Stimate Domnule Ion Coja,
Va adresez rugamintea de a nu imi mai trimite materiale si eseuri rau-voitoare referitoare la Familia Regala a Romaniei.
Romanii cunosc deja de destul de multa vreme faptul ca Familia Regala face parte din istoria noastra nationala si a avut un rol de seama in desfasurarea vietii romanesti vreme de aproape un secol.
Mai precis 81 de ani!
Rolul Reginei Mame Elena este binecunoscut de catre toti cei care au fost preocupati de desfasurarea istorica a vietii noastre nationale. Niciunul dintre istoricii nostri seriosi – nici macar cei care au scris slugarnic in perioada totalitarismului aberant al lui Nicolae Ceausescu – nu a indraznit sa “deseneze” tuse negative referitoare la Regina-Mama Elena. Pana si acei abjecti “culturnici” au manifestat un anumit respect fata de mama ultimului Monarh roman si au fost probabil impresionati de desavarsita ei atitudine morala din timpul domniei Regelui Mihai I.
Istoricii din Statul Israel au cercetat cu deosebita seriozitate toate gesturile si faptele Reginei-Mame si dupa o indelungata si profunda analiza i-au acordat celebra distinctie “Drept intre Popoare” care a fost rezervata numai unui numar relativ restrans de persoane care au trait in perioada Holocaustului. Acei oameni foarte curajosi au demonstrat inalte calitati umane atunci cand i-au aparat pe evreii prigoniti de regimul nazist al lui Adolf Hitler.
Maresalul Ion Antonescu a avut pe parcursul intregii perioade de pana la la 23 august 1944 o atitudine oficiala plina de respect fata de mama Regelui Mihai. Nu o spun eu ci o demonstreaza documentele acelor ani…
Cat despre prezenta Regelui Mihai I pe frontul de “dincolo de Nistru” nu putem deschide o discutie incriminatorie deoarece la acea data Regele Mihai I era Capul Ostirii si doar in acea calitate facea inspectiile pe front. Maresalul Ion Antonescu l-a recunoscut intotdeauna pe Rege drept superiorul sau ierarhic.
In volumul publicat de Mircea Ciobanu “Convorbiri cu Regele MIhai al Romaniei” aflam ca Mihai I a aflat vestea implicarii noatre in razboi impotriva URSS de la Radio Londra. Acest “amanunt” nu a fost contestat de niciunul dintre cercetatorii perioadei istorice respective… fie ei istorici comunisti fie cercetatori postdecembristi.
Eu cred totodata ca trebuie sa privim istoria nationala “sine ira…” si sa analizam obiectiv faptele renuntand la prejudecatile bine conturate ale “istoricilor comunisti”. Semnele citarii demonstreaza ca privesc cu o mare retinere interpretarile facute de specialistii in domeniu care au publicat lucrari in perioada comunista. Nu sunt singurul care are aceasta atitudine. Mai mult decat atat… viata i-a obligat pe specialistii obedienti care au publicat inainte de 1989 dar si dupa 1990 sa isi recunoasca “pacatele profesionale” comise in timpul epocii de trista amintire. Acestia si-au facut “mea culpa” inca din anii ’90.
Eu am predat elevilor mei istoria romaneasca contemporana cu o anumita si bine dozata retinere… Acolo unde nu eram de acord cu tezele oficiale le indicam elevilor sa faca “studiu individual” pe manualul oficial. Imi asumam riscurile previzibile cu responsabilitate desi nu era deloc confortabil. Eu nu sunt un “monarhist convins” deoarece “asa este la moda astazi!” Am ajuns la concluzii pertinente citind foarte multe lucrari de specialitate publicate la noi sau in strainatate. Pe cale de consecinta… nici “moda” si nici “sentimentele” nu au avut vreun rol in creionarea imaginii mele despre epoca in discutie. Totul s-a rezumat la “fapte”, la toate informatiile oferite de documentele din epoca publicate la noi sau “aiurea”.
Cele doua personalitati – Maresalul si Regele – au actionat aproape independent una de cealalta. Maresalul a mentinut Monarhia deoarece era constient de imensul respect al romanilor fata de Institutia Monarhica. Probabil ca si pe fond Ion Antonescu, militar de cariera, respecta Simbolul si mai putin persoana. Aceasta supozitie este confirmata de declaratiile facute de Maresalul Ion Antonescu in timpul “Procesului” intentat de comunisti in primavara anului 1946. Parlamentul Romaniei i-a recunoscut Regelui Mihai I meritele istorice. Acest lucru s-a intamplat in plina epoca republicana ! Nu putem banui majoritatea parlamentara de simpatii monarhice!
Dimpotriva!
Nici nu putem emite ipoteza ca un asemenea gest ar fi fost facut ca urmare a unor presiuni externe… In acelasi timp nu trebuie sa uitam vreodata ca Regele Mihai I a fost cel mai elocvent avocat al Admiterii Romaniei in NATO atunci cand el a pledat cauza Tarii Romanesti la toate Curtile Regale din Europa. Regele Mihai I s-a comportat ca un Roman desavarsit atunci cand a sustinut pe langa Suveranii Europei – rudele sale! – interesele Neamului Romanesc.
Acesta este punctul meu de vedere ca istoric profesionist si ca bun Roman.
Indraznesc sa cred ca aceste randuri au lamurit indestulator atitudinea mea pe marginea acestui subiect.
Primiti, va rog, expresia bunelor mele sentimente!
Stefan Caliga
„citind foarte multe lucrari de specialitate publicate la noi sau in strainatate” Carl Sagan,un distins si charismatic om de stiinta EVREU american, ale carui emisiuni le-am apucat in real time, in CEAUSISM) spunea ca intr-o viata citesti cam 5000 de carti, dar conteaza CARE care carti anume…In rest, scrisoarea imi provoaca multa greatza.Greata nu e rasista, nu e antisemita ,nu e antimonarhie neagra de mana a doua..este fiziologica…apropo, o mai trai individul??
Traiasca Regele! https://uploads.disquscdn.com/images/19584f60aca6014101c0ebc9ee34df7059523992a06d08cfa12ccdbce84207e6.png
toate comentariile rasiste,antisemite si neohitleriste vor fii arhivate.
Succes!
Asculta mai Yanke ,sa stii ca toate numele agentilor evrei sionisti spioni si agenti sabotori infiltrati in Romania sint notate de patriotii romani ,cu biografia lor cu tot .Toate crimele si furturile si jafurile facute de evrei tradatori vinduti sionismului si satanei, care desfasoara activitati in Romania sint notate cu grija .Va veni vremea rafuielilor ! Romania este proprietatea romanilor ! Evreii sionisti sint un grup impostor si criminal in Romania ,ei provocind cam toate problemele si durerea si suferinta in tara noastra prin influenta lor nefasta .
E u sint Ion Antonescu si nu yanke.Toate comentariile antisemite vor fii arhivate .
Ce, ma, v-ati cumparat server si n-aveti cu ce sa-l umpleti? Incepeti cu conspecte din cartile lui Nicolae Paulescu, ala care va prelungeste existentele jalnice si pline de diabet, caruia u comitet de rahat i-a furat premiul Nobel!
Cati bani ar fi castigat Romania ,daca nu era lichidat Nicolae Paulescu in chinuri neortodoxe. Falsi autori si-au insusit drepturile descoperirii insulinei substituind denumirea stabilita de dumnealui!
N. Paulescu a fost maltratat de evrei pe motivul ca a divulgat ororile petrecute la doua ritualuri unde s-au lichidat copii.
Dar cele anticapitaliste? Ştie poliţia politică mondială CIA de ele? Ceva asasini legalizaţi, ceva drone… nimic?
Divinitatea „arhiveaza” absolut totul. Totul se plateste!
Asa e,jidanimea are karma cea mai grea,reprezinta raul universal,o recunosc si kabbalistii lor,de aceea tremura,se ingrozesc la sorocul mortii.De aceea celebrul lor lider a fost tinut in viata artificial ani de zile.A vazut jivinele iadului care se arata muribundului in timpul agoniei,celui care a incalcat legile divine.O spun intelectuali de prestigiu iesiti din coma ori moarte clinica care au fost avertizati si au costatat ca iadul exista si e mai terifiant decat imaginatia umana.Recent,unii care au trait experienta negativa a fenomenului”Near Death Experience”sustin ca printre cei aflati in iad supusi la cazne grele se afla si papa Ioan Paul al II-lea,tot un Katz perfid.
Ia uitati cum actioneaza boaitele………http://www.radioislam.org/islam/english/terror/sayanim.htm……colcaie si in Romania !
http://www.theoccidentalobserver.net/authors/Webster-Mossad.html…..In orice tara traiesc boaitele evreiesti(poate nu toti ) devin agenti sabotori mossad si lupta la distrugerea tarilor care ii gazduiesc . Nemernicii !
dta esti din politia internetului ? Vei fi fiind taiat la putzulica sau poate ma insel eu ? Era mai bine sa iti alegi ca nickname Ben Gurion sau Menahem Beghin sau al altui ilustru bandit din gasca iudaica
Acest profesoraş Caliga este o mostră a noilor
pupă-n-curişti de teapa celor de la Antena 3.
Contra argumente necesare şi suficiente găsiţi aici:
http://ro.altermedia.info/romania/2012/04/22//turpitudinea-ex-regelui-mihai/.
Zilele trecute am avut un mare moment de satisfactie personala; mare de tot! De ce? pentru ca sint unul din minoritarii din tara care NU a pus niciodata „botul” la istoria anti-Hitler fabricata in laboratorele celei mai mari grupari etnice de crima organizata reprezentata de Lacustele Mondiale! (I-am numit pe sionisti, care stiau – din „cartile ” lor primitive ca dupa „holocaustul” LOR produs impotriva omenirii vor muri SASE MILIOANE DE EVREI!; de zeci de ori mai multi!!!) Restul de sute de milioane OMORITI din cauza comunismului lor NU se pune!
Ei bine, gasesc un document pe Internet – scris de „anglo-saxonasi”!, nu de noi opincarii! – care citeaza o portiunune dintr-un discurs a lui Adolf Hitler de acum peste 70 DE ANI!!!!!!!!
Adolf Hitler a spus (public):
“Dominatia evreilor in tara noastra pare atit de sigura, incit acum (abia) el (evreul) se poate numi el insusi evreu din no, DAR FARA MILA ADMITE ULTIMATIMUL NATIONAL SI PROIECTELE LUI POLITICE. O parte a acestei rase isi spune ea insasi ca este populatie straina, DAR IATA CA CHIAR SI CU ASTA MINT. Caci in timp ce Zionistii / Sionistii incearca sa faca restul lumii sa CREADA ca consecintele nationale (de nationalism) ale evreilor isi gaseste propria satisfactie in crearea statului Palestinian, de fapt evreii DIN NOU II INSEALA PE NON-EVREI. De fapt nici nu se gindesc (nu au in minte macar) sa construiasca un nou stat in Palestina cu scopul de a trai in acest stat; TOT CEEA CE VOR IS O ORGANIZATE CENTRALA / CENTRALIZATAPENTRU ESCROCAREA / INSELAREA INTREGII LUMI, ALIMENTATA / SPRIJININDU-SE PE DREPTURILE PROPRII DE SUVERANITATE SI IN SIGURANTA DE LA (EVENTUALA) INTERVENTIE ALE ALTOR STATE. UN RAI PENTRU CRIMINALI DOVEDITI / ACUZATI, O UNIVERSITATE PENTRU EXCROCI SI SARLATANI / HOTI / BANDITI.”
(traducerea este personala si NU este academica! Ii invit pe traducatorii profesionisti sa ma corecteze pentru a NU transmite “gulgute” pe Internet)
Iata mai jos textul in original! De aceia am afirmat si re-afirm ca va veni o zi cind nemtii vor incepe sa instaleze statui reprezentindu-l pe Adolf Hitler (pentru a arata cum jidanii au “fabricat” istoria in favoarea lor) asa cum a fost si cum a incercat – deocamdata ultimul europid – sa “dezinfecteze” Europa (si lumea) de Lacustele Mondiale!…abia apoi il vom avea si noi pe marele erou national, Maresalul Ion Antonescu, din nou acasa; cu busturi macar in orasele tarii; mai mari sau mai mici!
Ori se intimpla acest lucru, ori va trebui – ca unii din bunicii / bunicele – nostri sa-i spalam din nou la c…
pe acesti sionisti spurcati!
Ati vazut ca Hitler stia CLAR acum peste 70 de ani ceea ce majoritatea – din LUME – inca nu crede NICI acum? Adicatelea serviciile secrete germane erau formate numai din oligofreni; sau asa ceva…
ADOLF HITLER SAID: ” The Jews domination in the state seems so assured that now not only can he call himself a Jew again, BUT HE RUTHLESSLY ADMITS HIS ULTIMATE NATIONAL & POLITICAL DESIGNS. A section of his race openly owns itself to be a foreign people, YET EVEN HERE THEY LIE. For while the Zionists try to make the rest of the world BELIEVE that the national consciousness of the Jew finds its satisfaction in the creation of a Palestinian state, the Jews AGAIN DECEIVE THE NON-JEWS. It doesn’t even enter their heads to build a Jewish state in Palestine for the purpose of living there; ALL THEY WANT IS A CENTRAL ORGANIZATION FOR THEIR INTERNATIONAL WORLD SWINDLE, ENDOWED WITH ITS OWN SOVEREIGN RIGHTS AND REMOVED FROM THE INTERVENTION OF STATES. A HAVEN FOR CONVICTED CRIMINALS, A UNIVERSITY FOR CROOKS & SWINDLERS.”
Iata link-ul
http://thepoisonappleoftheworld.com/shocking-confessions-of-nwo-jewish-zionists/
Tovarase profesor Stefan Caliga,
Va rog frumos – personal dar si in numele unor cititori din tara – sa ne spuneti / scrieti si noua celor mai “ne-istorici”, cum interpretati parerea lui Adolf Hitler referitoare la aceste Lacuste Mondiale! Pe evreii sefarzi i-a neindreptatit Hitler?
Sau pe “evreii” khazari – piriti – care inventasera deja comunismul in Rusia i-a “napastuit”? Dumneavoastra ca professor de istorie faceti diferenta intre cele doua “tipuri” de evrei?
Cu multumiri,
Al dumneavoastra,
dec
totul se pune la dosar.
NATO
„Aliati” nostri
Iata una din „binefacerile” intrarii in NATO, in speta dupa infiintarea bazei militare Mihail Kogalniceanu:
Mărturii zguduitoare privind dârele morţii [chemtrails] care apar pe cer în urma unor avioane (spre a răspândi pe ascuns boli, suferinţă şi moarte)
de George Preda
Vă oferim un prim articol dintr-o serie de articole prin care dorim să vă punem la curent cu un fapt extrem de îngrijorător şi, totodată, incontestabil. Tot mai multe avioane care zboară chiar şi la mică altitudine lasă în urma lor dâre ale morţii [chemtrails, dâre alcătuite din substanţe chimice, care nu au nicio legătură cu carburantul sau sistemul de propulsie al avioanelor]. În acest mod, sunt răspândite pe ascuns anumite substanţe care provoacă bolile, epidemiile, suferinţa şi moartea. Acest articol cuprinde o mărturie cutremurătoare a unui mecanic care a văzut echipamentul tehnic folosit pentru dispersarea unor substanţe toxice şi mărturia unui funcţionar superior al unei companii aeriene, care a avut acces la documentele unui proiect guvernamental secret prin care se realizează această dispersare a unor substanţe în atmosferă.
În ultimii ani, clinicile medicale şi sălile de urgenţă ale spitalelor sunt mereu înţesate, de multe ori umplute la dublul capacităţii lor, de oameni suferind de boli al căror nume până acum câţiva ani nici nu exista. De ani de zile există bănuiala că starea proastă a sănătăţii oamenilor, simptomele noi, maladiile nou apărute, greu de explicat de lumea medicală, ar avea drept cauză dârele anormale pe care din ce în ce mai multe avioane în zbor le lasă în urma lor. Autorităţile, însă, nu par să se îngrijească de un astfel de detaliu … care pare banal!
La început, doar extrem de puţine avioane lăsau în urma lor astfel de dâre. Astăzi, au devenit extrem de numeroase, brăzdând cerul în cruciş, în paralel şi chiar în formă de „S“ sau de cercuri. Privim pe furiş cerul şi atunci când zărim aceste dâre, ni se pare normal ca un avion care trece să lase în spatele lui urme care se întind de la un capăt la altul al orizontului. Ele se lărgesc continuu, amestecându-se cu alte dâre, ajungând să formeze un adevărat nor, care acoperă cerul ore în şir.
Nu este oare legitim, în acest caz, să ne întrebăm dacă aceste dâre nu sunt cumva una dintre cauzele problemelor de sănătate care ne lovesc de câţiva ani încoace? Dăm ca exemplu valul de bronhiolite care afectează din ce în ce mai mulţi nou-născuţii, în fiecare an. În urmă cu două decenii, acest cuvânt nici măcar nu exista în dicţionar! Alte probleme care au apărut sunt: recrudescenţa astmului, leziuni ale căilor respiratorii, leziuni pulmonare, dureri în gât ciudate, angine care dispar la fel de pe neaşteptate cum apar, gripe care nu sunt cu adevărat gripe, maladii ale ochilor, ale pielii şi organelor interne… Lista este lungă, şi fiecare dintre aceste afecţiuni poate degenera şi duce la moarte.
Analizele efectelor chemtrail-urilor, adevărate dâre ale morţii, sunt dintre cele mai neliniştitoare. Soluţia oficială care ni se oferă: vaccinuri noi şi antibiotice super-tehnologizate, în condiţiile în care s-a demonstrat că supraconsumul de vaccinuri şi de antibiotice de tot felul nu a făcut decât să reducă iremediabil capacitatea sistemului imunitar de a răspunde la atacuri subite.
Explicaţia cu care, iniţial, responsabilii civili şi militari ai forţelor aeriene i-au liniştit pe observatori, a fost aceea că ar fi vorba doar de dâre de condensare. La întrebarea de ce aceste urme nu existau cu mai mulţi ani în urmă răspunsul a fost că atunci avioanele nu zburau atât de sus încât să permită formarea acestor dâre. În anumite cazuri, aceste dâre, au spus ei, pot rezulta ca urmare a aruncării restului de carburant, în vederea unei posibile aterizări forţate. Cu toate acestea, înmulţirea acestor dâre (nu toate avioanele care zboară riscă să se prăbuşească, din câte se ştie…) şi aspectul lor face să fie ridicol şi inadmisibil acest gen de justificare… În urma amplitudinii pe care fenomenul a luat-o şi în lipsa unor explicaţii plauzibile, soluţia pe care autorităţile au găsit-o a fost să îl transforme în „legendă urbană”, împiedicând orice studiu ştiinţific serios. Folosindu-se de tragicele atentate din 11 septembrie 2001, au îngropat definitiv chestiunea. Ca urmare a aşa-zisei ameninţări internaţionale a terorismului, a fost impusă, sau cel puţin se urmăreşte să fie impusă, obligativitatea sprijinului şi încrederii absolute faţă de guverne. Chestiunea dârelor morţii [chemtrails] a ajuns, deci, să facă parte rapid dintre subiectele pe care mass-media le evită cu orice preţ… Dezbaterea a continuat însă pe internet.
Autorităţile militare şi guvernamentale iau în derâdere aceste afirmaţii ca fiind conspiraţioniste sau le denunţă drept zvonuri lipsite de fundament. S-a mers chiar până la a vorbi de propagandă teroristă antiguvernamentală, pentru a închide, o dată pentru totdeauna, gura celor băgăreţi.
Ar trebui, cu toate acestea, să se realizeze o anchetă serioasă şi independentă şi să se dispună realizarea unor analize la laboratoare controlate de servicii neguvernamentale, dacă mai există aşa ceva… Deşi sunt destul de mulţi cei care au observat acest fenomen alarmant, numărul celor care au întreprins o campanie activă pentru informarea populaţiei este foarte mic. Agenţiile guvernamentale contează pe apatia oamenilor şi, de fapt, ele au ajutat din plin la crearea acestei stări de conştiinţă, începând din anii 1950, prin fluorizare, aspartam şi drogurile vândute pe stradă.
Este binecunoscut faptul că guvernele anumitor ţări experimentează tehnologii noi asupra populaţiei lor de zeci de ani. Există rapoarte care au fost făcute publice care o dovedesc. Pentru a opri acest genocid tăcut trebuie trezit spiritul oamenilor şi mass-media cu privire la acest flagel invizibil care ne copleşeşte de câţiva ani! Dacă un procentaj atât de mic de oameni este preocupat de acest fenomen, conducătorii acestor agenţii au motiv să creadă, analizând situaţia, că se găsesc deasupra oricărei bănuieli şi că nu există nimic de care să se teamă.
Dâre de condensare sau dâre ale morţii?
Dârele de condensare [contrails]
De la apariţia avioanelor cu reacţie, ne-am obişnuit să vedem pe cer dâre albe în urma lor, atunci când trec pe deasupra noastră, la mare altitudine. Aceste dâre albe – în engleză contrails, [dâre de condensare] – depind în special de doi factori: umiditatea ambiantă şi temperatura, foarte scăzută la acea altitudine. Ele pot să fie alcătuite din fine picături de apă condensate sau din cristale de gheaţă şi de zăpadă.
Aceste dâre pot să apară la altitudine joasă, aproape de nivelul solului, doar în zone cu un climat extrem de rece (Antarctica, Arctica) şi constituie un serios handicap pentru circulaţia aeriană. La altitudine, aceste condiţii se manifestă regulat începând de la 9000 de metri. Dârele pot rămâne vizibile mai multe minute înainte de a fi dispersate de vânt, gradat, până când dispar complet. Aceste dâre de condensare, nefiind formate decât din molecule de apă, sunt aproape inofensive, mai ales prin comparaţie cu poluarea pe care o singură turbină de avion o generează, datorită arderii carburanţilor şi ai altor agenţi chimici. Dârele de condensare [contrails], fiind compuse din vapori de apă, se disipă după o scurtă perioadă de timp. Conform meteorologului Thomas Schlattes de la Administraţia Naţională Oceanică şi Atmosferică a Statelor Unite, ele nu se pot forma decât la temperaturi de – 60°C şi mai mult, la niveluri de umiditate relativă de 70% şi la altitudini foarte mari.
Ca incident separat şi distinct în ansamblul acestor evenimente, norii se pot forma dacă temperatura, umiditatea relativă şi condiţiile de vaporizare sunt favorabile dezvoltării lor. Dacă vedem pe cer dâre de condensare [contrails] – considerate aşa după aspectul lor – care se transformă în „nori“ , putem concluziona că nu sunt alcătuite din vapori de apă şi deci este vorba de altceva!
Timpul prevăzut pentru disiparea dârelor de condensare [contrails] este relativ scurt, două minute sau mai puţin. Aceasta presupune că dâra respectivă este alcătuită în special din vapori de apă, cel puţin conform definiţiei sale clasice (condensation trail sau dâră de condensare). Nivelul de disipare a dârelor de condensare [contrails] depinde mult de mărimea particulelor cristalelor de gheaţă şi de cantitatea de raze solare. Dependenţa de umiditatea relativă nu este evidentă. Un nor care se formează în urma trecerii unui avion, atunci când se produce aceasta, depinde în principal de temperatura, de umiditatea relativă, de tipul şi de mărimea particulelor (nucleelor) de aerosol care sunt introduse.
Formarea şi disiparea dârelor normale de condensare [contrails] şi formarea de nori trebuie să fie recunoscute ca fiind două procese fizice separate care rezultă ca urmare a unor condiţii diferite şi variabile în cele două cazuri.
Dâre ale morţii [chemtrails]
De la mijlocul anilor 1990 încoace, în SUA a început să fie observată înmulţirea unor dâre de un tip nou. Ele apar la altitudine mai joasă decât cea a dârelor de condensare [contrails], uneori chiar aproape de nivelul solului, pot să fie albe sau colorate şi se estompează foarte lent, lăsând să treneze o ceaţă în care pot fi detectate diverse particule sau filamente. Uneori, ele formează nori longitudinali care se taie brusc, lăsând un gol în respectiva dâră. Apoi norii par a se forma din nou pentru a se termina la câţiva kilometri mai departe. Sau, dimpotrivă, dâra taie cerul de la un capăt la altul al orizontului. Aceşti nori nu sunt întotdeauna situaţi la mare altitudine, după cum pretind autorităţile militare sau cele ale controlului aerian. Foarte adesea, îi putem sesiza la înălţimi cuprinse între 1000 şi 5000 metri, dar şi mai sus de 9000 de metri, care este altitudinea culoarelor de zbor ale avioanelor comerciale.
În unii dintre aceşti nori putem discerne curcubeie sau o culoare portocalie. Alţii sunt pătaţi de mase mai închise în interior, sau tivite cu negru. Aceste mici dâre se expansionează destul de rapid (în funcţie de viteza vântului) şi produc pene fine sau plase în evantai. Spre deosebire de dârele de condensare [contrails], dârele morţii [chemtrails] sunt adesea scindate, cu un gol sau o întrerupere în traseu, ca şi cum ar fi fost schimbat rezervorul din care au fost pulverizate.
Fapt important: cei care au observat aceste fenomene nu sunt cârcotaşi profesionişti sau ufologi de salon. Ei sunt mai degrabă pasionaţi de aviaţie, medici, oameni de ştiinţă, poliţişti, jurnalişti integri… şi oameni cărora aceste împrăştieri le provoacă iritaţii oculare sau bronhice, alergii şi oboseală. Ei aparţin tuturor claselor societăţii. Plecând de la criterii de sănătate publică, s-a creat o reţea de observatori ai dârelor morţii [chemtrails], care este extrem de activă pe internet.
Scrisoarea unui mecanic de aviaţie
Vă oferim în continuare o scrisoare extrem de interesantă, care a fost publicată pe site-ul lui Clifford Carnicom, apoi afişată pe site-ul lui Jeff Rense (ambele site-uri sunt dedicate acestui subiect legat de crimele realizate prin intermediul „dârelor morţii” [chemtrails]), scrisă de un mecanic de aviaţie. Chiar dacă unii pot obiecta că provenienţa acestei misive este incertă, ea coincide cu multe alte mărturii, inclusiv cu scrisoarea unui director al unei linii aeriene, ca răspuns la declaraţiile mecanicului anonim.
Chemtrail-uri. Un mecanic de aviaţie s-a împiedicat de adevăr?
„Din motive pe care le veţi înţelege pe măsură ce veţi citi ceea ce urmează, nu-mi pot divulga identitatea. Sunt un mecanic de aviaţie şi lucrez pentru o linie aeriană importantă. Muncesc într-o bază de întreţinere situată într-un mare aeroport şi hazardul a vrut să descopăr ceea ce nu-mi era vizibil destinat.
Mai întâi, trebuie să vă explic în două cuvinte cum funcţionează ierarhia în lumea mecanicilor din domeniul aeronautic. Acest lucru este important pentru înţelegerea relatării mele şi pentru cauza căreia îi consacraţi o mare parte din energia voastră. Mecanicii de aviaţie îşi doresc să lucreze în trei domenii: avionica, motoarele şi comenzile de zbor. Se consideră că mecanicii care lucrează pe aceste sisteme au atins cele mai înalte grade ale scării ierarhice. Vin apoi mecanicii care lucrează la sistemele hidraulice şi aparatele de climatizare. Următorii sunt cei ataşaţi sistemelor subalterne.
În sfârşit, pe treapta cea mai de jos a acestei scări, se găsesc mecanicii care lucrează la sistemele de golire a fluidelor. Niciun mecanic nu vrea să lucreze la pompe, rezervoare şi sistemul de conducte care servesc la înmagazinarea deşeurilor toaletelor din avioane. Totuşi, în fiecare aeroport unde am lucrat eu, există întotdeauna doi sau trei mecanici care se oferă voluntari pentru acest serviciu, oricare ar fi aeroportul. Ceilalţi mecanici sunt foarte fericiţi să-i lase să facă aceasta. Nimeni nu acordă cu adevărat atenţie acestor oameni şi niciun mecanic serios nu are o legătură veritabilă cu aceşti mecanici de zona a doua. De fapt, nu m-am aplecat niciodată cu adevărat asupra acestui aspect, până foarte de curând.
Majoritatea companiilor aeriene au acorduri de servicii reciproce cu celelalte companii care utilizează acelaşi aeroport. Aceasta înseamnă că dacă o companie are o problemă tehnică, de ea se va ocupa unul dintre mecanicii noştri. În schimb, dacă unul dintre avioanele noastre este în dificultate acolo unde îşi are baza de întreţinere o altă companie aeriană, avionul nostru va fi reparat de ei.
Într-o zi, acum aproximativ o lună, am fost chemat la bază pentru a lucra la avionul unei alte companii. În momentul în care m-a chemat, controlorul nu ştia care era problema şi nu putea să-mi dea niciun detaliu. Atunci când am sosit la faţa locului, am descoperit că pana se situa la nivelul înmagazinării deşeurilor. Nu existau alte soluţii: trebuia să mă strecor în interiorul carlingii pentru a rezolva problema. Pătrunzând în compartiment, mi-am dat seama că ceva nu e în regulă. Avionul avea mai multe rezervoare, pompe şi tuburi decât erau menţionate în caietul de sarcini.
La început, am presupus că sistemul fusese modificat. Nu mai lucrasem pe un aparat de acest tip de mai bine de zece ani. Urmărind să găsesc problema, am realizat rapid că tubajul şi rezervoarele suplimentare nu erau legate la sistemul de evacuare… Tocmai descoperisem acest lucru, când un alt mecanic de la compania mea a apărut subit. Era tocmai unul dintre mecanicii care lucrau în mod obişnuit pe aceste sisteme. I-am predat lucrul cu mare plăcere. Plecând, l-am întrebat despre acea echipare suplimentară. El mi-a răspuns: Vezi-ţi de treaba ta şi lasă-mă să mă îngrijesc de a mea!
A doua zi, lucram la calculatorul firmei ca să văd un plan de cablaj. Pentru că tot eram acolo, am decis să fac o cercetare cu privire la echipamentul suplimentar pe care îl găsisem în avion. Spre marea mea surpriză, manualele nu făceau nicio referire la echipamentul pe care îl văzusem în ajun. Am căutat în dosarele producătorului şi nu am găsit nimic nici acolo. Curiozitatea mea era atinsă în punctul sensibil: eram cu adevărat hotărât să descopăr natura acestui echipament.
Săptămâna următoare am primit trei dintre avioanele noastre, în hangarul principal, pentru inspecţia periodică. În timpul acestor inspecţii, în jurul avionului forfotesc peste tot o mulţime de mecanici. Tocmai îmi terminasem treaba şi am decis să mă duc să văd sistemul de evacuare pe unul dintre aparate. Cu toţi mecanicii din jur, eram sigur că nu avea să mă observe nimeni. Spre marea mea surpriză, avionul pe care am ales să-l inspectez avea şi el acel tip de echipare suplimentară!
Am început să urmez sistemul conductelor, pompelor şi rezervoarelor. Am descoperit ceea ce părea a fi unitatea de comandă a respectivului sistem. Era o cutie de comandă standard folosită în aviaţie, dar fără cea mai mică inscripţionare. Puteam urma firele de la cutia de comandă la pompe şi la valve, dar niciun alt circuit de comandă nu era conectat la această unitate. Singurele fire care erau racordate la această unitate erau legate la sistemul operaţional al comenzilor avionului.
Sistemul avea un rezervor mare şi două mai mici. Era dificil de văzut datorită îngustimii compartimentului, dar mi s-a părut că rezervorul mare ar fi putut cuprinde 200 litri. Rezervoarele erau legate la o supapă de golire şi de umplere care trecea prin fuzelaj, chiar în spatele supapei de golire a sistemului fluidelor uzate. Căutând unde ducea acest racord sub avion, am văzut că era ascuns în spatele unui fals panou, sub un alt panou care, la rândul lui, ajungea la sistemul canalului de golire. Am început să urmăresc tubajul pompelor. Aceste tuburi conduceau la o reţea de conducte mai mici care se terminau în marginile din spate ale aripilor şi ale stabilizatoarelor orizontale ale avionului.
Dacă priviţi cu atenţie aripile unui avion mare veţi vedea un mănunchi de fire, aproximativ de grosimea unui deget, care iese din marginea din spate a aripii. Acestea sunt tije de descărcare statice. Ele sunt folosite pentru a disipa sarcina de electricitate statică care se acumulează pe un avion în zbor. Am descoperit că acele conducte duceau la una din trei dintre aceste tije de descărcare electrostatică. Iar aceste false tije de descărcare electrostatică fuseseră găurite ca pentru a lăsa să scape un produs oarecare prin ele.
Trecuse o vreme de când eram cocoţat pe aripă. Dintr-o dată, unul dintre supraveghetori mi-a ordonat să părăsesc hangarul. El mi-a spus după aceea că treaba mea era terminată şi că nu eram autorizat să fac ore suplimentare. Cele două zile care au urmat au fost foarte încărcate şi nu am găsit niciun minut liber pentru a-mi continua mica anchetă. Două zile după descoperirea mea, am fost chemat să înlocuiesc un detector de temperatură pentru un motor de avion care se pregătea să decoleze. Am terminat lucrul şi m-am întors la hârţogărie.
Aproximativ 30 minute mai târziu, am fost convocat de directorul general. Atunci când am intrat în biroul său, mă aşteptau acolo reprezentantul sindicatului nostru şi alte două persoane, pe care nu le cunoşteam. Directorul mi-a spus că a fost descoperită o problemă serioasă. Eram suspendat pentru o greşeală gravă. Mi-a spus că scrisesem intrări false în raportul meu de lucru în legătură cu detectorul de temperatură pe care tocmai îl instalasem cu câteva ore înainte. Eram consternat şi am început să protestez. Am spus că era ridicol şi că făcusem cât se poate de conştiincios acea treabă. Reprezentantul sindicatului s-a interpus. El a recomandat să aruncăm un ochi la avion, pentru a lămuri situaţia. Atunci eu am întrebat cine erau ceilalţi doi oameni. Directorul general mi-a indicat că erau inspectori de securitate ai companiei aeriene, dar că nu erau obligaţi să-mi dea numele lor.
Ne-am înapoiat deci la avion, care ar fi trebuit deja să decoleze, dar care era încă garat la rampa noastră de întreţinere. Am deschis capota motorului şi reprezentantul sindicatului a scos detectorul de temperatură. A verificat numărul de serie şi a constatat că era piesa veche. Atunci ne-am dus la magazia de piese şi reprezentantul sindicatelor a verificat raportul meu. De pe o etajeră, el a luat o cutie sigilată. A deschis-o şi a scos un detector de temperatură având acelaşi număr de serie cu cel pe care îl instalasem. Imediat, el mi-a spus că sunt suspendat pentru o săptămână fără salariu.
M-am odihnit acasă în prima zi a suspendării mele, întrebându-mă ce s-a petrecut. Seara, am primit un apel telefonic. Vocea mi-a spus: „Acum ştii ce păţesc mecanicii care îşi bagă nasul acolo unde nu au nimic de făcut. Data viitoare când o să te amesteci să lucrezi la sisteme care nu te privesc, o să-ţi pierzi slujba! Cum mă simt generos astăzi, cred că o să te poţi întoarce la treabă curând.“ CLIC. Am făcut imediat apropierea între ceea ce tocmai se produsese şi faptul că descoperisem acel tubaj misterios.
În dimineaţa următoare am fost chemat de directorul general. El mi-a spus că datorită excelenţei dosarului meu suspendarea fusese redusă la o zi. Trebuia deci să mă reapuc imediat de treabă. Singurul lucru la care mă puteam gândi era: Ce încercau „ei” să ascundă şi cine sunt aceşti EI?
Revenirea la treabă a fost ca şi cum nu s-ar fi petrecut nimic. Niciunul dintre ceilalţi mecanici nu a amintit de suspendarea care îmi fusese dată. Reprezentantul sindical mi-a spus de altfel că era inutil să vorbesc despre aceasta. Dar în noaptea aceea am căutat pe internet pentru a urmări să găsesc răspunsuri. Nu-mi amintesc cum am ajuns aici, dar am găsit site-ul vostru. Atunci situaţia a devenit din ce în ce mai clară. A doua zi dimineaţă la serviciu, în interiorul dulapului meu, care era încuiat, am găsit o notă tipărită. Ea spunea: „Curiozitatea a ucis pisica. Nu te uita pe site-urile internet care nu te privesc.” Mi-am spus: „Ia te uită! EI mă observă.”
Nu ştiu ce produse pulverizează ei prin intermediul acelor sisteme ciudate, dar pot să vă certific că o fac. Îmi imaginez că utilizează camioanele cisternă pentru a încărca acele rezervoare. E vorba de camioanele care golesc deşeurile rezervoarelor de vidanjare a toaletelor. În mod obişnuit, aeroporturile încredinţează unor sub-contractori acest gen de lucru şi nimeni nu se apropie de aceste camioane. Cine ar vrea să urmărească un camion umplut de fecale? Golind rezervoarele fluidelor uzate, aceşti oameni umplu rezervoarele sistemului jicloarelor de vaporizare.
Cunoscând planurile de zbor ale avioanelor, ei programează probabil unitatea de comandă cu scopul ca ea să înceapă să pulverizeze o anumită cantitate din respectivul produs după un anumit timp, îndată ce avionul a atins o anumită altitudine sau atunci când el se găseşte deasupra anumitor zone locuite. Ciocul jicloarelor (elemente al carburatorului sub forma unor tuburi cu unul sau mai multe orificii prin care se pulverizează în carburator debitul de combustibil necesar) falselor tije electrostatice este atât de mic încât nimeni din avion nu ar putea remarca acest lucru.
Dumnezeu să ne ajute pe toţi,
un cetăţean căruia îi pasă.“
Răspunsul unui funcţionar superior al unei linii aeriene, postat pe site-ul lui Clifford Carnicom
„Domnule Carnicom,
Citind scrisoarea pe care aţi primit-o de la mecanicul anonim, m-am simţit obligat să-i răspund. Şi eu muncesc pentru o linie aeriană, cu toate că la un nivel ierarhic superior. Nu voi numi linia aeriană, nici oraşul în care mă aflu, nici postul pe care îl ocup, din motive evidente de securitate. Aş vrea să pot documenta tot ceea ce sunt pe punctul să vă dezvălui. Dar este practic imposibil să o fac, întrucât aceasta ar putea în cele din urmă să antreneze consecinţe fatale pentru mine.
Elementele conţinute în scrisoarea mecanicului anonim mi se par autentice. În SUA există companii aeriene care au participat la un proiect numit Project Cloverleaf [Proiectul Frunza de treflă], timp de câţiva ani. Unii îşi amintesc că au primit consemne în această direcţie în 1998. Personal, am fost avizat în 1999. Cei câţiva funcţionari ai liniilor aeriene care au primit instrucţiunile în ceea ce priveşte proiectul Cloverleaf au fost supuşi cu toţii unor controale de securitate severe cu privire la antecedentele lor personale şi, chiar înainte să putem primi aceste instrucţiuni, am fost puternic presaţi să semnăm un acord de ne-divulgare, care declară în esenţă că, dacă spunem ceea ce ştim, indiferent cui, riscăm închisoarea.
În biroul nostru, aproximativ douăzeci de funcţionari am primit aceste instrucţiuni, care ne-au fost date de doi funcţionari oficiali din cadrul unui organism guvernamental. Nu au revelat care. Au spus că guvernul avea să remunereze linia noastră aeriană şi, de asemenea, şi altele, cu scopul de a pulveriza anumite produse chimice speciale prin intermediul avioanelor comerciale.
Atunci când au fost întrebaţi care erau aceste produse chimice, unde şi de ce urma să le pulverizăm, ei ne-au indicat că informaţia ne-ar fi oferită dacă ar fi nevoie… Au precizat că noi nu aveam de ce să aflăm mai mult în această direcţie. Şi au continuat atunci să afirme că acele produse chimice erau inofensive. În cele din urmă, au concluzionat că programul era de o asemenea importanţă, încât el trebuia să fie finalizat cu orice preţ.
Atunci când noi i-am întrebat de ce nu desemnau numai avioanele lor militare pentru a pulveriza aceste produse chimice, ei au declarat că nu există suficiente avioane militare disponibile pentru a elibera aceste produse chimice pe o scară atât de mare. Acesta este motivul pentru care proiectul Cloverleaf a fost lansat, pentru a permite unor linii aeriene comerciale să ajute la răspândirea acestor produse chimice în atmosferă. Apoi, cineva a întrebat de ce tot acest secret… Reprezentanţii guvernului au declarat atunci că dacă marele public ar şti că avioanele care zboară deasupra capetelor lor împrăştie produse chimice în aer, grupurile de ecologişti ar cere încetarea pulverizării.
Cineva a pus unuia dintre oamenii guvernului întrebarea următoare: Dacă produsele chimice sunt inofensive, de ce să nu se facă publică natura lor şi motivul pentru care le pulverizăm? El a părut derutat de această întrebare şi a răspuns pe un ton autoritar că publicul nu are nevoie să ştie ce se petrece, dar că acest program a fost conceput numai pentru binele său. El a declarat de asemenea că noi trebuie să păstrăm tăcerea şi să nu mai punem întrebări în această direcţie. După care, şedinţa de informare a fost încheiată.
În biroul nostru, toate documentele în ceea ce priveşte proiectul Cloverleaf sunt păstrate în seifuri. Nimeni nu are dreptul să scoată aceste documente. Foarte puţini funcţionari au acces la ele şi ei nu vorbesc niciodată despre conţinutul lor.
Domnule Carnicom, eu nu sunt deloc imbecil. Ştiu că se petrece ceva şi sunt sincer înspăimântat. Mă simt foarte vinovat că ştiu de existenţa acestei operaţiuni, dar sunt obligat să tac. Sunt tulburat ştiind că firma pentru care muncesc ar putea fi pe cale să-i otrăvească pe americani. Sper că această scrisoare va deschide ochii anumitor persoane asupra a ceea ce se produce, în acest moment, pe cerul nostru. Vă repet că aş vrea să pot să vă ofer o informaţie documentată, dar înţelegeţi de ce trebuie să păstrez anonimatul absolut.
Mulţumesc.“
Vă recomandăm să vizitaţi site-urile http://www.rense.com şi http://www.carnicom.com pentru informaţii de ultimă oră despre acest subiect extrem de interesant, despre care vom continua să vă oferim diverse articole.
Citiţi şi:
Armele electromagnetice şi drepturile omului (I)
Operaţiunea Paperclip a dus în SUA 1600 de oameni de ştiinţă nazişti
yogaesoteric
16 februarie 2009
Dl. Stefan Caliga:”In acelasi timp nu trebuie sa uitam vreodata ca Regele Mihai I a fost cel mai elocvent avocat al Admiterii Romaniei in NATO atunci cand el a pledat cauza Tarii Romanesti la toate Curtile Regale din Europa. ”
Dl. Calin Kasper:”Deci, laude lui Mihai I pentru sprijinul intrarii in NATO …”
Oameni buni, va dati seama ce scrieti??????? Nu cumva vedeti acest subiect in oglinda?
@Dacicus: Da, consider ca intrarea Romaniei in NATO si in UE este buna pe moment. Daca romanii ar fi combativi si organizati, capabili sa lupte contra clicii corupte de la putere, am mai putea discuta despre asta. Dar asa, cu un pasivism de speriat, cu un dezinteres cronic, cu o lipsa de civism scandaloasa, trebuie cineva sa le mai puna „varanilor” ghiara-n gat si sa-i mai sperie, bagandu-i la puscarie.
Eu mai cred ca fara UE si NATO, situatia de acum a Romaniei ar fi fost ca pe vremea lui Nastase, cand furtul era politica de stat. De asta nu stiu despre ce oglinda vorbiti.
Iar opinia mea ca Regele Mihai merita laude pentru ca a militat pentru intrarea in NATO o pot argumenta! Pentru ca asta a fost dorinta poporului roman! Sa intre in NATO si in UE! Deci eu nu privesc lucrurile in nici o oglinda, ci iau realitatea asa cum cred eu ca este. Daca ma insel, combate-ti-ma cu argumente si va voi fi recunoscator. Cu interogatii cu 7 semne de intrebare si cu referire la oglinzi inexistente nu ma poate convinge nimeni.
regele asta a militat si pentru deslipirea Ardealului in 1987… Tradator pina la moarte, adica sper pe cit mai curind.
Esta autorul celei mai mari tradari din istorie…de aceea a fost decorat de Stalin. De afisat cu el dupa asta n-a mai facut-o nimeni, decit politrucii nostrii.
Domnule Calin Kasper,
exista o vorba in popor, binecunoscuta tuturor: „Fa’te frate cu necuratu’, pana treci puntea!” O MARE GRESEALA!!! Probabil chiar michiduta a inspirat’o celor naivi si ignoranti. A bate palma cu uciga’l toaca chiar si pntru a „trece puntea” este o mare greseala, o capcana demoniaca. Odata pactul realizat, ai intrat in stapanirea celor din intunericul iadului. Odata intelegerea incheiata, vicleanul se agata de victima ignoranta cu o putere greu de inlaturat. Asemenea compromsuri sint extraordinar de costisitoare. Urmariti cu atentie vietile Sfintilor; nici un compromis cu cel rau si viclean!!! Nici un pact!!! Nici o intelegere!!! NIMIC DE GENUL ACESTA! ASTA’I CALEA! NU SLUGA LA DOI STAPANI!!!!!!! Evangheliile si Sfintii Parinti sint cat se poate de categorici in privinta aceasta. Care Sfant a facut vreodata vreun compromis cat de mic cu cel rau? Iar din cei care au picat in cursa, cati s’au mai intors la calea cea dreapta? Si cu cate eforturi?
Pe scurt: NATO si UE sint de inspiratie satanica. Ambele sint bastarde realizari ale celor care au facut pact cu intunericul. Adica mai marii Romaniei au facut, in numele poporului roman, pact cu stapanul intunericului.Rezultate vizibile. Adica Romania cerseste precum un milog protectia luciferica. Adica, Romania crestin ordodoxa intoarce spatele Bunului Dumnezeu. O IMENSA GRESEALA CARE NE COSTA ENORM!!! Ne’am facut „frate” cu cel rau si viclean ca sa trecem puntea iadului, frate Calin Kasper! Nu’i nici o exagerare. Daca aveti un duhovnic autentic, va rog sa va consultati cu Omul Luminii Dumnezeiesti!
Statul Roman, ca si Omul Sfant, au aceeasi Cale de urmat: Calea cea stramta a Adevarului Dumnezeiesc si nu calea rusinoasa si larga a compromisului lejer, comod si demoniaco-satanic.
Cum ne priveste Bunul Dumnezeu, pe noi, romanii, cand i’am intors spatele si ne’am luat la brat cu dusmanul de moarte al omenirii? Cum credeti? Acum intelegeti mai bine de ce ar trebui sa spunem un NU hotarat? Macar acum!
Iisus a fost ispitit. Nu a facut nici un pact cu cel rau. Nici un compromis. Nimic. Noi de ce acceptam comprommisul cu cel rau? Sa ne salveze cine? Cel ce uraste de moarte fiinta umana. Cat de orbi putem fi?!
Sint roman. Nu am fost intrebat daca sint de acord ca Romania sa fie subjugata de UE si NATO. Nu am fost si nici nu sint de acord cu „intrarea” Romaniei in satanicele UE si NATO.
Decît să trăim în genunchi mai bine murim în picioare!
Cati parinti luminati de Harul Sfant au strigat la orbi si surzi sa ne pazim de cel viclean, iar noi, e mai comod si cald asa. Au propovaduit in desertul ratacirii umane. Platim.
Domnule Calin Kasper, care credeti ca ar fi fost raspunsul lui Corneliu Zelea Codreanu la chestiunea UE/NATO? Dar raspunsul celor de la Aiud, Pitesti samd?
Mai doriti si alte argumente?
A vedea in oglinda: a vedea invers, a percepe reflexia ca fiind obiectul reflectat.
12″ Acum, vedem ca într-o oglindă, în chip întunecos; dar atunci, vom vedea faţă în faţă. Acum, cunosc în parte; dar atunci, voi cunoaşte deplin, aşa cum am fost şi eu cunoscut pe deplin.” 1 Corinteni, capitolul 13
Remarc o anumita stare de iritare la domnia voastra. Va rog sa ma iertati! Dumnezeu sa va binecuvnteze!
Imaginati’va ca Romania este carmuita de un Om al lui Dumnezeu. Capabil a implinii clipa de clipa si pas cu pas Voia lui Dumnezeu. Iar poporul roman il urmeaza neabatut. Chiar de ar fi se trecem prin foc, Neamul Romanesc, nici focul cel mai aprig nu poate distruge ce’i sub protectia lui Dumnezeu. Intreb din nou: cand esti cu Dumnezeu si Dumnezeu este cu tine, cine ar putea sa te distruga? Cine?
Romania este un stat fara cap propriu. Marionetele din varf sint membrele obediente ale celor straini. „Capul” Romaniei se afla la Bruxelles, la Moscova, la… Numai la Bucuresti nu. Armata romana, atat cat mai e, deasemeni este fara cap propriu. Nici nu’i de mirare ca rataceste oarbe prin Irak, prin Afganistan si pe unde stiti ca hoinareste. Cap de NATO.
Domnule Calin Kasper, ati citit materialul despre chemtrails (darele mortii)? Daca da, ce parere aveti?
Doamne ajuta!
M’a durut! Efectiv m’a durut cand Regele Mihai a facut acel tur atat de laudat la curtile regale europene. Adica, nu cumva, la Black Nobility? Ma insel sau iar e vorba de un alt pact cu necuratul? Sa dea Dumnezeu sa ma insel in aceasta privinta!
Va dau dreptate in ceea ce scrieti! As vrea doar sa mentionez ca in conceptia mea, tot ceea ce ni se intampla, este doar din vina noastra! Daca am fi cu adevarat cu Dumnezeu, asa cum spuneti, n-ar putea nici o forta din lume sa ne faca nici cel mai mic rau.
Am citit despre chemtrails, dar cu neplacere, fiindca de fiecare data ma incarc negativ cand citsc asemenea lucruri. Stiu insa ca Raul nu poate invinge, decat acolo unde este lasat s-o faca! Adica, acolo unde pedeapsa a devenit necesara!
Frumusetea este eternitatea contemplandu-se în oglinda. Dar tu esti eternitatea si tot tu oglinda. Kahlil Gibran
Stimate Domnule,
Ce bine ar fi daca am putea fi cu totii sfinti, daca macar am indrazni sa-l urmam consecvent pe Christos si invatatura lui. Dar nu suntem nici pe departe ce-ar trebui sa fim.
Una din marile poticniri ale legionarilor a fost aceea ca viata i-a silit sa se abata de la doctrima crestina si legionara, ca sa pedepseasca tradarea si crimele comise contra lor.
Insusi Capitanul, cand a fost acuzat ca inclina spre o alianta cu Germania lui Hitler, a raspuns ca da, in 24 de ore dupa luarea puterii de catre Legiune, el se va alatura Germaniei naziste, pentru ca asa o cereau atunci interesele poporului roman. Cand insa aceste interese vor fi diferite de ale Germaniei, atunci va schimba si aliantele.
Asa a judecat atunci Capitanul, desi era un crestin cum putini au fost. Este un exemplu de personalitate uriasa, care a procedat si el cam cum scrieti dvs. ca n-ar trebui sa procedam.
Eu v-am inteles pozitia si va respect opiniile, de asta nu am conceput acest raspuns ca un atac, ci am vrut doar sa va dezvalui modul in care mi-am gandit comentariul. Sunt convins ca din punctul dvs. de vedere este gresit. Dar, cati oameni ar putea sa treaca peste stacheta dvs., ridicata atat de sus? Din pacate, foarte, foarte putini!
Ati ghicit bine, m-am iritat pe moment, dar acum mi-a trecut! Va doresc numai bine si toate cele bune.
Argumente pt. „binefacerile” intrarii in NATO si UE:
– armata, practic desfiintata:
– obligatia recunoasterii teritoriilor cedate in Est:
– lipsa garantiilor apararii tarii in cazul unui atac din Est (spus direct, nu voalat);
– cedarea resurselor naturale;
– imprumuturi inutile ce au mers la bancile straine;
– exodul a 60 tone aur;
– desfiintarea capitalului autohton;
– mentinerea unor marionete prea-supuse la conducerea tarii;
– etc., pt. ca timpul e pretios.
Va multumesc pentru compietare, domnule Gheorghe! Minunat nume, predestinat victoriei Binelui asupra raului. Dumnezeu sa va binecuvanteze!
domnule caliga
as fi preferat ca regele mihai, in loc sa fie avocatul intrarii noastre in nato, sa fi fost avocatul nostru intru pastrarea petrom-ului si sidex-ului si altele in proprietate romaneasca. e usor sa fii patriot din gura, mai greu cand e vorba de fapte.
Domnule Richard,
Eu pe regele Mihai nu-l am la inima pentru ce ne-a facut la 23 August. Asta insa nu ma orbeste, fiindca ma straduiesc sa raman obiectiv pe cat se poate. De asta va spun parerea mea deschis. Si daca regele Mihai ar fi avut toate prerogativele regale, n-ar fi putut opri instrainarea Sidex si Petrom. Si va spun si de ce! Pentru ca Sidex avea pierderi enorme! Si avea pierderi enorme pentru ca nimeni nu muncea si toti furau! De la ultimul portar, la director! A trebuit vandut, si acum face…profit! Da, dar a intrat pe maini private, au fost dati afara jumatate din angajatii care taiau frunza la caini si uite asa a intrat sidex-ul pe profit. Deci Combinatul Siderurgic si multe alte intreprinderi le-am pierdut pe mana noastra! Cum putea bietul ex-rege sa ne faca sa pastram ceva ce noi dispretuiam? Pentru ca un asemenea combinat, facand pierderi, trebuia sustinut cu bani de la buget ca sa supravietuiasca. Asa ca situatia a pornit de la constiinta si educatia noastra. Iar daca nu ni le schimbam, o sa pierdem si mai mult.
De ce Sidexul a mers pe profit până în 1990? Producția pentru export era vândut pe doi anu înainte!
Domnule Profesor Ion Coja,
Sidex a facut profit pana in 1990 pentru ca in comunism nu fura toata lumea, era organizare, buna sau rea, dar era. Apoi, era legea ilicitilor, iar cu banii nu prea aveai ce face! Nu puteai sa-ti faci tu vile de 400 de matri patrati sau sa-ti cumperi helicopter, yaht sau avion particular.
Dupa 1990 au cazut acele constrangeri si tot ce-a fost mai rau in om a putut iesi la suprafata ca sa se manifeste nestingherit. Acestui egoism exacerbat si al lacomiei atavice nu i s-a opus nicio forta contrara, de exemplu, constiinta omului, patriotismul sau prin organizare. Aceste insusiri ne lipsesc de fapt chiar si acum, dupa mai bine de 20 de ani!
După 1990 a fost stimulată hoția, jaful. Ce spuneam eu se dreferă la până în 1990. Nu mai intru în detalii!
„De ce Sidexul a mers pe profit până în 1990? Producția pentru export era vândut pe doi anu înainte!”
pentru ca vindea ieftin afara strainilor si scump la intern. Pentru ca vindea pe bani pe care nu i-a mai vazut inapoi niciodata. Era rentabil pentru ca muncitorii romani erau platiti cu 30 de dolari pe luna in vreme ce muncitorii din siderurgie din alte tari primeau cateva mii. Pentru ca aduceam noi minereul cu 0.55 dolari pe zi ofiterii de marina si 0.30 marinarii. Si pentru ca se muncea atat de greu ca odata intrat la combinat nu-ti mai dadeau voie sa pleci. Iobagie moderna, oamenii erau legati de glie
„După 1990 a fost stimulată hoția, jaful. Ce spuneam eu se dreferă la până în 1990. Nu mai intru în detalii!”‘
Libertatea dezlantuie in noi instincte atavice. este dovada ca suntem fiare.
Măi Shlomo, o să bag o condiționare nouă: ci spune prea multe prostii, în chip repetat, nu va mai fi acceptat pe acest site. Esti singurul vizat de această restricție. Ori o mai rărești, ori te trimit eu la plimbare! Prea te pricepi la toate!… Prea confirmi ce spuneam cu câteva luni în urmă, că nu am mai întâlnit un evreu deștept după 1990!…
In anii 1995-1998, mergeam destul de des la Galati. Combinatul mergea foarte bine. Nu trebuie sa vina cineva din strainatate sa faca ordine. Romanii sint ei insisi capabili de performanta.
In 2003, dupa ce Sidex a fost preluat de indieni, nu se mai putea aproviziona de acolo decat OL 37 si OL 52, adica marcile inferioare de otel. Decat sa le fi cerut un otel de cazane – tot otel carbon, dar cu ceva mai mult Aluminiu, mai putin Mangan si elaborare mai ingrijita – mai bine le omorari mamicile…Am pierdut din cauza asta un contractel de cateva zeci de mii de Euro…plus clientul!
„Pentru ca Sidex avea pierderi enorme! Si avea pierderi enorme pentru ca nimeni nu muncea si toti furau! De la ultimul portar, la director! A trebuit vandut, si acum face…profit!”
Da, fac profit pt. straini!
Cat simplism, cata propaganda… Asadar, nici in 2014 unii n-au inteles cum sta treba.
„Romanul desavarsit” nu a gasit de cuviinta, sa-si invete copiii, sa vorbeasca limba romana,dar ar vrea sa-l credem, ca-i mistuit de grija pentru tara asta,tara pe care a predat-o bolsevicilor,asa cum tot in mana acestora, l-a predat si pe Maresal.Domnul Caliga pare deranjat, de faptul ca armata romana a trecut mult dincolo de Nistru,si nu este singurul.Este absolut normal,logic,sa urmaresti inamicul pana la toatala sa anihilare,altfel „te trezesti, din nou, cu el in discutie”,cum a spus si Maresalul in mizeria aia de proces.Proces in care a mai spus, ca Hitler l-a informat despre faptul, ca bolsevicii sunt pregatiti pentru ofensiva,adica pentru a ataca inclusiv Romania,sau in mod special Romania ca furnizor de petrol pentru masinaria de razboi a nemtilor.Iar peste multi ani,un defector GRU,Victor Suvorov, intr-una dintre cartile sale demonstreaza, cele spuse de Maresal.Tot Suvorov spune, ca la sarsitul razboiului Stalin era asa de suparat,incat la prima aniversare a victoriei asupra nazistilor nici nu a participat la defilare.Ofensiva declansata de catre nemti, alaturi de romani,impiedicandu-l sa ocupe Europa.Asta nu inseamna, ca Hitler trebuie privit ca salvator al continentului…Daca fostul rege nu ar fi tradat,poate alta ar fi fost soarta romanilor.Prin predarea Maresalului direct in mana comunistilor,Mihai,s-a aratat a fi complicele acestora.
Asa este domnule Andrusco!
…tovarasul care scrie articolul si crede ca este si profesor de istorie, s-a invirtit precum ciinele in jurul propriei cozi…ce se poate intelege efectiv din cele scrise de el? ca e un mentor al „istoriclui academician” – fara liceu – Mihail Roller?
Mi-a placut insa: „…mama ultimului Monarh roman…” Corect ar fi fost ULTIMUL MONARH STRAIN! Da! strain si de tara si de interesele ei!
Stimate Domnule Caliga,
Noi pe acest blog, in deplin respect al adevarului, vom scrie despre catastrofa care a fost regele Carol al II-lea al Romaniei, un ticalos, un criminal, un imoral si un sperjur. Sigur ca asta va insemna atac la Familia Regala a Romaniei. Deci, dumneavoastra, ca profesor de istorie daca am inteles bine, ne cereti, ca referitor la Carol al II-lea sa facem „studiu individual”, ca sa realizam ce? Cum am putea noi schimba istoria trecuta? Tot studiu individual sa facem si in cazul evenimentelor de la 23 August, cand este dovedita gafa enorma a Regelui Mihai, care a dat o proclamatie catre tara, total nerealista si care a indus in eroare armata romana? In acel discurs regele spunea, citez din memorie: „Din acest moment inceteaza ostilitatile impotriva Uniunii Sovietice…Primiti pe ostasii acestei tari cu multa incredere!”
Iar acel armistitiu, pe care regele l-a acceptat la 23 August, a fost semnat de sovietici abia la 12 septembrie 1944. Trei saptamani Romania a fost la cheremul rusilor, care s-au comportat ca intr-o tara ocupata.
Domnule Profesor, ne pare foarte rau ca de dragul adevarului, nu putem sa va satisfacem dorinta de a scrie numai pozitiv despre Familia Regala. Lasati-ne s-o criticam pentru ce e de criticat si s-o laudam, pentru ce e de laudat. Deci, laude lui Mihai I pentru sprijinul intrarii in NATO si critici acerbe pentru prostia facuta la 23 August. Asa facem in toate postarile noastre, referitor la cei de care ne ocupam. Nu putem si nici nu vrem sa asiguram casei regale o situatie privilegiata, in dezacord cu adevarul.
Nu , domnule, asta nu este un atac la Casa Regala (ma rog, am rezervele mele cu privire la aceasta formula), ci o constatare istorica obiectiva, fata de care dl Caliga are obligatia sa ia o pozitie. Sau sa taca pe veci!
Va tăcea!
Inca ceva, domnule Kasper: In momentul „23 august”, Mihai bcunostea faptul ca Ion Antonescu, numit de el insusi la conducerea statului roman, obtinuse conditii de armistitiu mai bine decat cele aprobate de el. Sau, chiar presupunand prin absurd ca nu le cunostea, avea posibilitatea sa intrebe, pe Ion Antonescu ori pe Cristescu! De ce a acceptat conditiile cunoscute? Vrem un raspuns clar, nu o vrajeala khazara!
Paiate umplute cu paie , bune doar la opereta .Casa regala a Romaniei este o sleahta de evrei khazari ,care in afara de interese feudale si relatii tip mosier – iobag nu au nimic in comun cu spiritul romanesc . Din partea mea la zid cu ei . Mainile lor sint patate de sangele taranilor ucisi la 1907 si ale atitor soldati romani sacrificati pentru interesele lor meschine ,pentru orgoliul lor si pentru impunerea lor pe arena europeana , de la inutilul , asa zis „razboi de independenta ” 1877 ,numit de Eminescu , „cel mai inutil razboi ” pina la uciderea cu sange rece a celor mai patrioti romani , legionarii , pentru care nu au oferit nici-o scuza sau parere de rau . Casa de Cohenzzolern este o tumoare canceroasa pe trupul Romaniei.
Stimate Domnule Caliga,
O replica concludenta la afirmatiile Dvs. este asigurata de bine documentatul material al Domnului Gheorghe Constantin Nistoriu oferit pe acst site. Suntem interesati cum comentati Dvs. impresionantul articol „Generalii care au platit pentru tradarea regala de la 23 august”