticheta nummita escrocherie si comert chiar si de onoare si de demnitate)deci cupindu ne de ei, nu ne mai ocupam de ale naostre ce sint mult mai importante…
ar trebuii sa facem o rubrica numita „”fapte diverse din lumea evreiasca”” si sa fie luate in cont la deciziile noastre dar sa nu ne mai preocupam altfel de a le analiza si a le lua atita in considerarea, caci dlor asta vor. sa ne ocupam de ei. si noi le dam apa la moara… iar asta dragi prieteni se numeste manipulare…
si mai este un element important: ACESTI OAMENI NICI NU SINT ATIT DE IMPORTANTI PE CIT SE CREDE… IAR O IGNORANTA DIN PARTEA NOASTRA SI O INDIFERENTA SI FACTU TOTUL CA SA II SCOATEM DIN FUNCTIILE SI DECIZIILE NOASTRE… AR FI DUPA MINE BINEVENITA;;;
1 – ORICE PROBLEMA ARE SOLUTIE!
2 – ORICE PROBLEMA NU ARE NUMAI O SINGURA SOLUTIE!
trebuie sa trecem la a ii scoate „””in afara legii nastre””” si „””in afara preocuparilor noastre”””…
dupa mine, am face act de bun simt si de respect pentru noi insine…
LUMINA IUBIRE SI CONSTIINTA!
va rog domnilor…
@ ALL
Iata link-ul emisiunii televizate de la Antena 3, moderator Adrian Ursu:
http://inregistrari.antena3.ro/view-Secvential-107.html
Afirmatia ORIBILA si ACUZATIA CUTREMURATOARE in spatiul public la adresa armatei romane si implicit a romanilor privind uciderea celor 22000 de evrei (nici mai mult si nici mai putin!) TREBUIE sa faca obiectul unei ACTIUNI PENALE impotriva postului de televiziune Antena 3, a moderatorului Adrian Ursu si a invitatilor lui intru’ DENIGRARE PUBLICA a romanilor si Romaniei.
TREBUIE STOPATA DENIGRAREA PUBLICA A ROMANILOR SI ROMANIEI!
PEDEPSELE TREBUIE SA FIE EXEMPLARE PENTRU A SE STOPA PE VIITOR ASEMENEA MONSTRUOZITATI DE PERVERTIRE A MINTILOR CELOR TINERI SI DE ATAC NEJUSTIFICAT LA ISTORIA ROMANILOR SI ROMANIEI.
De la atatea halucinatii vede numai abatoare cu evrei ucisi ,actorul ala ratat,mincinos si nerusinat.
http://www.adevarul.ro/life/Mircea_Albulescu-actor-_Am_vazut_cu_ochii_mei_evrei_agatati__in_carlige_la_abator_0_676732734.html#
Dumnezeule !
In mod cert, domnul asta nu are copii, rude, prieteni care sa-l duca la iarba verde, la tara, sa creasca flori, sa hraneasca pasarele, iepurasi etc ….
Dar si mai penibili sunt cei de la ziarul Adevarul, ziar care in mod cert… nu mai are redactori/reporteri !!!!
Pai la 6 ani, ca atat avea copilul Mircea Albulescu in timpul Rebeliunii Legionare din 1941, CUM de a vazut el cu ochii lui, evreii atrarnati in carlige la abatorul din Bucuresti ?
Tatal lui, care era militar, il plimba de manuta prin Bucuresti si ii zicea : uite astia sunt evrei morti, astia sunt legionari morti …. ?
Bine … a fugit de acasa !
Dar … mai ales atunci, in 1941, dupa Rebeliunea Legionara , cand Bucurestiul era plin de armata si in mod obligatoriu Abatorul pazit, ce soldat a lasat un copil sa se incante cu privelistea unor evrei cu matele scoase si atarnate de gat ?
Este urat cand imbatranesti si nu mai sti care este stanga si care e dreapta, (asa ca sa fiu delicat), dar si mai urat sa uiti scaderea si adunarea precum marele ziarist Laurentiu Ungureanu !
Maestrul Albulescu este nascut pe 04.10.1934 iar Rebeliunea Legionara a avut loc in 21-23 Ianuarie 1941.
La 23 ianuarie 1941, dl. Albulescu avea 6 ani, o luna si 3 zile !!!
Foarte interesantă partea cu originile româneşti ale papei. Două-trei detalii despre ea, vă rog! Şi despre homosexualii de la 23 august.
La Odesa au fost lupte grele in care au murit, dupa unele statistici, cam de trei ori 22 de mii de ostasi romani. Daca ar fi sa ne intereseze ce s’a intamplat acolo, ar trebui sa ne intereseze cum de au murit atatia ostasi romani, nu minciunile jidovilor.
uciderea a 22.000 de oameni este o crima deosebit de grava indiferent dece nationalitate au fost victimile.orice act acuzator trebuie bazat pe dovezi incontestabile.fara dovezi afirmatiile personale nu au nici o valoare.gm
CONCETATEANUL SPUNE:,,Sa nu te manance pe tine de problemele altora, in special, de ale mele. ,,asta dupa ce il numesc PETRU CLEJ DIN LONDRA.Deci imbecilul confirma ca e un las care se semneaza cu CONCETATEAN nu cu numele PETRU CLEJ,,nume prea urat mirositor datorita reputatiei-cu alte cuvinte PETRU CLEJ SE DA DE GOL
TRAIAN IOAN si nu numai.
Priveste cum i-a ghetto-izat pe evrei in Varsovia nemtii: http://www.youtube.com/watch?v=YOom3eCYX1o
video real din acea perioada.
Exact la fel au facut ei ,un zid imens in jurul CIS Jordaniei si GAZA,pentru arabi.
Atunci totusi,de ce GHETTO-ul VARSOVIEI a fost criminal,iar GHETTO-ul in jurul arabiilor palestinieni nu?
si mai e un aspect halucinant:
comunismul in ROMANIA UNGARIA si mai ales ZIDUL DIN BERLIN a fost o copie fidel de razbunare evreeasca asupra popoarelor care au colaborat cu nemtii.
Blocuriile comuniste sunt aproape identice cu GHETTO-ul Varsoviei! si cine le-a facut? evident ca evreii dupa anii 1950! adica evreii au condus politica de GHETTO-izare a romaniilor,unguriilor,nemtiilor din est,etc
TRAIAN IOAN
dupa parerea mea evreii din israel sunt victimele propriilor lor manipulari.Ii ghetto-izeaza pe palestinieni ca si cum au fost ei de catre nazisti,iar revolta se va intoarce impotriva lor.
Eu sa fi fost evreu,as pleca in America,unde toata lumea are loc de trai,si unde nu conteaza ce esti si ce religie ai!
Re: Adevărul Creaţiei, Alternativă la religii…
C0N57AN71N
06.04.2012 la 8:24 pm
[quote]
@ ConGREATZAtean: A fi jidan e o religie?!? :)))))) Probabil ca da! In Israelul vostru imputzit de sangele palestinian varsat! Mori vipera!
[/quote]
Da, este o religie.
Religia jidanilor, Masoneria este un ordin iniţiatic vechi şi „respectat” în întreaga lume, cu caracter tradiţional şi simbolic.
Au o constituţie suprastatală care funcţionează, în mod deosebit, la noi în ţară unde există o abundenţă impresionantă de trădători.
de fapt daca domnul ION COJA,s-ar apuca de presa ar avea un succes mult mai mare decat il are in politica,cu un partid nou ne-cunoscut publicului.
Parerea mea, analist politic,Ion Coja la TVR,la televiziuniile private ar rupe raitinguriile si audienta concurentei!
in politica si spionaj nu aveti ce cauta,e o lume murdara,care nu tine de voi cei curati ca ION COJA,sau altii.Parerea mea.
Ioane Adriane
aiai presa ce face cleju,sau e o insiruire de calomnii si denigrari?
sa fim seriosi,daca vrei presa priveste CNN,cu informatii ca lumea,imagini,
sau vrei un ziar electronic,citeste ceva ca lumea,inclusiv site-ul CNN,Euronews.
Mizeriile alea scrise de clej trebuiesc trase odata cu apa de la WC.
Ati gresit cifra!
la odessa nu au murit 22-000 de evrei ci ati uitat un zero,de fapt patru 220 000 000.
Au fost incinerati in 23 Decembrie 1941 de catre Antonescu personal si de catre SS,in doua ore.
Stai, stai, ca jigodia(P. Clej) are si presa proprie :)
Dle Coja,
Asa cum am primit-o, asa o rostogolesc si eu,caci nfiind istoric nu pot spune nimic. Daca vi se pare interesant, cred ca aveti posibilitatea sa verificati cele ce se spun mai jos:
Aceasta este traducerea unui raport german, care poartă data de 4 noiembrie 1940. Autorul acestui text stabileşte strategia de acţiune a Germaniei naziste în România, la două luni de la alungarea regelui Carol al II lea şi la puţină vreme de la sosirea misiunii militare germane. Documentul se găseşte la Arhivele Naţionale ale României, Fondul Microfilme SUA, rola 258 cadrul 1405523. Raportul a fost recuperat din arhivele naziste de armata americană, însă din păcate nu a fost înregistrată provenienţa lui. După ton, vocabular şi atitudine pare să fie elaborat de un membru al NSDAP. Diplomaţii şi economiştii celui de-al treilea Reich rareori se exprimau atât de direct în rapoartele scrise.
Dincolo de originile acestui raport şi identitatea autorului său este şocantă viziunea asupra trecutului şi viitorului României. În ziua de azi găsim destui români care susţin idei asemănătoare cu cele din acest raport. Pe de altă parte acest document scoate la lumină adevărata părere a naziştilor faţă de legionari.
Cât despre viitorul rezervat României lucrurile sunt spuse limpede: o colonie furnizoare de materii prime şi forţă de muncă.
Raport german din 4 noiembrie 1940
România de pe cele două părţi ale Carpaţilor reprezintă două entităţi deplin diferite. Transilvania şi Banatul sunt marcate de Europa Centrală; Valahia, Moldova şi ţinuturile de la gurile Dunării sunt mai degrabă oriental-asiatice. Încă din secolul al X lea cultura ţărănească şi orăşenească a Imperiului a ajuns până la arcul carpatic. De cealaltă parte a Carpaţilor nu s-a putut clădi ceva asemănător, de aici începe un spaţiu colonial care nu este capabil să trăiască într-un mod propriu şi este influenţat de formele exterioare. Valahia şi Moldova au fost dependente de imperiile german, turc şi rus şi din păcate la dorinţa acestor puteri au devenit state „independente”. „Naţiunea română” nu este nici în ziua de azi nimic altceva decât o legendă a istoriografiei. Până în secolul al XIX lea nu a existat de fapt decât o viaţă vegetativă a micului popor de ţărani şi păstori valahi care număra cu puţin peste un milion de oameni care niciodată nu au avut o clasă conducătoare proprie ci nişte profitori patriarhali care se schimbau adesea. Înmulţirea de zece ori a acestei populaţii în secolele XIX şi XX s-a reuţit prin apariţia sistemului industrial european care a transformat stepele în terenuri agricole. Această mare şansă economică s-a transformat, ca la toţi primitivii, într-o creştere a populaţiei. De aici a rezultat un număr mai mare şi o clasă de mari proprietari lacomi care nu aveau nici o legătură cu pământul şi cu masele muncitoare; fără să existe un popor şi cu atât mai puţin o naţiune. Puţinul care are legătură cu voinţa poporului vine din Transilvania. În cercurile românilor emigraţi aici ca forţă de muncă, în urma contactului strâns cu cultura mărcilor de graniţă ale Imperiului a apărut dorinţa de a da o viaţă mai bună neamului propriu. Însă până în ziua de azi s-a rămas la stadiul de dorinţă.
Aceasta nu putea să fie altfel, spune Garda de Fier deoarece clasa conducătoare străină orientată doar spre câştig a nimicit toate încercările de îmbunătăţire. Faptul că turcii, grecii, evreii şi alţi străini au devenit zeii idealului îmbogăţirii fără limite şi acceptarea corupţiei ca sistem au făcut ca aceste dorinţe idealistice să nu aibă nici o şansă. Abia revoluţia din 1940 a dat ocazia unei renaşteri a poporului român pentru o viaţă de naţiune independentă.
Ar fi o greşeală acceptarea necritică a acestei teze a Gărzii de Fier. Este adevărat că mişcarea lui Codreanu este cea mai puternică expresie de sănătate şi voinţă proprie care a apărut în rândurile populaţiei României. Putem astfel vedea că există aici substanţe ale unei rase vrednice. Este însă îndoielnic că acestea sunt destul de puternice pentru a crea un stat şi a transforma o populaţie într-un popor. În primul rând nu există un conducător şi nici o clasă conducătoare. Codreanu şi 17.000 de comandanţi subordonaţi au fost înlăturaţi şi „poporul” nu s-a mişcat. Revoluţia nu a fost făcută de Garda de Fier, ci de Antonescu, un general despre care se poate spune că este un bărbat curajos. Lovitura de stat i-a reuşit deoarece inamicii săi au fost nişte nemernici laşi. Şi chiar şi aşa Antonescu nu ar fi reuşit nimic dacă prăbuşirea politicii externe a vechiului sistem nu i-ar fi pus în mână toate atuurile. Revoluţiile adevărate au drept urmare modificarea politicii externe. Noua Românie însă trăieşte de la început pe baza atotputernicei bunăvoinţe a Axei, chiar şi din punctul de vedere al politicii interne. Anume nu împotriva unor puteri străine a trebuit Antonescu să cheme trupele germane, ci împotriva propriei sale armate şi împotriva rezistenţei din cadrul aparatului de stat pentru că într-adevăr nu avea la îndemână forţe proprii care să îi fie alături. Într-o ţară ai cărei ofiţeri, funcţionari şi intelectuali aproape fără excepţie sunt obişnuiţi să trăiască din trădare, acest bărbat care înainte de toate pretinde cinste s-a confruntat imediat cu o duşmănie crescândă. De asemenea trebuie evitată luarea drept realitate a viselor gardiştilor. Noua Românie va avea nevoie pentru totdeauna din punct de vedere al politicii externe de sprijinul trupelor germane, iar din punctul de vedere al politicii interne pentru cel puţin câteva decenii.
Garnizoanele germane din România îi dau Reichului garanţia că nu vor apărea dezordini în sud-estul spaţiului său vital care ar fi păguboase din punct de vedere politic şi pentru situaţia aprovizionării sale. Mulţumită capacităţii populaţiei româneşti de a răbda de foame, mica supraproducţie agrară a României va fi la dispoziţia Reichului şi petrolul îşi va găsi drumul spre Reich câtă vreme acesta va curge. Astfel prin aceste exporturi româneşti se pare că vor asigurate lipsurile industriei germane. Apare acum întrebarea dacă Reichul trebuie să se mulţumească cu atât. Nu ar fi mai degrabă în interesul său să folosească pe deplin bogăţiile naturale şi forţa de muncă din această ţară apropiată? Recolta medie la hectar în România este doar puţin mai mare decât jumătate din media Reichului, în ciuda faptului că terenul este în general cu mult mai bun decât cel din Germania. De asemenea nu sunt folosite nici pe departe toate oportunităţile agricole ale României. Tratatul Wohlthat a indicat numeroase căi rin care să fie folosite puterile economice ale României şi să fie însufleţite schimburile comerciale. Tratatul este în continuare în vigoare şi piedicile politice care se opuneau punerii lui în aplicare au dispărut. Fără îndoială că mijloacele prevăzute în tratat pot fi folosite acum mai bine, însă este nevoie de un discipol dornic de învăţătură şi care să fie capabil de dezvoltare asupra căruia să se facă simţite efectele pedagogice. Însă această viziune trebuie mai întâi analizată în mod corect. Întreaga dezvoltare istorică pasivă de până acum a României vorbeşte împotriva unei posibilităţi de acest fel. Cunoscătorii ţării ne asigură că populaţia României nu este una ambiţioasă şi că în mod oriental-slav se mulţumeşte cu astâmpărarea foamei în loc să se străduiască să îşi asigure toate cele necesare. Religiozitatea moartă a bisericii ortodoxe îi întăreşte în această atitudine. Faptul că credinţa ortodoxă se găseşte alături de ideea naţională şi de cea de ordine în ideologia Mişcării Legionare ne face să nu ne aşteptăm la nici un fel de schimbare. Dacă se doreşte ca România să nu fie doar păstrată ci să fie folosită pe deplin acest lucru nu poate avea succes doar prin consiliere, ci prin metode coloniale. Pentru aceasta este nevoie ca în locul proprietăţilor ţărăneşti minuscule prost exploatate să apară mari moşii care să fie administrate după metode moderne sub conducere germană. Apoi trebuie ca forţa de lucru care acum leneveşte să fie ocupată intensiv pe model colonial cu agricultura şi trebuie alcătuite mair armate de muncitori care să refacă sistemul de drumuri extrem de înapoiat. Industriile care necesită forţă de muncă intensivă trebuie să fie transferate din Reich în România.
În acest fel i se va da poporului german din România o şansă de implicare care să îi dea şi conştiinţa că joacă un rol important în cadrul Reichului. Poporul german din România a devenit de puţină vreme o corporaţie de drept public. Ei se poat alătura drapelului Reichului şi pot să îşi satisfacă serviciul militar în regimente proprii. Prin aceasta se reuşeşte ca Reichul să nu cedeze acest vechi post de graniţă, ci să îl păstreze şi cum este de dorit, să îl dezvolte. Ţara de dincoace de Carpaţi poate prin munca saşilor transilvăneni să primească din nou caracterul unui district german. De asemenea grupul etnic german oferă o rezervă necesară de oameni cunoscători ai ţării care să fie folosiţi pentru rezolvarea problemelor de cealaltă parte a Carpaţilor.
Aceste sarcini pot fi îndeplinite fără să fie atinsă suveranitatea formală a României (caracteristicile cele mai importante ale suveranităţii oricum îi lipsesc acestui stat) şi fără ca să fie blocate posibilităţile de dezvoltare ale puterilor vrednice din rândul populaţiei româneşti. Modalitatea de acţiune trebuie să fie o impunere pe cale paşnică. Nu ar trebui să fie dificil de obţinut sprijinul guvernului român pentru înfiinţarea unor moşii model şi treptat numărul acestor mari moşii să fie crescut. De asemenea nu ar trebui să fie întâmpinate obstacole de netrecut pentru punerea sub regie germană a construcţiilor de drumuri şi canale. Nu este nevoie de mijloace violente pentru penetrarea industrială. Există destul capital în Reich care caută oportunităţi şi care printr-o organizaţie centrală de intermediere în mod planificat să fie orientat către România.
Printr-o politică românească bazată pe realităţi şi nu pe programul imposibil de realizat al unei minorităţi de gardişti fiecare va primi ceea ce i se cuvine: masele capabil de dezvoltare o mai bună supraveghere şi alimentare ca până acum, germanii vor primi conducerea în ceea ce priveşte interesele Reichului şi foloasele cuvenite pentru contribuţia şi responsabilitatea lor politico-militară, forţele vrednice de origine românească vor primi participarea la guvernare şi administrare, conducerea producţiei şi a comerţului.
Misiunea militară germană din România trebuie să apere ordinea astfel încât să nu mai fie posibile dezordinile. Reichul german nu trebuie să lase să îi scape posibilităţile coloniale care se găsesc la uşa sa.
CONCETATEANU este petru clej din Londa, un nesimtit care a uitat ca de obicei sa-si ia rudotelul,calmantele, si mai nou are acces la internet chiar si in londra printre boscheti pe unde doarme.
Are internet wireless.Trebuie ignorat,ca alminteri innebuneste de tot clejul asta imigrant
Concetatean, Carui privilegiu special daca nu libertatii acestui blog iti permiti tu defularile. Ai suferit vreodata ai neamuri arse la Odessa?
Citeste un interviu din Le Monde pg 20 de miercuri 4 avril 2012, unde in legatura cu cazul Rudolf Rezso Israël Kasztner,evreu originar din Cluj, erou evreu sau ticalos tradator al evreilor, din anii razboiului, despre care s-a turnat un film „en 2008 par l’Américaine Gaylen Ross”, interviu in care
„Yehouda Bauer, universitaire et historien d!Holocauste estime que Rezso
Kasztner «a fait la seule chose
qui était possible» à l’époque.De
Cluj, cette ancienne capitale de la
Transylvanie qui était hongroise
de 1940 à 1944, avant de redevenir
roumaine,«on pouvait traverser
en Roumanie, parce que ce n’était
pas loin, mais de Budapest ou
d’autres villes et villages hongrois,
il n’y avait nulle part où aller. La
seule chose possible était de négocier
avec le diable, et c’est ce qu’il a
fait. Aurait-il pu faire davantage?
Je ne le pense pas». A sa demande,
assure-t-il, des jeunes gens ont été
envoyés dans les provinces hongroises
pour prévenir les juifs du
sort funeste qui les attendait,attendait, mais «ils ont été rejetés».
A se vedea deosebirea dintre Ungaria hortista si Romania lui Antonescu spusa de acest istoric evreu al Holocaustului.
@C0N57AN71N
Tu te duci bucuros acolo, dar intrebarea este daca porcii nu vor face indigestie.
@C0N57AN71N
Jeg ordinar.
Sterge-ti rahatul din jurul ratului inainte sa ragai, greata ordinara de nazist.
Referitor la Odessa nu stiu decat un singur lucru :tatal meu azi decedat care fusese pe front acolo cand venea vorba de intamplarile petrecute pe acolo se inchidea in el cu sila si durere. Am simtit de atunci fara sa stiu despre ce este vorba ca lucruri foarte urate s-au petrecut acolo . In rest nu pot spune nimic si nu doresc mistificarea istoriei de nici una din partile unei astfel de discutii.
Cat despre porci: ma duc bucuros acolo, macar niciun evreu nu s-o apropia si as mai uita ca existati! :)))
@ ConGREATZAtean: A fi jidan e o religie?!? :)))))) Probabil ca da! In Israelul vostru imputzit de sangele palestinian varsat! Mori vipera!
Scumpule domn, banuiesc , din exprimarea ta ca esti un moldovean legionar, nu uita ca poporul ISRAEL , adica acesti jidani, cum ii numesti tu, este POPORUL ALES SI PUS DEOPARTE DE DUMNEZEU.
@C0N57AN71N
Si in ceea ce priveste „mars” – mars dumneata, la cocina de porci, unde iti este locul, dupa cum mi te adresezi. Retine, nu ti-am spus nimic personal pana nu te-ai luat de mine. Boule retardat si oligofren. Si ai grija pentru ca eu nu am folosit termeni peiorativi legati de religia, ta, flegma ordinara ce esti!
@C0N57AN71N
Da, exist in realitate.
Si da, ai dreptate – ma deranjeaza cand vad jeguri imputite care neaga Holocaustul, in timp ce multi oameni si-au pierdut familiile acolo.
Se pare ca nu stii, prostovanule imputit si negationist. Iti curg balele naziste, se pare…sa-ti fie rusine, jeg ingretosator.
@ Concetatean: tu existi in realitate? Ii grav atunci: dupa limbajul acidulat si virulent imi dau seama ca ceva te deranjeaza rau de tot si nu ai contraargumente decat flegme jidanesti imputite! Esti concetatean? Cu cine? Cu neamul romanesc? Mars la munca scursura, nu la intins mana cu miloaga! P’aia din Rwanda cine ii mai despagubeste?
„6 milioane de dosare penale”
Prostovanule, „milionae de dosare penale” nu ai in situatii de genocid in nici o tara din istorie si in nici o perioada a istoriei, conditiile in care atatia oameni sunt ucisi nu permit intocmirea unui dosar penal, nu e ca atunci cand doi vecini se iau la harta.
Jegule antisemit cu apucaturi hitleriste si neonaziste, ar fi timpul sa nu mai negi Holocaustul, pentru ca te faci de ras – si tu, si dobitocul celalalt care iti ofera aici spatiu ca sa iti etalezi apucaturile de neonazist imputit. Sunteti o adunatura de oligofreni si aveti nevoie de atentie, dar habar nu aveti ce scrieti. Se pare ca suferiti de grave probele, mergeti – si tu, si boul celalalt care posteaza aici – sa va consulte cineva, jegurilor imputite de retardati ignoranti. Celalalt nesimtit, ar fi cazul sa isi ocupe timpul predand „limbile”, nu bagandu-se in istorie, pentru ca habar nu are despre ce vorbeste, doar ragaie niste prostii si este un corupt moral. Ce retardati puteti fi.
@c. ion: am citit si eu si m-am infuriat pentru ca stiu ca Albulescu este evreu dar minte ca e roman, pretinde ca mama sa era catolica dar era evrica, ca toti ticalosii isi ascund indentitatea ca sa propage acuzatii false importiva victimelor pe care le acuza de exact cea ce ei au facut. Abatorul era condus de evrei, exista declaratii ca cadavrele legionarilor asasinati au fost transportati acolo pentru ca evreii puteau sa impiedice accesul oricui mai bine ca in orice alt loc de unde au fost duse si facute disparute. Acesta fiind realitatea, aveti explicatia ca nu exista nici o ancheta a celor pretinsi 120 evrei ucisi de legionari la pretinsa “rebeliune” in 1941? Au avut zeci de ani de control total in Romania si nu au facut o ancheta.
Observam ca evreii opereaza numai cu numere mari. La scara mondiala, unitatea de masura este milionul, vezi holocaustul clasic de 6 milioane, primul la 1919, respectiv cel care “nu a prins” si al doilea care “a prins” la 1945. Apoi la scara regionala cu mia, vezi aici cei 22,000 cu exceptia Romaniei in care prapadul il masoara cu sutele de mii, vezi cei 400,000 de deportati in Transnistria, care chipurile s-au mancat intre ei conform evreului Matatias Carp.
Ca sa nu mai vorbim de precizie: placa comemorativa de la Auschwitz a fost schimbata in 1991, pe vechea placa se arata ca au fost asasinati 4 milioane, pe noua placa cu care cea vecehe a fost inlocuita se arata ca au fost 1,100,000. Dar la total nu au mai umblat, ar fi trebuit sa scada cele 2,900,000 disparute din statisticile de la Auschwitz din cele 6 milioane, totalul nou public ar trebui sa arate 3,100,000 milioane. EVREII SE JOACA CU MILIOANELE DE MORTI. FOARTE FOARTE FOARTE SUSPECT.
Ma intreb, oamenii astia nu cunosc si marimi de sute, zeci, si unitati? Ei nu sunt omorati individual? Ei sunt omorati in grupuri de mii, zeci de mii sau sute de mii odata? INTERESANT FENOMEN, EL INSUSI DE CERCETAT. As vrea sa vad un ordin dat de presupusii criminali: “a se aduna 22,000 de evrei, nici unul mai mult, nici unul mai putin, sa fie numarati de mai multe ori, sa fie omorati, dupa omorare veti numara din nou, lipsurile se completeaza pana la un multiplu de mie, daca mortii depasesc chiar cu o singura unitate peste 22,000, se va completa cu numarul necesar pana la realizarea urmatorului multiplu de o mie; cand numarul va fi exact si verificat, vor fi arsi, oasele faramitate, praful rezultat din procesare va fi imprastiat doar cand vantul va depasi 50 km/ora si doar de la o inaltime care sa asigure ca nu se formeaza depozite sub locul de imprastiere, incalcarea acestui ordin se pedepseste …… Numarul insa sa fie absolut exact multiplu de o mie sub pedeapsa cu …..” Ca sa nu mai vorbim de ordinul si monitorizarea necesara indeplinirii ordinului cand multiplul este suta de mii sau mai spectaculos, milionul!!!
Ei vorbesc cu o nonsalanta inspaimantatoare despre crime ce privesc mii, sute de mii si milioane PE CARE NICODATA NU LA ANCHETEAZA NICI EI SI NICI NU PERMIT ANCHETELE ALTORA, DOAR AMENINTA PE CURIOSI CU PEDEAPSA PENALA DACA INDRAZNESC SA NU CREADA IN AFIRMATIILE NICIODATA DOVEDITE. Iar despre Bad Arolsen nici o vorba.
Cand e vorba de crima, totul trebuie sa fie exact si dovedit, dincolo de orice dubiu. La cele 6 milioane de victime trebuie sa fie 6 milioane de dosare penale intocmite in cel mai mic detaliu, cu atat mai mult cu cat germanii sunt de notorietate pentru exactitate. Informatii exista in cantitati imense. La care se dauga desigur cele 400,000 de dosare a celor din Transnitria si cel 22,000 de dosare din Odesa. Unde sunt rapoartele medicilor legisti intocmite imediat la ocuparea lagarelor naziste de catre armatele aliate? NU EXISTA PENTRU CA A FOST INTERZIS ACCESUL VRE-UNUI MEDIC LEGIST SA FACA CEA MAI SUMARA CERCETARE.
Sa vedem dosare ce crima cercetate si probate cap-coada. IN LIPSA CERCETARILOR PLANEZA SUSPICIUNEA DE FRAUDA. Eu nu cred ca daca evreii si-ar fi manifestat dorinta ca aceste cumplite acuzatii adresate unor intregi natii sa fie cercetate profesional, natiunile lumii s-ar fi opus cercetarilor. Dimpotriva, sunt sigur ar fi trimis si chiar si acum ar trimite echipe ample de procurori, politisti specializati, experti, tehnicieni sa completeze dosare cu mare exactitate pentru fiecare disparut. UNDE SUNT ANCHETELE?
Unde sunt anchetele celor pretinsi 120 evrei ucisi de legionari la pretinsa “rebeliune” in 1941? Cadavrele legionarilor in frunte cu Corneliu Zelea Codreanu au fost perfect identificate pentru ca crimele au fost reale. Ale evreilor unde sunt? Au avut zeci de ani in care au avut control total in Romania si nu au facut o ancheta.
Pentru dezinformati: la Bad Arolsen, in Germania sunt incuiate de la razboi peste 50 de milioane de file de originale ale documentelor oficiale ale statului German, emise in perioada 1933 la 1945. DE LA 1945 SUNT INACCESIBILE. Accesul a fost interzis de reprezentantii a 11 state, toti fiind de o anume etnie, nu spui care. Mai recent, sub diverse presiuni, nu straine de existenta internetului, in 2008 o parte din docs au fost scanate pe 2 seturi de hard drives de cateva tera si pot fi accesate EXCLUSIV prin mijlocirea directorilor de la Yad Vashem, Tel Aviv si de la Muzeul Holocaustului din Washington. Vrei sa sti ceva, ii intrebi. Daca intrebarea este considerata acceptabila pentru ei, iti raspund. Daca nu, primesti o citatie de la un un procuror “prietenos”. ‘Curat murdar”.
Anchete nu exista. Exista doar vorbe si texte tiparite emise de evrei si slugile lor si distribuite in public prin mijloacele de propaganda detinute, ca o coincidenta surprinzatoare, exclusiv de evrei. In schimb, contra vorbe pretind si primesc valori concrete: bani, armament, proprietati de la toate statele pe care le acuza fara a prezenta nici cea mai mica dovada bazata pe cercetare stiintifica.
dar ce declara M Albulescu in „odivarul” s-a citit? La circa 6 ani a vazut el, personlic, „evrei agatati la abator”… martor ocular. Albulescu!
Domnule C. Ion, eu am avut un unchi gasit agatat in locul animalelor, la acest abator. Nu va lasati amagiti de mincinosi. Din pacate, asta este adevarul!
„60000 = 22000 = MINCIUNI ETERNE”
N-AU MURIT SI NU VOR MURI CAIII ATUNCI CIND AU DORIT SI INCA MAI DORESC CAINII!
AMIN!